abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152810444
quote:
99s.gif Op donderdag 21 mei 2015 01:27 schreef SpikedPsych het volgende:

[..]

Er is dus een operatie voor. Met moderne technologie kun je weer lopen en sporten binnen 2 weken. Ik liet TS hier even van weten, dat er wel wat aan te doen is. Maar het grootste probleem voor meeste mensen is de prijs. 80.000 dollar voor 1 operatie. Je
bent dan ook 8 cm langer, maar het is een duur prijskaartje.
Ik weet niet of je dit kunt vergelijken met kleine borsten hebben (waarbij de operatie aanzienlijk goedkoper is) maar ik wil ook wel grotere borsten, maar waarom zou je jezelf niet gewoon leren accepteren en schijt hebben aan alles en iedereen die dat niet doet? Veeel goedkoper, duurt alleen wat langer.
When nodody hates you, you're doing something wrong
pi_152810450
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 01:33 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen dat je van 1,60m naar 1,90m gaat terwijl je schoenmaat nog bij 42 blijft steken..
42 pas meer bij 1,90 dan bij 1,60 anders
Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
pi_152810451
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 01:25 schreef Elisabeth92 het volgende:

[..]

Ja en kerels willen graag korte slanke vrouwtjes met grote borsten en dat hebben we ook niet allemaal...

De samenleving is miss verneukt dat geef ik graag toe, maar TS zijn korte vriend kan ook net de pech hebben de verkeerde sloeries tegen te komen sweekends

Het is maar wat je pech noemt :') als mijn vent voor mij aan elk weekend die wandelende ziektebronnen stond af te lebberen zou het mij een worst wezen of hij nou 2 meter was ofniet. Dat komt er bij mij niet in
Snap niet precies wat je daarmee bedoelt (vage verwoording).
Je moeder
pi_152810473
quote:
14s.gif Op donderdag 21 mei 2015 01:29 schreef Neverknown het volgende:

[..]

"
De samenleving is miss verneukt dat geef ik graag toe, maar TS zijn korte vriend kan ook net de pech hebben de verkeerde sloeries tegen te komen sweekends"
Wat bedoel je hiermee?
Dat het misschien zo kan zijn dat er inderdaad vrouwen zijn die absoluut niet met een kkortere man zouden willen gaan. Maar dat hij ook gewoon de pech kan hebben sweekends tegen de verkeerde vrouwen aan te lopen.
pi_152810477
quote:
99s.gif Op donderdag 21 mei 2015 01:34 schreef SpikedPsych het volgende:

[..]

Ze bedoeld dat als ze een lange vent had die elke vieze soa slet kan zoenen puur omdat ie lang ( gewild is) dat ze dat niet als prestatie ziet maar eerder als iets walgelijks denk ik.

Of niet Elisa?
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2015 @ 01:37:34 #206
88815 The_Emotion
98.3
pi_152810486
quote:
99s.gif Op donderdag 21 mei 2015 01:32 schreef SpikedPsych het volgende:

[..]

Dat is omdat mensen geen ballen hebben om je te vertellen dat je te kort bent als ze dat vinden. Een vrouw zal liever zeggen dat je "haar type niet bent", of "gewoon niet klikt" dan te vertellen dat ze geen mannen onder 1.80m date. Het laatste omdat een vrouw dan overkomt als een domme hoer omdat ze zo oppervlakkig is. Natuurlijk doen mannen het ook met vrouwen als het aankomt op tetten en figuur, maar dat is wat beter geaccepteerd in onze cultuur.
Het zal best wezen, maar ik kom ook geregeld andere jongens tegen van mijn formaat die het kunstje wel flikken, net zoals m'n mini-buurman die toch elk weekend weet te scoren.
Een juiste houding en uitstraling doet een hoop, goed gekleed gaan kan ook een verschil maken.
Janken omdat je een manlet bent, dat is de afknapper!
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_152810491
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 01:36 schreef Elisabeth92 het volgende:

[..]

Dat het misschien zo kan zijn dat er inderdaad vrouwen zijn die absoluut niet met een kkortere man zouden willen gaan. Maar dat hij ook gewoon de pech kan hebben sweekends tegen de verkeerde vrouwen aan te lopen.
Geluk heet het in z'n geval dan toch?

Wij vrouwen noemen dat pech, mannen noemen dat geluk :D
pi_152810506
quote:
99s.gif Op donderdag 21 mei 2015 01:34 schreef SpikedPsych het volgende:

[..]

Als mijn vriend, voor onze relatie aan elk weekend met jan en alleman stond te zoenen en wie weet wat nog meer... dan kon het mij niet schelen hoe lang hij was. Dat komt er bij mij niet in.

Kan me namelijk niet voorstellen dat hij dan net even DE uitzondering voor die meiden is, dus waarschijnlijk laten die meiden ook vanalles over zich heenkruipen. En nee dank je ik hoef geen ziektes
pi_152810517
quote:
14s.gif Op donderdag 21 mei 2015 01:38 schreef Neverknown het volgende:

[..]

Geluk heet het in z'n geval dan toch?

Wij vrouwen noemen dat pech, mannen noemen dat geluk :D
Haha toppertje :)
pi_152810519
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 01:39 schreef Elisabeth92 het volgende:

[..]

Als mijn vriend, voor onze relatie aan elk weekend met jan en alleman stond te zoenen en wie weet wat nog meer... dan kon het mij niet schelen hoe lang hij was. Dat komt er bij mij niet in.

Kan me namelijk niet voorstellen dat hij dan net even DE uitzondering voor die meiden is, dus waarschijnlijk laten die meiden ook vanalles over zich heenkruipen. En nee dank je ik hoef geen ziektes
Ach zo zijn veel mannen, als maar een gat heeft en 37 graden is.
pi_152810540
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 01:40 schreef Neverknown het volgende:

[..]

walg oprecht van dat soort man
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_152810543
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 01:33 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen dat je van 1,60m naar 1,90m gaat terwijl je schoenmaat nog bij 42 blijft steken..
Alleen de benen worden verlengd, dus ik dacht dat je aan het trollen was. Je "groeit" namelijk helemaal niet. De tibia of femur wordt doormidden gezaagd, waarna er bijvoorbeeld een naald in het bot wordt geplaatst (Guichet Nail) die met een supportconstructie samenwerkt om het gewicht te ondersteunen wat het bot normaal ondersteunde. Deze naald word dan met 1mm per dag uitelkaar getrokken en dan "groei" je dus. Als het bot weer gehard is wordt de naald eruit gehaald. Maar ik heb geen idee hoe dit laatste gebeurt.
Je moeder
pi_152810547
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2015 01:37 schreef Remqo het volgende:

[..]

Het zal best wezen, maar ik kom ook geregeld andere jongens tegen van mijn formaat die het kunstje wel flikken, net zoals m'n mini-buurman die toch elk weekend weet te scoren.
Een juiste houding en uitstraling doet een hoop, goed gekleed gaan kan ook een verschil maken.
Janken omdat je een manlet bent, dat is de afknapper!
Volledig mee eens.
Je moeder
pi_152810574
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 01:42 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

walg oprecht van dat soort man
Ik ook wat gaan we er aan doen?
pi_152810577
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 01:44 schreef Neverknown het volgende:

[..]

Ik ook wat gaan we er aan doen?
😏
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_152810578
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 01:39 schreef Elisabeth92 het volgende:

[..]

Oh zo. Mij maakt het niet zoveel uit, als ze maar geen ziektes heeft en niet hetzelfde doet als ze met mij is.
Je moeder
pi_152810582
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 01:40 schreef Neverknown het volgende:

[..]

Liefst nog een hartslag maar bij gebrek aan beter :')

Gatver... als ik zo'n iemand de hand moest schudden had ik me het vel van de handen afgeschrobt met dettol :')
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2015 @ 01:49:53 #218
88815 The_Emotion
98.3
pi_152810637
quote:
99s.gif Op donderdag 21 mei 2015 01:42 schreef SpikedPsych het volgende:

[..]

Volledig mee eens.
zo, we zijn eruit :)
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  donderdag 21 mei 2015 @ 13:30:10 #219
444625 thegoat92
Dat is jouw mening
pi_152819778
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 01:34 schreef Elisabeth92 het volgende:

[..]

Ik weet niet of je dit kunt vergelijken met kleine borsten hebben (waarbij de operatie aanzienlijk goedkoper is) maar ik wil ook wel grotere borsten, maar waarom zou je jezelf niet gewoon leren accepteren en schijt hebben aan alles en iedereen die dat niet doet? Veeel goedkoper, duurt alleen wat langer.
Dus dat
pi_152819980
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 00:43 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hele verhouding verneukt. _O-
Stopcontact op de achtergrond rekt wel lekker mee moet ik zeggen.
pi_152820125
Te aantrekkelijk zijn is ook niet leuk, als je op vrouwen afstapt dan denken ze dat je een player bent en als je niks doet dan gebeurt er meestal ook niks, je hebt alleen kans bij een 9/10 en 10/10 maar die zijn zeldzaam.
pi_152820138
Gelukkig ben ik lelijk en viesdik.
  donderdag 21 mei 2015 @ 13:51:35 #223
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_152820510
Klein zijn maakt het niet makkelijker... maar uiteindelijk boeit het geen fuck als je echt skills hebt.
Maak anders ff kennis met Neil - style - Strauss. Die man is 1.68m en alles behalve een voorbeeld knappe gozer.. en ondertussen meer lekkere wijven geregeld dan deze hele topic in het kwadraat.

Ja hij leeft in een land waar de inwoners gemiddeld kleiner zijn, maar nogmaals.. het gaat om je skillset. Dus niet zeiken TS en gewoon aan je game werken.
  donderdag 21 mei 2015 @ 14:16:38 #224
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_152821387
quote:
14s.gif Op donderdag 21 mei 2015 13:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Stopcontact op de achtergrond rekt wel lekker mee moet ik zeggen.
Goed gezien man. :D
pi_152821767
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 13:51 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Klein zijn maakt het niet makkelijker... maar uiteindelijk boeit het geen fuck als je echt skills hebt.
Maak anders ff kennis met Neil - style - Strauss. Die man is 1.68m en alles behalve een voorbeeld knappe gozer.. en ondertussen meer lekkere wijven geregeld dan deze hele topic in het kwadraat.

[ afbeelding ]

Ja hij leeft in een land waar de inwoners gemiddeld kleiner zijn, maar nogmaals.. het gaat om je skillset. Dus niet zeiken TS en gewoon aan je game werken.
En is multi miljonair, daarmee kun je bijna al je gebreken compenseren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')