Nou, daar heb je me hoorquote:Op donderdag 21 mei 2015 00:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Onder de 1.75, vandaar dat je met een Adorabelle date.
Ik geef geen neuk om mijn lengte en bepaal zelf wel met wie ik omgaquote:Op donderdag 21 mei 2015 00:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echte mannen geven geen neuk, dus bij deze.
Precies, jij bent een echte man.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk om mijn lengte en bepaal zelf wel met wie ik omga
Doe rustig manquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:37 schreef Roces18 het volgende:
[..]
doe normaal gek
je kan ook gewoon van die verhogers in je schoenen doen
quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:40 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Doe rustig man![]()
Het is helemaal niet gek als je er zo veel last van hebt. Trouwens is het allemaal zeer nieuwe technologie. De complicaties die het Ilzarov frame jhad zijn er alllang uitgewerkt. Je kunt met de Guichet nail al dezelfde dag weer lopen, en na 2 weken weer lichte sporten beoefenen. Het is natuurlijk zijn eigen keuze en raad ik het noch af noch aan.
Hoezo, voor mij ziet het er gewoon proportioneel uit.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hele verhouding verneukt.
1.72.. hmm, maar niet bij 1.75-77quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:45 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Hoezo, voor mij ziet het er gewoon proportioneel uit.
Kijk, ik zelf ben er niet in geinteresserd. Ik ben 1.88m en heb geen behoefte om onder het mes te gaan voor lengte. Maar als je 1.72m bent in een land waar het gemiddelde voor mannen 1.82m is zou ik het zeker overwegen.
TS is 1.72m . Als ik hem was zou ik het gewoon gedaan hebben, maakt me niks uit wat mensen erover denken. Maarja, ik ben geen TS, en gelukkig ook geen 1.72m.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
1.72.. hmm, maar niet bij 1.75-77
Waarom dat? Gewoon een beetje tevreden met jezelf zijn is ook geen kunst.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:45 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Hoezo, voor mij ziet het er gewoon proportioneel uit.
Kijk, ik zelf ben er niet in geinteresserd. Ik ben 1.88m en heb geen behoefte om onder het mes te gaan voor lengte. Maar als je 1.72m bent in een land waar het gemiddelde voor mannen 1.82m is zou ik het zeker overwegen.
Wel beetje raar alleen je benen worden steeds langer waardoor je uiteindelijk op een spin gaat lijken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hele verhouding verneukt.
Volgens mij is dat gewoon genetisch hoor. Dat je als kind te weinig at is volgens mij grote onzin.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waarom dat? Gewoon een beetje tevreden met jezelf zijn is ook geen kunst.
Hooguit spijt hebben dat ik vroeger niet altijd m'n groenten wou opeten.
Ik ga mijn kinderen dwangvoeding gevenquote:Op donderdag 21 mei 2015 00:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Forever alone.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:52 schreef bereboot3 het volgende:
1.67 hier en zelfs 16-jarige meisjes kijken op me neer
Ach ja, vroeger zij moeders altijd, eet je bordje nou leeg, daar word je groot van.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon genetisch hoor. Dat je als kind te weinig at is volgens mij grote onzin.
1,60 voor een vrouw is ook niet allesquote:Op donderdag 21 mei 2015 00:55 schreef Elisabeth92 het volgende:
Please ik ben 1.82 als vrouw zijnde en dat moet voor vrouwen met zoiets zijn als 1.64 bij mannen...
Denk dat hoe drukker je je er zelf om maakt des te meer je dat uitstraalt en uit de oertijd is ons vrouwelijk instinct nu een keer zo dat we niet van onzekere sissys houden
Mijn advies suck it up and deal with it je kan er toch barre weinig aan doen
1.82 anders ook niet, huidige vriend is de eerste die niet een kop kleiner isquote:Op donderdag 21 mei 2015 01:00 schreef Neverknown het volgende:
[..]
1,60 voor een vrouw is ook niet alles
Als je hakken aan hebt zijn er vast vaak mannen kleiner dan je maar zonder vaker gelijk of groter.. Oke de manlets zijn idd kleiner.quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:02 schreef Elisabeth92 het volgende:
[..]
1.82 anders ook niet, huidige vriend is de eerste die niet een kop kleiner is
(Het kan dus wel btw)
cutequote:Op donderdag 21 mei 2015 01:00 schreef Neverknown het volgende:
[..]
1,60 voor een vrouw is ook niet alles
Makkelijk praten als je nooit onzeker over je lengte bent geweest. Ik ben nu 1.88, maar ik kan me herinneren toen ik net 16 jaar en 1.77m was. Ik was een van de kortsten van de klas tussen al die lange klungels van 1.90m. Ze wogen trouwens allemaal 60-70 kgquote:Op donderdag 21 mei 2015 00:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |