Nope, Vijfenvijftig centimeter schoon aan de haak, vriend.quote:
Blijf jij maar lekker liggen maatjequote:Op zondag 24 mei 2015 20:23 schreef W.White het volgende:
GODVERDOMME WAT EEN HILARISCH TOPIC.
NEE ECHT, IK KAN NIET MEER
VEEG ME OP EN ZULKS
Bij zulke formaten let je niet meer op een paar centimeterquote:Op zondag 24 mei 2015 20:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Huh, een andere keer in een ander topic zei je nog dat je 45 cm had?
Wat schattig.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:21 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nope, Vijfenvijftig centimeter schoon aan de haak, vriend.
Nee, precies.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:29 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Bij zulke formaten let je niet meer op een paar centimeter
Jij haalt de 12 cm niet eens met dat dingetje van jou. Je laat je wel erg kennen zo.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:55 schreef El_Matador het volgende:
Waarschijnlijk stonk dat kankworstje van je naar muffe kinderboeken en menstruatievocht van Canadese bevers en had ze daar geen trek in.
Hulde aan de dame in kwestie.
Ik kan me niet herinneren dat ik seks met jou erbij gehad heb, dus je inschatting is weer eens volkomen scheef.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:11 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Jij haalt de 12 cm niet eens met dat dingetje van jou. Je laat je wel erg kennen zo.
Mijne is gewoon 55 cm. Jaloers?quote:Op zondag 24 mei 2015 22:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik seks met jou erbij gehad heb, dus je inschatting is weer eens volkomen scheef.
Wat je gezien je 55 cm ook bij jezelf hebt.
Zeker ook moeite met inparkeren?
Ik geloof je op je woord jongen.quote:
Alsof ik m'n stijve lul hier zomaar mag posten.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord jongen.
En nee, zeker niet jaloers. Zou niet weten wat je met zo'n ranzige kankworst aan zou moeten.
Behalve dan heel stoere FOK!topics openen. Zonder pics, dat dan weer wel.
There, fixed......en we begrijpen allen beter de terechte reactie van die chick nuquote:Op zondag 24 mei 2015 20:19 schreef MrSalazar het volgende:
Ik dus op een eerste date al gelijk het bed ingedoken met een chick. Pakt ze m'n 5 centimeter vast en zegt: "wat een kleintje", en begon te lachen, waarna ze haar kleren aandeed en vertrok.Dacht ik dus een grote lul te hebben, zijn er nog wijven die zeiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |