Geduldquote:
ik dacht, ik doe ook een keer mee met de waan van de dagquote:
"ook een keer" uhuquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ik dacht, ik doe ook een keer mee met de waan van de dag.
"leuk"? LEUK?!quote:
Grieks, dus technisch gezien van mijquote:
Me want. Now.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Grappig ding, kan alle games van de oude console afspelen.
Blij dat we er geen hebben hier, zouden ze weer kapsones krijgen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:34 schreef Inolvidable het volgende:
Wisten jullie dat het vandaag dag van de stagiaire is?
Concept of een daadwerkelijk product?quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Das wel tof op zich!quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Blij dat we er geen hebben hier, zouden ze weer kapsones krijgen.
Zie artikelquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Concept of een daadwerkelijk product?
quote:
Ik heb het nooit zo op stagiaires te veel werkquote:
Ook weer zo hoor, valse nostalgie is sterk bij mensen. Ik heb pas ook weer eens wat oude meuk opgestart, het is het toch niet meer vaak..quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
Das wel tof op zich!
Ben laatst wat oude games gaan spelen maar denk dat ik het beter bij de herinneringen kan houden
Of zo'n klote password-systeem dat veel te onhandig was met al die karaktersquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:39 schreef CherryLips het volgende:
Zit er wel geheugen in zodat je je voortgang kunt opslaan? Dat was altijd zo kut bij die dingen vroeger.
SD kaart ja, en je kan dus alle spellen laten saven ook al konden ze het officieel nietquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:39 schreef CherryLips het volgende:
Zit er wel geheugen in zodat je je voortgang kunt opslaan? Dat was altijd zo kut bij die dingen vroeger.
Stagiaires kunnen ook heel veel opleveren voor een bedrijf. Gisteren nog een interview over gehad ja.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb het nooit zo op stagiaires te veel werk
Ice Ice Cali, too cold, too cold.....quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:39 schreef Californium het volgende:
[..]!
Metaal dat bij -192 graden staat aanraken
Dat is wel awesome jaquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
SD kaart ja, en je kan dus alle spellen laten saven ook al konden ze het officieel niet.
Jij hebt ze liever op jou?quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb het nooit zo op stagiaires te veel werk
Ja, het idee is gewoon wel cool.quote:
Kan, diegene die we hier hebben gehad waren dat niet zo. Maar goed, ik ben ook een waardeloze stagebegeleider.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Stagiaires kunnen ook heel veel opleveren voor een bedrijf. Gisteren nog een interview over gehad ja.
Voor wat hoort wat.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan, diegene die we hier hebben gehad waren dat niet zo. Maar goed, ik ben ook een waardeloze stagebegeleider.
Lag denk ik ook meer aan de organisatie in dit bedrijf, dan aan wat anders. Ze kosten tijd, en als je ze goed begeleid met een helder doel voor ogen zouden ze in theorie vast iets kunnen opleveren ja.quote:
Gij vuige rotmof.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Grieks, dus technisch gezien van mij.
Gratis personeel jaquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Stagiaires kunnen ook heel veel opleveren voor een bedrijf. Gisteren nog een interview over gehad ja.
Ligt er natuurlijk ook wel een beetje aan wat voor bedrijf en welke functie de stagiaire heeft in het bedrijf. Het is in ieder geval wel zo dat zij een frisse en jonge blik hebben op het bedrijf en wanneer je ze ruimte geeft om die blik te uiten, kan dat veel opleveren.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lag denk ik ook meer aan de organisatie in dit bedrijf, dan aan wat anders. Ze kosten tijd, en als je ze goed begeleid met een helder doel voor ogen zouden ze in theorie vast iets kunnen opleveren ja.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
SD kaart ja, en je kan dus alle spellen laten saven ook al konden ze het officieel niet.
Helemaal mee eens, zeker omdat ze natuurlijk nog niet vastgeroest zitten in de tunnelvisie van het bedrijf zelf. Echter moet je dan maar weer geluk hebben met het type persoon, je hebt ze die gewoon een voldoende willen halen en doen wat je ze opdraagt of je hebt er die enthousiast zijn en zelf met creatieve ideeën komen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:51 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook wel een beetje aan wat voor bedrijf en welke functie de stagiaire heeft in het bedrijf. Het is in ieder geval wel zo dat zij een frisse en jonge blik hebben op het bedrijf en wanneer je ze ruimte geeft om die blik te uiten, kan dat veel opleveren.
Degene die gewoon een voldoende willen halen, hebben het dan sowieso niet naar hun zin binnen hebt bedrijf.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, zeker omdat ze natuurlijk nog niet vastgeroest zitten in de tunnelvisie van het bedrijf zelf. Echter moet je dan maar weer geluk hebben met het type persoon, je hebt ze die gewoon een voldoende willen halen en doen wat je ze opdraagt of je hebt er die enthousiast zijn en zelf met creatieve ideeën komen.
Maar goed, kun je ook over nieuwe medewerkers zeggen die je aanneemt. Al moet ik zeggen dat mijn laatste een goede keuze was
Ik zou willen dat iedereen die studeerde diezelfde kijk op hun studie hadden als jij dat hebtquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:56 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Degene die gewoon een voldoende willen halen, hebben het dan sowieso niet naar hun zin binnen hebt bedrijf.
Zal er ook vanaf hangen wat voor klusjes je hebt voor de personenquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, zeker omdat ze natuurlijk nog niet vastgeroest zitten in de tunnelvisie van het bedrijf zelf. Echter moet je dan maar weer geluk hebben met het type persoon, je hebt ze die gewoon een voldoende willen halen en doen wat je ze opdraagt of je hebt er die enthousiast zijn en zelf met creatieve ideeën komen.
Maar goed, kun je ook over nieuwe medewerkers zeggen die je aanneemt. Al moet ik zeggen dat mijn laatste een goede keuze was
Als iedereen zoals ik was...quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zou willen dat iedereen die studeerde diezelfde kijk op hun studie hadden als jij dat hebtZou een hoop schelen.
Hadden we heel veel BBQ'squote:
Well... kindaquote:
Misschien heel veel voorstellen voor een BBQquote:
quote:
Zie je de haat?quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien heel veel voorstellen voor een BBQ.
Ik zou de definitie van de term haat nog even opzoekenquote:
''gevoel van vijandschap jegens iets of iemand''quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou de definitie van de term haat nog even opzoeken.
En dat maak jij daaruit op? Knapquote:Op woensdag 20 mei 2015 15:12 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
''gevoel van vijandschap jegens iets of iemand''
huishouden doenquote:Op woensdag 20 mei 2015 15:10 schreef FrauMilena het volgende:
Iedereen hard aan het werk of zo?Had verwacht dat er minstens 3 topics bij zouden zijn gekomen.
Ik ben me mooi aan het maken en ik zit te snoepen van een stukje zalm op de huid uit de oven in het zonnetjequote:Op woensdag 20 mei 2015 15:10 schreef FrauMilena het volgende:
Iedereen hard aan het werk of zo?Had verwacht dat er minstens 3 topics bij zouden zijn gekomen.
Druk aan het testen. 2 door, 1 terug.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:10 schreef FrauMilena het volgende:
Het was ook meer een grapje.quote:
Nee, met voedselvergiftiging en koorts op de bank.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:10 schreef FrauMilena het volgende:
Dat kan nooit meer van de BBQ zijnquote:Op woensdag 20 mei 2015 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, met voedselvergiftiging en koorts op de bank.
Buh.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beterschap Strawquote:Op woensdag 20 mei 2015 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, van een broodje kip op het station maandag, vermoed ik.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan nooit meer van de BBQ zijn.
Gewoon even een disclaimer was hetquote:Op woensdag 20 mei 2015 15:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, van een broodje kip op het station maandag, vermoed ik.
He gatsiequote:Op woensdag 20 mei 2015 15:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nooit kip van de straat je weetquote:Op woensdag 20 mei 2015 15:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:44 schreef HostiMeister het volgende:
Hebben jullie je altijd al afgevraagd waar eenhoorns vandaan kwamen?
Look no further.Snotv...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
En waarom ze tegenwoordig niet meer bestaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En waarom ze tegenwoordig niet meer bestaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
als je lang genoeg naar de klok blijft kijken...........quote:
Duurt het alleen maar langer.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:55 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
als je lang genoeg naar de klok blijft kijken...........
Was het maar waar.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:55 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
als je lang genoeg naar de klok blijft kijken...........
Heb wel een klein slokje voor je in voorraad. Tenzij je onvoorzichtig bent word je er niet dik van...quote:
Gewoon wat te snaaien scoren uit de koelkast, ja toch.quote:
De kantine hier is weg.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon wat te snaaien scoren uit de koelkast, ja toch.
Waar werk jij?quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:04 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb eindelijk een filmpje gevonden van Thijs in actie als super martial artist, verdomd heftige shit.tha fuck?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tijnquote:
Ik heb eindelijk een filmpje gevonden van Thijs in actie als super martial artist, verdomd heftige shit.Hardop lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik heb eindelijk een filmpje gevonden van Thijs in actie als super martial artist, verdomd heftige shit.StevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
3.quote:
Ergensquote:
One does not simply 3quote:
In welke richting?quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ergensstagiair overigens.
Kantine (met eten und so) weg vanwege verbouwing. Nu is er alleen een ruimte met tafels en aanrecht. Geen idee of er een koelkast is, wel een magnetron.
Aikido-heldquote:
Nope. Altijd eerst <quote:
The 3 is strong in this onequote:
quote:
42 danquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:19 schreef rival het volgende:
[..]
Sommige UFC vechters trainen af en toe met hem, wel gaaf
Want rond met een gat in het midden?quote:
It's what I am, what I representquote:
Dqo3d.quote:
Erika Eleniak met kort haar. De teleurstelling.quote:
Hij pakt gewoon die hele barquote:
Die insteek had ik nog niet bedacht.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Want rond met een gat in het midden?
(*^_^*)quote:
Oraal, vaginaal en anaal.quote:
Dat was sowieso al een hellend vlakquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Erika Eleniak met kort haar. De teleurstelling.
Hihi, je zei insteekquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die insteek had ik nog niet bedacht.
Nul is niets. En daar hou ik wel vanSoms ben ik een beetje nihilistisch.
quote:
Bietje gay, missy :$quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Erika Eleniak met kort haar. De teleurstelling.
Sinds wanneer?quote:
De geilige drie-eenheidquote:
Ik ben al thuisquote:
Niet als je Japanofiel bentquote:
(u_u)quote:
Janken op mensen die geilen op landenquote:
75% van mijn postgeschiedenis bestaat uit die smileyquote:
Janken op mensen die janken op mensen die geilen op landenquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Janken op mensen die geilen op landen
quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
75% van mijn postgeschiedenis bestaat uit die smiley
Hostiquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Janken op mensen die janken op mensen die geilen op landen
Sorryquote:
Zou je nog steeds doen, dat dan weer welquote:
Uiteraardquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou je nog steeds doen, dat dan weer wel
Janken op mensen die janken op mensen die janken op mensen. Etcquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Janken op mensen die janken op mensen die geilen op landen
quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Your lossSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Wajoooooooooooooooooooquote:
Hai :$quote:
valt hier nog wat te knuffelen?quote:
Altijdquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
valt hier nog wat te knuffelen?
Welke is dat ddan?quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:46 schreef Dqod het volgende:
Tijd om die film weer eens een keer te kijken
Bedazzled. Lekker geilen op Elizabeth Hurley :$quote:
Toen ze nog lekker was jaquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bedazzled. Lekker geilen op Elizabeth Hurley :$
Ily2 man. Everything's so soft and warm :$quote:
Daar was ze zeker nog lekkerquote:
wowquote:
Ik heb eindelijk een filmpje gevonden van Thijs in actie als super martial artist, verdomd heftige shit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
It's somethingquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Faggts.
Er is me wat meer zekerheid geboden voor volgend jaar. Een deel vaste uren, een deel vervangingsuren.
Ik denk niet dat er meer in had gezeten. Het zou dan gaan om 4 uur per week meer dan nu.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar was ze zeker nog lekker
En gewoon fucking grappig, die film
Die mag mijn puntje wel krijten ja.quote:
Het is nu wel een beetje pauperleef, maar die paar uur per week meer zijn fijn om de huurverhoging en dergelijke op te vangen.quote:
Cuz I just took her home before you arrivedquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die kwam ik nou nooit tegen in het poolcafe
Saai en voorspelbaar wijf lijkt me dat, snap ergens wel dat die dude van haar destijds een prostituee opzochtquote:
Nja, daarom. Hier gaat het momenteel iig vrij bagger wat vaste uren betreft, dus ik moet er als de sodemieter wat bij gaan zoeken ben ik bangquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is nu wel een beetje pauperleef, maar die paar uur per week meer zijn fijn om de huurverhoging en dergelijke op te vangen.
Misschien dat ik nog een taakje kan krijgen ivm ontwikkeling van nieuwe soort toetsing.
Ik kan daar moeilijk over oordelen aangezien ik niet de echte Liz Hurley ken. Ga ik dus ook niet doenquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Saai en voorspelbaar wijf lijkt me dat, snap ergens wel dat die dude van haar destijds een prostituee opzocht
Flikker toch op. De dingen die ik zou doen om d'r te rakenquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Saai en voorspelbaar wijf lijkt me dat, snap ergens wel dat die dude van haar destijds een prostituee opzocht
Deeltijd kontje verkopenquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, daarom. Hier gaat het momenteel iig vrij bagger wat vaste uren betreft, dus ik moet er als de sodemieter wat bij gaan zoeken ben ik bang
Zekerheid is fijn
Ik zou ook echt geen nee zeggen als ze haar benen wijd open gooit maar ik zou daarna wel een vals 06 nummer achterlaten, de slaapkamer checken op achtergebleven haren en middenin de nacht de plaat poetsenquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Flikker toch op. De dingen die ik zou doen om d'r te raken
Jij zou iedereen raken, dat telt niet.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Flikker toch op. De dingen die ik zou doen om d'r te raken
Dat is niet waarquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij zou iedereen raken, dat telt niet.
Kontje prima, maar niet mijn zielquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Deeltijd kontje verkopen
Wel matig als je geen vaste uren hebt
Wel oppassen voor je vingers though.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:58 schreef Californium het volgende:
Damn me! Dus, nog wat papierwerk uitzoeken, flink wat labwerk en meeting voorbereiden. Ben benieuwd of ik voor 8 uur thuis ga zijn!
Scheelt dat ik wel vrolijk ben en dat niets dat kapot maakt!
Doen nogsteeds pijnquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wel oppassen voor je vingers though.
Lekker joh
Ik zit met een soortgelijke gedachtequote:Op woensdag 20 mei 2015 16:59 schreef HeatWave het volgende:
Sociaal doen of The Witcher 3 halen en thuis opsluiten......
Nog best pittig.
De ouderwetse hijglijn, ik ken een vrouw uit Zwolle die daar een hele leuke boterham mee bij elkaar hijgt en ze sprokkelt hele leuke verhalen bij elkaarquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kontje prima, maar niet mijn ziel
Mja. Even flink doorbijten, there has to be a way
Opzich kan allebei ook nog wel, niet te lang blijven plakken, maar dan weet ik het wel weerquote:
Is er waar je woont niet misschien een deeltijdklusje oid? dat zou nog eens mooi zijnquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is er nog iets te vinden dan daar?quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, daarom. Hier gaat het momenteel iig vrij bagger wat vaste uren betreft, dus ik moet er als de sodemieter wat bij gaan zoeken ben ik bang
Zekerheid is fijn
Beetje rondkijken wat er part time nog bij te doen is, kan alleen maar gunstig zijn voor je moneyquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vervelende ziel waardoor ik dat soort dingen niet gauw zou doen zodra er een "moet-factor" bij komt. Verdwijnt de waarde van. Zelfs wanneer ik er niet eens persé voor uit de kleren moet of wat dan ook.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De ouderwetse hijglijn, ik ken een vrouw uit Zwolle die daar een hele leuke boterham mee bij elkaar hijgt en ze sprokkelt hele leuke verhalen bij elkaar
niet te lang blijven plakken....quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich kan allebei ook nog wel, niet te lang blijven plakken, maar dan weet ik het wel weer.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:01 schreef rival het volgende:
[..]
Is er waar je woont niet misschien een deeltijdklusje oid? dat zou nog eens mooi zijn
Ik ben al druk bezig met solliciteren en t alsnog voor elkaar proberen te krijgen extra uren te krijgen van m'n huidige werk.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is er nog iets te vinden dan daar?
Ik moet in de zomer nog even iets vinden omdat ik dan geloof ik geen monies krijg wegens uitzendkracht.
Lijkt me ook echt waardeloos en zieldodend werkquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vervelende ziel waardoor ik dat soort dingen niet gauw zou doen zodra er een "moet-factor" bij komt. Verdwijnt de waarde van. Zelfs wanneer ik er niet eens persé voor uit de kleren moet of wat dan ook.
Sounds like my lifequote:Op woensdag 20 mei 2015 17:04 schreef rival het volgende:
[..]
niet te lang blijven plakken....
3 biertjes en de 'niet' verdwijnt
Nou ja, meestal houden we redelijk maat op Woensdag hoor. Maar idd, je zal het net weer zien, en morgen ook weer plannen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:04 schreef rival het volgende:
[..]
niet te lang blijven plakken....
3 biertjes en de 'niet' verdwijnt
Daarom dus, ja.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lijkt me ook echt waardeloos en zieldodend werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
samequote:Op woensdag 20 mei 2015 17:06 schreef rival het volgende:
hey het is al 17:00 uur geweest
Fijne avond peeps
[ afbeelding ]
Dat dacht ik eerst ook tot ik de bizarre en vreemde verhalen en verzoekjes van eenzame mensen hoorde die ze me toevertrouwde, nochtans zou 't ook compleet niks voor mij zijn daar niet vanquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lijkt me ook echt waardeloos en zieldodend werk
quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:06 schreef Dqod het volgende:
WauwIntrigerendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe oud ben jij?quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook tot ik de bizarre en vreemde verhalen en verzoekjes van eenzame mensen hoorde die ze me toevertrouwde, nochtans zou 't ook compleet niks voor mij zijn daar niet van
Maar je schijnt een penis te hebbenquote:
Sure as hell is, for me anyway. Kan hier echt srs uren naar kijkenquote:
Omdat ik me dat afvraagquote:
You're not the only onequote:Op woensdag 20 mei 2015 17:13 schreef Californium het volgende:
On a sidenote: Ik heb zin om te lekker te zoenen
Gewoon zoenen. Gewoon omdat het kan
Ja jezus, ik was net vrolijk.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:13 schreef Californium het volgende:
On a sidenote: Ik heb zin om te lekker te zoenen
Gewoon zoenen. Gewoon omdat het kan
Van wie heb je dat gehoord?quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar je schijnt een penis te hebben
Zoenen is lekkerquote:
Kun je alsnog wel vrolijk zijn. Of regel iemand te zoenenquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja jezus, ik was net vrolijk.
Nu wil ik ook zoenen
Ooit? Je post hier net 2 dagenquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat heb ik al eens gezegd ooit meen ik me te herinneren maar 36 het is.
Met de juiste persoon; it sure as hell isquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Zoenen is lekker
[..]
Kun je alsnog wel vrolijk zijn. Of regel iemand te zoenen
Dit jaquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:15 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil ook altijd wel zoenen hoor, maar wordt er niet minder happy van als het ff niet kan.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met de juiste persoon; it sure as hell is
quote:
Ik ben om kwart over 8 thuisquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Dit ja
[..]
Dat sowiesoMoet wel de juiste persoon zijn ja
En liggend op de bank is ook wel lekker!
Reken erop dat ik dan nog aan het werk benquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Reken erop dat ik dan nog aan het werk ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Da's nog verdomd lastigquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Zoenen is lekker
[..]
Kun je alsnog wel vrolijk zijn. Of regel iemand te zoenen
quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voor jou ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet om 08.30 weer scherp staan
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Lekker de kroeg in jijquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik moet om 08.30 weer scherp staan
Gofferquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:21 schreef UitStraling het volgende:
Heerlijk zoenen, strelend, elkaar opgeilen en geile woordjes in elkaars oren fluisteren, een zacht beetje in de onderlip en het oorlelletje, handen die rondingen volgen, elkaars ademhaling sneller horen gaan, een warm kruis dat tegen je aangedrukt word, nagels over je rug, het eerste knoopje los en daarna haast om elkaar heftig en geil te neuken.....yep
Merci. NU maar even effectief gaan doen ofzo want andersquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bedazzled. Lekker geilen op Elizabeth Hurley :$
Dat heeft echt nog nooit gewerktquote:
Pas op met je handen en vingers en het aanraken (strelen?) van hete dingenquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Goffer![]()
Ik ga werken want damn, krijg het er warm van
quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat heeft echt nog nooit gewerkt
holy shit, hij hosselt goed hoorquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pas op met je handen en vingers en het aanraken (strelen?) van hete dingen
hier en daar een fake nummer of een echte, die dan gewoon negeert.quote:
Wat doe je verkeerd dan, ik kies altijd of ik een avondje ga stappen om een meid in bed te ouwehoeren of mezelf helemaal af te laden met drank, de combi werkt niet, tenminste in mijn geval nietquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hier en daar een fake nummer of een echte, die dan gewoon negeert.
Eens moet de eerste keer zijnquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat heeft echt nog nooit gewerkt
Ik heb vandaag mijn vingertje al gebrand aan metaal dat bij -192 graden staatquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pas op met je handen en vingers en het aanraken (strelen?) van hete dingen
Valt tegen hoorquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
holy shit, hij hosselt goed hoor
Denk dat ik gewoon niet aantrekkelijk ben danquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat doe je verkeerd dan, ik kies altijd of ik een avondje ga stappen om een meid in bed te ouwehoeren of mezelf helemaal af te laden met drank, de combi werkt niet, tenminste in mijn geval niet
Nou, welke kroeg loop jij dan rond?quote:
Oh dan ga ik even wat plannenquote:[..]
Ik heb vandaag mijn vingertje al gebrand aan metaal dat bij -192 graden staat
[..]
Valt tegen hoorIk ben veel makkelijker te hosselen
In dat geval ben ik wel benieuwd naar een foto van uitstralingquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denk dat ik gewoon niet aantrekkelijk ben dan
Dat laatste zinnetje brand zich dan weer lekker in mijn rechter pariëtale kwab vast....quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Eens moet de eerste keer zijn
[..]
Ik heb vandaag mijn vingertje al gebrand aan metaal dat bij -192 graden staat
[..]
Valt tegen hoorIk ben veel makkelijker te hosselen
Morgenavond ergens in Groningenquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou, welke kroeg loop jij dan rond?
[..]
Oh dan ga ik even wat plannen
Check binnenkort je inbox maarquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:33 schreef Californium het volgende:
[..]
In dat geval ben ik wel benieuwd naar een foto van uitstralingAls dat het criteria is
Alles heeft te maken met charme, zekerheid en vooral uitstralingquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denk dat ik gewoon niet aantrekkelijk ben dan
Ja sorry maar oprecht, smooth talk doet het m niet voor mequote:Op woensdag 20 mei 2015 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat laatste zinnetje brand zich dan weer lekker in mijn rechter pariëtale kwab vast....
Ben benieuwdquote:
Vol op de bek pakken en je spaghettibandje langs je ronde heupen naar beneden rukken gaat virtueel zo verrekte lastig hequote:Op woensdag 20 mei 2015 17:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja sorry maar oprecht, smooth talk doet het m niet voor me.
Ik val op mannen die gevoelig en oprecht zijn. Ik zou het proberen met een serieus gesprekquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vol op de bek pakken en je spaghettibandje langs je ronde heupen naar beneden rukken gaat virtueel zo verrekte lastig he
Is dat zo vreemd? Hier ook niet...quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles heeft te maken met charme, zekerheid en vooral uitstraling
Hoiquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik val op mannen die gevoelig en oprecht zijn. Ik zou het proberen met een serieus gesprekDat kan hier wel
quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:40 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat zo vreemd? Hier ook niet...
[..]
[..]
Hoi
Had dat dan eerder gezegdquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik val op mannen die gevoelig en oprecht zijn. Ik zou het proberen met een serieus gesprekDat kan hier wel
gevoelensquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Wie weetquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had dat dan eerder gezegd![]()
Dat eerste klopt zeker wel en oprechtheid is wel iets wat ik hoog in het vaandel heb staan, tenminste ik kan slecht tegen onrecht, maak me constant zorgen om de mensheid op macro niveau en heb een broertje dood aan onechte mensen dus wie weet verras ik je nog wel eens ooit
Je hebt ze niet?quote:
Ik moest hem makenquote:
Doei yatsjequote:
De skills niet hebben om dat zelf te bedenkenquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had dat dan eerder gezegd![]()
Dat eerste klopt zeker wel en oprechtheid is wel iets wat ik hoog in het vaandel heb staan, tenminste ik kan slecht tegen onrecht, maak me constant zorgen om de mensheid op macro niveau en heb een broertje dood aan onechte mensen dus wie weet verras ik je nog wel eens ooit
Nog niet over nagedachtquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De skills niet hebben om dat zelf te bedenken
Vergeet oppervlakkigheid nietquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles heeft te maken met charme, zekerheid en vooral uitstraling
Het is die blik en die uitstraling waardoor je blijft kijken en terug staren, ik weet 'tquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Wie weet
Maar zonder iemand gezien te hebben is het allemaal zinloos en word ik van niemand warm of koud
Ik wil je wel serieus nemen hoorquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Touchequote:Op woensdag 20 mei 2015 17:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De skills niet hebben om dat zelf te bedenken
quote:
I knowquote:
oh jawel, ik was ook niet geheel serieus.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Wie weet
Maar zonder iemand gezien te hebben is het allemaal zinloos en word ik van niemand warm of koud
[..]
Je hebt ze niet?
Geen idee hoe laag de standaard van Faxie is.quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee hoe laag de standaard van Faxie is.
Heel cryptisch?quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:51 schreef aeque het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in reizen.Al moet ik zo wel met de trein. Reizen is overigens alleen leuk als iemand je niet een mes in je rug steekt.
Letterlijk of figuurlijk?quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:51 schreef aeque het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in reizen.Al moet ik zo wel met de trein. Reizen is overigens alleen leuk als iemand je niet een mes in je rug steekt.
Net als ik ben jij altijd serieus inderdaadquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |