SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:44 schreef HostiMeister het volgende:
Hebben jullie je altijd al afgevraagd waar eenhoorns vandaan kwamen?
Look no further.Snotv...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
En waarom ze tegenwoordig niet meer bestaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En waarom ze tegenwoordig niet meer bestaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
als je lang genoeg naar de klok blijft kijken...........quote:
Duurt het alleen maar langer.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:55 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
als je lang genoeg naar de klok blijft kijken...........
Was het maar waar.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:55 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
als je lang genoeg naar de klok blijft kijken...........
Heb wel een klein slokje voor je in voorraad. Tenzij je onvoorzichtig bent word je er niet dik van...quote:
Gewoon wat te snaaien scoren uit de koelkast, ja toch.quote:
De kantine hier is weg.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon wat te snaaien scoren uit de koelkast, ja toch.
Waar werk jij?quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:04 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb eindelijk een filmpje gevonden van Thijs in actie als super martial artist, verdomd heftige shit.tha fuck?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tijnquote:
Ik heb eindelijk een filmpje gevonden van Thijs in actie als super martial artist, verdomd heftige shit.Hardop lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik heb eindelijk een filmpje gevonden van Thijs in actie als super martial artist, verdomd heftige shit.StevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
3.quote:
Ergensquote:
One does not simply 3quote:
In welke richting?quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ergensstagiair overigens.
Kantine (met eten und so) weg vanwege verbouwing. Nu is er alleen een ruimte met tafels en aanrecht. Geen idee of er een koelkast is, wel een magnetron.
Aikido-heldquote:
Nope. Altijd eerst <quote:
The 3 is strong in this onequote:
quote:
42 danquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:19 schreef rival het volgende:
[..]
Sommige UFC vechters trainen af en toe met hem, wel gaaf
Want rond met een gat in het midden?quote:
It's what I am, what I representquote:
Dqo3d.quote:
Erika Eleniak met kort haar. De teleurstelling.quote:
Hij pakt gewoon die hele barquote:
Die insteek had ik nog niet bedacht.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Want rond met een gat in het midden?
(*^_^*)quote:
Oraal, vaginaal en anaal.quote:
Dat was sowieso al een hellend vlakquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Erika Eleniak met kort haar. De teleurstelling.
Hihi, je zei insteekquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die insteek had ik nog niet bedacht.
Nul is niets. En daar hou ik wel vanSoms ben ik een beetje nihilistisch.
quote:
Bietje gay, missy :$quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Erika Eleniak met kort haar. De teleurstelling.
Sinds wanneer?quote:
De geilige drie-eenheidquote:
Ik ben al thuisquote:
Niet als je Japanofiel bentquote:
(u_u)quote:
Janken op mensen die geilen op landenquote:
75% van mijn postgeschiedenis bestaat uit die smileyquote:
Janken op mensen die janken op mensen die geilen op landenquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Janken op mensen die geilen op landen
quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
75% van mijn postgeschiedenis bestaat uit die smiley
Hostiquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Janken op mensen die janken op mensen die geilen op landen
Sorryquote:
Zou je nog steeds doen, dat dan weer welquote:
Uiteraardquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]