Als iedereen zoals ik was...quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zou willen dat iedereen die studeerde diezelfde kijk op hun studie hadden als jij dat hebtZou een hoop schelen.
Hadden we heel veel BBQ'squote:
Well... kindaquote:
Misschien heel veel voorstellen voor een BBQquote:
quote:
Zie je de haat?quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien heel veel voorstellen voor een BBQ.
Ik zou de definitie van de term haat nog even opzoekenquote:
''gevoel van vijandschap jegens iets of iemand''quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou de definitie van de term haat nog even opzoeken.
En dat maak jij daaruit op? Knapquote:Op woensdag 20 mei 2015 15:12 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
''gevoel van vijandschap jegens iets of iemand''
huishouden doenquote:Op woensdag 20 mei 2015 15:10 schreef FrauMilena het volgende:
Iedereen hard aan het werk of zo?Had verwacht dat er minstens 3 topics bij zouden zijn gekomen.
Ik ben me mooi aan het maken en ik zit te snoepen van een stukje zalm op de huid uit de oven in het zonnetjequote:Op woensdag 20 mei 2015 15:10 schreef FrauMilena het volgende:
Iedereen hard aan het werk of zo?Had verwacht dat er minstens 3 topics bij zouden zijn gekomen.
Druk aan het testen. 2 door, 1 terug.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:10 schreef FrauMilena het volgende:
Het was ook meer een grapje.quote:
Nee, met voedselvergiftiging en koorts op de bank.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:10 schreef FrauMilena het volgende:
Dat kan nooit meer van de BBQ zijnquote:Op woensdag 20 mei 2015 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, met voedselvergiftiging en koorts op de bank.
Buh.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beterschap Strawquote:Op woensdag 20 mei 2015 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, van een broodje kip op het station maandag, vermoed ik.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan nooit meer van de BBQ zijn.
Gewoon even een disclaimer was hetquote:Op woensdag 20 mei 2015 15:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, van een broodje kip op het station maandag, vermoed ik.
He gatsiequote:Op woensdag 20 mei 2015 15:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nooit kip van de straat je weetquote:Op woensdag 20 mei 2015 15:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:44 schreef HostiMeister het volgende:
Hebben jullie je altijd al afgevraagd waar eenhoorns vandaan kwamen?
Look no further.Snotv...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
En waarom ze tegenwoordig niet meer bestaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En waarom ze tegenwoordig niet meer bestaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
als je lang genoeg naar de klok blijft kijken...........quote:
Duurt het alleen maar langer.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:55 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
als je lang genoeg naar de klok blijft kijken...........
Was het maar waar.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:55 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
als je lang genoeg naar de klok blijft kijken...........
Heb wel een klein slokje voor je in voorraad. Tenzij je onvoorzichtig bent word je er niet dik van...quote:
Gewoon wat te snaaien scoren uit de koelkast, ja toch.quote:
De kantine hier is weg.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon wat te snaaien scoren uit de koelkast, ja toch.
Waar werk jij?quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:04 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb eindelijk een filmpje gevonden van Thijs in actie als super martial artist, verdomd heftige shit.tha fuck?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tijnquote:
Ik heb eindelijk een filmpje gevonden van Thijs in actie als super martial artist, verdomd heftige shit.Hardop lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik heb eindelijk een filmpje gevonden van Thijs in actie als super martial artist, verdomd heftige shit.StevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |