Als iedereen zoals ik was...quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zou willen dat iedereen die studeerde diezelfde kijk op hun studie hadden als jij dat hebtZou een hoop schelen.
Hadden we heel veel BBQ'squote:
Well... kindaquote:
Misschien heel veel voorstellen voor een BBQquote:
quote:
Zie je de haat?quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien heel veel voorstellen voor een BBQ.
Ik zou de definitie van de term haat nog even opzoekenquote:
''gevoel van vijandschap jegens iets of iemand''quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou de definitie van de term haat nog even opzoeken.
En dat maak jij daaruit op? Knapquote:Op woensdag 20 mei 2015 15:12 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
''gevoel van vijandschap jegens iets of iemand''
huishouden doenquote:Op woensdag 20 mei 2015 15:10 schreef FrauMilena het volgende:
Iedereen hard aan het werk of zo?Had verwacht dat er minstens 3 topics bij zouden zijn gekomen.
Ik ben me mooi aan het maken en ik zit te snoepen van een stukje zalm op de huid uit de oven in het zonnetjequote:Op woensdag 20 mei 2015 15:10 schreef FrauMilena het volgende:
Iedereen hard aan het werk of zo?Had verwacht dat er minstens 3 topics bij zouden zijn gekomen.
Druk aan het testen. 2 door, 1 terug.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:10 schreef FrauMilena het volgende:
Het was ook meer een grapje.quote:
Nee, met voedselvergiftiging en koorts op de bank.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:10 schreef FrauMilena het volgende:
Dat kan nooit meer van de BBQ zijnquote:Op woensdag 20 mei 2015 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, met voedselvergiftiging en koorts op de bank.
Buh.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beterschap Strawquote:Op woensdag 20 mei 2015 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, van een broodje kip op het station maandag, vermoed ik.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan nooit meer van de BBQ zijn.
Gewoon even een disclaimer was hetquote:Op woensdag 20 mei 2015 15:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, van een broodje kip op het station maandag, vermoed ik.
He gatsiequote:Op woensdag 20 mei 2015 15:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nooit kip van de straat je weetquote:Op woensdag 20 mei 2015 15:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |