quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:06 schreef Dqod het volgende:
WauwIntrigerendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe oud ben jij?quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook tot ik de bizarre en vreemde verhalen en verzoekjes van eenzame mensen hoorde die ze me toevertrouwde, nochtans zou 't ook compleet niks voor mij zijn daar niet van
Maar je schijnt een penis te hebbenquote:
Sure as hell is, for me anyway. Kan hier echt srs uren naar kijkenquote:
Omdat ik me dat afvraagquote:
You're not the only onequote:Op woensdag 20 mei 2015 17:13 schreef Californium het volgende:
On a sidenote: Ik heb zin om te lekker te zoenen
Gewoon zoenen. Gewoon omdat het kan
Ja jezus, ik was net vrolijk.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:13 schreef Californium het volgende:
On a sidenote: Ik heb zin om te lekker te zoenen
Gewoon zoenen. Gewoon omdat het kan
Van wie heb je dat gehoord?quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar je schijnt een penis te hebben
Zoenen is lekkerquote:
Kun je alsnog wel vrolijk zijn. Of regel iemand te zoenenquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja jezus, ik was net vrolijk.
Nu wil ik ook zoenen
Ooit? Je post hier net 2 dagenquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat heb ik al eens gezegd ooit meen ik me te herinneren maar 36 het is.
Met de juiste persoon; it sure as hell isquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Zoenen is lekker
[..]
Kun je alsnog wel vrolijk zijn. Of regel iemand te zoenen
Dit jaquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:15 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil ook altijd wel zoenen hoor, maar wordt er niet minder happy van als het ff niet kan.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met de juiste persoon; it sure as hell is
quote:
Ik ben om kwart over 8 thuisquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Dit ja
[..]
Dat sowiesoMoet wel de juiste persoon zijn ja
En liggend op de bank is ook wel lekker!
Reken erop dat ik dan nog aan het werk benquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Reken erop dat ik dan nog aan het werk ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Da's nog verdomd lastigquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Zoenen is lekker
[..]
Kun je alsnog wel vrolijk zijn. Of regel iemand te zoenen
quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voor jou ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet om 08.30 weer scherp staan
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |