Geduldquote:
ik dacht, ik doe ook een keer mee met de waan van de dagquote:
"ook een keer" uhuquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ik dacht, ik doe ook een keer mee met de waan van de dag.
"leuk"? LEUK?!quote:
Grieks, dus technisch gezien van mijquote:
Me want. Now.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Grappig ding, kan alle games van de oude console afspelen.
Blij dat we er geen hebben hier, zouden ze weer kapsones krijgen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:34 schreef Inolvidable het volgende:
Wisten jullie dat het vandaag dag van de stagiaire is?
Concept of een daadwerkelijk product?quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Das wel tof op zich!quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Blij dat we er geen hebben hier, zouden ze weer kapsones krijgen.
Zie artikelquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Concept of een daadwerkelijk product?
quote:
Ik heb het nooit zo op stagiaires te veel werkquote:
Ook weer zo hoor, valse nostalgie is sterk bij mensen. Ik heb pas ook weer eens wat oude meuk opgestart, het is het toch niet meer vaak..quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
Das wel tof op zich!
Ben laatst wat oude games gaan spelen maar denk dat ik het beter bij de herinneringen kan houden
Of zo'n klote password-systeem dat veel te onhandig was met al die karaktersquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:39 schreef CherryLips het volgende:
Zit er wel geheugen in zodat je je voortgang kunt opslaan? Dat was altijd zo kut bij die dingen vroeger.
SD kaart ja, en je kan dus alle spellen laten saven ook al konden ze het officieel nietquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:39 schreef CherryLips het volgende:
Zit er wel geheugen in zodat je je voortgang kunt opslaan? Dat was altijd zo kut bij die dingen vroeger.
Stagiaires kunnen ook heel veel opleveren voor een bedrijf. Gisteren nog een interview over gehad ja.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb het nooit zo op stagiaires te veel werk
Ice Ice Cali, too cold, too cold.....quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:39 schreef Californium het volgende:
[..]!
Metaal dat bij -192 graden staat aanraken
Dat is wel awesome jaquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
SD kaart ja, en je kan dus alle spellen laten saven ook al konden ze het officieel niet.
Jij hebt ze liever op jou?quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb het nooit zo op stagiaires te veel werk
Ja, het idee is gewoon wel cool.quote:
Kan, diegene die we hier hebben gehad waren dat niet zo. Maar goed, ik ben ook een waardeloze stagebegeleider.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Stagiaires kunnen ook heel veel opleveren voor een bedrijf. Gisteren nog een interview over gehad ja.
Voor wat hoort wat.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan, diegene die we hier hebben gehad waren dat niet zo. Maar goed, ik ben ook een waardeloze stagebegeleider.
Lag denk ik ook meer aan de organisatie in dit bedrijf, dan aan wat anders. Ze kosten tijd, en als je ze goed begeleid met een helder doel voor ogen zouden ze in theorie vast iets kunnen opleveren ja.quote:
Gij vuige rotmof.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Grieks, dus technisch gezien van mij.
Gratis personeel jaquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Stagiaires kunnen ook heel veel opleveren voor een bedrijf. Gisteren nog een interview over gehad ja.
Ligt er natuurlijk ook wel een beetje aan wat voor bedrijf en welke functie de stagiaire heeft in het bedrijf. Het is in ieder geval wel zo dat zij een frisse en jonge blik hebben op het bedrijf en wanneer je ze ruimte geeft om die blik te uiten, kan dat veel opleveren.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lag denk ik ook meer aan de organisatie in dit bedrijf, dan aan wat anders. Ze kosten tijd, en als je ze goed begeleid met een helder doel voor ogen zouden ze in theorie vast iets kunnen opleveren ja.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
SD kaart ja, en je kan dus alle spellen laten saven ook al konden ze het officieel niet.
Helemaal mee eens, zeker omdat ze natuurlijk nog niet vastgeroest zitten in de tunnelvisie van het bedrijf zelf. Echter moet je dan maar weer geluk hebben met het type persoon, je hebt ze die gewoon een voldoende willen halen en doen wat je ze opdraagt of je hebt er die enthousiast zijn en zelf met creatieve ideeën komen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:51 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook wel een beetje aan wat voor bedrijf en welke functie de stagiaire heeft in het bedrijf. Het is in ieder geval wel zo dat zij een frisse en jonge blik hebben op het bedrijf en wanneer je ze ruimte geeft om die blik te uiten, kan dat veel opleveren.
Degene die gewoon een voldoende willen halen, hebben het dan sowieso niet naar hun zin binnen hebt bedrijf.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, zeker omdat ze natuurlijk nog niet vastgeroest zitten in de tunnelvisie van het bedrijf zelf. Echter moet je dan maar weer geluk hebben met het type persoon, je hebt ze die gewoon een voldoende willen halen en doen wat je ze opdraagt of je hebt er die enthousiast zijn en zelf met creatieve ideeën komen.
Maar goed, kun je ook over nieuwe medewerkers zeggen die je aanneemt. Al moet ik zeggen dat mijn laatste een goede keuze was
Ik zou willen dat iedereen die studeerde diezelfde kijk op hun studie hadden als jij dat hebtquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:56 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Degene die gewoon een voldoende willen halen, hebben het dan sowieso niet naar hun zin binnen hebt bedrijf.
Zal er ook vanaf hangen wat voor klusjes je hebt voor de personenquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, zeker omdat ze natuurlijk nog niet vastgeroest zitten in de tunnelvisie van het bedrijf zelf. Echter moet je dan maar weer geluk hebben met het type persoon, je hebt ze die gewoon een voldoende willen halen en doen wat je ze opdraagt of je hebt er die enthousiast zijn en zelf met creatieve ideeën komen.
Maar goed, kun je ook over nieuwe medewerkers zeggen die je aanneemt. Al moet ik zeggen dat mijn laatste een goede keuze was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |