Lekker de kroeg in jijquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik moet om 08.30 weer scherp staan
Gofferquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:21 schreef UitStraling het volgende:
Heerlijk zoenen, strelend, elkaar opgeilen en geile woordjes in elkaars oren fluisteren, een zacht beetje in de onderlip en het oorlelletje, handen die rondingen volgen, elkaars ademhaling sneller horen gaan, een warm kruis dat tegen je aangedrukt word, nagels over je rug, het eerste knoopje los en daarna haast om elkaar heftig en geil te neuken.....yep
Merci. NU maar even effectief gaan doen ofzo want andersquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bedazzled. Lekker geilen op Elizabeth Hurley :$
Dat heeft echt nog nooit gewerktquote:
Pas op met je handen en vingers en het aanraken (strelen?) van hete dingenquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Goffer![]()
Ik ga werken want damn, krijg het er warm van
quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat heeft echt nog nooit gewerkt
holy shit, hij hosselt goed hoorquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pas op met je handen en vingers en het aanraken (strelen?) van hete dingen
hier en daar een fake nummer of een echte, die dan gewoon negeert.quote:
Wat doe je verkeerd dan, ik kies altijd of ik een avondje ga stappen om een meid in bed te ouwehoeren of mezelf helemaal af te laden met drank, de combi werkt niet, tenminste in mijn geval nietquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hier en daar een fake nummer of een echte, die dan gewoon negeert.
Eens moet de eerste keer zijnquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat heeft echt nog nooit gewerkt
Ik heb vandaag mijn vingertje al gebrand aan metaal dat bij -192 graden staatquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pas op met je handen en vingers en het aanraken (strelen?) van hete dingen
Valt tegen hoorquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
holy shit, hij hosselt goed hoor
Denk dat ik gewoon niet aantrekkelijk ben danquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat doe je verkeerd dan, ik kies altijd of ik een avondje ga stappen om een meid in bed te ouwehoeren of mezelf helemaal af te laden met drank, de combi werkt niet, tenminste in mijn geval niet
Nou, welke kroeg loop jij dan rond?quote:
Oh dan ga ik even wat plannenquote:[..]
Ik heb vandaag mijn vingertje al gebrand aan metaal dat bij -192 graden staat
[..]
Valt tegen hoorIk ben veel makkelijker te hosselen
In dat geval ben ik wel benieuwd naar een foto van uitstralingquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denk dat ik gewoon niet aantrekkelijk ben dan
Dat laatste zinnetje brand zich dan weer lekker in mijn rechter pariėtale kwab vast....quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Eens moet de eerste keer zijn
[..]
Ik heb vandaag mijn vingertje al gebrand aan metaal dat bij -192 graden staat
[..]
Valt tegen hoorIk ben veel makkelijker te hosselen
Morgenavond ergens in Groningenquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou, welke kroeg loop jij dan rond?
[..]
Oh dan ga ik even wat plannen
Check binnenkort je inbox maarquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:33 schreef Californium het volgende:
[..]
In dat geval ben ik wel benieuwd naar een foto van uitstralingAls dat het criteria is
Alles heeft te maken met charme, zekerheid en vooral uitstralingquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denk dat ik gewoon niet aantrekkelijk ben dan
Ja sorry maar oprecht, smooth talk doet het m niet voor mequote:Op woensdag 20 mei 2015 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat laatste zinnetje brand zich dan weer lekker in mijn rechter pariėtale kwab vast....
Ben benieuwdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |