Ergensquote:
One does not simply 3quote:
In welke richting?quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ergensstagiair overigens.
Kantine (met eten und so) weg vanwege verbouwing. Nu is er alleen een ruimte met tafels en aanrecht. Geen idee of er een koelkast is, wel een magnetron.
Aikido-heldquote:
Nope. Altijd eerst <quote:
The 3 is strong in this onequote:
quote:
42 danquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:19 schreef rival het volgende:
[..]
Sommige UFC vechters trainen af en toe met hem, wel gaaf
Want rond met een gat in het midden?quote:
It's what I am, what I representquote:
Dqo3d.quote:
Erika Eleniak met kort haar. De teleurstelling.quote:
Hij pakt gewoon die hele barquote:
Die insteek had ik nog niet bedacht.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Want rond met een gat in het midden?
(*^_^*)quote:
Oraal, vaginaal en anaal.quote:
Dat was sowieso al een hellend vlakquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Erika Eleniak met kort haar. De teleurstelling.
Hihi, je zei insteekquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die insteek had ik nog niet bedacht.
Nul is niets. En daar hou ik wel vanSoms ben ik een beetje nihilistisch.
quote:
Bietje gay, missy :$quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Erika Eleniak met kort haar. De teleurstelling.
Sinds wanneer?quote:
De geilige drie-eenheidquote:
Ik ben al thuisquote:
Niet als je Japanofiel bentquote:
(u_u)quote:
Janken op mensen die geilen op landenquote:
75% van mijn postgeschiedenis bestaat uit die smileyquote:
Janken op mensen die janken op mensen die geilen op landenquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Janken op mensen die geilen op landen
quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
75% van mijn postgeschiedenis bestaat uit die smiley
Hostiquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Janken op mensen die janken op mensen die geilen op landen
Sorryquote:
Zou je nog steeds doen, dat dan weer welquote:
Uiteraardquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou je nog steeds doen, dat dan weer wel
Janken op mensen die janken op mensen die janken op mensen. Etcquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Janken op mensen die janken op mensen die geilen op landen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Your lossSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Wajoooooooooooooooooooquote:
Hai :$quote:
valt hier nog wat te knuffelen?quote:
Altijdquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
valt hier nog wat te knuffelen?
Welke is dat ddan?quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:46 schreef Dqod het volgende:
Tijd om die film weer eens een keer te kijken
Bedazzled. Lekker geilen op Elizabeth Hurley :$quote:
Toen ze nog lekker was jaquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bedazzled. Lekker geilen op Elizabeth Hurley :$
Ily2 man. Everything's so soft and warm :$quote:
Daar was ze zeker nog lekkerquote:
wowquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:04 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb eindelijk een filmpje gevonden van Thijs in actie als super martial artist, verdomd heftige shit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
It's somethingquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Faggts.
Er is me wat meer zekerheid geboden voor volgend jaar. Een deel vaste uren, een deel vervangingsuren.
Ik denk niet dat er meer in had gezeten. Het zou dan gaan om 4 uur per week meer dan nu.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar was ze zeker nog lekker
En gewoon fucking grappig, die film
Die mag mijn puntje wel krijten ja.quote:
Het is nu wel een beetje pauperleef, maar die paar uur per week meer zijn fijn om de huurverhoging en dergelijke op te vangen.quote:
Cuz I just took her home before you arrivedquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die kwam ik nou nooit tegen in het poolcafe
Saai en voorspelbaar wijf lijkt me dat, snap ergens wel dat die dude van haar destijds een prostituee opzochtquote:
Nja, daarom. Hier gaat het momenteel iig vrij bagger wat vaste uren betreft, dus ik moet er als de sodemieter wat bij gaan zoeken ben ik bangquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is nu wel een beetje pauperleef, maar die paar uur per week meer zijn fijn om de huurverhoging en dergelijke op te vangen.
Misschien dat ik nog een taakje kan krijgen ivm ontwikkeling van nieuwe soort toetsing.
Ik kan daar moeilijk over oordelen aangezien ik niet de echte Liz Hurley ken. Ga ik dus ook niet doenquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Saai en voorspelbaar wijf lijkt me dat, snap ergens wel dat die dude van haar destijds een prostituee opzocht
Flikker toch op. De dingen die ik zou doen om d'r te rakenquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Saai en voorspelbaar wijf lijkt me dat, snap ergens wel dat die dude van haar destijds een prostituee opzocht
Deeltijd kontje verkopenquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, daarom. Hier gaat het momenteel iig vrij bagger wat vaste uren betreft, dus ik moet er als de sodemieter wat bij gaan zoeken ben ik bang
Zekerheid is fijn
Ik zou ook echt geen nee zeggen als ze haar benen wijd open gooit maar ik zou daarna wel een vals 06 nummer achterlaten, de slaapkamer checken op achtergebleven haren en middenin de nacht de plaat poetsenquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Flikker toch op. De dingen die ik zou doen om d'r te raken
Jij zou iedereen raken, dat telt niet.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Flikker toch op. De dingen die ik zou doen om d'r te raken
Dat is niet waarquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij zou iedereen raken, dat telt niet.
Kontje prima, maar niet mijn zielquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Deeltijd kontje verkopen
Wel matig als je geen vaste uren hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |