Vol op de bek pakken en je spaghettibandje langs je ronde heupen naar beneden rukken gaat virtueel zo verrekte lastig hequote:Op woensdag 20 mei 2015 17:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja sorry maar oprecht, smooth talk doet het m niet voor me.
Ik val op mannen die gevoelig en oprecht zijn. Ik zou het proberen met een serieus gesprekquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vol op de bek pakken en je spaghettibandje langs je ronde heupen naar beneden rukken gaat virtueel zo verrekte lastig he
Is dat zo vreemd? Hier ook niet...quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles heeft te maken met charme, zekerheid en vooral uitstraling
Hoiquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik val op mannen die gevoelig en oprecht zijn. Ik zou het proberen met een serieus gesprekDat kan hier wel
quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:40 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat zo vreemd? Hier ook niet...
[..]
[..]
Hoi
Had dat dan eerder gezegdquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik val op mannen die gevoelig en oprecht zijn. Ik zou het proberen met een serieus gesprekDat kan hier wel
gevoelensquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Wie weetquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had dat dan eerder gezegd![]()
Dat eerste klopt zeker wel en oprechtheid is wel iets wat ik hoog in het vaandel heb staan, tenminste ik kan slecht tegen onrecht, maak me constant zorgen om de mensheid op macro niveau en heb een broertje dood aan onechte mensen dus wie weet verras ik je nog wel eens ooit
Je hebt ze niet?quote:
Ik moest hem makenquote:
Doei yatsjequote:
De skills niet hebben om dat zelf te bedenkenquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had dat dan eerder gezegd![]()
Dat eerste klopt zeker wel en oprechtheid is wel iets wat ik hoog in het vaandel heb staan, tenminste ik kan slecht tegen onrecht, maak me constant zorgen om de mensheid op macro niveau en heb een broertje dood aan onechte mensen dus wie weet verras ik je nog wel eens ooit
Nog niet over nagedachtquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De skills niet hebben om dat zelf te bedenken
Vergeet oppervlakkigheid nietquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles heeft te maken met charme, zekerheid en vooral uitstraling
Het is die blik en die uitstraling waardoor je blijft kijken en terug staren, ik weet 'tquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Wie weet
Maar zonder iemand gezien te hebben is het allemaal zinloos en word ik van niemand warm of koud
Ik wil je wel serieus nemen hoorquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Touchequote:Op woensdag 20 mei 2015 17:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De skills niet hebben om dat zelf te bedenken
quote:
I knowquote:
oh jawel, ik was ook niet geheel serieus.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Wie weet
Maar zonder iemand gezien te hebben is het allemaal zinloos en word ik van niemand warm of koud
[..]
Je hebt ze niet?
Geen idee hoe laag de standaard van Faxie is.quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee hoe laag de standaard van Faxie is.
Heel cryptisch?quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:51 schreef aeque het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in reizen.Al moet ik zo wel met de trein. Reizen is overigens alleen leuk als iemand je niet een mes in je rug steekt.
Letterlijk of figuurlijk?quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:51 schreef aeque het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in reizen.Al moet ik zo wel met de trein. Reizen is overigens alleen leuk als iemand je niet een mes in je rug steekt.
Net als ik ben jij altijd serieus inderdaadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |