SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
› Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
› DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznuts
zie TT
[ Bericht 0% gewijzigd door rene90 op 21-05-2015 10:39:07 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
En waar we de Earson ER160 opwachten.En -10% is er nu met summer10 meen ik dat dodge zei.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Anyhoezels. Earson ER160 bij BG op voorraad en verstuurbaar! b185f7 voor -5%.
› http://www.banggood.com/E(...)peaker-p-977417.htmlquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:00 schreef dodge_911 het volgende:
summer10 = -10% bij BangGood...
Niet op flashdealsThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Die summer10 inderdaad, anders heb je FOKNLBG gewoon voor de 5% minderquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:05 schreef shiznuts het volgende:
En waar we de Earson ER160 opwachten.
[..]
En -10% is er nu met summer10 meen ik dat dodge zei.![]()
![]()
Ah die lader is inderdaad compact. Zal nog eens kijken dan, ik wil dan natuurlijk wel de set compleet met thuislader![]()
![]()
En toevallig goede ervaringen met een goede notebook cooler?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 03:44 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Nope, goede notebook coolers moet ik hier juist 'importeren'. de lokale spullen zijn nou niet echt super. (en heb het hier wel nodig gezien het in de zomer zo'n 35 - 38 graden wordt.
Xiaomi XPB 5000mAh weer wat goedkoper met xiaomi3 code 12euro![]()
![]()
Zie je nou wel? Af en toe 's luisteren naar ouwe Chinashoppersquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:27 schreef koendel het volgende:
Ah die lader is inderdaad compact. Zal nog eens kijken dan, ik wil dan natuurlijk wel de set compleet met thuislader
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::![]()
Hoe is de kwaliteit van dat ding? (bouw en geluid)quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:05 schreef shiznuts het volgende:
En waar we de Earson ER160 opwachten.
[..]
En -10% is er nu met summer10 meen ik dat dodge zei.
[..]"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied![]()
Niemand heeft hem nog binnen volgens mij.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:55 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Hoe is de kwaliteit van dat ding? (bouw en geluid)
Nog even afwachten dus
Gegroet!![]()
Kon ook geen review vinden, dus ben benieuwd.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:58 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Niemand heeft hem nog binnen volgens mij.
Nog even afwachten dusHij is wel bijna 2x de prijs van de 'oude' earson. Hij ziet er wel meer rugged uit.
[ Bericht 5% gewijzigd door -Splash- op 19-05-2015 14:11:19 ]"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied![]()
Hoi
Even een vraagje, ik heb voor een studentbedrijf een sealapparaat nodig.
Nu ben ik op enkele Chinese webshops, Alibaba, aliexpress, deze dingen wel tegen gekomen, maar vraag ik mij af of ik ook geld moet aftikken bij de douane omdat ik een dergelijk product importeer?
Alvast bedankt,
SgtPorkbeansJij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Zie de 'SPOILER: Douane' in de OpeningsPost.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hoi
Even een vraagje, ik heb voor een studentbedrijf een sealapparaat nodig.
[ afbeelding ]
Nu ben ik op enkele Chinese webshops, Alibaba, aliexpress, deze dingen wel tegen gekomen, maar vraag ik mij af of ik ook geld moet aftikken bij de douane omdat ik een dergelijk product importeer?
Alvast bedankt,
SgtPorkbeans
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Oh shit ik heb daar overheen gekekenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:21 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zie de 'SPOILER: Douane' in de OpeningsPost.
Mijn excuus
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
De helft van 50 cent, dat is echt fantastisch!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:28 schreef Iemand91 het volgende:
Voor de gene met verzamelzucht (en die lijken hier genoeg te zijn); mocht deze weer in voorraad komen; dan heb je een goedkope sorteerkoffer.
Of anders maar deze, ook goedkoop.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Heb zoiets van de bouwmarkt voor mijn in-ears.![]()
Laatst weer een paar uit de aanbieding wezen halen bij de Lidl.Dubbelzijdig FTW.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
oeps, ik heb geprobeerd deze weegschaal te calibreren met een gewichtje van 5 gram.
Nu flipt ie en blijft hij steeds verspringen van -.020 naar + 0.20 en wordt hij niet meer stable.
Iemand enig idee wat ik hier tegen kan doen? Opnieuw kalibreren helpt niet.
Edit: Crap ik zie het al heb m gekalibreerd op 50 gram met een 5 gram gewichtje.
het minimum waarmee ik hem kan kalibreren is 10 gram dus moet nog even zon extra gewichtje bestellen. Super slim dit![]()
Dubbel Edit: WTF sinds wanneer is DX nederlands?
[ Bericht 16% gewijzigd door Zspirit op 19-05-2015 15:59:50 ]Gegroet!![]()
Sow.... Mijn eerste dispute geopend op Alixpress. De Soocoo S60 die ik heb ontvangen werkt voor geen ene meter. De verkoper reageert traag/moeizaam en aangezien mijn 'Purchase Protection' vandaag verloopt heb ik er maar een dispute van gemaakt. FIlmpje geupload en dan maar zien wat Ali ervan bakt.![]()
Ik wacht op mijn Yi, maar heb nog niks aan accessoires besteld. Iemand nog wat tips?
Een extra accu lijkt me wel handig, en ik wil de originele waterproof case halen als die uit is. Maakt dat ding de overige mounts/cases niet enigszins overbodig?![]()
Als je ook nog een klasse 10 microsd kaart hebt (zonder dat is je yi useless), zit je wel goed denk ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:21 schreef Onufriev het volgende:
Ik wacht op mijn Yi, maar heb nog niks aan accessoires besteld. Iemand nog wat tips?
Een extra accu lijkt me wel handig, en ik wil de originele waterproof case halen als die uit is. Maakt dat ding de overige mounts/cases niet enigszins overbodig?![]()
Blijkbaar zijn bij Allbuy Mi Led's toch the real deal @ ¤0,93 dus heb ik er maar 10 besteld
Ik heb iig die van 0,93¤ besteld... #care
Wat moet he met 10 van die dingen?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:23 schreef dodge_911 het volgende:
Blijkbaar zijn bij Allbuy Mi Led's toch the real deal @ ¤0,93 dus heb ik er maar 10 besteld![]()
![]()
Een lichtareaal als mini fotostudio voor je china gadgets productshots. Dúh.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Waarom krijg ik ref links van shareasale bij deze post?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:33 schreef Zspirit het volgende:
[..]
deze?
Dat is toch een andere dan die hier steeds gelinkt wordt?
Dat is namelijk deze volgens mij.![]()
Vanwege ene zekere Danny Roodbol.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Waarom krijg ik ref links van shareasale bij deze post?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Mijn Xiaomi Ants-cam is ook verstuurd (eindelijk)
En eentje verstuurd met WS-Shipping, duurt ook lang:
2015-05-11, Handed to customs
2015-05-13, Customs clearance completed
2015-05-18, Processing,, The NetherlandsSorting![]()
Xiaomi Weegschaal vanuit Duitsland:
http://www.geekvida.de/vo(...)r&utm_medium=208173#
38,99 euro + 9,99 euro verzendkosten![]()
Binnenkort voor $35 in het Spaanse warehouse via geekbuying als het goed isMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Een 'normale' digitale weegschaal kost ook al snel 20 euro, dus zo gek is de prijs nog niet. Toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:36 schreef davedavy het volgende:
49 euro voor een weegschaal..Je moet het er voor over hebben.
![]()
Vind het toch aan de hoge kant (afgezien van het feit dat die in China goedkoper is) voor een weegschaalquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Een 'normale' digitale weegschaal kost ook al snel 20 euro, dus zo gek is de prijs nog niet. Toch?Persoonlijk gebruik ik zo'n ding 3 keer per jaar. Dus zal ook wel per geval verschillen maar toch.
![]()
Stiekem het gewicht van je vriendin tracken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:40 schreef davedavy het volgende:
[..]
Vind het toch aan de hoge kant (afgezien van het feit dat die in China goedkoper is) voor een weegschaalPersoonlijk gebruik ik zo'n ding 3 keer per jaar. Dus zal ook wel per geval verschillen maar toch.
![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:36 schreef davedavy het volgende:
49 euro voor een weegschaal..Je moet het er voor over hebben.
Ik moest gisteren een pakketje wegen voor retour. Daarvoor maar op een weegschaal gestapt met pakket in armen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:39 schreef Iemand91 het volgende:
Xiaomi is het nieuwe Apple voor de fanboys. Een weegschaal...
Voor het eerst een heeeeeel veeeel jaren dat ik op een weegschaal heb gestaan...![]()
update uitverkochtquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Een 'normale' digitale weegschaal kost ook al snel 20 euro, dus zo gek is de prijs nog niet. Toch?Starbucks, waar blijf je![]()
Zojuist zo'n quadcoptertje besteld bij banggood, de Eachine H8. Ben er vet hyped voor, ookal stelt het niet zoveel voor.![]()
Altijd leuk. Deskflyertje Cheerson CX10 is altijd wel aan te bevelen als je eens vijf minuten niks te doen hebt.
De komende tijd weer lekker weer (hoewel dat ook betekent meer targets om te verwonden in parkjes), maar eens kijken of ik de coptertjes en quadjes weer eens mee naar buiten neem. De V939E had ik gecanceld wegens no-show. Inmiddels is 'ie ook niet meer gelisted bij BG.
Maar goed, ik dacht toch al, als... dan misschien net zo goed meteen een DJI Phantom 3 Pro.
PostNL heeft nogal wat vertraging, 11 mei een pakketje in Nederland aangekomen en hij is nog steeds niet door inklaring heen, ook geen brief ontvangen en bij navraag gister konden ze ook zien dat dit (nog) niet het geval is maar het gewoon erg druk is blijkbaar![]()
![]()
Je kan op Ali niet eens met paypal betalen zag ik
Heb het 'risico' maar gelopen en ben voor iDeal gekozen![]()
![]()
Hier 't zelfde met PostAT/USPS. 15e 'Customs Clearance' en nog niks.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:51 schreef rene90 het volgende:
PostNL heeft nogal wat vertraging, 11 mei een pakketje in Nederland aangekomen en hij is nog steeds niet door inklaring heen, ook geen brief ontvangen en bij navraag gister konden ze ook zien dat dit (nog) niet het geval is maar het gewoon erg druk is blijkbaarAliExpress is in principe Escrow natuurlijk (pas betaling vrijgeven bij tevreden ontvangst), maar ja, PayPal is wel dubbel zo zeker natuurlijk, daar Ali niet een al te goede geschiedenis heeft in klanten gelijk geven... Ik wil niet zeggen dat ze bevooroordeeld zijn, zeg alleen: jij brengt minder business dan de verkopers. Hum...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:52 schreef Onufriev het volgende:
Heb het 'risico' maar gelopen en ben voor iDeal gekozen
Succes als iets niet aankomt in dat geval, zijn al negatieve verhalen te lezen hier met Ali claims dus ik gok het er niet op met Ideal in ieder geval.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:52 schreef Onufriev het volgende:
Heb het 'risico' maar gelopen en ben voor iDeal gekozen![]()
Niks. Wachten tot je weer iets leuks tegenkomt en gebruiken als deel verzending.
Voor 40 CNY/RMB all-in lok. + intl. verz. & commissie, haal je niet zo heel veel soeps.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
En? Viesdik geworden zeker?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:06 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik moest gisteren een pakketje wegen voor retour. Daarvoor maar op een weegschaal gestapt met pakket in armen.
Voor het eerst een heeeeeel veeeel jaren dat ik op een weegschaal heb gestaan..."If you're not a manc, you're a wank"![]()
Mag jij toch niet vliegen!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:49 schreef shiznuts het volgende:
dan misschien net zo goed meteen een DJI Phantom 3 Pro.
Nee, normaal eten/bewegen en niet achter elke hype aanlopen.quote:
Zoals zo'n idiote, overpriced weegschaal.
[ Bericht 5% gewijzigd door Iemand91 op 20-05-2015 00:07:18 ]![]()
Ook maar eens van die 18650 batterijen in huis gehaald maar wat een bizar grote dingen zeg. Ik had al de bekende CREE lampjes in huis die voor een paar dollar te krijgen zijn waar ik altijd al erg tevreden over was, maar nu zie ik wel het verschil met zo'n zaklampje met een 18650 batterij erin. Ik heb deze ervoor gebruikt, een Ultrafire 6810 met blijkbaar een Samsung ledje van tmart. Kost maar $5 dollar dus valt wel mee. Je ziet het op de foto misschien niet heel goed, maar die met de 18650 batterij is wel een stuk sterker. Ook als je er buiten mee schijnt heeft het toch meer bereik. (het vierkantje is die goedkopere CREE)![]()
![]()
Ze zijn op zoek naar toeristen die een week of twee geleden bij het Kanzleramt in de buurt aan het vliegen waren.quote:Lokaaltje sprak ze erop aan en ze zeiden dat ze uit Australië kwamen en beelden aan het opnemen waren voor een promotionele video ten behoeve van het Oostenrijkse toerisme. Vertrouwde het boeltje niet, kon zich een recente drone aanval op Japanse regering herinneren en informeerde de pliesie. Die natuurlijk donutssachertorte aan het eten waren en die toeristen zich dus allang uit het stof hadden gemaakt. Worden ze nog gepakt zijn ze flink de sjaak.
Dat prediken wij al jaren, hè.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:26 schreef rene90 het volgende:
Ook maar eens van die 18650 batterijen in huis gehaald maar wat een bizar grote dingen zeg. Ik had al de bekende CREE lampjes in huis die voor een paar dollar te krijgen zijn waar ik altijd al erg tevreden over was, maar nu zie ik wel het verschil met zo'n zaklampje met een 18650 batterij erin. [..] Je ziet het op de foto misschien niet heel goed, maar die met de 18650 batterij is wel een stuk sterker.
[..]
Maar velen zijn al onder de indruk dat een AA + CREE LED R5 ofzo al zoveel beter is dan dat Bart Smit ding die ze hebben, dat ze denken dat je daar niet snel een nog groter verschil hebt. Well, think again! 18650 zijn er om te knallen.XM-L2 U2 / U3 is een heerlijke bang-for-buck. Een lamp met meerdere emitters is nog chiquer! Van de MT-G2 had ik wat meer verwacht voor de prijs. Next up dan eerder HIDs. SoShine is mijn go-to accumerk.
True ik loop achter, was wel nogal rond zoeken naar goede batterijen maar heb uiteindelijk de Ultrafires gehaald van Banggood, http://www.banggood.com/2(...)Battery-p-87805.htmlquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:55 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat prediken wij al jaren, hè.
Maar velen zijn al onder de indruk dat een AA + CREE LED R5 ofzo al zoveel beter is dan dat Bart Smit ding die ze hebben, dat ze denken dat je daar niet snel een nog groter verschil hebt. Well, think again! 18650 zijn er om te knallen.XM-L2 U2 / U3 is een heerlijke bang-for-buck. Een lamp met meerdere emitters is nog chiquer! Van de MT-G2 had ik wat meer verwacht voor de prijs. Next up dan eerder HIDs. SoShine is mijn go-to accumerk.
Die dus, maar volgens Robert is 4000 al niet mogelijk maar ja, als het maar protected batterijen zijn wat ik het belangrijkste vind.![]()
Iieeee...Da's inderdaad linke sopa.
Protected zegt natuurlijk ook niet veel als de boel nep is... dan kan dat ook een stukje plaat zijn dat niks doet.
Liever legit en een beetje meer betalen en betrouwbare performance en veiligheid. Samsungs, Panasonics en LGs kun je geloof ik ook wel op Fasttech halen, legit, voor ok prijzen. Moet je denk ik ff bij Monkey wezen. Diz ook een goeie source: http://lygte-info.dk .
Don't forget: GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic voor meer linkjes e.d.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik dacht eigenlijk dat banggood wel eerlijk was op dat gebied, maar weet niet of jij zo al kan zeggen dat het neppe ultrafires zijn? Dan kan ik even in de live chat met banggood natuurlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:01 schreef shiznuts het volgende:
Iieeee...Da's inderdaad linke sopa.
Protected zegt natuurlijk ook niet veel als de boel nep is... dan kan dat ook een stukje plaat zijn dat niks doet.
Liever legit en een beetje meer betalen en betrouwbare performance en veiligheid. Samsungs, Panasonics en LGs kun je geloof ik ook wel op Fasttech halen, legit, voor ok prijzen. Moet je denk ik ff bij Monkey wezen. Diz ook een goeie source: http://lygte-info.dk .
Don't forget: GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic voor meer linkjes e.d.![]()
Nou ja, ik ben al een tijdje verzadigd op zaklampgebied en er heeft zich in die tijd niet zoveel nieuws voorgedaan. De laatste stand is volgens mij dat 3400mAh over het algemeen wel als legit kunnen worden beschouwd. 4000mAh en zeker voor die prijs, komt mij verdacht voor...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ja, een culinair uitwisselingsproject. Sachertorte, Mozart-kugeln/-taler, Mannerschnitten en Firn bonbons tegen Venco drop, Redband shizzle en Lays Oven Baked Paprika.
Ja, onder 250gr houden maar die quadjes dan...
¤9 bij de Lidl.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Een 'normale' digitale weegschaal kost ook al snel 20 euro, dus zo gek is de prijs nog niet. Toch?![]()
Maar die krijgt geen ota updates via een appquote:
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Speciaal voor Fok![]()
FOKNLTD
Geeft 5% korting op alles in deze categorie (waar oa. de Pistons, XPB enz inzitten).
Werkt maar 1x (per account)
ps bij succes komen er betere
[ Bericht 17% gewijzigd door Kenzi op 20-05-2015 08:32:12 ]![]()
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Waarom krijg ik ref links van shareasale bij deze post?Wat?quote:Gegroet!![]()
links naar bepaalde shops worden automatisch omgeleid via Shareasale. Levert Fok ook wat inkomsten op, wat weer goed is om de site in de lucht te houdenquote:Op woensdag 20 mei 2015 08:40 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
[..]
Wat?zoiets denk ik.
![]()
Klopt inderdaad, FOK! heeft nou eenmaal geen groot bedrijf achter zich staan wat bakken met geld heeft.quote:Op woensdag 20 mei 2015 08:41 schreef Kenzi het volgende:
[..]
links naar bepaalde shops worden automatisch omgeleid via Shareasale. Levert Fok ook wat inkomsten op, wat weer goed is om de site in de lucht te houdenzoiets denk ik.
Trouwens, Be Pure review staat op de FP![]()
![]()
Link for the lazy: Ulefone Be Pure, positief verrastquote:Op woensdag 20 mei 2015 08:43 schreef rene90 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, FOK! heeft nou eenmaal geen groot bedrijf achter zich staan wat bakken met geld heeft.
Trouwens, Be Pure review staat op de FP![]()
Koop jij al die spullen zelf of krijg je die?
Lijkt me nog al een dure hobby namelijk.Gegroet!![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:00 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Link for the lazy: Ulefone Be Pure, positief verrast
Lijkt me nog al een dure hobby namelijk.Verder is ook niet elke review die hij plaatst van hemzelfquote:met dank aan Geekbuying die een exemplaar beschikbaar heeft gesteld![]()
![]()
Die stellen webshops beschikbaar in veel gevallen, en ik ben niet de enige die ze maakt de reviews natuurlijk, RobertNL, tokko1 en Downstar helpen hier ook bij. Maar het komt ook voor dat er reviews online staan waarbij ik het al thuis had liggen zoals bij veel van deze items:quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:00 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Link for the lazy: Ulefone Be Pure, positief verrast
Lijkt me nog al een dure hobby namelijk.
Vijf must-haves uit China![]()
Oops, lezen blijft moeilijk
Maar cool, ik zit er zelf over te denken om video reviews te gaan maken.
Maar de drempel is nog een beetje hoog omdat ik het zo raar vind om in eens mezelf te gaan uploaden.Gegroet!![]()
Gewoon met kleine dingen beginnen anders, kan ook met geschreven review natuurlijkquote:Op woensdag 20 mei 2015 09:04 schreef Zspirit het volgende:
Oops, lezen blijft moeilijk
Maar cool, ik zit er zelf over te denken om video reviews te gaan maken.
Maar de drempel is nog een beetje hoog omdat ik het zo raar vind om in eens mezelf te gaan uploaden.![]()
![]()
Heb je voor 18650 batterijen een speciale oplader nodig? Zijn ze net zo groot als een AA batterij?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Ik heb een vraagje. Ik zit al tijden te kloten met een 12V batterij probleempje.
Ik ben namelijk een kistradio aan het bouwen met een 12v versterkertje. Ik heb hiervoor al 3 keer een 12v accupack bestelt alleen telkens doen ze het niet of niet voldoende. Dit zijn dan ook van die goedkope blauwe accupacks van ''6800'' mah alleen halen ze dat bij lange na niet.
Nu vroeg ik me af of iemand weet wat handig is om te gebruiken en wat vooral stabiel is met betrekking tot het voltage. Ikzelf dacht aan zon 12V case waar je zelf 16850 batterijen in kan doen of aan een normale powerbank alleen dan met een 5V naar 12V omvormer (kan dit?)
Dan mik ik er namelijk nog zon XPB erin want daarvan weet ik tenminste zeker dat het werkt.![]()
Yep, daar heb je 'n andere oplader voor nodig.quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
Heb je voor 18650 batterijen een speciale oplader nodig? Zijn ze net zo groot als een AA batterij?
Nope, ze zijn groter : 18mm dik en 65mm lang tegenover 10mm dik en 44mm lang voor AA'sYou need one of these : https://www.kickstarter.com/projects/femtocow/usb-912quote::: Not an expert, but I play one on the web ::
je kan het beste een case kopen, evt voor 10*1,2v AA batterijen (die van de IKEA zijn erg goed)quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:12 schreef TheDoors het volgende:
Ik heb een vraagje. Ik zit al tijden te kloten met een 12V batterij probleempje.
Ik ben namelijk een kistradio aan het bouwen met een 12v versterkertje. Ik heb hiervoor al 3 keer een 12v accupack bestelt alleen telkens doen ze het niet of niet voldoende. Dit zijn dan ook van die goedkope blauwe accupacks van ''6800'' mah alleen halen ze dat bij lange na niet.
Nu vroeg ik me af of iemand weet wat handig is om te gebruiken en wat vooral stabiel is met betrekking tot het voltage. Ikzelf dacht aan zon 12V case waar je zelf 16850 batterijen in kan doen of aan een normale powerbank alleen dan met een 5V naar 12V omvormer (kan dit?)
Dan mik ik er namelijk nog zon XPB erin want daarvan weet ik tenminste zeker dat het werkt.
Of een case voor 18650 batterijen maar dan zit je niet zomaar op 12v precies. Wat voor versterker bordje heb je![]()
Een TA2024quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:19 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
je kan het beste een case kopen, evt voor 10*1,2v AA batterijen (die van de IKEA zijn erg goed)
Of een case voor 18650 batterijen maar dan zit je niet zomaar op 12v precies. Wat voor versterker bordje heb je![]()
Ik heb 2 dergelijke accupacks uit China maar die werken gewoon prima. Wat je ook kan doen is zon ding kopen waar aa's in kunnen tot 12V. Lidl alkaline batterijen erin stoppen (beste uit de test) en gaan.quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:12 schreef TheDoors het volgende:
Dan mik ik er namelijk nog zon XPB erin want daarvan weet ik tenminste zeker dat het werkt.![]()
Another day in Xiaomi paradise.Ik had nog geen MI LED. En die kabels leken me ook wel wat.
En nog een last call for passengers needing bluetooth earphones: http://www.mp4nation.net/(...)h-4-0-aptx-earphones , please proceed to checkout to enjoy a promotional price. De nieuwe APT-X protocol Brainwavz in-ears zijn in stock en dit is je laatste kans ze nog voor pre-order prijs te krijgen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
dan een accu van 7,2v of 10 oplaadbare batterijen van 1,2 vquote:
Ta2024 draait niet graag op een te hoog voltage dus 4 lithium cellen is te veel, 3 zou wel kunnen.![]()
Waar heb je de kabel vandaan? En al getest wat hij doorlaat?quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:56 schreef shiznuts het volgende:
Another day in Xiaomi paradise.Ik had nog geen MI LED. En die kabels leken me ook wel wat.
[ afbeelding ]
En nog een last call for passengers needing bluetooth earphones: http://www.mp4nation.net/(...)h-4-0-aptx-earphones , please proceed to checkout to enjoy a promotional price. De nieuwe APT-X protocol Brainwavz in-ears zijn in stock en dit is je laatste kans ze nog voor pre-order prijs te krijgen.![]()
@shiz
Heb zelf nog geen apparaat voorzien van apt-x bluetooth uitsturing, jij wel?
*alvast onder bureau duikt in afwachting van waslijst aan 3.0 gadgets*![]()
![]()
Weet iemand of (en waar) ik in China een bleutooth thermometer voor de bbq kan kopen? Net zoals de iGrill Ik kon niets vinden in mijn zoektocht.![]()
Banggood had een week of twee gelee een Xiaomi actieweek. Same als m'n vorige kabel, maar dan een veel betere connector zo, overall beter en sjieker afgewerkt.quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:25 schreef Miniem het volgende:
[..]
Waar heb je de kabel vandaan? En al getest wat hij doorlaat?Nu nog de witte BT speaker en de gaming controller.
Ja, de Sounder (Honey)Comb II en de XTZ Divine.quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:27 schreef funky_fart het volgende:
@shiz
Heb zelf nog geen apparaat voorzien van apt-x bluetooth uitsturing, jij wel?
*alvast onder bureau duikt in afwachting van waslijst aan 3.0 gadgets*The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
wat is het nut van zoiets?quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:55 schreef JiePieWie het volgende:
Weet iemand of (en waar) ik in China een bleutooth thermometer voor de bbq kan kopen? Net zoals de iGrill Ik kon niets vinden in mijn zoektocht.
een normale BBQ / vlees thermometer werkt toch ook? hoef je niet je smartphone er bij te pakken.
en je wil toch in de buurt van de bbq blijven om het vlees om te draaien enz.
en een echte man BBQ'ed zonder al die ongein![]()
![]()
Kun je meten hoeveel ampere hij doorlaat?quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:02 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Banggood had een week of twee gelee een Xiaomi actieweek. Same als m'n vorige kabel, maar dan een veel betere connector zo, overall beter en sjieker afgewerkt.Nu nog de witte BT speaker en de gaming controller.
[..]
Ja, de Sounder (Honey)Comb II en de XTZ Divine.
EDIT: Of is het een ethernet kabel?
[ Bericht 2% gewijzigd door Miniem op 20-05-2015 13:32:43 ]![]()
Niet als je een smoker of Big Green Egg gebruikt. Dan moet de BBQ dicht blijven want als je hem open doet om het vlees te controleren is de hitte en rook verdwenen. Plus dat de thermometer in de deksel van zo'n BGE/smoker niet de core temperatuur aangeeft van je vlees. Vandaar zo'n bleutooth thermometer.quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:24 schreef Kenzi het volgende:
[..]
wat is het nut van zoiets?
een normale BBQ / vlees thermometer werkt toch ook? hoef je niet je smartphone er bij te pakken.
en je wil toch in de buurt van de bbq blijven om het vlees om te draaien enz.
en een echte man BBQ'ed zonder al die ongein![]()
Maar die temperatuur meter moet dan toch in je BBQ blijven? Smelt dat ding dan niet?quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:12 schreef JiePieWie het volgende:
[..]
Niet als je een smoker of Big Green Egg gebruikt. Dan moet de BBQ dicht blijven want als je hem open doet om het vlees te controleren is de hitte en rook verdwenen. Plus dat de thermometer in de deksel van zo'n BGE/smoker niet de core temperatuur aangeeft van je vlees. Vandaar zo'n bleutooth thermometer.![]()
Nee, ik bedoel uitsturing van een apt X bluetooth signaal, dus vanuit de bron. Een smartphone, mediaspeler etc.quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:02 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, de Sounder (Honey)Comb II en de XTZ Divine.
Hedde gij die ook?![]()
Ik heb een USB APT-X adapter van Sounder. Laptopgebruik dus.quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:19 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel uitsturing van een apt X bluetooth signaal, dus vanuit de bron. Een smartphone, mediaspeler etc.
Hedde gij die ook?Jup. Ethernet kabel.quote:
[ Bericht 6% gewijzigd door shiz op 20-05-2015 13:56:34 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Nope. Die kun je inderdaad hittebestendig maken want de ontvangende kant is je telefoon.Dus eigenlijk een 'voeler' (soort pin) voor in het vlees en een transmitter die je ergens in de BBQ legt/ophangt. Plus vergeet niet dat zo'n smoker geen 200 graden wordt. Warm roken ligt rond de 100 graden en koude roken veel lager.quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:16 schreef igi0n het volgende:
[..]
Maar die temperatuur meter moet dan toch in je BBQ blijven? Smelt dat ding dan niet?
Maar dit wordt wel heel off-topic![]()
![]()
Ultrafire nep of echt maakt niet zoveel uit. Ultrafire is gewoon een Chinees prut merk.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:05 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat banggood wel eerlijk was op dat gebied, maar weet niet of jij zo al kan zeggen dat het neppe ultrafires zijn? Dan kan ik even in de live chat met banggood natuurlijk.
Je wilt alleen Japanse cellen van Panasonic, Samsung, LG![]()
Je moet geen risico's willen nemen met 18650 omdat ze letterlijk kunnen ontploffen bij defecten en fout gebruik (zaklamp = pijpbom). Koop ook een fatsoenlijke lader, van Nitecore. Graag tussen de 3.50 - 4.20 volt houden en bij 2 stuks in 1 zaklamp ALTIJD gelijke voltage.
Nu hoef je niet direct bang te worden maar het web staat vol met incidenten.![]()
Zit dat nu ook in (een aantal nieuwe) MTK toestellen, kan althans lossless audio over BT selecteren bij de audio instellingen.quote:MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
thanks voor de info, ik mik het wel allemaal de kliko in is maar teveel gedoe voor me :p. Als iemand dat lampje wilt en in Amsterdam woont kan je het ophalen bij me, inclusief die 18650 batterijen en oplader.quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:58 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ultrafire nep of echt maakt niet zoveel uit. Ultrafire is gewoon een Chinees prut merk.
Je wilt alleen Japanse cellen van Panasonic, Samsung, LG![]()
Je moet geen risico's willen nemen met 18650 omdat ze letterlijk kunnen ontploffen bij defecten en fout gebruik (zaklamp = pijpbom). Koop ook een fatsoenlijke lader, van Nitecore. Graag tussen de 3.50 - 4.20 volt houden en bij 2 stuks in 1 zaklamp ALTIJD gelijke voltage.
Nu hoef je niet direct bang te worden maar het web staat vol met incidenten.![]()
![]()
Nee, moet apart.quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
Heb je voor 18650 batterijen een speciale oplader nodig? Zijn ze net zo groot als een AA batterij?
Je koopt 18650's trouwens vrij voordelig op www.nkon.nl in nederland.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Heeft een apt-x echt voordelen boven vorige bluetooth specificaties of is het meer geneuzel?quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik heb een USB APT-X adapter van Sounder. Laptopgebruik dus.
De lip-sync met mijn bluetooth 2.1 + EDR is redelijk, niet optimaal natuurlijk maar 21 dollar voor een apt-x is niet weinig vind ik.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Kliko hoeft niet gelijk. Ik heb wel een aantal cheapo accupacks maar die liggen gewoon in de berging. Als dat gaat afbranden is niet zo ergquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
thanks voor de info, ik mik het wel allemaal de kliko in is maar teveel gedoe voor me :p. Als iemand dat lampje wilt en in Amsterdam woont kan je het ophalen bij me, inclusief die 18650 batterijen en oplader.![]()
Maar voor zaklampjes in je broekzak en in huis niet echt aan te raden.![]()
Zijn die 18650's 4 euro 29 per stukquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nee, moet apart.
Je koopt 18650's trouwens vrij voordelig op www.nkon.nl in nederland.
Hoeveel voordeliger is dat dan China dan?Friettent dikke Willie, met Willie![]()
wat is het voordeel als ze niet in normale AA apparaten passen?quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nee, moet apart.
Je koopt 18650's trouwens vrij voordelig op www.nkon.nl in nederland.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
zaklampje voor onder het zadel van mijn motor ga ik maar niet doen dan :pquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:50 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Kliko hoeft niet gelijk. Ik heb wel een aantal cheapo accupacks maar die liggen gewoon in de berging. Als dat gaat afbranden is niet zo erg![]()
Maar voor zaklampjes in je broekzak en in huis niet echt aan te raden.![]()
Maak je een grap?quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
wat is het voordeel als ze niet in normale AA apparaten passen?Niet voordeliger, maar wel voordelig voor NL begrippen imo. Ik zou daar niet mee stuntenquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:51 schreef W00fer het volgende:
[..]
Zijn die 18650's 4 euro 29 per stuk
Hoeveel voordeliger is dat dan China dan?
zo gaat dat.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Toen de speaker verstuurd was zei de verkoper dat 'ie er nog een cadeautje bij had gedaan, de adapter dus. Je kunt inderdaad best zonder leven. Mijn lossless library is ook niet zo groot dat ik alleen maar top notch spul luister, waar het misschien nog het meest van belang is. 'k Leg de make it or break it-factor eerder bij het medium waarmee je luistert. De drivers van je speaker, headphone, in-ears.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:47 schreef W00fer het volgende:
[..]
Heeft een apt-x echt voordelen boven vorige bluetooth specificaties of is het meer geneuzel?
De lip-sync met mijn bluetooth 2.1 + EDR is redelijk, niet optimaal natuurlijk maar 21 dollar voor een apt-x is niet weinig vind ik.Sync heb ik met het normale BT protocol over het algemeen weinig last. Ligt een beetje aan het welk audiodevice. Sommige speakers hebben er nogal last van, ander spul niet.
Seg. Heb je dit nooit gelezen doet? GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopicquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
wat is het voordeel als ze niet in normale AA apparaten passen?quote:
Die accu's heb ik ook gehad. waren beter dan die rode van ultrafire maar uiteindelijk nogsteeds ruk. Voor 18650 cellen kan je beter kijken op http://www.nkon.nl/ door de "dure" dollar is het niet heel veel duurder daar. Had iemand anders al gepost. Let wel op protectie als je niet weet wat die accu's zijn!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:59 schreef rene90 het volgende:
[..]
True ik loop achter, was wel nogal rond zoeken naar goede batterijen maar heb uiteindelijk de Ultrafires gehaald van Banggood, http://www.banggood.com/2(...)Battery-p-87805.html
Die dus, maar volgens Robert is 4000 al niet mogelijk maar ja, als het maar protected batterijen zijn wat ik het belangrijkste vind.![]()
Ik kan er tot nu toe geen vinden op nkon.nl. Zijn allemaal ZONDER protectie circuit...Friettent dikke Willie, met Willie![]()
http://www.nkon.nl/rechargeable/18650-size.html?protected=8quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:08 schreef W00fer het volgende:
Ik kan er tot nu toe geen vinden op nkon.nl. Zijn allemaal ZONDER protectie circuit...Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
De samen kopen nkon link is (was) goedkoper.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:08 schreef W00fer het volgende:
Ik kan er tot nu toe geen vinden op nkon.nl. Zijn allemaal ZONDER protectie circuit...
3400 mah voor 12 euro, niet duur.
2600 mah voor ¤6,45 is bang for the buck.
http://sk.nkon.nl/rechargeable/18650-size.html?protected=8Ik wil natuurlijk niet de indruk wekken dat het zweterige dynamietstaven zijn die elk moment kunnen ontploffenquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:52 schreef rene90 het volgende:
[..]
zaklampje voor onder het zadel van mijn motor ga ik maar niet doen dan :p![]()
Maar een paar euro extra is gewoon aan te raden.![]()
ook bij banggood te krijgen:quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:21 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
De samen kopen nkon link is (was) goedkoper.
3400 mah voor 12 euro, niet duur.
2600 mah voor ¤6,45 is bang for the buck.
http://sk.nkon.nl/rechargeable/18650-size.html?protected=8
http://www.banggood.com/buy/NCR-18650B.html
deze heb ik ook en moet zeggen dat die erg goed zijn
(mijn collectie een tijdje geleden...)
[ Bericht 3% gewijzigd door Boppos op 20-05-2015 15:41:31 ]![]()
Nja met creditcard betalen is anders ook een hels karwei om je geld terug te krijgen dusjaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:54 schreef rene90 het volgende:
[..]
Succes als iets niet aankomt in dat geval, zijn al negatieve verhalen te lezen hier met Ali claims dus ik gok het er niet op met Ideal in ieder geval.Anyway, ik heb dus een order gecanceld op AE die ik betaald heb met iDeal. Nadeel is dat de kosten die de bank maakt voor de internationale transactie deels voor de koper zijn rekening zijn.
![]()
Als je toch persé een AA formaat wil hebben in li-ion, 14440 is het type...quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
wat is het voordeel als ze niet in normale AA apparaten passen?
Alleen niet komen mekkeren als er rook uitkomt, want zo 'n li-ion is 3,7V en een AA hooguit 1,5V![]()
![]()
En deze dan, die werden hier vorig jaar aangeraden. Of blijken die inmiddels ook niet veilig te zijn?
https://www.fasttech.com/products/1143804![]()
Niks mis mee! (heb ze ook)quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:35 schreef Helly het volgende:
En deze dan, die werden hier vorig jaar aangeraden. Of blijken die inmiddels ook niet veilig te zijn?
https://www.fasttech.com/products/1143804
en deze zijn ook best te doen: https://www.fasttech.com/(...)7v-3000mah-protected![]()
Haha, heb inderdaad dezelfde nog in mijn bladwijzers staan.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:35 schreef Helly het volgende:
https://www.fasttech.com/products/1143804
https://www.fasttech.com/products/1420/10001901/1143804
Samen met de C8 zaklamp.
http://www.tmart.com/Tang(...)t-Black_p208291.html![]()
Zijn nog steeds prima. Het punt is alleen dat de euro gezakt is en het versturen van lithium batterijen ook wat moeilijker gaat. 2 jaar terug waren de prijzen in Nederland gewoon een stuk hoger. Je kunt natuurlijk nog steeds besparen in China maar nkon is echt een goede optie geworden.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:35 schreef Helly het volgende:
https://www.fasttech.com/products/1143804Die heb ik ook liggen. Een tijdje terug waren die nog 20 euro per stuk in Nederland en was China veel aantrekkelijker met 8 euro. Nu is het verschil niet meer zo fantastisch.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:29 schreef Boppos het volgende:
[..]
ook bij banggood te krijgen:
http://www.banggood.com/buy/NCR-18650B.html
deze heb ik ook en moet zeggen dat die erg goed zijn
(mijn collectie een tijdje geleden...)![]()
Hippe vogel deze zomer![]()
Ik heb ze nog niet vergeleken met de vsd3 S versie maar na kort luisteren klinken ze (vrijwel) hetzelfde.
Het gele kleurtje valt in het echt wel mee en je kunt leuk naar binnen kijken.![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:51 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ze nog niet vergeleken met de vsd3 S versie maar na kort luisteren klinken ze (vrijwel) hetzelfde.
Het gele kleurtje valt in het echt wel mee en je kunt leuk naar binnen kijken.
De VSD3S heb ik helaas niet (uit angst juist dat 'ie te braaf zou zijn), maar de VSD3 is wat betreft een prima balans tussen bass, helderheid, lagen, ruimtelijkheid en details met een harmonische fun sound gewoon.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
404 Not Foundquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:08 schreef Tosti-vreter het volgende:
Kunnen jullie Dealextreme ook niet bereiken? Ik kom helemaal niet op de site..![]()
Wel de moeite waard voor dat geld?quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:51 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Het gele kleurtje valt in het echt wel mee en je kunt leuk naar binnen kijken.
Of denk je van mwah?![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:13 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wel de moeite waard voor dat geld?
Of denk je van mwah?<- klik
De motion sensor was bij mij nogal gevoelig. Ik had 8GB vol in minder dan 24 uur. Neem dus maar een grotequote:Op woensdag 20 mei 2015 17:16 schreef Onufriev het volgende:
Yeah, mijn Yi is binnen![]()
![]()
Nu nog een class 10 sd-kaart, ik kan niks filmen/opnemen met mijn class 4![]()
![]()
Hoop mijne ook binnen te krijgen volgende week. Hoelang heeft ie er over gedaan om binnen te komen? En via welke site?quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:16 schreef Onufriev het volgende:
![]()
Nu nog een class 10 sd-kaart, ik kan niks filmen/opnemen met mijn class 4![]()
Ik had 'm van Geekbuying, die goedkoopste die 'begin mei' zou worden verzonden. Hij is uiteindelijk de 11e verzonden, dus 9 dagen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:35 schreef Thierry92 het volgende:
[..]
Hoop mijne ook binnen te krijgen volgende week. Hoelang heeft ie er over gedaan om binnen te komen? En via welke site?Ik denk dat 32gb wel genoeg moet zijn. Wat een keuze is er verder in sd-kaartjes zeg: SDHC en SDXC, en UHS I en II etc. Ik dacht alleen capaciteit en klasse, maar moet even kijken wat ik nodig heb.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:34 schreef davedavy het volgende:
[..]
De motion sensor was bij mij nogal gevoelig. Ik had 8GB vol in minder dan 24 uur. Neem dus maar een grote![]()
China-shoes?quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:51 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Het gele kleurtje valt in het echt wel mee en je kunt leuk naar binnen kijken.![]()
Staat toch Asics opquote:![]()
Of was dat sarcasme om aan te geven dat je mijn schoenen lelijk vindt
De S-versie vind ik de moeite waard maar hebben wel een aantal kanttekeningen. Dat heb ik vorige week omschreven. Ik zal deze s-loze versie vanavond er naast leggen om de fijne puntjes eruit te halen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:13 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wel de moeite waard voor dat geld?
Of denk je van mwah?
Ik heb natuurlijk niet een 2e set gekocht van deze serie omdat ze kut klinken.
De vraag is alleen welke van de 2 is beter
[ Bericht 0% gewijzigd door monkeybrain op 20-05-2015 18:19:58 ]![]()
1 + 1 = 2 hè. Merkschoenen... China... Fake...
Al lijkt het me niet bevorderlijk om nep spul voor sporten te gebruiken, dus neem aan van nietThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Thanks, ga ik me eens in verdiepen!quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik heb een USB APT-X adapter van Sounder. Laptopgebruik dus.
[ afbeelding ]
[..]![]()
Vind ze juist tof!quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:54 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Staat toch Asics op![]()
Of was dat sarcasme om aan te geven dat je mijn schoenen lelijk vindt
[..]
De S-versie vind ik de moeite waard maar hebben wel een aantal kanttekeningen. Dat heb ik vorige week omschreven. Ik zal deze s-loze versie vanavond er naast leggen om de fijne puntjes eruit te halen.
Ik heb natuurlijk niet een 2e set gekocht van deze serie omdat ze kut klinken.
De vraag is alleen welke van de 2 is beterPrecies, dat dacht ik.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:56 schreef shiznuts het volgende:
1 + 1 = 2 hè. Merkschoenen... China... Fake...
Al lijkt het me niet bevorderlijk om nep spul voor sporten te gebruiken, dus neem aan van nietHup, schiet eens op!quote:2015-05-11, Handed to customs
2015-05-13, Customs clearance completed
2015-05-18, Processing,, The NetherlandsSorting![]()
Verscherpte EU controles ofzo?Een week in 't land, vijf dagen bij de douane, en niks.
C'mon son.Hurry teh f up already.
Weer eens een dispute op aliexpress aanmaken...
schoenen besteld in maat 44, krijg ik 42 binnen een linker schoen made in china en de rechter schoen in vietnam
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Merk er hier weinig van.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:15 schreef shiznuts het volgende:
Verscherpte EU controles ofzo?Een week in 't land, vijf dagen bij de douane, en niks.
[ afbeelding ]
Al was USA -> EU altijd wel streng.Lijkt wel een Twix-reclame!quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:18 schreef revpolen het volgende:
Weer eens een dispute op aliexpress aanmaken...
schoenen besteld in maat 44, krijg ik 42 binnen een linker schoen made in china en de rechter schoen in vietnam![]()
![]()
'This is not right!'
- No, fliend. It suppose be left like that, ok?
'But it is too small'
- That what she say. No, but fliend. In life you make many right turns, for wear, we account for your life!The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:26 schreef shiznuts het volgende:
'This is not right!'
- No, fliend. It suppose be left like that, ok?
'But it is too small'
- That what she say. No, but fliend. In life you make many right turns, for wear, we account for your life!
Is deze sports_camera.apk de enige versie van de Yi app? Soberzo vind ik het al vreemd dat ie XXX Cam heet tijdens het installeren, maar het faalt ook bij iedere poging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na het lezen van de posts op de vorige pagina over de 18650's begon ik me toch een beetje zorgen te maken:
Heb een tijdje terug wat oude (volgeladen) defecte laptopbatterijen (Origineel HP) opengesloopt, waaruit telkens 3 goede en 1 slechte cellen kwamen. In deze goede cellen zit gewoon nog 3.9V, zijn van Samsung en hebben een capaciteit van 2200mAh. Kan ik deze wel gewoon gebruiken in mijn zaklampje? Heb even opgezocht, en ze zijn niet protected.
Heb nu geen zin in het kopen van een lader, dus wordt 9 cellen leegmaken in die lamp en dan zie ik wel verder wat ik ga doen als het bevalt. Sowieso ga ik die cellen dan niet meer gebruiken.
Is dit wel een beetje veilig? Iets met 'pijpbommen'
[ Bericht 3% gewijzigd door roflcat op 20-05-2015 20:27:54 ]![]()
Wil het risico lopen?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Waarschijnlijk zijn die niet protected, erg uitkijken is dat.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:21 schreef roflcat het volgende:
Na het lezen van de posts op de vorige pagina over de 18650's begon ik me toch een beetje zorgen te maken:
Heb een tijdje terug wat oude (volgeladen) defecte laptopbatterijen (Origineel HP) opengesloopt, waaruit telkens 3 goede en 1 slechte cellen kwamen. In deze goede cellen zit gewoon nog 3.9V, zijn van Samsung en hebben een capaciteit van 2200mAh. Kan ik deze wel gewoon gebruiken in mijn zaklampje?
Heb nu geen zin in het kopen van een lader, dus wordt 9 cellen leegmaken in die lamp en dan zie ik wel verder wat ik ga doen als het bevalt.
Is dit wel een beetje veilig? Iets met 'pijpbommen'
Die dingen die Rene had gaan wel, althans volgens de review van die site waar Shiznuts ook naar linkte. Natuurlijk altijd meer risico dan Sanyo.
Zou zelf gewoon gaan voor een paar Pana of Sanyo, LG of Samsung cellen met protection (of merken zoals Xtar) kost wat, maar ook veiliger.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:17 schreef Onufriev het volgende:
Is deze sports_camera.apk de enige versie van de Yi app? Soberzo vind ik het al vreemd dat ie XXX Cam heet tijdens het installeren, maar het faalt ook bij iedere poging.Download hem even hier: http://www.xiaoyi.com/home/app/down.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Xiaomi weet blijkbaar al waar 80% van hun cams voor gebruikt gaat wordenquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:17 schreef Onufriev het volgende:
dat ie XXX Cam heet tijdens het installeren...
Na porngoespro nu yipov?
Die van mij al sinds de 11e en nog niet door inklaringquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:15 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
hier vanaf 22 april in het land en nog steeds niet binnenquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
Die van mij al sinds de 11e en nog niet door inklaring![]()
![]()
Via die link kom ik ik op http://www.xiaoyi.com/ uit, zonde enige download mogelijkheid. Ik heb de QR van de handleiding gescand, en nadat het de 1e keer faalde (voordat ik zelfs nog de download links probeerde) werkte het nu wel. Heb 'm nu dus, alhoewel ik nog wel veel Chinese tekens zie. (Edit: wel bedankt voor de hulp)quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:26 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Download hem even hier: http://www.xiaoyi.com/home/app/down.htmlIk vond het ook enigzins verdacht, eerst maar ff gescand op virussenquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:28 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Xiaomi weet blijkbaar al waar 80% van hun cams voor gebruikt gaat worden
Na porngoespro nu yipov?
[ Bericht 7% gewijzigd door Onufriev op 20-05-2015 21:06:52 ]![]()
Net een berichtje dat hij blijkbaar door de inklaring is vrijgegeven en ik hem binnen 2-5 dagen thuis kan verwachten. Zou het kunnen dat aangezien het een RX...DE tracking is hij niet met een prioriteit behandeld wordt, wat misschien wel gebeurt met ...NL trackings?quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:56 schreef JortK het volgende:
[..]
hier vanaf 22 april in het land en nog steeds niet binnen![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:21 schreef roflcat het volgende:
Heb een tijdje terug wat oude (volgeladen) defecte laptopbatterijen (Origineel HP) opengesloopt, waaruit telkens 3 goede en 1 slechte cellen kwamen. In deze goede cellen zit gewoon nog 3.9V, zijn van Samsung en hebben een capaciteit van 2200mAh. Kan ik deze wel gewoon gebruiken in mijn zaklampje? Heb even opgezocht, en ze zijn niet protected.
Heb nu geen zin in het kopen van een lader, dus wordt 9 cellen leegmaken in die lamp en dan zie ik wel verder wat ik ga doen als het bevalt. Sowieso ga ik die cellen dan niet meer gebruiken.
Is dit wel een beetje veilig? Iets met 'pijpbommen'![]()
Zo'n lithium accu is op zich geen bom maar als deze in een dichte metalen buis zit van de zaklamp kan er hoge druk ontstaan. Dan knalt meestal de draaidop en voorkant eraf als ik alle verhalen en foto's zie.
Een goede cell met 3,9V, dat is dus al bijna leeg. Het probleem is vooral als je gare batterijen slecht gaat opladen (overladen) en te ver gaat ontladen. Stop dan ook nog 2 stuks in een lamp die elkaar gaan opladen/ontladen en je krijgt een tijdbom. Niets zal de reactie doen stoppen zonder protection.
Als je deze per 1 stuk in een zaklamp stopt, leegmaakt en vervolgens in de chemobak gooit is er 99.99% niets aan de hand. Tenzij ze door de laptop onstabiel zijn geworden en gaan borrelen maar dat is een hele kleine kans.![]()
Ik heb even de vsd3 en vsd3S zitten vergelijken. Ik dacht een duidelijk verschil te horen met de vsd3 want de harde s-klanken (van mijn vorige review) vielen mij totaal niet op. Vervolgens de vsd3S aangesloten om ook geen harde s-klanken te horenBlijkbaar zijn mijn oren iets meer gewend aan de sound sinds vorige week.
Ik kan werkelijk geen duidelijk verschil horen. Ik denk soms wat te horen maar dat blijkt dan toch niet te bestaan. Mijn eerste test deed ik op de clip+ en daarna ben ik nog op de zip gaat luisteren of het niet aan de speler lag.
Het zou me niets verbazen als het binnenwerk allemaal hetzelfde is. Ze gebruiken vsd3S tape om de vsd3 verpakking mee te sluiten![]()
Om de vraag te beantwoorden of ze 36 euro waard zijn. Jazeker
Mooi helder, punchy bass, snel, spannend. Het design zit goed in de oren en de schuimdopjes zitten fijn.![]()
Hallon
Maanden terug werden er hier replacement batteries besproken voor smartphones. De tendens was toen dat men de goedkope "genuine" accu's (zoals zo vaak) of accu's van normaal formaat maar met zogenaamde hoge capaciteit beter links kon laten liggen.
Naast Anker accu's raadde iemand hier toentertijd een merk van telefoonaccu's van Duitse(?) makelij aan, waar mij de naam van ontschoten is. Naar mijn herinnering zat de lettergreep "um" in de merknaam. Zoekfunctie leverde niks bruikbaars op.
Bij voorbaat dank
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Ik wil jullie niet vervelen met mijn ervaringen, maar ik maak er wel een post van dat je het als tip kan opvatten:
Als je om een vage reden niks kan recorden en zelfs geen foto kan maken met de Yi, doe dan een format van je SD-kaart via de app. Ik had het al 2x gedaan via mn laptop, maar blijkbaar werkt dat niet.![]()
[protip]quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:00 schreef Onufriev het volgende:
Ik wil jullie niet vervelen met mijn ervaringen, maar ik maak er wel een post van dat je het als tip kan opvatten:
Als je om een vage reden niks kan recorden en zelfs geen foto kan maken met de Yi, doe dan een format van je SD-kaart via de app. Ik had het al 2x gedaan via mn laptop, maar blijkbaar werkt dat niet.
Altijd je media formatteren in het apparaat waarin je 't gebruikt
[/protip] Techmoan said so!
[ Bericht 1% gewijzigd door dodge_911 op 20-05-2015 23:51:17 ]:: Not an expert, but I play one on the web ::
Niet altijd waar, want soms formatteren die Chinese dingne het erg brak of mega traag.quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:22 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
[protip]
Altijd je media formatteren in het apparaat waarin je 't gebruikt
[/protip] Techmoan said so!
Een format mbv pc gaat dan sneller. Daarna evt nogmaals wipen met je Chineesje gaat dan sneller.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Wou net zeggen, geleerd van ouwe baas techmoan. Soort Britse shiz.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?![]()
Echt zo close? Vaag.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:36 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb even de vsd3 en vsd3S zitten vergelijken. Ik dacht een duidelijk verschil te horen met de vsd3 want de harde s-klanken (van mijn vorige review) vielen mij totaal niet op. Vervolgens de vsd3S aangesloten om ook geen harde s-klanken te horenBlijkbaar zijn mijn oren iets meer gewend aan de sound sinds vorige week.
Ik kan werkelijk geen duidelijk verschil horen. Ik denk soms wat te horen maar dat blijkt dan toch niet te bestaan. Mijn eerste test deed ik op de clip+ en daarna ben ik nog op de zip gaat luisteren of het niet aan de speler lag.
Het zou me niets verbazen als het binnenwerk allemaal hetzelfde is. Ze gebruiken vsd3S tape om de vsd3 verpakking mee te sluiten![]()
[ afbeelding ]
Om de vraag te beantwoorden of ze 36 euro waard zijn. Jazeker
Mooi helder, punchy bass, snel, spannend. Het design zit goed in de oren en de schuimdopjes zitten fijn.Wel chill verder dat je ze chill vindt. Technologietje hè.
Je meldde je toen hier over DSLR-accu's (via).quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:07 schreef N22 het volgende:
Hallon
Maanden terug werden er hier replacement batteries besproken voor smartphones. De tendens was toen dat men de goedkope "genuine" accu's (zoals zo vaak) of accu's van normaal formaat maar met zogenaamde hoge capaciteit beter links kon laten liggen.
Naast Anker accu's raadde iemand hier toentertijd een merk van telefoonaccu's van Duitse(?) makelij aan, waar mij de naam van ontschoten is. Naar mijn herinnering zat de lettergreep "um" in de merknaam. Zoekfunctie leverde niks bruikbaars op.
Bij voorbaat dank
Waarop ik zei:Da's Duits..? Of je bedoelde deze reactie van P4tje natuurlijk (via).quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:56 schreef shiznuts het volgende:
Merkloos is een no-no. Beter haal je van een betrouwbare Amazon of eBay-store, in Europa, een goede third party accu van een merk waar goede ervaringen mee zijn. Mijn aanbeveling? Kijk eens naar Patona (bijv. van M&L Mobiles).
Oh en @ (micro)SD's formatten... ik doe dat altijd met de officiële tool: https://www.sdcard.org/downloads/formatter_4/ . In-device is ook een zeer aan te raden praktijk inderdaad. Doe ik altijd met m'n GH4 bijvoorbeeld.
[ Bericht 2% gewijzigd door shiz op 21-05-2015 03:02:49 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik ben op zoek naar oortjes ( met afstandsbediening en microfoon) voor mijn telefoon. Twv ongeveer 15 euro. Heeft iemand een goede reviewsite of een direct advies?![]()
DSLR-accu's was een ander verhaal, het ging echt om smartphones, desalniettemin was bij beide onderwerpen van toepassing dat goedkope cellen vermeden dienen te wordenquote:Op donderdag 21 mei 2015 02:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je meldde je toen hier over DSLR-accu's (via).
Waarop ik zei:
[..]
Da's Duits..?
PolarCell, dat is hem gewoon!quote:Kon hem via de interne zoekfunctie niet vinden.
Dank
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Vijf must-haves uit Chinaquote:Op donderdag 21 mei 2015 05:25 schreef pahlawan het volgende:
Ik ben op zoek naar oortjes ( met afstandsbediening en microfoon) voor mijn telefoon. Twv ongeveer 15 euro. Heeft iemand een goede reviewsite of een direct advies?![]()
Ook wel een leuk iets voor de hobbyist, op banggood verkopen ze nu een soort bouwpakket voor een RC wagen, krijg je dus een doos met alle items en dan moet je het zelf in elkaar schroeven, ook accutjes enzo kan je dan zelf kiezen. Leuk idee wel:
De Orlandoo F150 pickup
[ Bericht 4% gewijzigd door rene90 op 21-05-2015 08:56:46 ]![]()
http://stores.ebay.com/courtesytradingquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:16 schreef Onufriev het volgende:
![]()
Nu nog een class 10 sd-kaart, ik kan niks filmen/opnemen met mijn class 4
Met een dag of 3 a 4 heb je ze in huis.
![]()
![]()
![]()
grappig ding, rond de RMB350 op Taobao, net ff te duur voor de heb. (zonder zender),quote:Op donderdag 21 mei 2015 07:50 schreef rene90 het volgende:
Ook wel een leuk iets voor de hobbyist, op banggood verkopen ze nu een soort bouwpakket voor een RC wagen, krijg je dus een doos met alle items en dan moet je het zelf in elkaar schroeven, ook accutjes enzo kan je dan zelf kiezen. Leuk idee wel:
De Orlandoo F150 pickup![]()
Hmm interessant, een redelijk nieuw bedrijf "Allbuy.com" wat blijkbaar een soort aftakking is van DX (wat mijn contactpersoon bij DX zelf niet wist)
Wat ik begreep was het een team wat eerst bij dx werkte wat nu voor zichzelf begonnen is. Ze hebben nogal lage prijzen maar beweren wel dat ze genuine producten verkopen van Xiaomi etc en gelijk ook het laagst geprijsd zijn. Iemand al eens wat gekocht daar?
Xiaomi pistons 3 voor $15.99
Xiaomi led voor $1,04
Xiaomi 10.000 voor $15.99
Nouja, nu hopen dat het dus genuine is maar anders krijg je je geld terug staat er. Ik zal eens kijken of ik nog een coupon kan loskrijgen daar.![]()
Vorige topicquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:00 schreef rene90 het volgende:
Hmm interessant, een redelijk nieuw bedrijf "Allbuy.com" wat blijkbaar een soort aftakking is van DX (wat mijn contactpersoon bij DX zelf niet wist)
Wat ik begreep was het een team wat eerst bij dx werkte wat nu voor zichzelf begonnen is. Ze hebben nogal lage prijzen maar beweren wel dat ze genuine producten verkopen van Xiaomi etc en gelijk ook het laagst geprijsd zijn. Iemand al eens wat gekocht daar?
Xiaomi pistons 3 voor $15.99
Xiaomi led voor $1,04
Xiaomi 10.000 voor $15.99
Nouja, nu hopen dat het dus genuine is maar anders krijg je je geld terug staat er. Ik zal eens kijken of ik nog een coupon kan loskrijgen daar.En dat zijn ze, werkt perfectquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:11 schreef RobertNL het volgende:
...
Allbuy lijkt ook legit:
Nu nog hopen dat de bandjes zelf ook goed zijn
Ahh ja kut zie je, ik herinnerde me al iets maar kon me vinger er niet op leggenquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:10 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Vorige topic
[..]
En dat zijn ze, werkt perfect![]()
Maar ff logotje in de OP knallen dan?![]()
Op tweakers hebben een aantal wel fake lampjes van Xiaomi gehad geloof ik.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:11 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ahh ja kut zie je, ik herinnerde me al iets maar kon me vinger er niet op leggen
Maar ff logotje in de OP knallen dan?![]()
Ik heb de gok maar genomen voor die 10.000 mah powerbank van Allbuy, ik laat jullie wel weten of hij legit is.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:15 schreef Halldor het volgende:
[..]
Op tweakers hebben een aantal wel fake lampjes van Xiaomi gehad geloof ik.![]()
Bedankt voor de tip, de xiaomi led is 93 eurocent, dus ga ook maar een poging wagenquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:17 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb de gok maar genomen voor die 10.000 mah powerbank van Allbuy, ik laat jullie wel weten of hij legit is.![]()
![]()
De Xiaomi led kost bij Xiaomi zelf (waar iedereen ze inkoopt) omgerekend 2,89 euro.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:20 schreef tharonny het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, de xiaomi led is 93 eurocent, dus ga ook maar een poging wagen
Je krijgt vrijwel geen inkoopkorting bij Xiaomi.
De kans dat die led van 93 eurocent de originele is, is vrij klein![]()
![]()
Anders kan je mooi de 'money back guarantee' testenquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:23 schreef Kenzi het volgende:
[..]
De Xiaomi led kost bij Xiaomi zelf (waar iedereen ze inkoopt) omgerekend 2,89 euro.
Je krijgt vrijwel geen inkoopkorting bij Xiaomi.
De kans dat die led van 93 eurocent de originele is, is vrij klein![]()
Kan natuurlijk dat het gewoon promotie is, hetzelfde dat supermarkten leverworsten met verlies verkopen![]()
![]()
leverworstquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:24 schreef rene90 het volgende:
[..]
Anders kan je mooi de 'money back guarantee' testen![]()
Kan natuurlijk dat het gewoon promotie is, hetzelfde dat supermarkten leverworsten met verlies verkopen![]()
soms ga je na een tijd in het buitenland de gekste dingen missen ... spruitjes bijvoorbeeld..
![]()
![]()
coupon voor Allbuyin ieder geval (maar ik zal wel even laten weten of het legit is als ik het binnen heb)
FOKNLAB (10%, behalve the deals)![]()
Lol ik probeer bij allbuy ook die xiaomi lampjes te bestellen kan ik geen account aan maken!
De knop create allbuy id werkt niet XDGegroet!![]()
Bij mij wel? Coupon is trouwens 10%quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:38 schreef Zspirit het volgende:
Lol ik probeer bij allbuy ook die xiaomi lampjes te bestellen kan ik geen account aan maken!
De knop create allbuy id werkt niet XD![]()
![]()
Ik heb hier Chrome, werkte gewoon.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:40 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Hmm vreemd in IE werkt het ook niet, even FF proberen dan maaar![]()
Vreemd, chrome, ff en safari geprobeerd werk geen van allen.quote:
Ook op een windows en mac geprobeerd :S
Probeer het straks nog wel een keer.
Edit: Macbook + Chrome op incognito modus werkte wel. Op pc werkt het nog steeds niet :S Wellicht komt het door een addon.
[ Bericht 8% gewijzigd door Zspirit op 21-05-2015 10:56:12 ]Gegroet!![]()
Sorry voor hele late quotequote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:32 schreef Goddelijker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Artikel: 6PCS Polishing Buffing Pad Kit For Car Polishing Buffer
SKU: SKU183450
Prijs: US$ 5.99
Warehouse: CN
Shop: BangGood
Link: http://www.banggood.com/6(...)Buffer-p-959655.html
[ afbeelding ]
De set bevat het volgende:
4x Oranje 3" Polijstpad, waarvan 2x glad oppervlakte, 2x gebold oppervlakte voor meer koeling en minder wrijving.
1x Wollenpad, voor meer polijstkracht.
1x Backingplate 3"
1x Schroef van backingplate naar boormachina/accu-schroeftol
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oké, toch maar even snel getest (let op, heb niet heel uitgebreid de tijd genomen en alle materialen die ik heb..., dus de resultaten kunnen zeker beter).
Klein krasje voor:
[ afbeelding ]
Klein krasje na:
[ afbeelding ]
Nog klein beetje te zien, maar niet meer 'wit':
[ afbeelding ]
Klein krasje voor:
[ afbeelding ]
Klein krasje na:
[ afbeelding ]
Video:
[ afbeelding ]
Pluspunten:
- Pads voelen goed aan.
- Klittenband lijkt de pad goed vast te houden.
- Backingplate is voorzien van een schuimlaag, voor meer demping.
- Accu-schroeftol heeft goed grip op de schroef.
Minpunten:
- Backingplate is niet overal even netjes afgewerkt.
- Maar 3" groot, dus niet heel geschikt voor grote oppervlakten.
[ afbeelding ]
Hij krijgt 4 van de 5 ©opyrights.
Hij voelt goed en ziet er goed uit, maar ik heb hem nog niet in de praktijk gebruikt. Hopelijk werkt hij goed voor de kleine klusjes, zoals kleine krassen wegwerken. Er is op eBay ook veel keuze in pads, dus voor elke klus is er een passende pad te vinden voor weinig geld.
Hij is goed te hanteren, alleen is mijn accu-schroeftol niet sterk/snel genoeg.
Dus dat is wel iets om rekening mee te houden, dat je hem soms beter op een boormachine of stevige accu-schroeftol kan zetten.
Ik heb deze post ff teruggezocht omdat ik ingetrokken vlekken van vogelpoep had op de auto. Enkele weken oud en behoorlijk in de zon gestaan.
Vandaag naar Bob's autowas geweest om de poetsbeurt te laten doen, maar nog steeds doffe plekken. Toen dacht ik aan dit setje wat ik ooit eens had besteld.
Ik heb de auto dus volledig schoon met de wollige borstel van deze set bewerkt, eerst een stukkie ergens onderaan gedaan waar het niet zo opvalt. Klodder Motip Polish & Wax erop en met de accuboor een seconde of 20 bezig op één plek geweest.
De accuboor is inderdaad wat zwak hiervoor, maar mijn electrische boor is niet traploos dus dat gaat een beetje te hard misschien.
Het resultaat ziet er prima uit! Ik ga van de week verder dan maak ik ff wat voor- en na foto's.
Uiteraard zorg je ervoor dat de auto helemaal schoon, tegen zandkorrels e..d en daar moet je ook op letten bij de poetspads.![]()
Vreemd inderdaad. Op mijn eigen pc kan ik gewoon inloggen, maar op de pc van mn ouders lukt dit niet.. Beide in chrome.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:46 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Vreemd, chrome, ff en safari geprobeerd werk geen van allen.
Ook op een windows en mac geprobeerd :S
Probeer het straks nog wel een keer.
Edit: Macbook + Chrome op incognito modus werkte wel. Op pc werkt het nog steeds niet :S Wellicht komt het door een addon.
Edit: incognito modus hielp in mijn geval ook. Apart.
[ Bericht 3% gewijzigd door tharonny op 21-05-2015 14:35:48 ]![]()
Net binnen!
nieuwe Xiaomi speaker.
even opladen natuurlijk![]()
hij staat nu te spelen, komt goed geluid uit, geluid is ietsje beter dan de earson vind ik.
wat me wel gelijk opviel is dat er maar 1 knop op zit (aan/uit),
dus harder zachter moet op het apparaat waarmee je afspeelt.
Hij staat nu op zn hardst random top40 meuk af te spelen en het geluid vervormt niet echt.
met veel bass staat ie wel een beetje rond te stuiteren ondanks de rubberen voetjes.
laat over een tijdje nog wel weten hoe hij bevalt, maar op het eerste gezicht een goede koop!![]()
Nicequote:Op donderdag 21 mei 2015 15:01 schreef julius123 het volgende:
Net binnen!
nieuwe Xiaomi speaker.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
even opladen natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
hij staat nu te spelen, komt goed geluid uit, geluid is ietsje beter dan de earson vind ik.
wat me wel gelijk opviel is dat er maar 1 knop op zit (aan/uit),
dus harder zachter moet op het apparaat waarmee je afspeelt.
Hij staat nu op zn hardst random top40 meuk af te spelen en het geluid vervormt niet echt.
met veel bass staat ie wel een beetje rond te stuiteren ondanks de rubberen voetjes.
laat over een tijdje nog wel weten hoe hij bevalt, maar op het eerste gezicht een goede koop!![]()
Hier de Blitzwolf binnen (anker lookalike) van Banggood
Qua formaat is hij nagenoeg even groot, en wat nog wel het grootste voordeel is zijn de rubberen dopjes.
Verder ook gewoon een originele EU stekker. Ook even aan de lader gehangen en getest, geeft een tikkeltje meer dan de Anker zelfs, alle poorten evenveel A dus niet de ene poort minder dan de andere bijvoorbeeld. Ik had al een paar fototjes gestuurd van het binnenwerk een tijdje geleden en dat zag er ook wel goed uit volgens de kenners hier.
[ Bericht 0% gewijzigd door rene90 op 22-05-2015 11:34:03 ]![]()
"Your coupon code is valid"quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:36 schreef rene90 het volgende:
coupon voor Allbuyin ieder geval (maar ik zal wel even laten weten of het legit is als ik het binnen heb)
FOKNLAB (10%, behalve the deals)
"But I fucking don't care so pay the full price."Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Het stukje 'behalve op deals' gelezen?quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:26 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
"Your coupon code is valid"
[ afbeelding ]
"But I fucking don't care so pay the full price."![]()
Ik wil eigenlijk toch wel iets wat Qualcomm's Fastcharge support... Nog even wachten denk ik. Al is 15 euro toch wel erg aantrekkelijk.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nice![]()
Hier de Blitzwolf binnen (anker kloon) van Banggood
Qua formaat is hij nagenoeg even groot, en wat nog wel het grootste voordeel is zijn de rubberen dopjes.
Verder ook gewoon een originele EU stekker. Ook even aan de lader gehangen en getest, geeft een tikkeltje meer dan de Anker zelfs, alle poorten evenveel A dus niet de ene poort minder dan de andere bijvoorbeeld. Ik had al een paar fototjes gestuurd van het binnenwerk een tijdje geleden en dat zag er ook wel goed uit volgens de kenners hier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Ahh... Maar... Ik ben nog niets tegengekomen wat geen deal isquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:26 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het stukje 'behalve op deals' gelezen?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Wat ik lees van dat Qualcomm fast charge is dat ze gewoon iets maken wat 2A ontvangt, dus zo bijzonder lijkt het allemaal niet want die Blitzwolf geeft gewoon 8A over 5 poorten af met een max van 2.4A per poort.quote:![]()
Ohhh shit. Dat is dan toch fijn. Ik lees wel meer over Anker, ondanks dat ze niet gecertificeert zijn voor Fast Charge van Qualcomm. Dan ga ik het gewoon doen, de BlitzWolf dan. Hoe is de witte afwerking? Het lijkt namelijk een beetje gebroken wit op sommige foto's. Zou je die liever hebben dan de zwarte?quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wat ik lees van dat Qualcomm fast charge is dat ze gewoon iets maken wat 2A ontvangt, dus zo bijzonder lijkt het allemaal niet want die Blitzwolf geeft gewoon 8A over 5 poorten af met een max van 2.4A per poort.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Ik heb een witte op een zwart tafeltje en dat vind ik er wel prima uit zien. Is niet gebroken wit, gewoon 'normaal' wit. De zijkantjes zijn wat aflopend dus daar heb je misschien wat schaduw waardoor het er iets anders uitziet.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ohhh shit. Dat is dan toch fijn. Ik lees wel meer over Anker, ondanks dat ze niet gecertificeert zijn voor Fast Charge van Qualcomm. Dan ga ik het gewoon doen, de BlitzWolf dan. Hoe is de witte afwerking? Het lijkt namelijk een beetje gebroken wit op sommige foto's. Zou je die liever hebben dan de zwarte?![]()
Ahhh juist. Vroeg het me ook af. Verder ziet het er echt gelikt uit, maar wit en zwart zijn beide zo extreem. Ik vind het ijzeren look wat Xiaomi daarom op bijna alles doet zo mooi. Maar goed. Thanks voor de informatie. Bram besteld er weer eentje.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:43 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb een witte op een zwart tafeltje en dat vind ik er wel prima uit zien. Is niet gebroken wit, gewoon 'normaal' wit. De zijkantjes zijn wat aflopend dus daar heb je misschien wat schaduw waardoor het er iets anders uitziet.
Nog iemand aanbevelingen voor goede USB kabels?
[ Bericht 2% gewijzigd door Brammetjuh94 op 21-05-2015 16:52:52 ]Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
anker heeft ook een systeem dat sneller zou moeten laden > http://www.ianker.com/poweriqquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ohhh shit. Dat is dan toch fijn. Ik lees wel meer over Anker, ondanks dat ze niet gecertificeert zijn voor Fast Charge van Qualcomm. Dan ga ik het gewoon doen, de BlitzWolf dan. Hoe is de witte afwerking? Het lijkt namelijk een beetje gebroken wit op sommige foto's. Zou je die liever hebben dan de zwarte?
stelt allemaal weinig voor volgens mij.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Sowieso moet het ontvangende apparaat nog wel een hoger amperage aankunnen dus tja...quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:06 schreef Catch22- het volgende:
[..]
anker heeft ook een systeem dat sneller zou moeten laden > http://www.ianker.com/poweriq
stelt allemaal weinig voor volgens mij.![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:06 schreef Catch22- het volgende:
[..]
anker heeft ook een systeem dat sneller zou moeten laden > http://www.ianker.com/poweriq
stelt allemaal weinig voor volgens mij.Duidelijk. Hij is besteld. Hij komt aan mijn schouw te hangen. Daar laadt iedereen altijd zijn mobiel op als ze te gast zijn, dus dan heb je geen gezeik meer over wie er nu mag opladen. Alleen dus nog wat goede MicroUSB kabels, liefste niet te lange en eventueel een iPhone lader.quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:11 schreef rene90 het volgende:
[..]
Sowieso moet het ontvangende apparaat nog wel een hoger amperage aankunnen dus tja...Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
De Anker kabels op amazon.de. Daar vind je ook ineens een Anker Lightning kabel. Zeer degelijke kabels. (maar aangezien je geen anker koopt is het door de verzendkosten wel niet zo aantrekkelijk meer. Want regelmatig is er een actie dat je voor ¤ 29,99 5micro-usb kabels koopt inclusief een Anker lader. En anders eens kijken naar in chinashops naar Nillkin (al zijn deze wel lang)quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]
Duidelijk. Hij is besteld. Hij komt aan mijn schouw te hangen. Daar laadt iedereen altijd zijn mobiel op als ze te gast zijn, dus dan heb je geen gezeik meer over wie er nu mag opladen. Alleen dus nog wat goede MicroUSB kabels, liefste niet te lange en eventueel een iPhone lader.![]()
Hier ook niet, ook niet in prive modusquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:38 schreef Zspirit het volgende:
De knop create allbuy id werkt niet XD
Zowel FF als IE.![]()
Lol het wordt gefixt, had het op skype achtergelaten en de IT nerd is nu uit bed gebeld![]()
In Chrome net geprobeerd en daar moet je een paar keer klikken voor hij hem pakt, maar IE werkt het niet.
[ Bericht 51% gewijzigd door rene90 op 21-05-2015 19:01:03 ]![]()
Ga die allbuy ook eens checken - bedankt voor de tip!
Iemand trouwens nog een tip voor een goeie thermos kan om 's morgens thee/koffie mee te nemen?
Heb er al verschillende versleten... Nooit echt eentje gevonden die lang meegaat. Gaan snel lekker, prut schroefdraad, etc.Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Deze ipcam vandaag gekregen, maar ik krijg m niet aan de praat.. Niet met Android en niet met iOS.
Hij wordt ook aardig warm moet ik zeggen.
http://m.banggood.com/ESC(...)Camera-p-975978.html
Bijbehorende app gedownload (NVSIP)
Instructies opgevolgd.. Werkt goed.. Maar als er verbinding gemaakt moet worden gebeurt er niks.. Hij blijft maar zoeken.
Kan ik BG hier voor contacten?![]()
Ik hoorde net dat buyincoins.com failliet is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BAM dit is 3KB![]()
Heb je 'm al gereset? En heb je een open wifi-netwerk (mag tijdelijk zijn)? Is het netwerk dat je wil gebruiken misschien een 5GHz netwerk?quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:12 schreef Mubassie het volgende:
Deze ipcam vandaag gekregen, maar ik krijg m niet aan de praat.. Niet met Android en niet met iOS.
Instructies opgevolgd.. Werkt goed.. Maar als er verbinding gemaakt moet worden gebeurt er niks.. Hij blijft maar zoeken.
Kan ik BG hier voor contacten?
't Is tenslotte een Xiaoyi Smart Ants kloon, dus ik denk dat'ie ook dezelfde kuren heeft...:: Not an expert, but I play one on the web ::
Geen 5ghz netwerk en geen open netwerk.. Maar app vraagt om een WiFi wachtwoord, dus hoef ik mijn netwerk toch niet open te zetten?quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:17 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Heb je 'm al gereset? En heb je een open wifi-netwerk (mag tijdelijk zijn)? Is het netwerk dat je wil gebruiken misschien een 5GHz netwerk?
't Is tenslotte een Xiaoyi Smart Ants kloon, dus ik denk dat'ie ook dezelfde kuren heeft...
Wat heeft die voor kuren dan?![]()
Ik heb 4 Xiaoyi's en geen enkele was van de eerste keer goed bij 'n setupquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:23 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Geen 5ghz netwerk en geen open netwerk.. Maar app vraagt om een WiFi wachtwoord, dus hoef ik mijn netwerk toch niet open te zetten?
Wat heeft die voor kuren dan?
Verdammt.. Het leek zo makkelijk maar ik kan er nu niks mee.. Ben ook een digibeet wat deze zaken betreft![]()
anders even een topic in DIG openen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:34 schreef Mubassie het volgende:
Verdammt.. Het leek zo makkelijk maar ik kan er nu niks mee.. Ben ook een digibeet wat deze zaken betreft![]()
Ik zou het er gewoon op gooien dat het helemaal niet werkt en een refund vragen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:12 schreef Mubassie het volgende:
Kan ik BG hier voor contacten?
Mijn ervaring met tech support in china is in ieder geval heel slecht.Gegroet!![]()
of anders even kijken of escam gewoon een Skype support heeft wat best wel voorkomt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:46 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Ik zou het er gewoon op gooien dat het helemaal niet werkt en een refund vragen.
Mijn ervaring met tech support in china is in ieder geval heel slecht.![]()
Voor wie nog een case zoekt voor zijn Xiaomi cam, de Kingma voor maar $9,99 bij geekbuying![]()
http://www.geekbuying.com(...)-Up-Case-344946.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of ik nu een filmpje wil sturen met het probleemquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:46 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Ik zou het er gewoon op gooien dat het helemaal niet werkt en een refund vragen.
Mijn ervaring met tech support in china is in ieder geval heel slecht.![]()
Sja.. Hoe ga ik dat vastleggen
![]()
![]()
Met je telefoon filmen dat hij geen beeld geeft o.i.d.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:37 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Of ik nu een filmpje wil sturen met het probleem![]()
Sja.. Hoe ga ik dat vastleggen
![]()
![]()
Die escam heeft wel night visionquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:17 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Heb je 'm al gereset? En heb je een open wifi-netwerk (mag tijdelijk zijn)? Is het netwerk dat je wil gebruiken misschien een 5GHz netwerk?
't Is tenslotte een Xiaoyi Smart Ants kloon, dus ik denk dat'ie ook dezelfde kuren heeft...Anyway. Veel mensen (bij de originele althans) kregen hem aan de praat door te verbinden met een onbeveiligd netwerk. (En later de beveiliging weer aan). Bij mij deed de smarthome app het maarja dat zul je niets aan hebben
![]()
![]()
http://chinaprices.usquote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:09 schreef Dirkos1987 het volgende:
Waar is die Xiaomi Miband nu het goedkoopst?
Gewoon zelf even kijken..?![]()
Sorry, kende deze site niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:12 schreef davedavy het volgende:
[..]
http://chinaprices.us
Gewoon zelf even kijken..?![]()
Je kan het beste even de beginpost lezen, daarin staat alle informatie en zie je ook welke kortingssites en vergelijkingssites worden aangeraden door de veteranen hier.quote:![]()
Geen probleem. Even in de OP kijken, daar staan allerlei van dit soort handige sitesquote:Wees wel alert met kopen op Aliexpress en eBay. Alhoewel ik het nog nergens heb gelezen zou het me niets verbazen als op die sites ook namaak Mi Bands worden verkocht.
![]()
Het is vast al gevraagd maar ik kan het zo snel niet terug vinden.
Als je bij china air een order trackt hoeveel stappen zijn er dan?
Mijn pakketje heeft nu de status: "[Shanghai] heeft geopend voor de uitwisseling van kantoren"
Maar dat zegt me niets, iemand enig idee hoeveel stappen er nog komen?Gegroet!![]()
kijk in de OPquote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:25 schreef Zspirit het volgende:
Het is vast al gevraagd maar ik kan het zo snel niet terug vinden.
Als je bij china air een order trackt hoeveel stappen zijn er dan?
Mijn pakketje heeft nu de status: "[Shanghai] heeft geopend voor de uitwisseling van kantoren"
Maar dat zegt me niets, iemand enig idee hoeveel stappen er nog komen?![]()
![]()
Pistons V3 binnen, meteen aangesloten op m'n Bluedio i6 en een podcast aangezwierd.
Out-of-the-box en na een kwartiertje luisteren, doen ze niet onder voor de sound van m'n Xears XPA-Pro2nogwats.
Dus bij deze ook van mij de zeehond van goedkeuring!
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:22 schreef rene90 het volgende:
Voor wie nog een case zoekt voor zijn Xiaomi cam, de Kingma voor maar $9,99 bij geekbuying![]()
http://www.geekbuying.com(...)-Up-Case-344946.htmlIk wachtte op de officiële, maar dit kan ik niet laten liggen. Top!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
10.000 powerbank van Allbuy is vandaag verzonden, redelijk snel dus en ook een tracking erbij van Sweden post. Zal wel met de accu's te maken hebben dat het via Sweden post gaat.![]()
Mijn order van gister is inderdaad ook vandaag verzonden.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:49 schreef rene90 het volgende:
10.000 powerbank van Allbuy is vandaag verzonden, redelijk snel dus en ook een tracking erbij van Sweden post. Zal wel met de accu's te maken hebben dat het via Sweden post gaat.
https://www.allbuy.com/de(...)C3-9186-A9222C5357C6
Deze lijken wel heel veel op de pistons, maar dat lijkt me wel heel goedkoop.Gegroet!![]()
En Tinydeal heeft al silicone hoesjes ervoor...quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:49 schreef rene90 het volgende:
10.000 powerbank van Allbuy is vandaag verzonden, redelijk snel dus en ook een tracking erbij van Sweden post. Zal wel met de accu's te maken hebben dat het via Sweden post gaat.:: Not an expert, but I play one on the web ::
Lijken me fake inderdaad, gezien de gele onderkant.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:53 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Mijn order van gister is inderdaad ook vandaag verzonden.
https://www.allbuy.com/de(...)C3-9186-A9222C5357C6
Deze lijken wel heel veel op de pistons, maar dat lijkt me wel heel goedkoop.Thanksquote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:56 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
En Tinydeal heeft al silicone hoesjes ervoor...![]()
![]()
Kwam ik gisteren tegen.
Een 5 volt 2x 3 watt versterker voor next-to-nothing.![]()
Probeer nu wat te verzinnen wat ik er mee kan maken.![]()
Bluetooth-module en een gave bluetooth-speaker bouwen bijvoorbeeld.
Met een Xiaomi Power bank kun je urenlang non-stop laten spelen.
Maar kan verder nog niet veel verzinnen.
't kriebelt wel.
[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 22-05-2015 13:08:37 ]![]()
Aha de PAMquote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:58 schreef Iemand91 het volgende:
Kwam ik gisteren tegen.
[ afbeelding ]
't kriebelt wel.kijk eens bij het kist radio ding bij tweakers. staan wel wat dingen tussen met een PAM
![]()
Net weer een XPB16Ah binnengekregen.
Wat ik aan de ene kant grappig vind en aan de andere kant triest :
ik heb voor de standaard gratis verzending gekozen, terwijl ik nog 2 orders onderweg heb daar die vroeger geplaatst zijn en heb ook nog eens bijbetaald voor shipping :/
Dus vanaf nu standard shipping... Dat ik niet kan tracken boeit me niet meer zo hard
Heb ook een PAM met volumeknop. Ik hebbe alle onderdelen om er wat leuks mee te doen. Eindresultaat laat ik wel zien.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:58 schreef Iemand91 het volgende:
Kwam ik gisteren tegen.
[ afbeelding ]
't kriebelt wel.![]()
Bij mij kwamen order ban bangood met free shipping ook sneller binnen dan orders waarbij ik had betaald voor tracking. Soms wel met twee weken verschil! Best vreemd.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:24 schreef dodge_911 het volgende:
Net weer een XPB16Ah binnengekregen.
Wat ik aan de ene kant grappig vind en aan de andere kant triest :
ik heb voor de standaard gratis verzending gekozen, terwijl ik nog 2 orders onderweg heb daar die vroeger geplaatst zijn en heb ook nog eens bijbetaald voor shipping :/
Dus vanaf nu standard shipping... Dat ik niet kan tracken boeit me niet meer zo hardGegroet!![]()
+ bij de originele staat er bij de extra rubbere dopjes aan de onderkant S, L en XL en geen telefoon of muzieknootjequote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:57 schreef rene90 het volgende:
[..]
Lijken me fake inderdaad, gezien de gele onderkant.
[..]
Thanks![]()
Ik heb zomaar al twee pakketjes die 27 en 25 dagen onderweg zijn (van dezelfde verkoper).
Heb het vermoeden dat hij ze pas laat heeft verstuurd. Aangezien de rest de laatste tijd allemaal snel is.
En een tracking# heeft van WS-Shipping, wat onzin is.![]()
![]()
Hoeft niet hoor, had ook een pakketje wat 11 dagen bij de inklaring heeft gelegen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:34 schreef Goddelijker het volgende:
Ik heb zomaar al twee pakketjes die 27 en 25 dagen onderweg zijn (van dezelfde verkoper).
Heb het vermoeden dat hij ze pas laat heeft verstuurd. Aangezien de rest de laatste tijd allemaal snel is.
En een tracking# heeft van WS-Shipping, wat onzin is.![]()
mijn YI is binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Starbucks, waar blijf je![]()
Voor de mensen met een Yi of die sd kaartjes nodig hebben is dit nog wat :
http://www.aliexpress.com(...).1998529960.1.xjK67N
Ze gaan op de 25e in de aanbieding 32 gb voor 9 dollar is niet gek dacht ik zo.![]()
Het wordt geloof ik nog steeds afgeraden om geheugen uit china te halen....quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:36 schreef JeRo3N het volgende:
Voor de mensen met een Yi of die sd kaartjes nodig hebben is dit nog wat :
http://www.aliexpress.com(...).1998529960.1.xjK67N
Ze gaan op de 25e in de aanbieding 32 gb voor 9 dollar is niet gek dacht ik zo.
Als je even op de tweakers pricewatch kijkt is de goedkoopste C10 32gb kaart maar 13,-, en dan weet je ook zeker dat je echt 32gb krijgt![]()
![]()
Jeetje, is 't weer zo ver?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:57 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, had ook een pakketje wat 11 dagen bij de inklaring heeft gelegen.![]()
![]()
Precies wat ik dacht. Als je ze gewoon in NL besteld heb je ze natuurlijk ook heel wat snellerquote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:47 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Het wordt geloof ik nog steeds afgeraden om geheugen uit china te halen....
Als je even op de tweakers pricewatch kijkt is de goedkoopste C10 32gb kaart maar 13,-, en dan weet je ook zeker dat je echt 32gb krijgt![]()
![]()
Alles gaat daar via sweden post lijkt wel. Ook zonder batterijen, duurt wel laaaang voordat je het hebt.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:49 schreef rene90 het volgende:
10.000 powerbank van Allbuy is vandaag verzonden, redelijk snel dus en ook een tracking erbij van Sweden post. Zal wel met de accu's te maken hebben dat het via Sweden post gaat.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Nog mensen die een roestvrije selfie stick voor de Yi kunnen aanraden? Wil zo'n ding ook onderwater goed kunnen gebruiken, zonder dat hij na 1 keer verrot is.
http://nl.aliexpress.com/(...)l?isOrig=true#extend
Heb nu zoiets in gedachten>?
[ Bericht 48% gewijzigd door Thierry92 op 22-05-2015 20:28:41 ]![]()
Maar eens een complimentje gestuurd naar de bezorger van Postnl i.p.v. alleen maar klagen. Altijd op tijd volgens het tijdslot, en zelfs vaak op het half uur aangezien ik hem weleens gesproken heb en hij een vaste route heeft dus tussen 16.30-17.00 bij mij is.![]()
onze huidige pakketbezorger is ook vrij stipt, de normale brievenbuspost wordt alleen maar onregelmatigerquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:24 schreef rene90 het volgende:
Maar eens een complimentje gestuurd naar de bezorger van Postnl i.p.v. alleen maar klagen. Altijd op tijd volgens het tijdslot, en zelfs vaak op het half uur aangezien ik hem weleens gesproken heb en hij een vaste route heeft dus tussen 16.30-17.00 bij mij is.![]()
Mi Band afgelopen woensdag binnengekomen nu 2 dagen in de test en het is wel tof. De stappen gaan wel goed. Het slapen weet ik nog net zo niet.Maar voor de prijs een leuk ding.
![]()
![]()
Hoe kan dat nou. Hij is bij mij ook altijd ongeveer die tijdquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:24 schreef rene90 het volgende:
Maar eens een complimentje gestuurd naar de bezorger van Postnl i.p.v. alleen maar klagen. Altijd op tijd volgens het tijdslot, en zelfs vaak op het half uur aangezien ik hem weleens gesproken heb en hij een vaste route heeft dus tussen 16.30-17.00 bij mij is.Mensen die je te vriend moet houden zijn meestal niet je vrienden![]()
Vind die app van de Yi maar vaag. Je krijgt thumbnails te zien, maar die kan je niet afspelen zonder ze eerst te downloaden? Ook zie ik oude clips, terwijl ik mijn SD-kaart alweer opgeschoond heb, staat alles ook ergens in een cloud opgeslagen?![]()
Ik kan ze gewoon downloaden hoor, binnenkort (weekje o.i.d.) komt er een review online van de YI dus daarin zal ik ook wel de app verder toelichten en de settingsquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:01 schreef Onufriev het volgende:
Vind die app van de Yi maar vaag. Je krijgt thumbnails te zien, maar die kan je niet afspelen zonder ze eerst te downloaden? Ook zie ik oude clips, terwijl ik mijn SD-kaart alweer opgeschoond heb, staat alles ook ergens in een cloud opgeslagen?![]()
![]()
Ja ik ook, maar er staat zo'n 'play' icoontje voor, alsof je gelijk de video kan bekijken. Maar dit werkt dus niet zonder eerst te downloaden? Wilde ff wat aan mn ouders laten zien, maar 900mb binnenharken op een slecht netwerk is ook niet alles.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:05 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik kan ze gewoon downloaden hoor, binnenkort (weekje o.i.d.) komt er een review online van de YI dus daarin zal ik ook wel de app verder toelichten en de settings
En weet jij waar die video's staan die ik wel kan downloaden, maar al van mn SD-kaart heb gekieperd?![]()
Afspelen werkt wel gelijk, alleen lagere kwaliteit pakt hij hem dan in. En als je video's hebt staan die je wel kan downloaden...maar wel van je SD kaart hebt gekieperd kan je ze dus niet meer downloaden omdat je het bron bestand hebt weggegooid en hem nog niet al gedownload hebt. Anders gewoon in je galerij in Android ofzo.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:12 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar er staat zo'n 'play' icoontje voor, alsof je gelijk de video kan bekijken. Maar dit werkt dus niet zonder eerst te downloaden? Wilde ff wat aan mn ouders laten zien, maar 900mb binnenharken op een slecht netwerk is ook niet alles.
En weet jij waar die video's staan die ik wel kan downloaden, maar al van mn SD-kaart heb gekieperd?
Andere vraag voor de mensen hier, ik ben op zoek naar een soort foto studio iets, waarin ik foto's kan maken voor reviews en dergelijke. Is dan zoiets een optie: http://www.banggood.com/2(...)-Color-p-953313.html
Of heeft iemand andere tips, ik heb al een keer de achterkant van een poster gebruikt maar dat werkt ook niet heel praktisch om continue een poster in de buurt te hebben. sowieso extra belichten met die Xiaomi ledjes is wel handig inderdaad maar wil eigenlijk een nette witte achtergrond.![]()
Rondgekeken. Inderdaad wat extra info opgedaan maar denk niet dat ik wat ga maken, ondanks dat het verleidelijk is.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:28 schreef Boppos het volgende:
Aha de PAMkijk eens bij het kist radio ding bij tweakers. staan wel wat dingen tussen met een PAM
Heb ook niet zo'n Earson; ik doe niets met zo'n bluetooth speaker.Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:53 schreef Miniem het volgende:
Heb ook een PAM met volumeknop. Ik hebbe alle onderdelen om er wat leuks mee te doen. Eindresultaat laat ik wel zien.
Anywho; we kunnen ook meer van Meizu verwachten.
Lijkt op een router, luchtverfrisser, power bank en een smartwatch.
[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 22-05-2015 23:53:49 ]![]()
Hooverboardquote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Rondgekeken. Inderdaad wat extra info opgedaan maar denk niet dat ik wat ga maken, ondanks dat het verleidelijk is.
Heb ook niet zo'n Earson; ik doe niets met zo'n bluetooth speaker.
[..]
Ben benieuwd.
Anywho; we kunnen ook meer van Meizu verwachten.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Lijkt op een router, luchtverfrisser, power bank en een smartwatch?![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:32 schreef Serpent207 het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht. Als je ze gewoon in NL besteld heb je ze natuurlijk ook heel wat snellerhttp://stores.ebay.com/courtesytrading legit en binnen een paar dagen in huis vanuit HKquote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:47 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Het wordt geloof ik nog steeds afgeraden om geheugen uit china te halen....
Als je even op de tweakers pricewatch kijkt is de goedkoopste C10 32gb kaart maar 13,-, en dan weet je ook zeker dat je echt 32gb krijgt
Heb er nu 3x besteld.![]()
Goh, eindelijk eens motion detection aangezet op de camera. Al die tijd hadden we er dus eigenlijk niets aan.![]()
Anywho; hopelijk zijn de instellingen goed genoeg dat het opneemt wanneer ik wil.
Dan is veel instellingen toch wel handig.
Hopelijk gaat de SD-kaart niet al te snel vol, zit 64GB in.![]()
Voor het eerst in tijden weer eens wat besteld, maar ik heb mijns inziens een kleine inhaalslag gemaakt
BG:
- Zwarte Blitzwolf (restock op 13 juni pas)
- 2x Nillkin 2A micro-USB kabel (zwart en grijs)
- CREE Q5 300lm zaklampje
Ebay:
- Knife sharpening angle guide (voor de wetstenen reeds in bezit)
- Fixed Angle Knife Sharpener (Met dank aan monkeybrain voor de adviezen en info)
- 2900 mAh Replacement battery for Samsung Galaxy S4
Tinydeal:
- 0.26 mm glass screenprotector Samsung Galaxy S4
- Awei ES800M
- Xiaomi Flexible Detachable USB Fan
- 2x Xiaomi Portable USB LED Light (Groen en oranje)Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Bij je orders kan je dat volgens mij gewoon kiezen?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:24 schreef Zspirit het volgende:
Ik heb iets verkeerd besteld bij aliexpes iemand enig idee hoe ik dat kan annuleren?![]()
Ah ik zie het al, mn betaling moet eerst geverifieerd wordenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:25 schreef rene90 het volgende:
[..]
Bij je orders kan je dat volgens mij gewoon kiezen?
Gegroet!![]()
plaats al wel even een berichtje bij die order dan is de kans groter dat ze niet direct verzenden.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:27 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Ah ik zie het al, mn betaling moet eerst geverifieerd wordenMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ah slim, bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
plaats al wel even een berichtje bij die order dan is de kans groter dat ze niet direct verzenden.Gegroet!![]()
Ik ben toch nog een beetje huiverig om die Blitzwolf te bestellen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:25 schreef N22 het volgende:
Voor het eerst in tijden weer eens wat besteld, maar ik heb mijns inziens een kleine inhaalslag gemaakt
BG:
- Zwarte Blitzwolf (restock op 13 juni pas)
- 2x Nillkin 2A micro-USB kabel (zwart en grijs)
- CREE Q5 300lm zaklampje
Ebay:
- Knife sharpening angle guide (voor de wetstenen reeds in bezit)
- Fixed Angle Knife Sharpener (Met dank aan monkeybrain voor de adviezen en info)
- 2900 mAh Replacement battery for Samsung Galaxy S4
Tinydeal:
- 0.26 mm glass screenprotector Samsung Galaxy S4
- Awei ES800M
- Xiaomi Flexible Detachable USB Fan
- 2x Xiaomi Portable USB LED Light (Groen en oranje)
Het komt uit China...
Ik vertrouw eerder de Anker.
Verder las ik op Tweakers dat iemand verschillende kabels getest had.
Alle kabels onder de 1,5A gooide hij weg. Deze geeft volgens hem 1,9A door.
http://www.ebay.nl/itm/13(...)id=p3984.m1497.l2649![]()
Ik heb het zelfde dilemma, die Blitzwolf wil ik eigenlijk ook wel bestellen maar als je naar het prijsverschil kijkt moet ik misschien toch gewoon even wachten tot die anker weer in de aanbieding is. Wat betreft die kabels, als het onder 1.5A wil dat toch enkel zeggen dat het opladen langer duurt? Of verliest je dan ook daadwerkelijk stroom? Dat zou namelijk nog al zonde zijn als je op vakantie met powerbanks aan het laden bent.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:07 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik ben toch nog een beetje huiverig om die Blitzwolf te bestellen.
Het komt uit China...
Ik vertrouw eerder de Anker.
Verder las ik op Tweakers dat iemand verschillende kabels getest had.
http://www.ebay.nl/itm/13(...)id=p3984.m1497.l2649Gegroet!![]()
Het alternatief voor de MK950 is binnen en wat is ie mooihttp://www.aliexpress.com(...)659_32258489521.html
![]()
Ik heb de Blitzwolf binnen, verpakking doet sterk aan Xiaomi denken en het ding zelf ziet er van buiten wel degelijk uit. Ik heb nog niks getest verder, maar de eerste indruk is prima.![]()
Ik ben benieuwd hoe hij gaat bevallen. De mijne zal hopelijk volgende week ergens binnenkomen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:22 schreef J.B. het volgende:
Ik heb de Blitzwolf binnen, verpakking doet sterk aan Xiaomi denken en het ding zelf ziet er van buiten wel degelijk uit. Ik heb nog niks getest verder, maar de eerste indruk is prima.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Kan ik wat jou betreft net zo goed de Blitzwolff nemen dus? Of raad je toch aan voor de anker te gaan. Aangezien je beide hebt zie ik jou als de expertquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
Heb hem hier al een paar dagen inmiddels en geen klachten over het dingetje.
Gegroet!![]()
Anker heeft zichzelf op lange termijn natuurlijk al bewezen, maar die Blitzwolf ziet er verder prima uit eigenlijk. Die rubberen dopjes ben ik wel fan van, geen geschuif op het tafeltje waar hij staat.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:57 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Kan ik wat jou betreft net zo goed de Blitzwolff nemen dus? Of raad je toch aan voor de anker te gaan. Aangezien je beide hebt zie ik jou als de expert![]()
![]()
De BlitzWolf bij Banggood met een eu plug/kabel is uitverkocht. En de prijs zal ook wel wat hoger komen te liggen wanneer deze terug in stock is. Dus je moet wel zien dat je een andere kabel hiervoor hebt, moest je dit nog willen kopen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:57 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Kan ik wat jou betreft net zo goed de Blitzwolff nemen dus? Of raad je toch aan voor de anker te gaan. Aangezien je beide hebt zie ik jou als de expert![]()
+ Nee, een kabel die max. 1,5A of minder doorlaat zorgt niet voor een (significant) vermogenverlies. Het zal alleen je telefoon trager opladen.![]()
Mijns inziens het proberen waard, mede gezien de, toch wel positief te noemen, reacties van o.a. Rene90. Die Anker gaat er zeer waarschijnlijk ook komen, daar niet van.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:07 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik ben toch nog een beetje huiverig om die Blitzwolf te bestellen.
Het komt uit China...
Ik vertrouw eerder de Anker.Net twee Nillkin- kabels besteld, maar deze gaat op mijn watch list, dankquote:Verder las ik op Tweakers dat iemand verschillende kabels getest had.
http://www.ebay.nl/itm/13(...)id=p3984.m1497.l2649Zo'n C7-apparaatsnoer kost bijna niks dus allicht het proberen waard. Meeste mensen hebben die kabels wel in huis liggen, van oude laptop-opladers bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:39 schreef Jonmen het volgende:
[..]
De BlitzWolf bij [url=http://banggood.com]Banggood[/url] met een eu plug/kabel is uitverkocht. En de prijs zal ook wel wat hoger komen te liggen wanneer deze terug in stock is. Dus je moet wel zien dat je een andere kabel hiervoor hebt, moest je dit nog willen kopen.Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Ik kan je aanraden om dit niet te kopen. Hier komt echt veel te weinig geluid uit. Je kan beter een 12V TA2024 (2X15 Watt RMS) kopen en daar dan met een USB naar 12V adapter een XPB aankoppelen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:58 schreef Iemand91 het volgende:
Kwam ik gisteren tegen.
[ afbeelding ]
't kriebelt wel.
Dan hou je nog steeds genoeg amper over om hem hard te draaien. Die XPB heeft namelijk een 2,1 amp output dus dan wordt het: 2,1/12x5=0,875. Dat is voldoende om zon versterkertje te laten draaien en dat klinkt veel beter dan zon 5V versterker.
Ik heb deze USB converter gekocht: http://www.ebay.com/itm/2(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT
En deze versterker: http://www.ebay.com/itm/A(...)&hash=item3f3481744f![]()
Banggood heeft mijn pakje verstuurd met Sweden post. Kan niet wachten tot ik het over 2/3 maanden mag ontvangen
Tegenwoordig krijgen shopnamen meteen een linkje?![]()
![]()
Vaak wat langer ja, hoewel ik Sweden post ook weleens met 3 weekjes heb gekregen ofzo.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:53 schreef davedavy het volgende:
Banggood heeft mijn pakje verstuurd met Sweden post. Kan niet wachten tot ik het over 2/3 maanden mag ontvangen![]()
Heb wel verregaande interesse voor een SJcam sj4000. Nu ben ik een beetje aan het kijken naar de sites in de OP, zijn deze allemaal thrustworthy? Waar kan ik volgens jullie het best bestellen? Qua prijs zal het allemaal niet veel verschillen lijkt me toch?![]()
Nope, stuk voor stuk niet te vertrouwen, die Chinezen...quote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:32 schreef nickhguitar het volgende:
Heb wel verregaande interesse voor een SJcam sj4000. Nu ben ik een beetje aan het kijken naar de sites in de OP, zijn deze allemaal thrustworthy?
Waarom denk je dat die in de OP staan?![]()
En nu ff serieus : de sites die in de OP staan zijn al door velen onder ons gebruikt en goed bevonden.:: Not an expert, but I play one on the web ::
Er staat toch nergens dat ik mensen uit China wantrouw? Het kan toch zijn dat de ene webshop beter/betere supporter/snellere leveringstijden heeft?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:41 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Nope, stuk voor stuk niet te vertrouwen, die Chinezen...
Waarom denk je dat die in de OP staan?![]()
En nu ff serieus : de sites die in de OP staan zijn al door velen onder ons gebruikt en goed bevonden.![]()
Ik zeg toch ook dat ik dat niet serieus bedoel :pquote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:45 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Er staat toch nergens dat ik mensen uit China wantrouw? Het kan toch zijn dat de ene webshop beter/betere supporter/snellere leveringstijden heeft?:: Not an expert, but I play one on the web ::
SWE post is redelijk constant op 22 dagen. Wel relatief lang jaquote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:53 schreef davedavy het volgende:
Banggood heeft mijn pakje verstuurd met Sweden post. Kan niet wachten tot ik het over 2/3 maanden mag ontvangen
Tegenwoordig krijgen shopnamen meteen een linkje?![]()
.
Allemaal wel redelijke shops. Zou bij een van de shops uit de OP gewoon de goedkoopste opzoeken. Gok bij Banggoodquote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:45 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Er staat toch nergens dat ik mensen uit China wantrouw? Het kan toch zijn dat de ene webshop beter/betere supporter/snellere leveringstijden heeft?
Loont het dan nog om een andere verzending te kiezen? Of moet ik sowieso rekenen op 2 maanden?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
SWE post is redelijk constant op 22 dagen. Wel relatief lang ja.
[..]
Allemaal wel redelijke shops. Zou bij een van de shops uit de OP gewoon de goedkoopste opzoeken. Gok bij Banggood![]()
![]()
Heb een "backorder" die er al vanaf 6 mei in staat.
Vandaag maar even een email verzonden.
Kreeg ik als reactie:
"We do not have it in stock, but we do have it in stock in different warehouse.
You mind splitting up the order?"
ik zeg: "geen probleem"
Vanmiddag kreeg ik mail dat mijn order verzonden is., had dat dan gelijk gedaan
YouTube
Weet iemand of deze lamp:
http://www.banggood.com/U(...)t-Suit-p-917358.html met een Belgisch/Nederlandse plug komt?
Ik zou er een willen bestellen, maar wel kunnen opladen natuurlijk.![]()
Zaklamp met ingebouwde bomquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:43 schreef ridsel het volgende:
Weet iemand of deze lamp:
http://www.banggood.com/U(...)t-Suit-p-917358.html met een Belgisch/Nederlandse plug komt?
Ik zou er een willen bestellen, maar wel kunnen opladen natuurlijk.!
Alles los kopen, duurder maar wel zo fijn voor de verzekeringspremie van iedereen:
- Nitecore lader
- Sanyo / Panasonic 18650 cellen met protectrion (zie eerder in dit topic)
En daarbij een losse zaklamp op 18650 kopen
http://www.banggood.com/3(...)Camera-p-936916.html
Nu bezig met het bestellen van de sj4000 en wat accesoires waaronder deze oplader. Ik zie echter geen europese stekker volgens mij, zit die er standaard bij of moet ik die er nog los bijkopen?
Daarnaast: is het verstandig om een 32/64 gb kaartje te kopen uit China of niet?![]()
Geheugen in China kopen wordt afgeraden.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:33 schreef nickhguitar het volgende:
http://www.banggood.com/3(...)Camera-p-936916.html
Nu bezig met het bestellen van de sj4000 en wat accesoires waaronder deze oplader. Ik zie echter geen europese stekker volgens mij, zit die er standaard bij of moet ik die er nog los bijkopen?
Daarnaast: is het verstandig om een 32/64 gb kaartje te kopen uit China of niet?Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Oké geen probleem, dat moet hier volgens mij de wereld ook niet kosten. Enig idee nog over mijn eerste vraag? Ik dacht dat wellicht zo'n charge station erbij ook wel handig is!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geheugen in China kopen wordt afgeraden.![]()
Staat in de omschrijving in banggood gewoon dat de kabel er niet bij zitquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:37 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Oké geen probleem, dat moet hier volgens mij de wereld ook niet kosten. Enig idee nog over mijn eerste vraag? Ik dacht dat wellicht zo'n charge station erbij ook wel handig is!Maar in de SJ4000 zelf kan je hem ook opladen natuurlijk, dus ik zie vaak de toegevoegde waarde van een losse oplader niet. Wat ik dan meestal doe is accu 1 opladen, en accu 2 in de camera en die ook opladen. Weinig extra moeite en ook minder meeslepen.
Vergeet de FOKNLBG coupon niet en cashbackxl website![]()
![]()
Hm dan doe ik dat inderdaad maar niet. Het enige probleem is dan dat je overdag ook door 2 accu's heen kunt raken, maar dan film je inderdaad wel heel veelquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:40 schreef rene90 het volgende:
[..]
Staat in de omschrijving in banggood gewoon dat de kabel er niet bij zitMaar in de SJ4000 zelf kan je hem ook opladen natuurlijk, dus ik zie vaak de toegevoegde waarde van een losse oplader niet. Wat ik dan meestal doe is accu 1 opladen, en accu 2 in de camera en die ook opladen. Weinig extra moeite en ook minder meeslepen.
Vergeet de FOKNLBG coupon niet en cashbackxl websiteKwestie van 's avonds even opladen dan! Opladen gebeurd dan gewoon via USB ofzo?
Coupon had ik gezien en aan gedacht. Wat is/hoe werkt die cashbackxl website precies? Zie er niks over de in OP staan.![]()
Account maken op cashbackxl website, dan via die website banggood opzoeken, en via die link doorklikken naar banggood. Dan krijg je uiteindelijk (kan wel lang duren) weer 4.5% extra terugquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:49 schreef nickhguitar het volgende:
Coupon had ik gezien en aan gedacht. Wat is/hoe werkt die cashbackxl website precies? Zie er niks over de in OP staan.![]()
![]()
Oh tofquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Account maken op cashbackxl website, dan via die website banggood opzoeken, en via die link doorklikken naar banggood. Dan krijg je uiteindelijk (kan wel lang duren) weer 4.5% extra terugGa ik ook even doen dan
![]()
Ben ik klaar met dingetjes selecteren en toevoegen, zie ik dat zo'n extra batterij uit een warehouse in de UK moet komen, waardoor ik daar nog 11 euro verzending over moet betalen
Edit: Oh zie er nu ineens nog 1 die wel gewoon hier is!
![]()
Als je toch bezig bent met de SJ4000. Beperk je niet tot het zoeken bij banggood. Er zijn nog genoeg sites die daar (goedkoper) gadgets voor verkopen. DX / MiniInTheBox / Tinydeal.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:51 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Oh tofGa ik ook even doen dan
![]()
Ben ik klaar met dingetjes selecteren en toevoegen, zie ik dat zo'n extra batterij uit een warehouse in de UK moet komen, waardoor ik daar nog 11 euro verzending over moet betalen
Edit: Oh zie er nu ineens nog 1 die wel gewoon hier is!
Over die batterijen, ik zou toch 1-2 extra batterijen voorzien. Met een externe oplader gaat het ook makkelijker dan telkens de batterij uit de SJ te halen (wat al heel moeilijk gaat: tip, laat het flapje van de batterij uit de camera hangen). Die oplader kan je gebruiken met behulp van een micro-usb kabel trouwens.
http://www.dx.com/p/2-x-3(...)-camera-black-331470
Hier op Ebay kan je trouwens echte sd-kaartjes kopen. http://stores.ebay.com/courtesytrading/?rmvSB=true![]()
Het meeste zit er eigenlijk al bijquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:26 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent met de SJ4000. Beperk je niet tot het zoeken bij banggood. Er zijn nog genoeg sites die daar (goedkoper) gadgets voor verkopen. DX / MiniInTheBox / Tinydeal.
Over die batterijen, ik zou toch 1-2 extra batterijen voorzien. Met een externe oplader gaat het ook makkelijker dan telkens de batterij uit de SJ te halen (wat al heel moeilijk gaat: tip, laat het flapje van de batterij uit de camera hangen). Die oplader kan je gebruiken met behulp van een micro-usb kabel trouwens.
http://www.dx.com/p/2-x-3(...)-camera-black-331470
Hier op Ebay kan je trouwens echte sd-kaartjes kopen. http://stores.ebay.com/courtesytrading/?rmvSB=trueDaarnaast kan ik me wel vinden in het verhaal wat rene90 typte. 2 batterijen (1 los mee) en dan 's avonds beide even opladen. Meer dan 2 batterijen op een dag zal ik niet nodig hebben.
Die memory card moet ik nog even kijken! Denk dat ik die hier gewoon in NL ga kopen. Bedankt voor je reactie![]()
![]()
Toch maar een Blitzwolf besteld nu die toch in de aanbieding is.
Heb de us versie besteld met deze plug, dan is het prima toch?
Verder ben ik nog op zoek naar een lightning en usb kabel. Iemand nog tips?
zit aan deze te denken:
http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-960464.html
Lighting kabels zijn lastig te vinden voor een schappelijke prijs.Gegroet!![]()
Die plugs zijn waardeloos. Heb je thuis niet zelf een stekker/kabel liggen. Die kabels zijn vrij standaardquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:49 schreef Zspirit het volgende:
Toch maar een Blitzwolf besteld nu die toch in de aanbieding is.
Heb de us versie besteld met deze plug, dan is het prima toch?
Verder ben ik nog op zoek naar een lightning en usb kabel. Iemand nog tips?
zit aan deze te denken:
http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-960464.html
Lighting kabels zijn lastig te vinden voor een schappelijke prijs.:]![]()
hmm zal morgen eens gaan zoeken, moet haast welquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:58 schreef wootahH het volgende:
[..]
Die plugs zijn waardeloos. Heb je thuis niet zelf een stekker/kabel liggen. Die kabels zijn vrij standaard
Anders bestel ik mooi deze: http://www.aliexpress.com(...)32010308.4.56.3oOZ1T
[ Bericht 16% gewijzigd door Zspirit op 24-05-2015 00:08:46 ]Gegroet!![]()
www.dataio.nl voor goedkope geheugenkaarten.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:37 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Oké geen probleem, dat moet hier volgens mij de wereld ook niet kosten. Enig idee nog over mijn eerste vraag? Ik dacht dat wellicht zo'n charge station erbij ook wel handig is!YouTube
Ja, misschien moet er een segment in de OP komen...SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op zondag 24 mei 2015 11:08 schreef shiznuts het volgende:
Ja, misschien moet er een segment in de OP komen...Of gewoon reageren pas mogelijk maken nadat je door de OP bent gegaan en alle spoilers hebt aangekliktSPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Leg het ff voor bij DEV. Ik ben voor!quote:Op zondag 24 mei 2015 11:15 schreef rene90 het volgende:
[..]
Of gewoon reageren pas mogelijk maken nadat je door de OP bent gegaan en alle spoilers hebt aangeklikt
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: