En? Viesdik geworden zeker?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:06 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik moest gisteren een pakketje wegen voor retour. Daarvoor maar op een weegschaal gestapt met pakket in armen.
Voor het eerst een heeeeeel veeeel jaren dat ik op een weegschaal heb gestaan...
Mag jij toch niet vliegen!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:49 schreef shiznuts het volgende:
dan misschien net zo goed meteen een DJI Phantom 3 Pro.
Nee, normaal eten/bewegen en niet achter elke hype aanlopen.quote:
Ze zijn op zoek naar toeristen die een week of twee geleden bij het Kanzleramt in de buurt aan het vliegen waren.quote:
Dat prediken wij al jaren, hè.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:26 schreef rene90 het volgende:
Ook maar eens van die 18650 batterijen in huis gehaald maar wat een bizar grote dingen zeg. Ik had al de bekende CREE lampjes in huis die voor een paar dollar te krijgen zijn waar ik altijd al erg tevreden over was, maar nu zie ik wel het verschil met zo'n zaklampje met een 18650 batterij erin. [..] Je ziet het op de foto misschien niet heel goed, maar die met de 18650 batterij is wel een stuk sterker.
[..]
True ik loop achter, was wel nogal rond zoeken naar goede batterijen maar heb uiteindelijk de Ultrafires gehaald van Banggood, http://www.banggood.com/2(...)Battery-p-87805.htmlquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:55 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat prediken wij al jaren, hè.
Maar velen zijn al onder de indruk dat een AA + CREE LED R5 ofzo al zoveel beter is dan dat Bart Smit ding die ze hebben, dat ze denken dat je daar niet snel een nog groter verschil hebt. Well, think again! 18650 zijn er om te knallen.XM-L2 U2 / U3 is een heerlijke bang-for-buck. Een lamp met meerdere emitters is nog chiquer! Van de MT-G2 had ik wat meer verwacht voor de prijs. Next up dan eerder HIDs. SoShine is mijn go-to accumerk.
Ik dacht eigenlijk dat banggood wel eerlijk was op dat gebied, maar weet niet of jij zo al kan zeggen dat het neppe ultrafires zijn? Dan kan ik even in de live chat met banggood natuurlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:01 schreef shiznuts het volgende:
Iieeee...Da's inderdaad linke sopa.
Protected zegt natuurlijk ook niet veel als de boel nep is... dan kan dat ook een stukje plaat zijn dat niks doet.
Liever legit en een beetje meer betalen en betrouwbare performance en veiligheid. Samsungs, Panasonics en LGs kun je geloof ik ook wel op Fasttech halen, legit, voor ok prijzen. Moet je denk ik ff bij Monkey wezen. Diz ook een goeie source: http://lygte-info.dk .
Don't forget: GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic voor meer linkjes e.d.
¤9 bij de Lidl.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Een 'normale' digitale weegschaal kost ook al snel 20 euro, dus zo gek is de prijs nog niet. Toch?
Maar die krijgt geen ota updates via een appquote:
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Waarom krijg ik ref links van shareasale bij deze post?
Wat?quote:
links naar bepaalde shops worden automatisch omgeleid via Shareasale. Levert Fok ook wat inkomsten op, wat weer goed is om de site in de lucht te houdenquote:Op woensdag 20 mei 2015 08:40 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
[..]
Wat?
Klopt inderdaad, FOK! heeft nou eenmaal geen groot bedrijf achter zich staan wat bakken met geld heeft.quote:Op woensdag 20 mei 2015 08:41 schreef Kenzi het volgende:
[..]
links naar bepaalde shops worden automatisch omgeleid via Shareasale. Levert Fok ook wat inkomsten op, wat weer goed is om de site in de lucht te houdenzoiets denk ik.
Link for the lazy: Ulefone Be Pure, positief verrastquote:Op woensdag 20 mei 2015 08:43 schreef rene90 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, FOK! heeft nou eenmaal geen groot bedrijf achter zich staan wat bakken met geld heeft.
Trouwens, Be Pure review staat op de FP![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:00 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Link for the lazy: Ulefone Be Pure, positief verrast
Koop jij al die spullen zelf of krijg je die?
Lijkt me nog al een dure hobby namelijk.
Verder is ook niet elke review die hij plaatst van hemzelfquote:met dank aan Geekbuying die een exemplaar beschikbaar heeft gesteld
Die stellen webshops beschikbaar in veel gevallen, en ik ben niet de enige die ze maakt de reviews natuurlijk, RobertNL, tokko1 en Downstar helpen hier ook bij. Maar het komt ook voor dat er reviews online staan waarbij ik het al thuis had liggen zoals bij veel van deze items:quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:00 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Link for the lazy: Ulefone Be Pure, positief verrast
Koop jij al die spullen zelf of krijg je die?
Lijkt me nog al een dure hobby namelijk.
Gewoon met kleine dingen beginnen anders, kan ook met geschreven review natuurlijkquote:Op woensdag 20 mei 2015 09:04 schreef Zspirit het volgende:
Oops, lezen blijft moeilijk
Maar cool, ik zit er zelf over te denken om video reviews te gaan maken.
Maar de drempel is nog een beetje hoog omdat ik het zo raar vind om in eens mezelf te gaan uploaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |