Geen 5ghz netwerk en geen open netwerk.. Maar app vraagt om een WiFi wachtwoord, dus hoef ik mijn netwerk toch niet open te zetten?quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:17 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Heb je 'm al gereset? En heb je een open wifi-netwerk (mag tijdelijk zijn)? Is het netwerk dat je wil gebruiken misschien een 5GHz netwerk?
't Is tenslotte een Xiaoyi Smart Ants kloon, dus ik denk dat'ie ook dezelfde kuren heeft...
Ik heb 4 Xiaoyi's en geen enkele was van de eerste keer goed bij 'n setupquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:23 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Geen 5ghz netwerk en geen open netwerk.. Maar app vraagt om een WiFi wachtwoord, dus hoef ik mijn netwerk toch niet open te zetten?
Wat heeft die voor kuren dan?
anders even een topic in DIG openen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:34 schreef Mubassie het volgende:
Verdammt.. Het leek zo makkelijk maar ik kan er nu niks mee.. Ben ook een digibeet wat deze zaken betreft
Ik zou het er gewoon op gooien dat het helemaal niet werkt en een refund vragen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:12 schreef Mubassie het volgende:
Deze ipcam vandaag gekregen, maar ik krijg m niet aan de praat.. Niet met Android en niet met iOS.
Hij wordt ook aardig warm moet ik zeggen.
http://m.banggood.com/ESC(...)Camera-p-975978.html
Bijbehorende app gedownload (NVSIP)
Instructies opgevolgd.. Werkt goed.. Maar als er verbinding gemaakt moet worden gebeurt er niks.. Hij blijft maar zoeken.
Kan ik BG hier voor contacten?
of anders even kijken of escam gewoon een Skype support heeft wat best wel voorkomt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:46 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Ik zou het er gewoon op gooien dat het helemaal niet werkt en een refund vragen.
Mijn ervaring met tech support in china is in ieder geval heel slecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of ik nu een filmpje wil sturen met het probleemquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:46 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Ik zou het er gewoon op gooien dat het helemaal niet werkt en een refund vragen.
Mijn ervaring met tech support in china is in ieder geval heel slecht.
Met je telefoon filmen dat hij geen beeld geeft o.i.d.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:37 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Of ik nu een filmpje wil sturen met het probleem![]()
Sja.. Hoe ga ik dat vastleggen
Die escam heeft wel night visionquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:17 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Heb je 'm al gereset? En heb je een open wifi-netwerk (mag tijdelijk zijn)? Is het netwerk dat je wil gebruiken misschien een 5GHz netwerk?
't Is tenslotte een Xiaoyi Smart Ants kloon, dus ik denk dat'ie ook dezelfde kuren heeft...
http://chinaprices.usquote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:09 schreef Dirkos1987 het volgende:
Waar is die Xiaomi Miband nu het goedkoopst?
Sorry, kende deze site niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:12 schreef davedavy het volgende:
[..]
http://chinaprices.us
Gewoon zelf even kijken..?
Je kan het beste even de beginpost lezen, daarin staat alle informatie en zie je ook welke kortingssites en vergelijkingssites worden aangeraden door de veteranen hier.quote:
Geen probleem. Even in de OP kijken, daar staan allerlei van dit soort handige sitesquote:
kijk in de OPquote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:25 schreef Zspirit het volgende:
Het is vast al gevraagd maar ik kan het zo snel niet terug vinden.
Als je bij china air een order trackt hoeveel stappen zijn er dan?
Mijn pakketje heeft nu de status: "[Shanghai] heeft geopend voor de uitwisseling van kantoren"
Maar dat zegt me niets, iemand enig idee hoeveel stappen er nog komen?
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:22 schreef rene90 het volgende:
Voor wie nog een case zoekt voor zijn Xiaomi cam, de Kingma voor maar $9,99 bij geekbuying![]()
http://www.geekbuying.com(...)-Up-Case-344946.htmlIk wachtte op de officiële, maar dit kan ik niet laten liggen. Top!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn order van gister is inderdaad ook vandaag verzonden.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:49 schreef rene90 het volgende:
10.000 powerbank van Allbuy is vandaag verzonden, redelijk snel dus en ook een tracking erbij van Sweden post. Zal wel met de accu's te maken hebben dat het via Sweden post gaat.
En Tinydeal heeft al silicone hoesjes ervoor...quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:49 schreef rene90 het volgende:
10.000 powerbank van Allbuy is vandaag verzonden, redelijk snel dus en ook een tracking erbij van Sweden post. Zal wel met de accu's te maken hebben dat het via Sweden post gaat.
Lijken me fake inderdaad, gezien de gele onderkant.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:53 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Mijn order van gister is inderdaad ook vandaag verzonden.
https://www.allbuy.com/de(...)C3-9186-A9222C5357C6
Deze lijken wel heel veel op de pistons, maar dat lijkt me wel heel goedkoop.
Thanksquote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:56 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
En Tinydeal heeft al silicone hoesjes ervoor...
Aha de PAMquote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:58 schreef Iemand91 het volgende:
Kwam ik gisteren tegen.
Een 5 volt 2x 3 watt versterker voor next-to-nothing.![]()
[ afbeelding ]
Probeer nu wat te verzinnen wat ik er mee kan maken.![]()
Bluetooth-module en een gave bluetooth-speaker bouwen bijvoorbeeld.
Met een Xiaomi Power bank kun je urenlang non-stop laten spelen.
Maar kan verder nog niet veel verzinnen.
't kriebelt wel.
Heb ook een PAM met volumeknop. Ik hebbe alle onderdelen om er wat leuks mee te doen. Eindresultaat laat ik wel zien.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:58 schreef Iemand91 het volgende:
Kwam ik gisteren tegen.
[ afbeelding ]
't kriebelt wel.
Bij mij kwamen order ban bangood met free shipping ook sneller binnen dan orders waarbij ik had betaald voor tracking. Soms wel met twee weken verschil! Best vreemd.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:24 schreef dodge_911 het volgende:
Net weer een XPB16Ah binnengekregen.
Wat ik aan de ene kant grappig vind en aan de andere kant triest :
ik heb voor de standaard gratis verzending gekozen, terwijl ik nog 2 orders onderweg heb daar die vroeger geplaatst zijn en heb ook nog eens bijbetaald voor shipping :/
Dus vanaf nu standard shipping... Dat ik niet kan tracken boeit me niet meer zo hard
+ bij de originele staat er bij de extra rubbere dopjes aan de onderkant S, L en XL en geen telefoon of muzieknootjequote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:57 schreef rene90 het volgende:
[..]
Lijken me fake inderdaad, gezien de gele onderkant.
[..]
Thanks
Hoeft niet hoor, had ook een pakketje wat 11 dagen bij de inklaring heeft gelegen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:34 schreef Goddelijker het volgende:
Ik heb zomaar al twee pakketjes die 27 en 25 dagen onderweg zijn (van dezelfde verkoper).
Heb het vermoeden dat hij ze pas laat heeft verstuurd. Aangezien de rest de laatste tijd allemaal snel is.
En een tracking# heeft van WS-Shipping, wat onzin is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Starbucks, waar blijf je
Het wordt geloof ik nog steeds afgeraden om geheugen uit china te halen....quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:36 schreef JeRo3N het volgende:
Voor de mensen met een Yi of die sd kaartjes nodig hebben is dit nog wat :
http://www.aliexpress.com(...).1998529960.1.xjK67N
Ze gaan op de 25e in de aanbieding 32 gb voor 9 dollar is niet gek dacht ik zo.
Jeetje, is 't weer zo ver?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:57 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, had ook een pakketje wat 11 dagen bij de inklaring heeft gelegen.
Precies wat ik dacht. Als je ze gewoon in NL besteld heb je ze natuurlijk ook heel wat snellerquote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:47 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Het wordt geloof ik nog steeds afgeraden om geheugen uit china te halen....
Als je even op de tweakers pricewatch kijkt is de goedkoopste C10 32gb kaart maar 13,-, en dan weet je ook zeker dat je echt 32gb krijgt
Alles gaat daar via sweden post lijkt wel. Ook zonder batterijen, duurt wel laaaang voordat je het hebt.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:49 schreef rene90 het volgende:
onze huidige pakketbezorger is ook vrij stipt, de normale brievenbuspost wordt alleen maar onregelmatigerquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:24 schreef rene90 het volgende:
Maar eens een complimentje gestuurd naar de bezorger van Postnl i.p.v. alleen maar klagen. Altijd op tijd volgens het tijdslot, en zelfs vaak op het half uur aangezien ik hem weleens gesproken heb en hij een vaste route heeft dus tussen 16.30-17.00 bij mij is.
Hoe kan dat nou. Hij is bij mij ook altijd ongeveer die tijdquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:24 schreef rene90 het volgende:
Maar eens een complimentje gestuurd naar de bezorger van Postnl i.p.v. alleen maar klagen. Altijd op tijd volgens het tijdslot, en zelfs vaak op het half uur aangezien ik hem weleens gesproken heb en hij een vaste route heeft dus tussen 16.30-17.00 bij mij is.
Ik kan ze gewoon downloaden hoor, binnenkort (weekje o.i.d.) komt er een review online van de YI dus daarin zal ik ook wel de app verder toelichten en de settingsquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:01 schreef Onufriev het volgende:
Vind die app van de Yi maar vaag. Je krijgt thumbnails te zien, maar die kan je niet afspelen zonder ze eerst te downloaden? Ook zie ik oude clips, terwijl ik mijn SD-kaart alweer opgeschoond heb, staat alles ook ergens in een cloud opgeslagen?
Ja ik ook, maar er staat zo'n 'play' icoontje voor, alsof je gelijk de video kan bekijken. Maar dit werkt dus niet zonder eerst te downloaden? Wilde ff wat aan mn ouders laten zien, maar 900mb binnenharken op een slecht netwerk is ook niet alles.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:05 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik kan ze gewoon downloaden hoor, binnenkort (weekje o.i.d.) komt er een review online van de YI dus daarin zal ik ook wel de app verder toelichten en de settings
Afspelen werkt wel gelijk, alleen lagere kwaliteit pakt hij hem dan in. En als je video's hebt staan die je wel kan downloaden...maar wel van je SD kaart hebt gekieperd kan je ze dus niet meer downloaden omdat je het bron bestand hebt weggegooid en hem nog niet al gedownload hebt. Anders gewoon in je galerij in Android ofzo.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:12 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar er staat zo'n 'play' icoontje voor, alsof je gelijk de video kan bekijken. Maar dit werkt dus niet zonder eerst te downloaden? Wilde ff wat aan mn ouders laten zien, maar 900mb binnenharken op een slecht netwerk is ook niet alles.
En weet jij waar die video's staan die ik wel kan downloaden, maar al van mn SD-kaart heb gekieperd?
Rondgekeken. Inderdaad wat extra info opgedaan maar denk niet dat ik wat ga maken, ondanks dat het verleidelijk is.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:28 schreef Boppos het volgende:
Aha de PAMkijk eens bij het kist radio ding bij tweakers. staan wel wat dingen tussen met een PAM
Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:53 schreef Miniem het volgende:
Heb ook een PAM met volumeknop. Ik hebbe alle onderdelen om er wat leuks mee te doen. Eindresultaat laat ik wel zien.
Hooverboardquote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Rondgekeken. Inderdaad wat extra info opgedaan maar denk niet dat ik wat ga maken, ondanks dat het verleidelijk is.
Heb ook niet zo'n Earson; ik doe niets met zo'n bluetooth speaker.
[..]
Ben benieuwd.
Anywho; we kunnen ook meer van Meizu verwachten.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Lijkt op een router, luchtverfrisser, power bank en een smartwatch?
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:32 schreef Serpent207 het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht. Als je ze gewoon in NL besteld heb je ze natuurlijk ook heel wat sneller
http://stores.ebay.com/courtesytrading legit en binnen een paar dagen in huis vanuit HKquote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:47 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Het wordt geloof ik nog steeds afgeraden om geheugen uit china te halen....
Als je even op de tweakers pricewatch kijkt is de goedkoopste C10 32gb kaart maar 13,-, en dan weet je ook zeker dat je echt 32gb krijgt
Bij je orders kan je dat volgens mij gewoon kiezen?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:24 schreef Zspirit het volgende:
Ik heb iets verkeerd besteld bij aliexpes iemand enig idee hoe ik dat kan annuleren?
Ah ik zie het al, mn betaling moet eerst geverifieerd wordenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:25 schreef rene90 het volgende:
[..]
Bij je orders kan je dat volgens mij gewoon kiezen?
plaats al wel even een berichtje bij die order dan is de kans groter dat ze niet direct verzenden.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:27 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Ah ik zie het al, mn betaling moet eerst geverifieerd worden
Ah slim, bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
plaats al wel even een berichtje bij die order dan is de kans groter dat ze niet direct verzenden.
Ik ben toch nog een beetje huiverig om die Blitzwolf te bestellen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:25 schreef N22 het volgende:
Voor het eerst in tijden weer eens wat besteld, maar ik heb mijns inziens een kleine inhaalslag gemaakt
BG:
- Zwarte Blitzwolf (restock op 13 juni pas)
- 2x Nillkin 2A micro-USB kabel (zwart en grijs)
- CREE Q5 300lm zaklampje
Ebay:
- Knife sharpening angle guide (voor de wetstenen reeds in bezit)
- Fixed Angle Knife Sharpener (Met dank aan monkeybrain voor de adviezen en info)
- 2900 mAh Replacement battery for Samsung Galaxy S4
Tinydeal:
- 0.26 mm glass screenprotector Samsung Galaxy S4
- Awei ES800M
- Xiaomi Flexible Detachable USB Fan
- 2x Xiaomi Portable USB LED Light (Groen en oranje)
Ik heb het zelfde dilemma, die Blitzwolf wil ik eigenlijk ook wel bestellen maar als je naar het prijsverschil kijkt moet ik misschien toch gewoon even wachten tot die anker weer in de aanbieding is. Wat betreft die kabels, als het onder 1.5A wil dat toch enkel zeggen dat het opladen langer duurt? Of verliest je dan ook daadwerkelijk stroom? Dat zou namelijk nog al zonde zijn als je op vakantie met powerbanks aan het laden bent.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:07 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik ben toch nog een beetje huiverig om die Blitzwolf te bestellen.
Het komt uit China...
Ik vertrouw eerder de Anker.
Verder las ik op Tweakers dat iemand verschillende kabels getest had.
Alle kabels onder de 1,5A gooide hij weg. Deze geeft volgens hem 1,9A door.
http://www.ebay.nl/itm/13(...)id=p3984.m1497.l2649
Ik ben benieuwd hoe hij gaat bevallen. De mijne zal hopelijk volgende week ergens binnenkomen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:22 schreef J.B. het volgende:
Ik heb de Blitzwolf binnen, verpakking doet sterk aan Xiaomi denken en het ding zelf ziet er van buiten wel degelijk uit. Ik heb nog niks getest verder, maar de eerste indruk is prima.
Kan ik wat jou betreft net zo goed de Blitzwolff nemen dus? Of raad je toch aan voor de anker te gaan. Aangezien je beide hebt zie ik jou als de expertquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
Heb hem hier al een paar dagen inmiddels en geen klachten over het dingetje.
Anker heeft zichzelf op lange termijn natuurlijk al bewezen, maar die Blitzwolf ziet er verder prima uit eigenlijk. Die rubberen dopjes ben ik wel fan van, geen geschuif op het tafeltje waar hij staat.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:57 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Kan ik wat jou betreft net zo goed de Blitzwolff nemen dus? Of raad je toch aan voor de anker te gaan. Aangezien je beide hebt zie ik jou als de expert![]()
De BlitzWolf bij Banggood met een eu plug/kabel is uitverkocht. En de prijs zal ook wel wat hoger komen te liggen wanneer deze terug in stock is. Dus je moet wel zien dat je een andere kabel hiervoor hebt, moest je dit nog willen kopen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:57 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Kan ik wat jou betreft net zo goed de Blitzwolff nemen dus? Of raad je toch aan voor de anker te gaan. Aangezien je beide hebt zie ik jou als de expert![]()
Mijns inziens het proberen waard, mede gezien de, toch wel positief te noemen, reacties van o.a. Rene90. Die Anker gaat er zeer waarschijnlijk ook komen, daar niet van.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:07 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik ben toch nog een beetje huiverig om die Blitzwolf te bestellen.
Het komt uit China...
Ik vertrouw eerder de Anker.
Net twee Nillkin- kabels besteld, maar deze gaat op mijn watch list, dankquote:Verder las ik op Tweakers dat iemand verschillende kabels getest had.
Alle kabels onder de 1,5A gooide hij weg. Deze geeft volgens hem 1,9A door.
http://www.ebay.nl/itm/13(...)id=p3984.m1497.l2649
Zo'n C7-apparaatsnoer kost bijna niks dus allicht het proberen waard. Meeste mensen hebben die kabels wel in huis liggen, van oude laptop-opladers bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:39 schreef Jonmen het volgende:
[..]
De BlitzWolf bij [url=http://banggood.com]Banggood[/url] met een eu plug/kabel is uitverkocht. En de prijs zal ook wel wat hoger komen te liggen wanneer deze terug in stock is. Dus je moet wel zien dat je een andere kabel hiervoor hebt, moest je dit nog willen kopen.
Ik kan je aanraden om dit niet te kopen. Hier komt echt veel te weinig geluid uit. Je kan beter een 12V TA2024 (2X15 Watt RMS) kopen en daar dan met een USB naar 12V adapter een XPB aankoppelen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:58 schreef Iemand91 het volgende:
Kwam ik gisteren tegen.
[ afbeelding ]
't kriebelt wel.
Vaak wat langer ja, hoewel ik Sweden post ook weleens met 3 weekjes heb gekregen ofzo.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:53 schreef davedavy het volgende:
Banggood heeft mijn pakje verstuurd met Sweden post. Kan niet wachten tot ik het over 2/3 maanden mag ontvangen
Nope, stuk voor stuk niet te vertrouwen, die Chinezen...quote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:32 schreef nickhguitar het volgende:
Heb wel verregaande interesse voor een SJcam sj4000. Nu ben ik een beetje aan het kijken naar de sites in de OP, zijn deze allemaal thrustworthy?
Er staat toch nergens dat ik mensen uit China wantrouw? Het kan toch zijn dat de ene webshop beter/betere supporter/snellere leveringstijden heeft?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:41 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Nope, stuk voor stuk niet te vertrouwen, die Chinezen...
Waarom denk je dat die in de OP staan?![]()
En nu ff serieus : de sites die in de OP staan zijn al door velen onder ons gebruikt en goed bevonden.
Ik zeg toch ook dat ik dat niet serieus bedoel :pquote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:45 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Er staat toch nergens dat ik mensen uit China wantrouw? Het kan toch zijn dat de ene webshop beter/betere supporter/snellere leveringstijden heeft?
SWE post is redelijk constant op 22 dagen. Wel relatief lang jaquote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:53 schreef davedavy het volgende:
Banggood heeft mijn pakje verstuurd met Sweden post. Kan niet wachten tot ik het over 2/3 maanden mag ontvangen
Tegenwoordig krijgen shopnamen meteen een linkje?![]()
Allemaal wel redelijke shops. Zou bij een van de shops uit de OP gewoon de goedkoopste opzoeken. Gok bij Banggoodquote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:45 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Er staat toch nergens dat ik mensen uit China wantrouw? Het kan toch zijn dat de ene webshop beter/betere supporter/snellere leveringstijden heeft?
Loont het dan nog om een andere verzending te kiezen? Of moet ik sowieso rekenen op 2 maanden?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
SWE post is redelijk constant op 22 dagen. Wel relatief lang ja.
[..]
Allemaal wel redelijke shops. Zou bij een van de shops uit de OP gewoon de goedkoopste opzoeken. Gok bij Banggood
Zaklamp met ingebouwde bomquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:43 schreef ridsel het volgende:
Weet iemand of deze lamp:
http://www.banggood.com/U(...)t-Suit-p-917358.html met een Belgisch/Nederlandse plug komt?
Ik zou er een willen bestellen, maar wel kunnen opladen natuurlijk.
Geheugen in China kopen wordt afgeraden.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:33 schreef nickhguitar het volgende:
http://www.banggood.com/3(...)Camera-p-936916.html
Nu bezig met het bestellen van de sj4000 en wat accesoires waaronder deze oplader. Ik zie echter geen europese stekker volgens mij, zit die er standaard bij of moet ik die er nog los bijkopen?
Daarnaast: is het verstandig om een 32/64 gb kaartje te kopen uit China of niet?
Oké geen probleem, dat moet hier volgens mij de wereld ook niet kosten. Enig idee nog over mijn eerste vraag? Ik dacht dat wellicht zo'n charge station erbij ook wel handig is!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geheugen in China kopen wordt afgeraden.
Staat in de omschrijving in banggood gewoon dat de kabel er niet bij zitquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:37 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Oké geen probleem, dat moet hier volgens mij de wereld ook niet kosten. Enig idee nog over mijn eerste vraag? Ik dacht dat wellicht zo'n charge station erbij ook wel handig is!
Hm dan doe ik dat inderdaad maar niet. Het enige probleem is dan dat je overdag ook door 2 accu's heen kunt raken, maar dan film je inderdaad wel heel veelquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:40 schreef rene90 het volgende:
[..]
Staat in de omschrijving in banggood gewoon dat de kabel er niet bij zitMaar in de SJ4000 zelf kan je hem ook opladen natuurlijk, dus ik zie vaak de toegevoegde waarde van een losse oplader niet. Wat ik dan meestal doe is accu 1 opladen, en accu 2 in de camera en die ook opladen. Weinig extra moeite en ook minder meeslepen.
Vergeet de FOKNLBG coupon niet en cashbackxl website
Account maken op cashbackxl website, dan via die website banggood opzoeken, en via die link doorklikken naar banggood. Dan krijg je uiteindelijk (kan wel lang duren) weer 4.5% extra terugquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:49 schreef nickhguitar het volgende:
Coupon had ik gezien en aan gedacht. Wat is/hoe werkt die cashbackxl website precies? Zie er niks over de in OP staan.
Oh tofquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Account maken op cashbackxl website, dan via die website banggood opzoeken, en via die link doorklikken naar banggood. Dan krijg je uiteindelijk (kan wel lang duren) weer 4.5% extra terug
Als je toch bezig bent met de SJ4000. Beperk je niet tot het zoeken bij banggood. Er zijn nog genoeg sites die daar (goedkoper) gadgets voor verkopen. DX / MiniInTheBox / Tinydeal.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:51 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Oh tofGa ik ook even doen dan
![]()
Ben ik klaar met dingetjes selecteren en toevoegen, zie ik dat zo'n extra batterij uit een warehouse in de UK moet komen, waardoor ik daar nog 11 euro verzending over moet betalen
Edit: Oh zie er nu ineens nog 1 die wel gewoon hier is!
Het meeste zit er eigenlijk al bijquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:26 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent met de SJ4000. Beperk je niet tot het zoeken bij banggood. Er zijn nog genoeg sites die daar (goedkoper) gadgets voor verkopen. DX / MiniInTheBox / Tinydeal.
Over die batterijen, ik zou toch 1-2 extra batterijen voorzien. Met een externe oplader gaat het ook makkelijker dan telkens de batterij uit de SJ te halen (wat al heel moeilijk gaat: tip, laat het flapje van de batterij uit de camera hangen). Die oplader kan je gebruiken met behulp van een micro-usb kabel trouwens.
http://www.dx.com/p/2-x-3(...)-camera-black-331470
Hier op Ebay kan je trouwens echte sd-kaartjes kopen. http://stores.ebay.com/courtesytrading/?rmvSB=true
Die plugs zijn waardeloos. Heb je thuis niet zelf een stekker/kabel liggen. Die kabels zijn vrij standaardquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:49 schreef Zspirit het volgende:
Toch maar een Blitzwolf besteld nu die toch in de aanbieding is.
Heb de us versie besteld met deze plug, dan is het prima toch?
Verder ben ik nog op zoek naar een lightning en usb kabel. Iemand nog tips?
zit aan deze te denken:
http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-960464.html
Lighting kabels zijn lastig te vinden voor een schappelijke prijs.
hmm zal morgen eens gaan zoeken, moet haast welquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:58 schreef wootahH het volgende:
[..]
Die plugs zijn waardeloos. Heb je thuis niet zelf een stekker/kabel liggen. Die kabels zijn vrij standaard
www.dataio.nl voor goedkope geheugenkaarten.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:37 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Oké geen probleem, dat moet hier volgens mij de wereld ook niet kosten. Enig idee nog over mijn eerste vraag? Ik dacht dat wellicht zo'n charge station erbij ook wel handig is!
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
quote:Op zondag 24 mei 2015 11:08 schreef shiznuts het volgende:
Ja, misschien moet er een segment in de OP komen...Of gewoon reageren pas mogelijk maken nadat je door de OP bent gegaan en alle spoilers hebt aangekliktSPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leg het ff voor bij DEV. Ik ben voor!quote:Op zondag 24 mei 2015 11:15 schreef rene90 het volgende:
[..]
Of gewoon reageren pas mogelijk maken nadat je door de OP bent gegaan en alle spoilers hebt aangeklikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |