Met je telefoon filmen dat hij geen beeld geeft o.i.d.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:37 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Of ik nu een filmpje wil sturen met het probleem![]()
Sja.. Hoe ga ik dat vastleggen
Die escam heeft wel night visionquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:17 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Heb je 'm al gereset? En heb je een open wifi-netwerk (mag tijdelijk zijn)? Is het netwerk dat je wil gebruiken misschien een 5GHz netwerk?
't Is tenslotte een Xiaoyi Smart Ants kloon, dus ik denk dat'ie ook dezelfde kuren heeft...
http://chinaprices.usquote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:09 schreef Dirkos1987 het volgende:
Waar is die Xiaomi Miband nu het goedkoopst?
Sorry, kende deze site niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:12 schreef davedavy het volgende:
[..]
http://chinaprices.us
Gewoon zelf even kijken..?
Je kan het beste even de beginpost lezen, daarin staat alle informatie en zie je ook welke kortingssites en vergelijkingssites worden aangeraden door de veteranen hier.quote:
Geen probleem. Even in de OP kijken, daar staan allerlei van dit soort handige sitesquote:
kijk in de OPquote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:25 schreef Zspirit het volgende:
Het is vast al gevraagd maar ik kan het zo snel niet terug vinden.
Als je bij china air een order trackt hoeveel stappen zijn er dan?
Mijn pakketje heeft nu de status: "[Shanghai] heeft geopend voor de uitwisseling van kantoren"
Maar dat zegt me niets, iemand enig idee hoeveel stappen er nog komen?
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:22 schreef rene90 het volgende:
Voor wie nog een case zoekt voor zijn Xiaomi cam, de Kingma voor maar $9,99 bij geekbuying![]()
http://www.geekbuying.com(...)-Up-Case-344946.htmlIk wachtte op de officiële, maar dit kan ik niet laten liggen. Top!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn order van gister is inderdaad ook vandaag verzonden.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:49 schreef rene90 het volgende:
10.000 powerbank van Allbuy is vandaag verzonden, redelijk snel dus en ook een tracking erbij van Sweden post. Zal wel met de accu's te maken hebben dat het via Sweden post gaat.
En Tinydeal heeft al silicone hoesjes ervoor...quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:49 schreef rene90 het volgende:
10.000 powerbank van Allbuy is vandaag verzonden, redelijk snel dus en ook een tracking erbij van Sweden post. Zal wel met de accu's te maken hebben dat het via Sweden post gaat.
Lijken me fake inderdaad, gezien de gele onderkant.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:53 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Mijn order van gister is inderdaad ook vandaag verzonden.
https://www.allbuy.com/de(...)C3-9186-A9222C5357C6
Deze lijken wel heel veel op de pistons, maar dat lijkt me wel heel goedkoop.
Thanksquote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:56 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
En Tinydeal heeft al silicone hoesjes ervoor...
Aha de PAMquote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:58 schreef Iemand91 het volgende:
Kwam ik gisteren tegen.
Een 5 volt 2x 3 watt versterker voor next-to-nothing.![]()
[ afbeelding ]
Probeer nu wat te verzinnen wat ik er mee kan maken.![]()
Bluetooth-module en een gave bluetooth-speaker bouwen bijvoorbeeld.
Met een Xiaomi Power bank kun je urenlang non-stop laten spelen.
Maar kan verder nog niet veel verzinnen.
't kriebelt wel.
Heb ook een PAM met volumeknop. Ik hebbe alle onderdelen om er wat leuks mee te doen. Eindresultaat laat ik wel zien.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:58 schreef Iemand91 het volgende:
Kwam ik gisteren tegen.
Een 5 volt 2x 3 watt versterker voor next-to-nothing.![]()
[ afbeelding ]
Probeer nu wat te verzinnen wat ik er mee kan maken.![]()
Bluetooth-module en een gave bluetooth-speaker bouwen bijvoorbeeld.
Met een Xiaomi Power bank kun je urenlang non-stop laten spelen.
Maar kan verder nog niet veel verzinnen.
't kriebelt wel.
Bij mij kwamen order ban bangood met free shipping ook sneller binnen dan orders waarbij ik had betaald voor tracking. Soms wel met twee weken verschil! Best vreemd.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:24 schreef dodge_911 het volgende:
Net weer een XPB16Ah binnengekregen.
Wat ik aan de ene kant grappig vind en aan de andere kant triest :
ik heb voor de standaard gratis verzending gekozen, terwijl ik nog 2 orders onderweg heb daar die vroeger geplaatst zijn en heb ook nog eens bijbetaald voor shipping :/
Dus vanaf nu standard shipping... Dat ik niet kan tracken boeit me niet meer zo hard
+ bij de originele staat er bij de extra rubbere dopjes aan de onderkant S, L en XL en geen telefoon of muzieknootjequote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:57 schreef rene90 het volgende:
[..]
Lijken me fake inderdaad, gezien de gele onderkant.
[..]
Thanks
Hoeft niet hoor, had ook een pakketje wat 11 dagen bij de inklaring heeft gelegen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:34 schreef Goddelijker het volgende:
Ik heb zomaar al twee pakketjes die 27 en 25 dagen onderweg zijn (van dezelfde verkoper).
Heb het vermoeden dat hij ze pas laat heeft verstuurd. Aangezien de rest de laatste tijd allemaal snel is.
En een tracking# heeft van WS-Shipping, wat onzin is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Starbucks, waar blijf je
Het wordt geloof ik nog steeds afgeraden om geheugen uit china te halen....quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:36 schreef JeRo3N het volgende:
Voor de mensen met een Yi of die sd kaartjes nodig hebben is dit nog wat :
http://www.aliexpress.com(...).1998529960.1.xjK67N
Ze gaan op de 25e in de aanbieding 32 gb voor 9 dollar is niet gek dacht ik zo.
Jeetje, is 't weer zo ver?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:57 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, had ook een pakketje wat 11 dagen bij de inklaring heeft gelegen.
Precies wat ik dacht. Als je ze gewoon in NL besteld heb je ze natuurlijk ook heel wat snellerquote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:47 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Het wordt geloof ik nog steeds afgeraden om geheugen uit china te halen....
Als je even op de tweakers pricewatch kijkt is de goedkoopste C10 32gb kaart maar 13,-, en dan weet je ook zeker dat je echt 32gb krijgt
Alles gaat daar via sweden post lijkt wel. Ook zonder batterijen, duurt wel laaaang voordat je het hebt.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:49 schreef rene90 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |