Dank je. Die ga ik van het weekend even bestellen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:28 schreef Goddelijker het volgende:
ORICO 2599US3 - 2.5" HDD enclosure - USB 3.0
Link: http://www.aliexpress.com(...)-to/32236690007.html
Prijs: $ 11,99 (gekocht in sale voor $ 6,99)
Kort maar krachtig:
Goed ingepakt, nette verpakking. Voelt goed aan, soort soft-touch plastic. En voorzien van een klein blauwe LED als hij is aangesloten en bij het lezen/schrijven knippert hij paars (rood + blauw).
Alles zit erbij. HDD is erg gemakkelijk te installeren, kwestie van achterkant los schuiven (zit goed vast), HDD erin schuiven en achterkant er weer op schuiven. Doordat de achterkant voorzien is van een 'schuimpje' (welke ook nog één van extra is meegeleverd) klemt hij de HDD vast.
Verpakking:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Inhoud:
Waar het om draait:
[ afbeelding ]
Het slachtoffer (oud beestje):
Testresultaat (via USB 3.0-poort in laptop):
[ afbeelding ]
Eindconclusie:
Zeker in de sale: DOEN!
hoe dat zo?quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:56 schreef shiznuts het volgende:
Merkloos is een no-no. Beter haal je van een betrouwbare Amazon of eBay-store, in Europa, een goede third party accu van een merk waar goede ervaringen mee zijn. Mijn aanbeveling? Kijk eens naar Patona (bijv. van M&L Mobiles).
Geekbuying, 16 januari besteld, 30 verzonden en gisteren dus binnen.quote:
ja. Maar wel minder nauwkeurig. Zit natuurlijk geen gps in.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:19 schreef ajaxboy het volgende:
Kan de Miband de gelopen afstand meten zonder dat je een mobiel bij je hebt? Vind het altijd zo vervelend om met hardlopen mijn mobiel mee te nemen.
jeetje. Heb hem bij gearbest besteld 7 januari. Ding is nog niet eens verzondenquote:Op donderdag 12 februari 2015 17:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Geekbuying, 16 januari besteld, 30 verzonden en gisteren dus binnen.
Ga dit weekend eens kijken of ik in iedergeval een korte eerste indruk kan schrijven.
Thanks,quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:54 schreef shiznuts het volgende:
http://hd.mi.com/webfile/zt/hd/2014082602/index.html • http://order.mi.com/service/dyscode
Btw... hebben jullie ook dit?
[ afbeelding ]
Dat 'ie zegt dat je twee updates hebt: (2) Items minder kosten, maar je karretje leeg is. Bloedirritant. Customer service slaat eerst drie keer de meest idiote oplossingen voor, maar gaan het nu toch maar escaleren en naar de technische codenerds sturen om naar te kijken.
je moet ook eerst dat zilveren laagje eraf krassen. Net zoals bij een kraskaartquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Thanks,
Alleen een probleem, de chinese veiligheidscode kan ik niet lezen c.q. invoeren (de afbeelding)
Now what?
Ja dat heb ik, alleen via http://order.mi.com/service/dyscode moet je een beveiligingscode invoeren die in een afbeelding staat.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:06 schreef zoz het volgende:
[..]
je moet ook eerst dat zilveren laagje eraf krassen. Net zoals bij een kraskaart
Dit.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:11 schreef Dromer het volgende:
Ja, dat meldde laatst ook al iemand. Sinds kort is de captcha Chinees geworden...
Wordt dus lastig checken aangezien je die natuurlijk niet kan copy/pasten voor google/translate.
Ja ik had het ook! Denk dat Dromer mij bedoeld.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dit.
Mmm helaas, aan alle kenmerken te zien is hij in elk geval echt en ik heb hem besteld bij banggood.
Proberen te ontcijferenquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:11 schreef Dromer het volgende:
Ja, dat meldde laatst ook al iemand. Sinds kort is de captcha Chinees geworden...
Wordt dus lastig checken aangezien je die natuurlijk niet kan copy/pasten voor google/translate.
Beetje omslachtig, maar als je echt wil...quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:11 schreef Dromer het volgende:
Ziet er goed uit!quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
Postbode is weer langs geweest:
[ afbeelding ]
?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Disclaimer: Belicht met de verkeerd ontvangen LED lamp![]()
Eerste indruk:
Wat voelt hij zwaar aan, en wat is hij klein!
Ideaal!
Iemand nog ergens de link waar ik kan checken of hij echt is?
Ja hij laad nu ook op met de usb kabel via de laptop.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:53 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!
Is die laptop op de achtergrond trouwens de asus k53sj?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |