SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
› Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
› DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznutsOp maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.![]()
Hier al gekeken?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:13 schreef Miniem het volgende:
Ik zoek een inbouwschotel. Vind ze hier redelijk prijzig, misschien ook in China te krijgen?
Ik heb echt geen idee waar ik naar moet zoeken.
[ afbeelding ]
http://www.flightcase-ond(...)n/schotels-blind/102
http://www.bax-shop.nl/flightcase-materialen/schotels-labelsOp maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.![]()
Jup, hoge verzendkosten. En bij BAX niet de juiste maat.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:27 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Hier al gekeken?
http://www.flightcase-ond(...)n/schotels-blind/102
http://www.bax-shop.nl/flightcase-materialen/schotels-labels![]()
Als je er maar 1 of 2 nodig hebt kan je proberen te mailen of ze in envelop willen verzenden.quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
Ik heb al een andere website gevondenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:31 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Als je er maar 1 of 2 nodig hebt kan je proberen te mailen of ze in envelop willen verzenden.![]()
![]()
Nog een vraag. Ik wil hier een set van kopen.
Kun je daarbij meerdere lampen met 1 remote bedienen?
http://www.ebay.com/itm/3(...)&hash=item259f9d2dc7
oh, nvm![]()
1 Remote can control the same type bulbs in available distance.![]()
Beste mede-fokkers, ik gebruik al een tijdje dit houdertje;
Op een selfie-stick om op bepaalde plaatsen foto's te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu gaan we in mei richting de Pyreneeën en daar vind ik het houdertje toch behoorlijk fragiel voor, vooral op de bergen. Ik heb al een uur aliexpress/chinaprices/verschillende webshops afgezocht voor zoeen houder die bijvoorbeeld met een wieltje achterop is aan te draaien maar helaas zonder resultaat. Iemand die iets weet?GGGG![]()
Nog even een review van mijn kant, dit keer de Syma X11C met een 2MP onboard camera.
Merk: SYMA
Type: X11C
Prijs: ¤43,05 ¤33,37 met de onderstaande coupon!
Site: Gearbest
Link: http://www.gearbest.com/rc-quadcopters/pp_133523.html
Coupon code: SX11CXH
Inleiding:
Deze Quadcopter is besteld bij Gearbest en werd verzonden met DHL. Na 4 dagen kon ik het pakketje in ontvangst nemen, ik hoefde niks aan inklaring of invoerrechten te betalen, dus dat scheelt weer. Let wel op dat dit misschien wel mogelijk kan zijn bij een bedrag hoger dan ¤22,-. De reden dat ik deze Quadcopter heb besteld komt door de relatief lage instapprijs en de ingebouwde 2MP camera Het merk Syma klinkt niet iedereen bekend in de oren maar komt tegenwoordig met steeds meer RC producten tegen een lage prijs. Aan de verhalen en ervaringen van andere te horen, is de prijs/kwaliteit van deze producten prima.
De Quadcopter is verkrijgbaar in 3 verschillende kleuren; Rood, Wit en Zwart.
Eerste indruk:
De doos waarin de Quadcopter verpakt zit, is niet heel spectaculair, naast een korte beschrijving van de specificaties en wat foto's op de voor- en achterkant is er verder weinig op te zien. Eenmaal de doos opengemaakt komen we het volgende tegen:
- De Quadcopter.
- Controller.
- Micro-SD Reader.
- 4GB SD Kaart.
- 4 Extra propellers.
- USB lader.
- Engelstalige handleiding.
Eenmaal de Quadcopter uit de verpakking is hij met een afmeting van 19.5x9.5x36cm en een gewicht van ~35 gram toch wel klein van stuk en aardig licht wel voelt hij erg stevig en solide aan. De blauwkwaliteit is dus dik in orde. De meeste onderdelen zijn gemaakt van plastic, wat de Quadcopter erg licht maakt en zeker wel tegen een stootje kan ook dankzij het frame random de Quadcopter zullen de propellers niet zomaar afbreken als je een fout maakt. Het frame is eventueel ook gemakkelijk te verwijderen als je dat aandurft.
De controller ziet er op het eerste gezicht wat simpel en goedkoop uit, eigenlijk heeft het wel wat weg van een Xbox controller. afgezien van het uiterlijk zit hij prima in elkaar en is er eigenlijk weinig op aan te merken, de batterijen (4x AA) worden echter niet meegeleverd, deze zul je dus nog even apart moeten aanschaffen. Verder zien we op de controller verschillende knoppen zitten, hier onder zie je een foto waar deze voor dienen.
De Engelstalige gebruikershandleiding is duidelijk en goed leesbaar, eigenlijk spreekt het gebruik voor zich, maar een keertje snel doorlezen kan geen kwaad.
Ook een leuke specificatie van deze Quadcopter is dat hij wordt aangedreven door middel van 2 verschillende tandwielen. Het tandwiel welke aangedreven wordt door de motor, stuurt het tandwiel van de propeller aan, in praktijk zal dit ervoor moeten zorgen dat het geheel een stuk stabieler vliegt en sneller reageert op je handelingen. Enig nadeel hiervan is dat de tandwielen 'open' liggen waardoor er snel vuil en haren in kunnen komen waardoor het geheel vast slaat, je zult er dus wel eens in de zoveel tijd moeten controleren en eventueel schoonmaken.
De 4 motoren, welke onafhankelijk van elkaar draaien zijn echter wel goed beschermt tegen stoten en inslag door middel van een plastic kapje welke eromheen is gebouwd. Ook zijn aan de onderkant 4 'pads' aangebracht waardoor de grootste schok bij het landen wordt opgevangen.
Het vliegen:
Eenmaal de accu opgeladen en geinstaleerd kunnen we beginnen met vliegen, het is even wennen, maar voor een beginnende bestuurder zoals ik heb je het al aardig snel onder de knie. De Quadcopter vliegt erg stabiel en is gemakkelijk te corrigeren. Ook de controller ligt erg fijn in de hand zodat je gemakkelijk bij alle knopjes kunt. Buiten vliegen is echter een heel ander verhaal, omdat de Quadcopter zo licht van gewicht is heeft de wind veel invloed op de besturing.
Hij laat zich snel mee voeren door de wind waardoor je veel moet corrigeren, opzich is dit nog wel te doen maar het nadeel is wel dat als je aan het filmen bent dit veel schokkerige beelden oplevert.
Je kunt door middel van de knop rechts boven de controller switchen tussen 2 modes. Mode 1 reageert wat langzamer op je bewegingen omdat de ingebouwde 'Gyro' maar aanwezig is om je Quadcopter stbiel te houden waardoor het vliegen wat 'soepeler' gaat. Kies je voor mode 2 dan is het al een stuk lastiger om de Quadcopter onder controle te krijgen omdat hij sneller reageert, scherper stuurt en sneller kunt accelereren.
De Quadcopter beschikt ook over de zogeheten; '360 Degree Stunt Function' een leuke functie wat het mogelijk maakt om over de kop te gaan. Je activeert deze functie door 1x op de knop rechts boven de controller te drukken en dan snel naar links of rechts te sturen.
Er zijn verschillende leds verwerkt in de Quadcopter wat het ook mogelijk maakt om 's avonds te kunnen vliegen, ze komen voor mij nogal fancy over en had ook eigenlijk niet gehoeven.
Camera:
De camera, om deze reden had ik de Quadcopter aangeschaft. Het leek me leuk om filmpjes te maken vanuit de lucht. De Quadcopter beschikt over een ingebouwde 2MP camera. Welke de functie heeft om foto's te maken en te kunnen filmen. Deze functies zijn in te schakelen door middel van de controller. Je kunt dus vanuit de lucht beginnen met filmen of foto's te maken. Op de Quadcopter zelf bevind zich ook een knop om handmatig foto's te kunnen maken, hiervoor heb je de controller niet nodig. Als je begint met filmen veranderd het groene licht op de Quadcopter in rood, en begint te knipperen. Bij het maken van foto's brand het rode lichtje kort en veranderd daarna weer in groen.
De kwaliteit van de camera valt helaas wel iets tegen. Hij heeft veel moeite om al het licht op te vangen en zit ook aardig wat ruis in. Ook is het lastig om mooie beelden te krijgen als er iets wind staat buiten omdat hij snel uit balans raakt door de wind, dit resulteert vaak in wat schokkerige beelden. Natuurlijk kun je voor de bovenstaande prijs ook geen spectaculaire camera verwachten dus wat betreft de prijs/kwaliteit verhouding is het nog wel te doen.
De filmpjes worden automatisch opgeslagen op de bijgeleverde 4GB SD kaart welke zich achterin de Quadcopter bevind. Ook vind je in de doos een SD-kaart Reader welke je in je PC plugt daarna zijn de bestanden gemakkelijk te bekijken.
Batterij:
De bijgeleverde 250mAh Li batterij bevind zich achteraan de Quadcopter in een handig 'bakje' waar je hem gemakkelijk kunt installeren en verwijderen om op te laden. Je sluit hem aan door de 2 connectors met elkaar te verbinden, daarna staat de Quadcopter aan. Er zit dus helaas geen aparte Aan/Uit knop het, iets wat eigenlijk wel handig zou zijn geweest.
De batterij houd het ongeveer 5 á 6 minuten vol. Als je aan het filmen bent is dit iets korter (4 min). Opladen kan door middel van de bijgeleverde oplader welke je aan je PC kunt hangen of in een adapter kunt pluggen. Opladen kost ongeveer 60 á 70 minuten. Het is dus wel aan te raden om er eventueel wat extra batterijen bij te kopen zodat je niet zolang hoeft te wachten.
Conclusie:
Al met al ben ik erg tevreden met de Quadcopter, dankzij de lage prijs en de gemakkelijke besturing is het voor een beginnende gebruiker een leuke Quadcopter. Hij is erg stabiel en reageert accuraad op de besturing, wel is het wat lastiger om goede controller te krijgen als er buien wat wind staat. Ook de Camera functie is een leuke bijkomstigheid ik moet wel zeggen dat je niet te veel van de kwaliteit moet verwachten, maar voor het geld is het een prima ding.
De controller had wat beter uitgewerkt mogen worden, hoewel de kwaliteit prima is en hij erg fijn in de hand ligt komt die wel wat goedkoop over.
Pluspunten:
- Gemakkelijke besturing.
- Goedkoop instap model.
- Bouwkwaliteit prima.
- Motoren goed beschermt.
- Zachte pads aan de onderkant.
- 2 vlieg modes.
Minpunten:
- Camera matige kwaliteit.
- Goedkoop uitziende controller.
- Klein en ligt van gewicht, waardoor vliegen met wind erg lastig is.
- Tandwiel aandrijving, goede besturing maar wel kwetsbaar
![]()
![]()
Nice, maar denken we wel een beetje aan de boppers die mobiel door het topic struinen en niet meteen door hun 1GB databundel willen raken?![]()
Pixelbreedte op FOK! is 640px. Nog beter... een afbeeldingreeks in een spoiler gooien met de note erbij dat daar afbeeldingen te vinden zijn. Kun je ze zo groot houden als je wilt als iedereen het op eigen risico opent.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Eindelijk mijn Mi band van Tinydeal ontvangen, samen met de Axgio quick button (soort van short cuts voor je android telefoon, gaat in headphone jack en werkt door er op te klikken). Op 19-12 al besteld...
Is nog meer al langere tijd onderweg (o.a. ook van ali), de feestdagen hebben het allemaal niet bepaald bespoedigd...![]()
Ik ga, denk ik, eens kijken voor een headless quadcopter met redelijke camera. Mijn vliegskills vragen hier helaas om. Nu moet ik telkens een noodlanding maken omdat de quadcopter uit zicht lijkt te verdwijnen omdat ik voor en achter niet uit elkaar weet te houden.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
![]()
Weet niet of ik dat zou kunnen, headless. Dat werkt voor mij persoonlijk denk ik contra-intuïtief omdat ik juist gewend ben vanuit het perspectief van een vliegtuigje/heli/quadcopter te denken.
Gewoon meteen een DJI FPV-kitje halen joh.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
en mij durf je daar niet op aan te spreken he!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:01 schreef shiznuts het volgende:
Nice, maar denken we wel een beetje aan de boppers die mobiel door het topic struinen en niet meteen door hun 1GB databundel willen raken?![]()
Pixelbreedte op FOK! is 640px. Nog beter... een afbeeldingreeks in een spoiler gooien met de note erbij dat daar afbeeldingen te vinden zijn. Kun je ze zo groot houden als je wilt als iedereen het op eigen risico opent.
![]()
![]()
Ik scrollde zojuist door de dagaanbiedingen en kwam 'n mini OBD2-scanner tegen:
https://www.priceattack.n(...)op/0&s=dagaanbieding
Al vaker naar op zoek geweest, maar wel eentje die foutcodes leest en ook evt. kan verwijderen. En ook de tijd/datum aan kan passen. De vraag al uitgezet bij de betreffende site, maar volgens mij moet dat in China nog wel wat goedkoper kunnen.
Liefst te benaderen met smartphone, maar evt draadloos met laptop is ook nog te doen. Wie kan me op weg helpen? Iemand ervaring met zoiets?"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Kut, mijn Umi Zero ligt op postkantoor met 24,95 douane-kosten. Had erger gekund, volgens mij hebben ze iets van 58USD voor de waarde opgegeven. Maandag maar 'ns ff snel ophalen!![]()
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Tsjongejonge, wat zijn de chinezen bij een costumer service soms dom en irritant zeg.
Stuur ik een mailtje over een defect item met een beschrijving hoe en wat: The LED's dont go on, the device does not charge and there is no way to turn the device on.
Stuurt de CS terug (haar naam is Sono Sorena)
''So when you charge the product there are no leds?''
Gaat lang duren denk ik zo![]()
filmpje + foto's helpen vaak.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:06 schreef mtchel112 het volgende:
Tsjongejonge, wat zijn de chinezen bij een costumer service soms dom en irritant zeg.
Stuur ik een mailtje over een defect item met een beschrijving hoe en wat: The LED's dont go on, the device does not charge and there is no way to turn the device on.
Gaat lang duren denk ik zo![]()
ach in nederland niet anders.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:06 schreef mtchel112 het volgende:
Gaat lang duren denk ik zo
mn polaroid cube gaat niet meer aan, ook niet in de lader.
krijg ik als respons 'heeft u hem wel opgeladen meneer'Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
zijn er Chinese air muizen die met een orientatie punt werken?
Het enige irritatie punt dat ik bij mijn melee F10 op dit moment heb is dat de muiscursor na verloop van tijd b.v. helemaal links of rechts in het scherm heb zitten terwijl ik de airmouse "in het midden" hou... (d.w.z. dezelfde locatie als het begin punt)
Een orientatie punt zou dit probleem moeten kunnen voorkomen volgens mij..![]()
hmm daar heb je gelijk inquote:Op zondag 8 februari 2015 13:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach in nederland niet anders.
mn polaroid cube gaat niet meer aan, ook niet in de lader.
krijg ik als respons 'heeft u hem wel opgeladen meneer'
Vaak wordt er ook nog gewisseld van personeel, komen de meest fantastische namen langs.
Hello this is james/faithful/mercy/kind thanks deer for your message.![]()
Goed, even een update.
Op een of andere manier was de camera dus gebricked.
Na een bericht gestuurd te hebben aan de helpdesk van HosafeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kreeg ik al binnen 24u antwoord.
Erg netjes al zeg ik het zelf.
Uiteraard was dit niet het antwoord waar ik verder mee kon, maar na 4 emails is het eindelijk opgelost!!!
Voor de mensen die deze camera willen aanschaffen, hou er rekening mee dat er geen reset knop is, maar dat je op een andere manier de camera kan resetten (door in te loggen met een tijdelijk iets).
Hieronder kan je twee (nietszeggende) shots zien bij daglicht.
één in huis, en één buitenshuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hierbij ook nog de shot bij nacht.
(Je kan een IR lamp gebruiken, die wij niet waarnemen maar de camera wel om veel meer licht te krijgen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de volledigheid nogmaals de link naar de aangekochte camera:
http://www.dx.com/p/hosaf(...)-369823#.VNd42vmG-So
Wanneer je vragen hebt over deze camera, hoor ik het graag!YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
quote:Op zondag 8 februari 2015 15:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
Goed, even een update.
Op een of andere manier was de camera dus gebricked.
Na een bericht gestuurd te hebben aan de helpdesk van HosafeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kreeg ik al binnen 24u antwoord.
Erg netjes al zeg ik het zelf.
Uiteraard was dit niet het antwoord waar ik verder mee kon, maar na 4 emails is het eindelijk opgelost!!!
Voor de mensen die deze camera willen aanschaffen, hou er rekening mee dat er geen reset knop is, maar dat je op een andere manier de camera kan resetten (door in te loggen met een tijdelijk iets).
Hieronder kan je twee (nietszeggende) shots zien bij daglicht.
één in huis, en één buitenshuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hierbij ook nog de shot bij nacht.
(Je kan een IR lamp gebruiken, die wij niet waarnemen maar de camera wel om veel meer licht te krijgen)dat zie er zo niet verkeerd uit.. is die nacht foto met of zonder die extra IR lamp?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de volledigheid nogmaals de link naar de aangekochte camera:
http://www.dx.com/p/hosaf(...)-369823#.VNd42vmG-So
Wanneer je vragen hebt over deze camera, hoor ik het graag!![]()
Jou sturen we gewoon de rekening.quote:Op zondag 8 februari 2015 10:43 schreef Downstar het volgende:
[..]
en mij durf je daar niet op aan te spreken he!
OT: Voorhoofdthermometer van Banggood binnen. Doet het prima, zowel voorhoofd als oor een goede uitlezing. (temperatuur valt dan iets lager uit dan via de aarsmethode)
Alleen werkt het bliepje niet. Maarja.....
I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Zonder, dat is gewoon "as is".quote:Op zondag 8 februari 2015 16:24 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zie er zo niet verkeerd uit.. is die nacht foto met of zonder die extra IR lamp?
Ik heb een lamp bij de schuur hangen.
Dit is het beeld nu, met de gewone lamp die niet brand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Een paar jaar geleden (4-5) kocht ik bij Deal Extreme ed. nog wel eens nepspul zoals Ray-Ban's, maar het lijkt er op dat ze hier te groot voor zijn geworden. Waar kan ik nu het beste hiervoor terecht? Er is zoveel keus dat ik door de bomen het bos niet meer zie.![]()
Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:49 schreef Dynd het volgende:
Een paar jaar geleden (4-5) kocht ik bij Deal Extreme ed. nog wel eens nepspul zoals Ray-Ban's, maar het lijkt er op dat ze hier te groot voor zijn geworden. Waar kan ik nu het beste hiervoor terecht? Er is zoveel keus dat ik door de bomen het bos niet meer zie.Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen.
![]()
Excuses, de OP is gigantisch.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:54 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen.
![]()
Niet op FOK! iig.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:49 schreef Dynd het volgende:
Een paar jaar geleden (4-5) kocht ik bij Deal Extreme ed. nog wel eens nepspul zoals Ray-Ban's, maar het lijkt er op dat ze hier te groot voor zijn geworden. Waar kan ik nu het beste hiervoor terecht? Er is zoveel keus dat ik door de bomen het bos niet meer zie.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Het staat gelukkig ook boven het venster waar je typt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Wat wil je weten? Ik heb zo'n scanner waar o.a.foutcodes mee uit lezen zijn. Je plugt dat ding in een ingang in je auto. Je moet even zoeken waar die zit.quote:Op zondag 8 februari 2015 10:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik scrollde zojuist door de dagaanbiedingen en kwam 'n mini OBD2-scanner tegen:
https://www.priceattack.n(...)op/0&s=dagaanbieding
Al vaker naar op zoek geweest, maar wel eentje die foutcodes leest en ook evt. kan verwijderen. En ook de tijd/datum aan kan passen. De vraag al uitgezet bij de betreffende site, maar volgens mij moet dat in China nog wel wat goedkoper kunnen.
Liefst te benaderen met smartphone, maar evt draadloos met laptop is ook nog te doen. Wie kan me op weg helpen? Iemand ervaring met zoiets?
Daarna zendt dat ding een signaal uit: appje op je mobiel, connecten en gaan!
Kost iets van 5/6 dollar bij Banggood![]()
![]()
Heul wel. Dat jij je er vervolgens niks van aantrekt is een tweede.quote:Op zondag 8 februari 2015 10:43 schreef Downstar het volgende:
[..]
en mij durf je daar niet op aan te spreken he!
Maar goed, omdat het vaak om Tweakersbreedte gaat is het veelal acceptabel. Maar 't is een beetje overdreven om drie keer de benodigde grootte te nemen en dan toch de bedoeling is maar 1/3e of minder van die informatie ten toon te spreiden. En ik vind het vreselijk kudt browsen door het reviewtopic, omdat zelfs met i7 core, 16GB 2133Mhz RAM enz etc, de boel dan verspringt en traag inlaadt.Daar word ik nie blij van nie.
Ik heb al jaren zo'n ding, maar die is bedraad en 't is nogal een gedoe om dat ding met laptop aan te sluiten. Ik zoek eigenlijk 'n vergelijkbare scanner die met bt kan verbinden aan laptop of smartphone en foutcodes kan verwijderen en datum/tijd kan aanpassen. Liefst de scanner zo klein mogelijk, zodat hij kan blijven zitten.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:40 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Ik heb zo'n scanner waar o.a.foutcodes mee uit lezen zijn. Je plugt dat ding in een ingang in je auto. Je moet even zoeken waar die zit.
Daarna zendt dat ding een signaal uit: appje op je mobiel, connecten en gaan!
Kost iets van 5/6 dollar bij Banggood"If you're not a manc, you're a wank"![]()
is al een tijdje :p ook bij Tinydeal. iDeal heeft soms betere valuta omrekening dan Paypal.quote:Op maandag 9 februari 2015 07:45 schreef Skiet het volgende:
iDeal bij DX! Ik blijf gewoon bij PayPal, maar ik snap deze zet van DX wel.
maar vergeet niet dat je bij iDeal geen aankoopbescherming hebt die je bij Paypal wel hebt.
of die retourservice.![]()
![]()
Na mijn eerdere goede ervaring met gaming gear uit china van onder andere Fühlen en Sades besloot ik weer is wat ‘chinees’ te bestellen. Dit keer van het merk Aula, een redelijke naam in de chinese wereld die ook aan het uitbreiden is naar de westerse wereld. Zo hadden ze onlangs nog een stand op de CES in Las Vegas om hun producten te promoten.
Ik heb bij Lightake een Muis en toetsenbord besteld, beide bedraad. De Befire en de Killing the soul zitten in een pakket samen. En ja, aan de naamgeving van de producten moeten ze nog wel wat veranderen, maar aan de producten zelf niet.
Het pakketje was ‘security checked’ dus een kant was opengesneden en toen met een kilomter tape weer dichtegeplakt. De zegel op de binnen-doos was nog gewoon intact dus ze hebben niet naar het product zelf gekeken. Blijkbaar alleen of de customs-slip wel klopte van “keyboard+mouse”.
De authenticiteit oftewel echtheid van Chinese producten is altijd al een lastig punt geweest. Eerst alleen bij de westerse producten die je importeerde uit China. Maar in steeds grotere mate ook de Chinese producten die door andere chinezen weer nagemaakt worden. Daarom zie je dat steeds meer bekendere Chinese merken unieke krascodes op hun verpakkingen verwerken waarmee je de authenticiteit van het product kan controleren. Een voorbeeld hiervan zijn de Xiaomi powerbanks. Maar ook dit product komt met een Authenticiteits-kenmerk. Na wat krassen en invullen op een Chinese site komt er uit dat hij inderdaad ‘authentiek’ is.
Bewijs van authenticiteit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar het allemaal om gaat bij keyboards is .. typt hij fijn? En ja dat doet hij. Houd je niet van wat geluid bij het typen dan moet je dit keyboard niet nemen want er is wel duidelijk een click hoorbaar bij het typen. Maar zelf vind ik dit eigenlijk wel chill t.o.v. helemaal stille toetsenborden. De houding van het toetsenbord is een klein beetje raar aangezien hij bijna geheel horizontaal staat (met pootjes aan de achterkant uitgeklapt). De voorkant staat dus een beetje omhoog door de rubber voetjes daar. Even wennen maar niet perse een product-killer.
Naast het standaard typen heeft dit toetsenbord nog een paar wat uniekere features. Zo is back light achter alle toetsen aanwezig die in verschillende standen te zetten is. Van helemaal gedimd tot een redelijk fel standje en een “fade” modus (Why?!).
Ook zitten er multimedia toetsen in de F* knoppen verwerkt die je kan activeren in combinatie met de FN toets.
En gooi je een glas water over je toetsenbord heen? Geen probleem! Want in de onderkant van het toetsenbord zitten verschillende gaatjes om het water er uit te laten lopen. En zo te voorkomen dat het water bij de PCB komt. Hierom staat denk ik het toetsenbord in zijn geheel wat hoger. Het toetsenbord is 46 cm breed, 3cm hoog en 19 cm lang.
Een andere unieke feature bij de verschillende Aula toetsenborden is dat je een speciaal ‘toets-tooltje en doorzichtige reserve toetsen meegeleverd krijgt. Nouja reserve toetsen, het is de bedoeling dat je met deze toetsen combinaties voor jezelf kan highlighten in combinatie met de backlight zodat je ze makkelijk kan vinden. De tool werkt echt super goed en het effect is ook leuk.
Wie raad welk woord hier gemaakt is met de speciale toetsen?
De muis is qua vorm vergelijkbaar met de Fühlen X100, gemiddeld genomen dus een iets kortere muis. De hoogte is iets hoger dan de Fühlen. Ongeveer vergelijkbaar met de Logitech G700. De muis is gemaakt van verschillende materialen om op sommige plekken net wat meer grip te geven en andere plekken net wat meer comfort te geven.
De DPI is verstelbaar tussen de 800, 1200, 1600 en 2000. Zelf gebruik ik bijna altijd de 1600. Voor de rest zitten er zoals gebruikelijk bij game muizen twee thumb-buttons op die je bij het browsen ook handig kan gebruiken om een pagina terug en vooruit te kunnen gaan.
Uniek aan deze muis is de Double click button, deze simuleert twee left-mouse button clicks heel kort achter elkaar. Voor mij niet echt een must-have feature, maar als je er aan went kan het denk ik best handig zijn.
Deze kit van Aula is me prima bevallen! Voor z’n 35 euro heb je toch wel een echte gamers keyboard en muis. De unieke backlight, buttonswap en double click features maken deze set ook nog is redelijk uniek. Ben je op zoek naar een niet al te dure maar toch goed functionerende gaming set? Dan doe je aan deze set geen miskoop!
Wil je meer informatie over Aula keyboards en muizen kijk dan op hun website.
Heb je ook interesse in dit keyboard? Ik heb ‘m via Lightake binnen gehaald. Of alleen het keyboard.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ik heb de 16000 versie van de Xaomi powerbank eindelijk eens geprobeerd. Hij is echt. Moet eerlijk toegeven dat het mij wat tegenvalt. Misschien omdat het de eerste keer was dat ik hem gebruikte, had hem hiervoor een paar keer los gebruikt en dan steeds maar heel even.
Vannacht mijn iPad en iPhone er aangelegd en deze waren helemaal opgeladen, maar nu is de powerbank ook helemaal leeg. Terwijl hij beide eigenlijk een paar keer zou moeten kunnen opladen...![]()
quote:quote:Q) What do you do with all your stuff after you've reviewd it?
A) What does it matter? Some I throw at orphans, some goes to your mum for payment.
![]()
Wel aparte conclusie die ik bijvoorbeeld niet uit de review van Downstar kan halen...![]()
2.5 keer een ipad mini, of 5 keer een iphone 6. Dus geen idee of je een gewone ipad eraan hebt gehangen maar die heeft natuurlijk een grotere accu dan een ipad mini.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:17 schreef larry_flynt het volgende:
Ik heb de 16000 versie van de Xaomi powerbank eindelijk eens geprobeerd. Hij is echt. Moet eerlijk toegeven dat het mij wat tegenvalt. Misschien omdat het de eerste keer was dat ik hem gebruikte, had hem hiervoor een paar keer los gebruikt en dan steeds maar heel even.
Vannacht mijn iPad en iPhone er aangelegd en deze waren helemaal opgeladen, maar nu is de powerbank ook helemaal leeg. Terwijl hij beide eigenlijk een paar keer zou moeten kunnen opladen...![]()
Dan was hij vast niet vol.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:17 schreef larry_flynt het volgende:
Vannacht mijn iPad en iPhone er aangelegd en deze waren helemaal opgeladen, maar nu is de powerbank ook helemaal leeg. Terwijl hij beide eigenlijk een paar keer zou moeten kunnen opladen...
iPad Air heeft een 8600mAh accu en de iphone 1800mah ofzo.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Hij gaf voor het laden aan dat hij helemaal vol zat (vier lampjes branden). Vanmorgen was hij helemaal leeg. Het gaat om een iPhone 4 en een iPad 4.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dan was hij vast niet vol.
iPad Air heeft een 8600mAh accu en de iphone 1800mah ofzo.![]()
Mijn motor geeft ook aan dat hij nog helemaal vol zit met 5 streepjes, maar ik heb wel al 130 km geredenquote:Op maandag 9 februari 2015 11:58 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Hij gaf voor het laden aan dat hij helemaal vol zat (vier lampjes branden). Vanmorgen was hij helemaal leeg. Het gaat om een iPhone 4 en een iPad 4.. Als je 4 streepjes hebt voor 16.000 mah, in het meest ideale geval is het dus per streepje 4000 mah, dus als hij 12.001 mah heeft staan er nog 4 streepjes.
![]()
Maar dan nog is het raar als hij helemaal leeg is na het opladen van een iPhone en een iPad.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:00 schreef rene90 het volgende:
[..]
Mijn motor geeft ook aan dat hij nog helemaal vol zit met 5 streepjes, maar ik heb wel al 130 km gereden. Als je 4 streepjes hebt voor 16.000 mah, in het meest ideale geval is het dus per streepje 4000 mah, dus als hij 12.001 mah heeft staan er nog 4 streepjes.
![]()
Nee, ipad 4 heeft 11.560 mAh, iphone 4 vast iets van 1500.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:05 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Maar dan nog is het raar als hij helemaal leeg is na het opladen van een iPhone en een iPad.![]()
tsja, vond de review ook een beetje kort door de bocht, maar de man heeft wel heel erg veel getest, dus echt poep zal die niet praten, al is t geen expert natuurlijk, maar wie wel??quote:Op maandag 9 februari 2015 11:25 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Wel aparte conclusie die ik bijvoorbeeld niet uit de review van Downstar kan halen...Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Niets ten nadele van Downstar maar ik heb Techmoan wel redelijk hoog staan.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:11 schreef mickeyD het volgende:
[..]
tsja, vond de review ook een beetje kort door de bocht, maar de man heeft wel heel erg veel getest, dus echt poep zal die niet praten, al is t geen expert natuurlijk, maar wie wel??
Die man heeft ondertussen wel zoveel van die camera's vergeleken; die weet ondertussen ook wel wat.
Maar als dat ding zo onbetrouwbaar is (reboots e.d.), een app die niet werkt (wat is dan het nut van wifi?) en een batterylife van maar 38 minuten heeft, dan zou ik er ook niet bepaald enthousiast over worden.
Omdat Downstar niets van deze nadelen benoemd denk ik dat Techmoan een slecht exemplaar heeft, naast het feit dat hun beiden waarschijnlijk verschillende firmware hadden.
Maareh, tenzij je per se nu direct 1080p 60fps. wil hebben kun je geloof ik beter op de GoPro Hero 2 wachten.
Die gaat ongetwijfeld 1080p 60fps. bieden voor dezelfde prijs als de huidige Hero.
De SJ5000+ zal tegen die tijd zeker in prijs gedaald zijn (en mogelijk al zelfs een opvolger) maar dan is er haast geen reden meer om voor de SJcam te gaan i.p.v. een Hero, die momenteel zelfs goedkoper is dan een SJ5000+.
Nadeel; de Hero2 komt hoogstwaarschijnlijk pas na de zomer uit...![]()
"Die speaker hè, niet te verwoesten
onder de sneeuw en ijs, lekker doorknallen de hele dag door. Wel minder lang in -10 maar dat is begrijpelijk"
Aldus een maat voor wie ik een Earson-151A had gekocht voor op wintersport![]()
De Earson is dus ook wintersport-proof
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
OhWie had er ook alweer die shops leeg gekocht met lichtgevende spaakreflectoren?
En welke waren dat?![]()
![]()
Heeft iemand wel eens een laserwaterpas uit China gehaald?
Je hebt wel eens in Nederland van die goedkope (Lidl e.d.) maar dat is alleen horizontaal, of soms ook verticaal (tegelijk?)
Een met meerdere lijnen lijkt me wel handig. Voor serieus werk hebben we soms wel de beschikking over een goed exemplaar, maar als het niet teveel kost lijkt me zo'n ding ook wel handig om erbij te hebben.
[ Bericht 29% gewijzigd door Iemand91 op 09-02-2015 21:28:25 ]![]()
Ik, op Ebay.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:40 schreef Miniem het volgende:
OhWie had er ook alweer die shops leeg gekocht met lichtgevende spaakreflectoren?
En welke waren dat?
Spoke reflectors.
http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item2ecc11f8c7![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 07:45 schreef Skiet het volgende:
iDeal bij DX! Ik blijf gewoon bij PayPal, maar ik snap deze zet van DX wel.Je kan (nu) of binnenkort ook in eigen valuta afrekenen bij DX. Kreeg er een mailtje overquote:Op maandag 9 februari 2015 07:58 schreef Kenzi het volgende:
[..]
is al een tijdje :p ook bij Tinydeal. iDeal heeft soms betere valuta omrekening dan Paypal.
maar vergeet niet dat je bij iDeal geen aankoopbescherming hebt die je bij Paypal wel hebt.
of die retourservice..
Wel benieuwd hoe die koers is...
Blijf zelf lekker bij mijn CC en Paypal omwille van de bescherming inderdaad.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Had je daar nou ook een review van?quote:Op maandag 9 februari 2015 21:00 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik, op Ebay.
Spoke reflectors.
http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item2ecc11f8c7
Meende dat ze goed waren omdat je er veel kocht?![]()
![]()
Op youtube staan genoeg filmpjes. Ja, ze werken goed.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:35 schreef Miniem het volgende:
[..]
Had je daar nou ook een review van?
Meende dat ze goed waren omdat je er veel kocht?![]()
hoe werkt de Wifi?quote:Op maandag 9 februari 2015 21:58 schreef Tosti-vreter het volgende:
Umi Zero binnen, ongelooflijk bazen apparaat! Super zeg![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 21:58 schreef Tosti-vreter het volgende:
Umi Zero binnen, ongelooflijk bazen apparaat! Super zegGeen 4G lees ik, en hoe is de GPS?quote:YouTube
WiFi ontvangst niet slecht, ook niet geweldig goed maar ik klaag niet. Geen 4G is voor mij geen issue aangezien ik geen 4G abonnement heb of wil in de nabije toekomst. GPS nog niet getest.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:09 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
Geen 4G lees ik, en hoe is de GPS?![]()
Deze voldoet prima: zoek bij Banggood op ELM327 voor 7 dollar.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik heb al jaren zo'n ding, maar die is bedraad en 't is nogal een gedoe om dat ding met laptop aan te sluiten. Ik zoek eigenlijk 'n vergelijkbare scanner die met bt kan verbinden aan laptop of smartphone en foutcodes kan verwijderen en datum/tijd kan aanpassen. Liefst de scanner zo klein mogelijk, zodat hij kan blijven zitten.
Bt: check
Foutcodes uitlezen: check
Foutcodes verwijderen:.....heb ik niet dus geen idee
Tijd aanpassen: van je klok bedoel je? Hoezo wil je dat?![]()
Ben ook geinteresseerd. Er zijn er heel veel die 7 dollar zijn (6,99) dus welke bedoel je precies? En wat kun je allemaal zien? Lijkt me leuk!quote:Op maandag 9 februari 2015 23:04 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Deze voldoet prima: zoek bij Banggood op ELM327 voor 7 dollar.
Tijd aanpassen: van je klok bedoel je? Hoezo wil je dat?![]()
![]()
Het gaat om de chipset, die maakt een koppeling met de "boordcomputer" van je auto mogelijk. Wat je vervolgens allemaal kunt, hangt af van meerdere factoren. Wat ondersteunt je boordcomputer, wat ondersteund de chipset uit de OBDII reader, en wat ondersteund de software die je zelf gebruikt om te "praten" met de boordcomputer?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:12 schreef Tosti-vreter het volgende:
[..]
Ben ook geinteresseerd. Er zijn er heel veel die 7 dollar zijn (6,99) dus welke bedoel je precies? En wat kun je allemaal zien? Lijkt me leuk!
Op je boordcomputer heb je verder geen invloed, en OBDII is een standaard als ik me niet vergis, dus daar zullen de mogelijkheden ook niet worden beperkt. Waar het er wel op aankomt, is de software die je zelf gebruikt. Er wordt vaak een CDtje meegeleverd - persoonlijk zou ik die niet op productie (dagelijks gebruik) computers opstarten. Kans dat je daar viezigheid aan overhoudt acht ik meer dan groot.
Maar apps als bijvoorbeeld Torque bieden hierin een uitkomst. Moet je dus alleen even kijken of Torque compatibel is met jouw OBDII lezertje. Wat eigenlijk altijd het geval is - tenzij je een neppert te pakken hebt.
Edit: En ja, Torque (free) kan ook foutcodes wissen (getest in een volvo v70 - bj 2003)![]()
Ik heb een eigen radio geïnstalleerd in m'n auto, waardoor de mogelijkheid tot instellen van de klok is vervallen. Dus dat moet ik via deze weg doen.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:04 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Deze voldoet prima: zoek bij Banggood op ELM327 voor 7 dollar.
Tijd aanpassen: van je klok bedoel je? Hoezo wil je dat?
Ik zal eens zo'n apparaatje bestellen. Voor die paar euro kun je je ook geen buil vallen."If you're not a manc, you're a wank"![]()
Er is een topic voor de phonesquote:Op maandag 9 februari 2015 22:33 schreef Tosti-vreter het volgende:
[..]
WiFi ontvangst niet slecht, ook niet geweldig goed maar ik klaag niet. Geen 4G is voor mij geen issue aangezien ik geen 4G abonnement heb of wil in de nabije toekomst. GPS nog niet getest.![]()
DIG / [Chinese Smartphones] #46 - MediaTek de nieuwe Qualcomm![]()
Weet ik, maar het werd in dit topic gevraagd. Ik dacht; korte reply kan welquote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:13 schreef rene90 het volgende:
[..]
Er is een topic voor de phones![]()
DIG / [Chinese Smartphones] #46 - MediaTek de nieuwe Qualcomm![]()
![]()
Haha die heb ik ook gekocht.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:40 schreef Miniem het volgende:
En welke waren dat?
Echter te klein voor mn racefiets (te weinig spaken) dus heb er niks aan. Ik ga ze niet in mn forens fiets douwen namelijk.
Ik heb deze: http://www.aliexpress.com(...)derId=65400339300825"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
![]()
quote:Shipment on holdwtfquote:Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie
douane inklaring was gisteren compleet... dus ik had eigenlijk verwacht dat hij al op "out for delivery" zou staan
klantenservice DHL![]()
Blijkt dattie wordt vastgehouden voor avondlevering..(tip aan DHL: zet dit dan ook op de site....)
wel benieuwd wanneer die avondlevering dan precies gaat beginnen, maar ik hoop dat hij gewoon straks voor de deur staat...
[ Bericht 24% gewijzigd door mschol op 10-02-2015 16:04:04 ]![]()
Zoals eerder gemeld door een andere poster: Torque does the trick. Dashcommand vind ik net wat mooier.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 06:56 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik heb een eigen radio geïnstalleerd in m'n auto, waardoor de mogelijkheid tot instellen van de klok is vervallen. Dus dat moet ik via deze weg doen.
Ik zal eens zo'n apparaatje bestellen. Voor die paar euro kun je je ook geen buil vallen.
Software is wel fors duurder dan de ELM27.....maar als je creatief bent.....![]()
Ja, about die ELM327 dingen, ik heb er dus eentje liggen (bluetooth) maar dat werkt dus niet op iOS. Een Wifi versie biedt uitkomst als het goed is, maar deze aanbieder zegt dat je device gejailbreakt moet zijn.
http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item4d0c95c540
Terwijl ik gewoon een ODB2 tooltje kan downloaden van de app store en dan de IP+Port van het apparaat kan opgeven. Iemand ervaring met iOS + WIfi ELM327 apparaat?![]()
iOS + WiFi ELM327 moet werken. iOS + BT ELM327 werkt alleen met een jailbreak.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:10 schreef G-NiLES het volgende:
Ja, about die ELM327 dingen, ik heb er dus eentje liggen (bluetooth) maar dat werkt dus niet op iOS. Een Wifi versie biedt uitkomst als het goed is, maar deze aanbieder zegt dat je device gejailbreakt moet zijn.
Terwijl ik gewoon een ODB2 tooltje kan downloaden van de app store en dan de IP+Port van het apparaat kan opgeven. Iemand ervaring met iOS + WIfi ELM327 apparaat?![]()
BLVS tracking codes zijn toch Belgische post als ik me niet vergis?
17track stuurt me naar een niet werkende TNT uk pagina![]()
![]()
Die zijn mij te flashy. Heb nu ook die spaken van eBay besteld. Vorige keer waren ze uitverkocht. Voor die prijs is dit een no brainer. Kijken hoe het wordt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Haha die heb ik ook gekocht.
Echter te klein voor mn racefiets (te weinig spaken) dus heb er niks aan. Ik ga ze niet in mn forens fiets douwen namelijk.
Ik heb deze: http://www.aliexpress.com(...)derId=65400339300825![]()
![]()
Die van mini krijg ik nou echt nooit
Lightinthebox daarentegen
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
1,5 pakje per fiets was genoeg toch?quote:Op maandag 9 februari 2015 21:00 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik, op Ebay.
Spoke reflectors.
http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item2ecc11f8c7![]()
Ligt aan het aantal spaken in je wiel.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:15 schreef remcosw het volgende:
[..]
1,5 pakje per fiets was genoeg toch?
Dat is meestal 32 of 36, waarvan je de helft kunt vullen voor een mooi resultaat.![]()
Bpostquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:31 schreef Maxbet het volgende:
BLVS tracking codes zijn toch Belgische post als ik me niet vergis?
17track stuurt me naar een niet werkende TNT uk pagina
http://www.bpostinternational.com/en/nl/businesszone
Rechtsonderin kun je die tracken.![]()
Is een strip per spaak genoeg of neem je er ook 2 zoals op de foto?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ligt aan het aantal spaken in je wiel.
Dat is meestal 32 of 36, waarvan je de helft kunt vullen voor een mooi resultaat.![]()
ik zoek nog een game muisje rond de 14-30 dollars bij mitb. Iets als een logitech mx500 of microsoft intelli (vorm). Iemand nog tips?
http://www.miniinthebox.c(...)gevoel_p1772991.html
http://www.miniinthebox.c(...)g-muis_p1704796.html
newman? http://www.miniinthebox.c(...)ed-usb_p1618024.html
http://www.miniinthebox.c(...)-wired_p1579124.html (is dit een namaak Etekcity® Scroll X1 ?):]![]()
Dank, tracking van bpost werkt niet lekker mobiel maar dan weet ik iig waar ik moet kijken straks.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Bpost
http://www.bpostinternational.com/en/nl/businesszone
Rechtsonderin kun je die tracken.![]()
1 buisje 1 centimeter boven het nippeltje van je spaak is voldoende.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:42 schreef remcosw het volgende:
[..]
Is een strip per spaak genoeg of neem je er ook 2 zoals op de foto?![]()
Wie kan mij vertellen, wat die zwarte lijnen zijn?
Die zijn plots ontstaan (alleen bij nachtbeeld)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg een warning email ook niet meer werkende nadat ik hem uitgezet had omdat ik 40 mailtjes per dag kreeg
YouTube
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
Die zijn plots ontstaan (alleen bij nachtbeeld)Een reset geven misschien de oplossing?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg een warning email ook niet meer werkende nadat ik hem uitgezet had omdat ik 40 mailtjes per dag kreeg![]()
Al geprobeerd, denk zelf dat het door de infrarood komt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:29 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Een reset geven misschien de oplossing?
Het is niet hinderlijk, maar had ik gisteren/eergisteren nog niet.
Overdag is het goed trouwens.YouTube
Hmm, oké. Misschien kun je contact opnemen met de verkoper, misschien is het vaker voorgekomen en weet hij een oplossing?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:35 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Al geprobeerd, denk zelf dat het door de infrarood komt.
Het is niet hinderlijk, maar had ik gisteren/eergisteren nog niet.
Overdag is het goed trouwens.![]()
Alweer?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:39 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hmm, oké. Misschien kun je contact opnemen met de verkoper, misschien is het vaker voorgekomen en weet hij een oplossing?
Hij ziet mij aankomen.
Misschien ligt het aan het weer, en lees hier en daar op internet dat het wel vaker voorkomt met IP camera's. Ga nog even op onderzoek uit en wellicht heeft Robert het straks ook als hij de cam binnen heeft
YouTube
Ik heb wat hulp nodig. Ik ben totaal niet op de hoogte van merken, en normaal bestel ik alleen electronica. Maar ik heb een rugzakje nodig, kan er hier in Nederland geen vinden met het formaat dat ik wil, voor een leuke prijs. Ik heb nu op Banggood 2 rugzakjes gezien die aan m'n eisen voldoen, maar ik wil niet het risico lopen dat ik iets illegaals koop.
M.a.w., zijn de volgende rugzakken geen 'neppers' en kan ik ze veilig bestellen?
http://www.banggood.com/M(...)ckpack-p-958769.html
http://www.banggood.com/S(...)as-Bag-p-959895.html![]()
Geocachen. Moet niet te groot zijn, maar liefst wel met een paar vakjes. En een beetje stevig.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:06 schreef Jonmen het volgende:
Beide zijn veilig. Waarvoor wil je hem gaan gebruiken?![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
Die zijn plots ontstaan (alleen bij nachtbeeld)bevroren geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg een warning email ook niet meer werkende nadat ik hem uitgezet had omdat ik 40 mailtjes per dag kreegOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hij hangt wel buiten, dus dat zou kunnen wellicht.quote:
Maar mocht er iets stuk zijn, dan zou je verwachten dat hij bij daglicht ook die strepen geeft.YouTube
Van deze versie zijn er toch al een 34 tal verkochtquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:18 schreef Goddelijker het volgende:
BG hoopt op de rijkere medemens:
http://www.banggood.com/X(...)copter-p-968019.htmlVoor dezelfde prijsklasse ongeveer.
Is dan ook weer wel een beest!
http://www.banggood.com/D(...)er-RTF-p-955357.html![]()
![]()
getypt vanaf mijn pipo w6
8,9" is een stuk groter als verwacht, maar dat went wel denk ik
Ik was 37,50 extra kwijt, total komt dat uit op ¤212 en een beetje![]()
Hahaha! Wel een foto als het binnen is! (en om de kat heen zit!)quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:34 schreef ridsel het volgende:
Ook terug ¤3.50 gekregen bij LITB.
Dit keer maar een dinopak voor de poes besteld.![]()
Zoek eens op Roqy. Kan je via een jailbreak installeren. En dan kan je gewoon met BT connecten op de iphonequote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:10 schreef G-NiLES het volgende:
![]()
Is het leuk?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:30 schreef mschol het volgende:
getypt vanaf mijn pipo w6
8,9" is een stuk groter als verwacht, maar dat went wel denk ik
Ik was 37,50 extra kwijt, total komt dat uit op ¤212 en een beetje![]()
![]()
ik vind het best een geinig apparaatje.. loopt ook redelijk vlot, nog geen chinees tegen gekomen...enige wat ik nu wat jammer vind is dat als ik b.v. in desktop mode zit, IE aan tik en dan in de adresbalk b.v. een site wil tikken dat dan het onscreen toetsenbord niet automatisch opkomt...quote:![]()
En weer een $5 coupon van LITB, weer twee GU10 LED lampjes besteld voor 90 cent
Don't let my username fool you...![]()
Je hebt geen custom ROM dus.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind het best een geinig apparaatje.. loopt ook redelijk vlot, nog geen chinees tegen gekomen...enige wat ik nu wat jammer vind is dat als ik b.v. in desktop mode zit, IE aan tik en dan in de adresbalk b.v. een site wil tikken dat dan het onscreen toetsenbord niet automatisch opkomt...![]()
![]()
why the hell zou ik gaan kutten met een custom rom op een windows tablet?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je hebt geen custom ROM dus.![]()
Die Pipo W6 is best een leuk tablet idd. 155.64¤ hier dus prijs valt ook wel mee.
Mi Band heeft de iF Design Award 2015 gewonnen![]()
dus leuke actie: http://www.tinydeal.com/xiaomi-brand-sale-si-3321.html
[ Bericht 43% gewijzigd door Kenzi op 11-02-2015 05:16:58 ]![]()
Heb mijn 6 nog niet gejailbreakt en wil het zo lang mogelijk zo houden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:14 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Zoek eens op Roqy. Kan je via een jailbreak installeren. En dan kan je gewoon met BT connecten op de iphone
Op (oudere) iPad boeide het me niet, ook niet om op een oude iOS te blijven.
Vandaar natuurlijk ook mijn vraag over de Wifi adapter![]()
![]()
Iemand die hier ervaring heeft met Lightinthebox.com ? Wil daar graag een lamp bestellen maar kan weinig ervaringen vinden met de webshop.![]()
gastquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:10 schreef Badeendt het volgende:
Iemand die hier ervaring heeft met Lightinthebox.com ? Wil daar graag een lamp bestellen maar kan weinig ervaringen vinden met de webshop.
heb je wel gezocht?![]()
![]()
Zeker, alleen kan niks vinden over ervaringen over de lampen. Is de kwaliteit van die dingen een beetje ok, of flikkeren ze al uit elkaar bij het ophangen. Beetje dat idee..quote:![]()
Check gewoon de reviews bij de lampen zelf.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:13 schreef Badeendt het volgende:
[..]
Zeker, alleen kan niks vinden over ervaringen over de lampen. Is de kwaliteit van die dingen een beetje ok, of flikkeren ze al uit elkaar bij het ophangen. Beetje dat idee..![]()
Kreeg van MP4Nation een kortingscode speciaal voor onze liefde.. chinashopping! Dus geef je lief liefdesverslaving aan chinashopping wat extra's en bestel wat leuks
Coupon code geldig tot 13 feb, 10% korting:quote:Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Postbode zal weer blij zijn met de MITB pakjesquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:47 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Hahaha! Wel een foto als het binnen is! (en om de kat heen zit je hand in het verband zit!).
![]()
nog nooit wat besteld maar van wat ik gehoord heb zijn het enorme oplichtersquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:10 schreef Badeendt het volgende:
Iemand die hier ervaring heeft met Lightinthebox.com ? Wil daar graag een lamp bestellen maar kan weinig ervaringen vinden met de webshop.
ze sturen je zelfs tegoed op om spullen te kopen, dan doe je dat en vervolgens hoef je nooit te betalen.
echt enorme oplichting, zoals in de OP staat... als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat het vaak ookOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haha, mooi sarcastischquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nog nooit wat besteld maar van wat ik gehoord heb zijn het enorme oplichters
ze sturen je zelfs tegoed op om spullen te kopen, dan doe je dat en vervolgens hoef je nooit te betalen.
echt enorme oplichting, zoals in de OP staat... als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat het vaak ook![]()
![]()
Helemaal niet sarcastisch, jimbo deelt een account met Truus.quote:You can't be late if you don't show up.![]()
Hahahahaquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:25 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Helemaal niet sarcastisch, jimbo deelt een account met Truus.![]()
![]()
Lightinthebox en oplichters?quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nog nooit wat besteld maar van wat ik gehoord heb zijn het enorme oplichters
echt enorme oplichting, zoals in de OP staat... als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat het vaak ook
Jimbo je zit op het verkeerde forum!
Probeer klacht.nl of consumentenbont.nl eens Succes!
[/quote]![]()
Iemand ervaring met wireless charging?
Ben van plan binnenkort deze twee aan te schaffen:
Transmitter - http://www.banggood.com/Protable-QI-Transmitter-Wireless-Charger-Pad-For-iPhone-Smartphone-p-926611.html
Receiver - http://www.banggood.com/Universal-Qi-Wireless-Charging-Receiver-Kit-For-Micro-USB-Cellphone-p-940787.html
Als ik op m'n S4 mini een wide interface down heb, zie de receiver, moet ik dan de tweede productoptie nemen?![]()
[/quote]quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:15 schreef verbraakje het volgende:
[..]
Lightinthebox en oplichters?
Jimbo je zit op het verkeerde forum!
Probeer klacht.nl of consumentenbont.nl eens Succes!
volgens BNW zitten bij klacht.nl alleen concurrenten nep klachten te openen, dat weet toch iedereen?Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand trouwens een idee of je dit ergens goedkoop kan aanschaffen:
Het blokkeert RFID en beperkt de details van het paspoort (voor kopieën e.d.)Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Schaar en papier kost toch niet zoveel?quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:38 schreef relativity het volgende:
Iemand trouwens een idee of je dit ergens goedkoop kan aanschaffen:
[ afbeelding ]
Het blokkeert RFID en beperkt de details van het paspoort (voor kopieën e.d.)![]()
![]()
Is dit een echte goede cree zaklamp: http://www.lightinthebox.(...)-350lm_p1228627.html
Netzo als deze: http://www.banggood.com/Wholesale-CREE-Q5-300lm-Mini-Zoomable-LED-Flashlight-Black(1+AA-or-1+14500)-p-33588.html![]()
Ik heb ze beide, die van banggood vind ik prettiger.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:15 schreef ajaxboy het volgende:
Is dit een echte goede cree zaklamp: http://www.lightinthebox.(...)-350lm_p1228627.html
Netzo als deze: http://www.banggood.com/Wholesale-CREE-Q5-300lm-Mini-Zoomable-LED-Flashlight-Black(1+AA-or-1+14500)-p-33588.html![]()
Maar wel gewoon een echte goede cree zaklamp ?quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:19 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb ze beide, die van banggood vind ik prettiger.![]()
Wat is je doel? Ik heb er één in mijn motor voor als er iets is en je licht nodig hebt, of met kamperen ook wel meegenomen. Dan zijn het prima lampjes.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:20 schreef ajaxboy het volgende:
[..]
Maar wel gewoon een echte goede cree zaklamp ?![]()
Ik heb al een cree lampje van banggood, maar ik heb 5$ gekregen bij lightinthebox dus ik dacht dan haal ik er nog 1. Weet verder niet echt wat leuks te verzinnen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:21 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wat is je doel? Ik heb er één in mijn motor voor als er iets is en je licht nodig hebt, of met kamperen ook wel meegenomen. Dan zijn het prima lampjes.![]()
Indien het een goed dingetje is, heb je een link naar die hdd case? Ben overgestapt op SSD en wil de oude disk nu ook in zo'n ding doen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:21 schreef Goddelijker het volgende:
Vandaag van alles binnen gekregen
[ afbeelding ]![]()
Zal ik morgen even een korte review maken met wat foto's?quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Indien het een goed dingetje is, heb je een link naar die hdd case? Ben overgestapt op SSD en wil de oude disk nu ook in zo'n ding doen.![]()
![]()
Bestelling van de Chinees binnen:
(dat het niet kapot is gegaan)
Rechts parachute koord
Nu het meest verrassende:
Een 40 LED Lighting Magnifying Glass Desk Lamp With 5X & 10X Magnifier!!!
Alleen heb ik deze helemaal niet besteld.
Heb hun maar even een email gestuurd... tevens met de vraag waarom mijn negatieve review nog niet gepubliceerd is over hun trui
YouTube
Mis je wel iets? Of misschien is het een cadeautje voor je negatieve review, dat je voortaan beter moet kijken wat je typt als review.![]()
![]()
Dat zou zeker gewaardeerd worden, dat soort cases zijn in NL vaak aardig aan de prijs.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:46 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zal ik morgen even een korte review maken met wat foto's?![]()
Ja, zeker:quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:55 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat zou zeker gewaardeerd worden, dat soort cases zijn in NL vaak aardig aan de prijs.
http://www.aliexpress.com(...)-to/32236690007.html
Zelf gekocht tijdens een sale voor $ 6,99 via bovenstaande link![]()
![]()
Een USB stick? Wat is je ervaring? Werkt het naar behoren? Als je er 16GB op zet, kun je die dan vervolgens ook echt weer eraf halen?quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:21 schreef Goddelijker het volgende:
Vandaag van alles binnen gekregen
[ afbeelding ]![]()
ik beiden ontvangen: $5 LITB en $3 MITBquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:15 schreef Jimbo het volgende:
Lightinthebox daarentegen![]()
![]()
Ja dat dacht ik ook, misschien een gift ofzo maar echt heel apart.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:52 schreef Goddelijker het volgende:
Mis je wel iets? Of misschien is het een cadeautje voor je negatieve review, dat je voortaan beter moet kijken wat je typt als review.
Dit is namelijk de eerste keer dat mij dit overkomt.
Nou, ik heb in diezelfde order nog een aantal andere zaken besteld die wel gesplitst zijn maar dit had ik niet verwacht.YouTube
Mhwa, dan lees je wel alleen positieve reviews jaquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:14 schreef rene90 het volgende:
[..]
Check gewoon de reviews bij de lampen zelf.De rest verwijderen ze is de ervaring hier.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:52 schreef Goddelijker het volgende:
Mis je wel iets? Of misschien is het een cadeautje voor je negatieve review, dat je voortaan beter moet kijken wat je typt als review.
Foutje denk ik.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:15 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, misschien een gift ofzo maar echt heel apart.
Dit is namelijk de eerste keer dat mij dit overkomt.
Nou, ik heb in diezelfde order nog een aantal andere zaken besteld die wel gesplitst zijn maar dit had ik niet verwacht.
Bij BIC zo wel eens 2 kookwekkers ipv hoesjes gekregen
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:51 schreef Iemand91 het volgende:
Heeft iemand wel eens een laserwaterpas uit China gehaald?
Je hebt wel eens in Nederland van die goedkope (Lidl e.d.) maar dat is alleen horizontaal, of soms ook verticaal (tegelijk?)
Een met meerdere lijnen lijkt me wel handig. Voor serieus werk hebben we soms wel de beschikking over een goed exemplaar, maar als het niet teveel kost lijkt me zo'n ding ook wel handig om erbij te hebben.![]()
Concurrentie voor de bekende 10.400mAh power bank van Xiaomi?
OnePlus met hun 10.000mAh power bank.
T.o.v. die van Xiaomi 2x 2A output (i.p.v. 1x 2A) en LiPo i.p.v. 18650 batterijen (en dus lichter en andere maat).
Geen idee wat verzendkosten moet gaan worden maar prijs ligt ook lager.![]()
Ergens in december een nieuwe accu voor mijn Nexus 7 tablet uit Hong Kong besteld via Ebay. Na 5 weken eindelijk aangekomen, blijkt dat de accu kapot is...
Nu wil de verkoper alleen een refund geven wanneer ik de accu terugstuur. Wat zouden jullie doen?
Volgens mij komen teruggestuurde pakketjes meestal niet eens op de bestemming aan![]()
![]()
Is al verkrijgbaar hoor!quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:30 schreef Iemand91 het volgende:
[..]![]()
Concurrentie voor de bekende 10.400mAh power bank van Xiaomi?
T.o.v. die van Xiaomi 2x 2A output (i.p.v. 1x 2A) en LiPo i.p.v. 18650 batterijen (en dus lichter en andere maat).
Geen idee wat verzendkosten moet gaan worden maar prijs ligt ook lager.
[ afbeelding ]
Bij Banggood verkrijgbaar voor 25 euro![]()
![]()
60% meer betalen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:37 schreef Jonmen het volgende:
Is al verkrijgbaar hoor!
Bij Banggood verkrijgbaar voor 25 euro![]()
![]()
Hoe heb je dat toen opgelost?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mhwa, dan lees je wel alleen positieve reviews jaDe rest verwijderen ze is de ervaring hier.
[..]
[..]
Foutje denk ik.
Bij BIC zo wel eens 2 kookwekkers ipv hoesjes gekregen
Pakketje terugsturen gaat ze 25 euro kosten
YouTube
Die is toch al langer uit? Of heb ik het mis. In China ook al wel volop te koop (voor een hogere prijs natuurlijk).quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:30 schreef Iemand91 het volgende:
Geen idee wat verzendkosten moet gaan worden maar prijs ligt ook lager.
Ben weer eens aan het rondvragen voor shop coupons (dus 6-7-8% off site wide), maar het wil nog niet erg vlotten. Maar kreeg wel (o.a) de volgende coupons in mijn mail van Geekbuying. Op het oog geen slechte aanbiedingen (en dus deel ik ze). Onderstaande items hebben zover ik zie wel de laatste prijs tegenover de concurrentie:
SJ5000+ voor $151 met coupon OUOBRNGN
Xiaomi 16000mAh voor $25.35 moet coupon: LSBRQCOZ (2 dollar onder BG prijs)
Mi Key voor $0.99 (coupon: ZRAYPWEN)
Syma X12 voor $17.99 met coupon: RCQBBHRB
MAAR hier icm Invite a friend actie (10 off 25) van DHgate goedkoper.
MiniX Neo x8-H plus voor $145 met coupon: DDXOYHGP
Voor de volledigheid even de volledige lijst die ik kreeg:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat ik aankomende week nog eens wat algemene coupons kan regelen. Gewoon 7-8% site wide ofzo bij een aantal webshops is altijd wel fijn.
Helaas wil BIC niets doen, PW hebben we al, Gearbest (kan beter iemand anders vragen, zijn hier mensen van de FOK! crew met contacten toch?), Geekbuying gaf deze coupons. DX staat nog open.
[ Bericht 13% gewijzigd door RobertNL op 11-02-2015 20:01:15 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
quote:Op maandag 9 februari 2015 11:25 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Wel aparte conclusie die ik bijvoorbeeld niet uit de review van Downstar kan halen...Zie je berichten nu pas,quote:Op maandag 9 februari 2015 14:33 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Niets ten nadele van Downstar maar ik heb Techmoan wel redelijk hoog staan.
Die man heeft ondertussen wel zoveel van die camera's vergeleken; die weet ondertussen ook wel wat.
Maar als dat ding zo onbetrouwbaar is (reboots e.d.), een app die niet werkt (wat is dan het nut van wifi?) en een batterylife van maar 38 minuten heeft, dan zou ik er ook niet bepaald enthousiast over worden.
Omdat Downstar niets van deze nadelen benoemd denk ik dat Techmoan een slecht exemplaar heeft, naast het feit dat hun beiden waarschijnlijk verschillende firmware hadden.
Maareh, tenzij je per se nu direct 1080p 60fps. wil hebben kun je geloof ik beter op de GoPro Hero 2 wachten.
Die gaat ongetwijfeld 1080p 60fps. bieden voor dezelfde prijs als de huidige Hero.
De SJ5000+ zal tegen die tijd zeker in prijs gedaald zijn (en mogelijk al zelfs een opvolger) maar dan is er haast geen reden meer om voor de SJcam te gaan i.p.v. een Hero, die momenteel zelfs goedkoper is dan een SJ5000+.
Nadeel; de Hero2 komt hoogstwaarschijnlijk pas na de zomer uit...
Nouja.. ik heb ook aangegeven dat het toestel zeker nog wel bugs kent.
Inderdaad kan dat zijn dat hij af en toe reboot, maar erg vaak heb ik het niet meegemaakt nog.
Verder is in versie 1.7 al redelijk wat gefixt, het is jammer dat techmoan die versie niet heeft getest nog
Batterij life is hier gewoon prima, zeker al een uur kunnen filmen..
Dus ook dat kan ik niet beamen met techmoan nee.
Zelf vond ik deze techmoan review vrij kort door de bocht.. ik ben veel beter van hem gewend.
Zijn FAQ vond ik helemaal van het niveau....
bepaalde punten die hij aanhaalt zijn ook niet op de juiste manier getest.
Neem bijvoorbeeld de microfoon stand. Die zet hij op een bepaald moment op 90% ofzo en dan gaat hij dicht bij een geluidsbron staan om vervolgens te zeuren dat het krakend geluid is etc.
Hij test het verkeerd. Standaard staat het de microfooninstelling op 80%
en dat moet je zien als 100%. Dat je je het toestel op 90/100% kan zetten heeft te maken met het feit dat mensen vinden/vonden dat voorgaande modellen(bijv. SJ4000) in de waterproofcase amper geluid nog opnam. Wat dus de bedoeling is van SJcam is dat mensen hem in de waterproofcase op 90/100% kunnen zetten om dan in de waterproofcase alsnog geluid te kunnen opnemen doordat de Sj5000+ dan extra gevoelig is.
Verder klaagt hij over trage menu's. Het duurt bij mij misschien een seconde langer omdat hij even wat kleine tumbnails moet laden. Als je dat al traag vind..
[ Bericht 55% gewijzigd door Downstar op 11-02-2015 20:19:54 ]![]()
grrrrquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:14 schreef bartvangils het volgende:
[..]
ik beiden ontvangen: $5 LITB en $3 MITBOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niemand?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:14 schreef poiuytr het volgende:
Iemand tips (links) voor een toestenbordje bij de ipad? Wat fijn werkt.![]()
lucky you, dat ding is nergens meer te krijgen en tevens veel duurder gewordenquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:23 schreef RobertNL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die is toch al langer uit? Of heb ik het mis. In China ook al wel volop te koop (voor een hogere prijs natuurlijk).
Ben weer eens aan het rondvragen voor shop coupons (dus 6-7-8% off site wide), maar het wil nog niet erg vlotten. Maar kreeg wel (o.a) de volgende coupons in mijn mail van Geekbuying. Op het oog geen slechte aanbiedingen (en dus deel ik ze). Onderstaande items hebben zover ik zie wel de laatste prijs tegenover de concurrentie:
SJ5000+ voor $151 met coupon OUOBRNGN
Xiaomi 16000mAh voor $25.35 moet coupon: LSBRQCOZ (2 dollar onder BG prijs)
Mi Key voor $0.99 (coupon: ZRAYPWEN)
Syma X12 voor $17.99 met coupon: RCQBBHRB
MAAR hier icm Invite a friend actie (10 off 25) van DHgate goedkoper.
MiniX Neo x8-H plus voor $145 met coupon: DDXOYHGP
Voor de volledigheid even de volledige lijst die ik kreeg:Key besteld, dank je wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat ik aankomende week nog eens wat algemene coupons kan regelen. Gewoon 7-8% site wide ofzo bij een aantal webshops is altijd wel fijn.
Helaas wil BIC niets doen, PW hebben we al, Gearbest (kan beter iemand anders vragen, zijn hier mensen van de FOK! crew met contacten toch?), Geekbuying gaf deze coupons. DX staat nog open.
Die gemotoriseerde eenwieler wordt ook steeds goedkoper: http://www.geekbuying.com(...)---Black-337084.html![]()
Dat scheelt even 140 dollar met de vorige keer dat ik hem postte.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Key besteld, dank je wel.
Die gemotoriseerde eenwieler wordt ook steeds goedkoper: http://www.geekbuying.com(...)---Black-337084.html
http://www.banggood.com/1(...)urance-p-949305.html
¤100*
De vorige die ik postte had een grotere batterij trouwens:
http://www.banggood.com/2(...)urance-p-925430.html
Daar kan je zien hoe lastig het eigenlijk is zo'n ding.
Heb er wel oren naar
[ Bericht 20% gewijzigd door ManageTheAnger op 11-02-2015 20:55:44 ]YouTube
Heb er wel naar gekeken, dat ding is bijna even lang als de 16000 versie van xiaomi, vandaar maar niet gedaan dus.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:30 schreef Iemand91 het volgende:
Geen idee wat verzendkosten moet gaan worden maar prijs ligt ook lager.![]()
Heb zo'n ding ook eens uit kunnen proberen. Op zich was balanceren en voorwaarts gaan geen probleem, maar het maken van bochten was echt verrekte kudt zonder oefening.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat scheelt even 140 dollar met de vorige keer dat ik hem postte.
http://www.banggood.com/1(...)urance-p-949305.html
¤100*
De vorige die ik postte had een grotere batterij trouwens:
http://www.banggood.com/2(...)urance-p-925430.html
Daar kan je zien hoe lastig het eigenlijk is zo'n ding.
Heb er wel oren naarIk dacht eerst, ik wijs me knieën wel naar waar ik heen wil, maar je moet eerder leunen, op de kant waar je heen wil, wat niet echt intuïtief is, omdat je je balans probeert te houden. Maar ik denk dat je na een uurtje ervaring wel al lekker rondcrossen kunt.
Microsoft Universal Keyboard.quote:
Ah yeah...quote:
Komt er een review(tje)quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:23 schreef RobertNL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
ORICO 2599US3 - 2.5" HDD enclosure - USB 3.0
Link: http://www.aliexpress.com(...)-to/32236690007.html
Prijs: $ 11,99 (gekocht in sale voor $ 6,99)
Kort maar krachtig:
Goed ingepakt, nette verpakking. Voelt goed aan, soort soft-touch plastic. En voorzien van een klein blauwe LED als hij is aangesloten en bij het lezen/schrijven knippert hij paars (rood + blauw).
Alles zit erbij. HDD is erg gemakkelijk te installeren, kwestie van achterkant los schuiven (zit goed vast), HDD erin schuiven en achterkant er weer op schuiven. Doordat de achterkant voorzien is van een 'schuimpje' (welke ook nog één van extra is meegeleverd) klemt hij de HDD vast.
Verpakking:
Inhoud:
Waar het om draait:
Het slachtoffer (oud beestje):
Testresultaat (via USB 3.0-poort in laptop):
Eindconclusie:
Zeker in de sale: DOEN!![]()
I approve that message.'Heb zelluf ook een Orico in huis'
N.a.v. good ol' fashioned shizresearch:quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:30 schreef shiznuts het volgende:
Heb nog een USB3.0 enclosure voor een 2.5" HDD nodig.
Dacht aan deze Orico (@ orico.tmall.com): http://detail.tmall.com/item.htm?id=22035732313
Lijkt me een degelijk Chineesje... of iemand nog andere suggesties?
Merkloos doe ik alleen niet aan.
- mm, ook een store op AliExpress: http://www.aliexpress.com(...)rnal/1039099159.html .
-- mm, ook op eBay te vinden: http://www.ebay.com/itm/151066579790 . Cheapest opcióne.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:59 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ben wel van de Chinese merken.Orico lijkt best groot.
Ze hebben zelfs een engelstalig filmpje gemaakt voor deze enclosure: http://v.youku.com/v_show/id_XNDk5NzU3NDky.html .
En zo te zien nog een Pro-account ook daar op Youku, want er is niet eens een preroll-ad.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:50 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ah, ok, nog cooler.
Kwam ook wel merken als IT-CEO ( http://itceo.tmall.com & http://hpcxsm.tmall.com ), SSK ( http://ssksm.tmall.com & http://sskzyg.tmall.com ), Blueendless ( http://blueendless.tmall.com ), Acasis ( http://acasis.tmall.com ), Maiwo ( http://s.taobao.com/search?q=maiwo ) en ShuoLe ( http://s.taobao.com/search?q=shuole ), tegen, maar die Orico ( ook op: http://oricolyyq.tmall.com ) leek me eigenlijk het meest serieus. Ga we de 2588US3 maar eens proberen dan.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:30 schreef shiznuts het volgende:
Welke me anders ook nog wel interessant lijken:
De IT-CEO IT-700 USB3.0: http://detail.tmall.com/item.htm?id=16056796999 (en de L-602 lijkt ook wel wat)
Acasis FA-05US USB3.0: http://detail.tmall.com/item.htm?id=18786621269
ShuoLe U25SX30 USB3.0: http://item.taobao.com/item.htm?id=13047450298
En tja, als employee bij de NSA ben ik natuurlijk vrij geskilled in research.
- Nog een merkje: http://seatay.tmall.com , SBOX02503 USB3.0: http://detail.tmall.com/item.htm?id=21104347649
-- En Mele doet ook aan enclosures: http://detail.tmall.com/item.htm?id=16863884901The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Mijn WD externe HDD's voelen er goedkoop bij.
Al had ik gisteren wel voor 4,44 euro een 16 GB Kingston USB-Stick bij Paradigit, incl. verzending![]()
![]()
EN?! Ik ben erg benieuwd. Misschien gaat mijn tablet eruit voor zo'n apparaat. Ik vond zelf windows 8.1 nog niet erg fijn als mediaspeler.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:23 schreef RobertNL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
T.z.t ja, eerst staan nog een volledige Jiayu en MINIX z64a review op het programma.quote:MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Sorry hoor.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:44 schreef mschol het volgende:
[..]
why the hell zou ik gaan kutten met een custom rom op een windows tablet?
*rent weg*![]()
waar besteld. En wanneer?quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:23 schreef RobertNL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:]![]()
Even een toevoeging op de review van die Orico HDD case van Goddelijker/shiznuts:
http://www.aliexpress.com(...)2-5/32213618824.html
$9,40 als je bestelt met de Aliexpress App
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2015 09:56:28 ]![]()
Voor mensen die toevallig nog een fatsoenlijk E14 LED kaarslampje willen bestellen bij LITB met hun $5,- bonustegoed kan ik deze wel aanraden: http://www.lightinthebox.(...)s-lamp_p1720062.html
Prima lampje, heb het lampje naast mijn bed erdoor vervangen, geeft zelfs iets meer licht dan de gewone gloeilamp die erin zit. Handig, dat bonustegoed, ben zo langzaamaan alle lampen gratis aan het vervangen door LED
Don't let my username fool you...![]()
Heb ze al bij mijn favorieten gezet voor de volgende bon.quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:56 schreef Metalfreak het volgende:
Voor mensen die toevallig nog een fatsoenlijk E14 LED kaarslampje willen bestellen bij LITB met hun $5,- bonustegoed kan ik deze wel aanraden: http://www.lightinthebox.(...)s-lamp_p1720062.html
Prima lampje, heb het lampje naast mijn bed erdoor vervangen, geeft zelfs iets meer licht dan de gewone gloeilamp die erin zit. Handig, dat bonustegoed, ben zo langzaamaan alle lampen gratis aan het vervangen door LED![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2015 07:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Sorry hoor.
*rent weg*![]()
![]()
Nee even serieus: het is een reguliere windows, waarom zou ik daar moeilijk gaan doen met custom roms als ik het systeem zelf al prima kan aanpassen (via o.a. registry).
De enige reden die ik kan verzinnen is dat je hem wat kleiner qua opslag kan maken,
er zit echter een SD kaart slot in die ik wil gaan gebruiken en dan heb je voor standaard gebruik een prima hoeveelheid opslag.. (Desnoods kan je met usb on the go nog usb stickjes e.d. aan de tablet hangen)
Bij een android tablet is dat een ander verhaal: daar kan je vaak standaard apps niet verwijderen zonder een custom rom..
bij windows kan dit wel (zij het ook niet 1,2,3 maar het kan)![]()
Hele zooi LED spullen gekocht (kabeltjes en weet ik veel wat) en doe er eigenlijk niks mee. Helemaal geen tijd om mee te spelen, dingen aan te sluiten etc.
Heb alleen die USB led strip achter mijn dual monitoren hangen en op USB van monitor aangesloten. Erg handig, als ik mijn monitor aanzet gaat ook de LED strip aan. Goede aankoop geweest.
Wellicht in V&A maar zetten voor een mooie prijs. Zit ook ene ongebruikte 5M ledstrip bij.![]()
Als je een lijstje heb om me maar, wil binnenkort een LED projectie doen in slaapkamer van zoontjequote:Op donderdag 12 februari 2015 13:03 schreef Skiet het volgende:
Hele zooi LED spullen gekocht (kabeltjes en weet ik veel wat) en doe er eigenlijk niks mee. Helemaal geen tijd om mee te spelen, dingen aan te sluiten etc.
Heb alleen die USB led strip achter mijn dual monitoren hangen en op USB van monitor aangesloten. Erg handig, als ik mijn monitor aanzet gaat ook de LED strip aan. Goede aankoop geweest.
Wellicht in V&A maar zetten voor een mooie prijs. Zit ook ene ongebruikte 5M ledstrip bij.![]()
evt. ook wel geïnteresseerdquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:03 schreef Skiet het volgende:
Wellicht in V&A maar zetten voor een mooie prijs. Zit ook ene ongebruikte 5M ledstrip bij.
Hello, is it me you are looking for!?![]()
Ik krijg van Mini alleen op mijn spamaccountmail, mijn officiële mail (waar ik ook ben aangemeld) krijg ik niks. En bij LITB krijg ik ook niks.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:15 schreef Jimbo het volgende:
Lightinthebox daarentegen
Ben toch wel benieuwd hoe dat precies zit.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Wat is jullie ervaring met merkloze DSLR-accu's? Kleven hier dezelfde risico's aan als (goedkope) merkloze 18650 cellen?
Ik ben op zoek naar een paar EN-EL3e accu's en heb enkele accu's gevonden voor $8-12, maar ben een beetje unheimisch wat betreft de risico's.Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Merkloos is een no-no. Beter haal je van een betrouwbare Amazon of eBay-store, in Europa, een goede third party accu van een merk waar goede ervaringen mee zijn. Mijn aanbeveling? Kijk eens naar Patona (bijv. van M&L Mobiles).The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dank je. Die ga ik van het weekend even bestellen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:28 schreef Goddelijker het volgende:
ORICO 2599US3 - 2.5" HDD enclosure - USB 3.0
Link: http://www.aliexpress.com(...)-to/32236690007.html
Prijs: $ 11,99 (gekocht in sale voor $ 6,99)
Kort maar krachtig:
Goed ingepakt, nette verpakking. Voelt goed aan, soort soft-touch plastic. En voorzien van een klein blauwe LED als hij is aangesloten en bij het lezen/schrijven knippert hij paars (rood + blauw).
Alles zit erbij. HDD is erg gemakkelijk te installeren, kwestie van achterkant los schuiven (zit goed vast), HDD erin schuiven en achterkant er weer op schuiven. Doordat de achterkant voorzien is van een 'schuimpje' (welke ook nog één van extra is meegeleverd) klemt hij de HDD vast.
Verpakking:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Inhoud:
Waar het om draait:
[ afbeelding ]
Het slachtoffer (oud beestje):
Testresultaat (via USB 3.0-poort in laptop):
[ afbeelding ]
Eindconclusie:
Zeker in de sale: DOEN!![]()
hoe dat zo?quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:56 schreef shiznuts het volgende:
Merkloos is een no-no. Beter haal je van een betrouwbare Amazon of eBay-store, in Europa, een goede third party accu van een merk waar goede ervaringen mee zijn. Mijn aanbeveling? Kijk eens naar Patona (bijv. van M&L Mobiles).
ik heb echt nog nooit problemen gehad met merkloze, zolang ze maar signed warenOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan de Miband de gelopen afstand meten zonder dat je een mobiel bij je hebt? Vind het altijd zo vervelend om met hardlopen mijn mobiel mee te nemen.![]()
Geekbuying, 16 januari besteld, 30 verzonden en gisteren dus binnen.quote:
Ga dit weekend eens kijken of ik in iedergeval een korte eerste indruk kan schrijven.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
ja. Maar wel minder nauwkeurig. Zit natuurlijk geen gps in.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:19 schreef ajaxboy het volgende:
Kan de Miband de gelopen afstand meten zonder dat je een mobiel bij je hebt? Vind het altijd zo vervelend om met hardlopen mijn mobiel mee te nemen.:]![]()
jeetje. Heb hem bij gearbest besteld 7 januari. Ding is nog niet eens verzondenquote:Op donderdag 12 februari 2015 17:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Geekbuying, 16 januari besteld, 30 verzonden en gisteren dus binnen.
Ga dit weekend eens kijken of ik in iedergeval een korte eerste indruk kan schrijven.tijd om geld terug te vragen denk ik
Postbode is weer langs geweest:
?
Disclaimer: Belicht met de verkeerd ontvangen LED lamp![]()
Eerste indruk:
Wat voelt hij zwaar aan, en wat is hij klein!
Ideaal!
Iemand nog ergens de link waar ik kan checken of hij echt is?YouTube
http://hd.mi.com/webfile/zt/hd/2014082602/index.html • http://order.mi.com/service/dyscode
Btw... hebben jullie ook dit?
Dat 'ie zegt dat je twee updates hebt: (2) Items minder kosten, maar je karretje leeg is. Bloedirritant. Customer service slaat eerst drie keer de meest idiote oplossingen voor, maar gaan het nu toch maar escaleren en naar de technische codenerds sturen om naar te kijken.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Thanks,quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:54 schreef shiznuts het volgende:
http://hd.mi.com/webfile/zt/hd/2014082602/index.html • http://order.mi.com/service/dyscode
Btw... hebben jullie ook dit?
[ afbeelding ]
Dat 'ie zegt dat je twee updates hebt: (2) Items minder kosten, maar je karretje leeg is. Bloedirritant. Customer service slaat eerst drie keer de meest idiote oplossingen voor, maar gaan het nu toch maar escaleren en naar de technische codenerds sturen om naar te kijken.
Alleen een probleem, de chinese veiligheidscode kan ik niet lezen c.q. invoeren (de afbeelding)
Now what?YouTube
je moet ook eerst dat zilveren laagje eraf krassen. Net zoals bij een kraskaartquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Thanks,
Alleen een probleem, de chinese veiligheidscode kan ik niet lezen c.q. invoeren (de afbeelding)
Now what?![]()
![]()
Ja dat heb ik, alleen via http://order.mi.com/service/dyscode moet je een beveiligingscode invoeren die in een afbeelding staat.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:06 schreef zoz het volgende:
[..]
je moet ook eerst dat zilveren laagje eraf krassen. Net zoals bij een kraskaart
Dat is echter in Chinese tekens, dus ik heb geen flauw idee hoe ik daar langs kom.
Die moet je namelijk invullen (vaak ter wering van bots en scripts)YouTube
De 5$ tegoed maar gebruikt voor dit hamburger ding ^_>.
http://m.lightinthebox.co(...)licone_p1611625.html:]![]()
Ja, dat meldde laatst ook al iemand. Sinds kort is de captcha Chinees geworden...
Wordt dus lastig checken aangezien je die natuurlijk niet kan copy/pasten voor google/translate.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Dit.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:11 schreef Dromer het volgende:
Ja, dat meldde laatst ook al iemand. Sinds kort is de captcha Chinees geworden...
Wordt dus lastig checken aangezien je die natuurlijk niet kan copy/pasten voor google/translate.
Mmm helaas, aan alle kenmerken te zien is hij in elk geval echt en ik heb hem besteld bij banggood.
Verder, wat is die postbezorger een klaproos.
Heb ik 2 briefjes ontvangen vandaag, 1 waarop staat dat het pakket morgen nogmaals aangeboden wordt, en 1 waarop staat dat ik een pakket morgen kan ophalen na 15u op het dichtsbijzijnde postkantoor.
Gelukkig weet ik dat postnl die pakketten daar altijd direct neer legt, dus ik heb die powerbank daar weg kunnen halen.
Het andere pakketje is echter nergens te vinden, toegevoegd aan mijnpakket.nl en vervolgens blijkt dat deze morgen nog een keer bezorgd zal worden.
Rare redenatie, pakket 1 wel en pakket 2 niet.YouTube
Ja ik had het ook! Denk dat Dromer mij bedoeld.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dit.
Mmm helaas, aan alle kenmerken te zien is hij in elk geval echt en ik heb hem besteld bij banggood.
Ik heb hem gecheckt via de andere wegen=
http://www.techmesto.com/identify-fake-xiaomi-power-bank/![]()
Paar lui op het forum daar zien vragen of iemand hun code kon testen, heb je idd een Chinees bij nodig lijkt het.
Over het forum gesproken, unboxing van de headphones! http://en.miui.com/thread-78818-1-1.html
Shit, gemist dat die te bestellen waren... Waar wie hoe. * shiznuts naar http://xiaomi.tmall.com gaat.
Ach so, Zol.com.cn unboxing... zeker sneak preview dan... drivers zien er wel goed uit.
Hele berg met spullen binnen gekregen! Van xiaomi lampje (van 1,78e dat super werkt! en binnen een week! binnen was) tot een pincet van 0,40e![]()
![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door tokko1 op 12-02-2015 19:36:55 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Proberen te ontcijferenquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:11 schreef Dromer het volgende:
Wordt dus lastig checken aangezien je die natuurlijk niet kan copy/pasten voor google/translate.
(Nummers 1 tot en met 10 te referentie: 一,二,三,四,五,六,七,八,九,十)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
1,2,3 is nog te overzien. De 7 staat op z'n kop en tien lijkt een beetje op het latijnse X. Verder niet echt een touw aan te knopen.
Beetje omslachtig, maar als je echt wil...quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:11 schreef Dromer het volgende:
Pleco gebruiken: https://www.pleco.com/. Je tekent de Chinese chars gewoon na in deze app, en je krijgt de vertaling en de pinyin er ook van. Zelfs met matig tekentalent lukt het wel. Met de pinyin moet het makkelijk zijn. Invoeren in een online pinyin editor (deze bijvoorbeeld:
http://www.pinyinput.com/?lang=en) en je kunt kopieren en plakken.![]()
Ziet er goed uit!quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
Postbode is weer langs geweest:
[ afbeelding ]
?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Disclaimer: Belicht met de verkeerd ontvangen LED lamp![]()
Eerste indruk:
Wat voelt hij zwaar aan, en wat is hij klein!
Ideaal!
Iemand nog ergens de link waar ik kan checken of hij echt is?
Is die laptop op de achtergrond trouwens de asus k53sj?
You can't be late if you don't show up.![]()
Ja hij laad nu ook op met de usb kabel via de laptop.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:53 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!
Is die laptop op de achtergrond trouwens de asus k53sj?
Led lampje 2 knippert nu nog.
Er is geen engelse gebruiksaanwijzing bij, alleen een chineze.
Jazeker![]()
i7, 8gb memory 640gb hdd, Nvidia GT540 2gb
Gaat al heel wat jaartjes mee, en heb hem toen voor een koopje van 680 euro kunnen kopen.YouTube
ASUS Powerrr.!
SPOILER: offtopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Goeie trquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:37 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Proberen te ontcijferen
(Nummers 1 tot en met 10 te referentie: 一,二,三,四,五,六,七,八,九,十)
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Haha ik heb hem destijds ook gehad, alleen met i3 en nvidia cuda 520m. Ook al flink wat jaartjes geleden
OT: Gister ook voor het eerst de miband uit het bandje gevallen, gelukkig was dit net gebeurt en zag iemand dat hij eruitviel. Misschien toch maar een plakbandje eromheen.You can't be late if you don't show up.![]()
Wat een kutkoers, heb op dit moment ook helemaal niets in bestelling. (Vast wel het een en ander klein spul maar niets waar ik op zit te wachten)
Mede door m'n nieuwe auto staat het even op een laag pitje, wel heb ik alweer een nieuw projectje bedacht. Ik ga stairlights maken![]()
Via arduino een script geschreven die de ledstrips trede voor trede aan en uit laat gaan wanneer je de trap op of afloopt.
Even de maand doorkomen en bestellen maarrrrAjax Amsterdam![]()
'k Heb gisteren een V931 besteld.![]()
Nog onderweg:
http://www.banggood.com/0(...)g-Line-p-935384.html
http://www.banggood.com/O(...)Hiking-p-947297.html
http://www.banggood.com/P(...)utdoor-p-949010.html
http://www.banggood.com/W(...)lights--p-62187.html
http://www.banggood.com/M(...)upport-p-927118.html
http://www.banggood.com/T(...)n-Belt-p-930249.html
http://www.banggood.com/W(...)Compass-p-29743.html
http://www.banggood.com/W(...)ED-Flashlight-Silver(1+AA-or-1+14500)-p-40270.html
Dat krijg je als je op een zaterdagavond thuis zit als een ware zolderautist
Volgende bestelling wordt waarschijnlijk:
http://www.banggood.com/Camping-Backpack-p-945792.htmlYouTube
Binnen gekregen afgelopen week=
http://www.aliexpress.com(...)derId=65630511855201
http://www.aliexpress.com(...)derId=65479606185201 (in NL is het 2 euro haha)
http://www.aliexpress.com(...)derId=65429653345201
http://www.aliexpress.com(...)derId=65417708145201
http://www.aliexpress.com(...)derId=65410540125201 (verkeerd gekeken, past niet rond mijn gsm heb een 4siemand interesse? )
http://www.aliexpress.com(...)derId=65407149585201
http://www.aliexpress.com(...)derId=65411131595201
http://www.amazon.de/dp/B(...)1767411_TE_M3T1_dp_1
http://www.pandawill.com/(...)notebook-p95222.html
Nog onderweg=
http://www.gearbest.com/smart-watches/pp_126026.html
http://www.miniinthebox.c(...)ml?litb_from=sysmail
http://www.aliexpress.com(...)derId=65510814505201
http://www.aliexpress.com(...)derId=65524952015201Ze zijn in NL zo duur
http://www.aliexpress.com(...)derId=65774316105201![]()
Registryquote:Op donderdag 12 februari 2015 10:41 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee even serieus: het is een reguliere windows, waarom zou ik daar moeilijk gaan doen met custom roms als ik het systeem zelf al prima kan aanpassen (via o.a. registry).
De enige reden die ik kan verzinnen is dat je hem wat kleiner qua opslag kan maken,
er zit echter een SD kaart slot in die ik wil gaan gebruiken en dan heb je voor standaard gebruik een prima hoeveelheid opslag.. (Desnoods kan je met usb on the go nog usb stickjes e.d. aan de tablet hangen)
Bij een android tablet is dat een ander verhaal: daar kan je vaak standaard apps niet verwijderen zonder een custom rom..
bij windows kan dit wel (zij het ook niet 1,2,3 maar het kan)![]()
![]()
XXL zelfs?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:17 schreef larry_flynt het volgende:
Als iedereen zo gaat beginnen. Dit is wat ik al heb ontvangen onlangs!
http://www.aliexpress.com(...)ing/32249316611.html
-> is verbazingwekkend goed! Ideaal voor in de auto / vliegtuig / luchthaven / trein / bus (italic is uitgetest)
http://www.aliexpress.com(...)ter/32252689142.html
Xiaomi USB light original.
http://www.aliexpress.com(...)ger/32272255705.html
Xiaomi case 5000mAh (waren toen nog te koop voor 2 euro :p)
http://www.miniinthebox.c(...)-stuks-_p260028.html
2x gekocht met tegoed, voor mijn broer. Zijn wel kleiner als verwacht.
http://www.miniinthebox.c(...)-0-2-m_p1112554.html
Met het tegoed. Voor als er vrienden langskomen, heb ik altijd een oplader![]()
http://www.tinydeal.com/-p-83039.html
-> Enorm goedkoop en ongelooflijk goed scheren![]()
Nog te ontvangen
http://www.miniinthebox.c(...)erzicht_p200934.html
Stomme kortingcodegeen idee waarvoor ik het nodig heb
![]()
http://www.miniinthebox.c(...)camera_p2440044.html
Batteries for my SJ4000! (Ben onlangs op wintersport geweest en 3 batterijen voor 1 dag is toch maar krapjes (zeker met die temperatuur)
En nog wat klein grut maar niet de moeite waard![]()
![]()
Vandaag mijn laatste onderweg zijnde bestelling binnengekregen : 3 Xiaomi lights.
En nu?
Wachten tot die Chineesjes weer komen met 'n must-have, I guess![]()
Heb nog wel wat leuke dingetjes in m'n wishlists her en der staan, zoals een 5,5mm snake/borecamera, maar daarvoor moet ik eerst zeker weten of ik 'm op m'n Nexus 7 kan aansluiten.
Heb 'n MiBand overwogen maar ik kan dus echt niks rond m'n polsen verdragen
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::![]()
ik ook niet. maar de mi band voel je gewoon niet! En je kunt hem natuurlijk altijd nog verkopenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:55 schreef dodge_911 het volgende:
Vandaag mijn laatste onderweg zijnde bestelling binnengekregen : 3 Xiaomi lights.
En nu?
Heb nog wel wat leuke dingetjes in m'n wishlists her en der staan, zoals een 5,5mm snake/borecamera, maar daarvoor moet ik eerst zeker weten of ik 'm op m'n Nexus 7 kan aansluiten.
Heb 'n MiBand overwogen maar ik kan dus echt niks rond m'n polsen verdragen
Waarom drie lampjes?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:55 schreef dodge_911 het volgende:
En nu?
Heb 'n MiBand overwogen maar ik kan dus echt niks rond m'n polsen verdragen![]()
![]()
Night vision binoculars.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:55 schreef dodge_911 het volgende:
En nu?
Heb 'n MiBand overwogen maar ik kan dus echt niks rond m'n polsen verdragenYouTube
Waarom niet?quote:
Omdat ik er 3 nodig had, en er in totaal nu 6 hebIk heb vanop AE wel wat spul voor m'n wapens gehaald, maar met nightvision ben ik weinigquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Night vision binoculars.
'n Paar goeie ipcams met nightvision voor buiten, dat trekt me nog wel, na de Xiaoyi's (die het trouwens enorm goed doen voor wat ik ze nodig heb, maar helaas niet weatherproof zijn):: Not an expert, but I play one on the web ::
Hahaha waar gebruik je ze dan voor?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:22 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Omdat ik er 3 nodig had, en er in totaal nu 6 heb![]()
Om licht te brengen waar d'r geen is.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:24 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Hahaha waar gebruik je ze dan voor?
2 in m'n fototastrolley bij 'n XPB16000, 2 op m'n bureau beneden voor review/productfoto's op 2 XPB5200's, 1 in m'n rugzak icm 'n XPB16000 en 1 reserve die op 1 van de 8 overblijvende XPB10400's kan of op een XPB5000.
Nou goed?:p
Net aanquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:26 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
2 in m'n fototas, 2 op m'n bureau beneden voor review/productfoto's, 1 in m'n rugzak en 1 reserve.
Nou goed?:p
![]()
![]()
Mijn laatste dingen zijn ook binnenquote:Op maandag 12 januari 2015 22:51 schreef N22 het volgende:
Sinds kort een DSLR in het bezit (2e-hands, body en één lens), mijn eerste cameraVanuit mijn opleiding wel genoeg gewerkt met spiegelreflex camera's, zodoende is mijn interesse voor fotografie (als hobby) ook gewekt.
Vanavond maar even wat accessoires besteld:
Caden cameratas
Neckstrap
Leather handstrap
Lens cover & body cap
Neoprene Lens Pouch
Neoprene Lens bag
Met dank aan shiz voor de tips![]()
Neckstrap is (o.a.) van neopreen, zeer gedegen kwaliteit, voelt heerlijk aan om de neck.
De handstrap werkt, de gespsluiting vertrouw ik niet geheel (mede door het gewicht van mijn camera). Heb het ook meer als gimmick gekocht.
De bodycap past perfect, de lenscap wat minder helaas. Weten we dat ook weer.Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Heb 'm nog wat uitgebreid voor jequote:
En als kers op de taart :
[ Bericht 8% gewijzigd door dodge_911 op 12-02-2015 23:36:44 ]:: Not an expert, but I play one on the web ::
Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten. Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen. Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen. Wees in je reacties zo volledig, informatief en on-topic als mogelijk.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:17 schreef larry_flynt het volgende:
Binnen gekregen afgelopen week=
http://www.aliexpress.com(...)derId=65630511855201
http://www.aliexpress.com(...)derId=65479606185201 (in NL is het 2 euro haha)
http://www.aliexpress.com(...)derId=65429653345201
http://www.aliexpress.com(...)derId=65417708145201
http://www.aliexpress.com(...)derId=65410540125201 (verkeerd gekeken, past niet rond mijn gsm heb een 4siemand interesse? )
http://www.aliexpress.com(...)derId=65407149585201
http://www.aliexpress.com(...)derId=65411131595201
http://www.amazon.de/dp/B(...)1767411_TE_M3T1_dp_1
http://www.pandawill.com/(...)notebook-p95222.html
Nog onderweg=
http://www.gearbest.com/smart-watches/pp_126026.html
http://www.miniinthebox.c(...)ml?litb_from=sysmail
http://www.aliexpress.com(...)derId=65510814505201
http://www.aliexpress.com(...)derId=65774316105201Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?![]()
Voor wie mij een DM gestuurd had, wil diegene dat nogmaals doen? Want ik verwijderde hem perongeluk voor ik hem gelezen had.![]()
![]()
dm.fok.nlquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:26 schreef Goddelijker het volgende:
Voor wie mij een DM gestuurd had, wil diegene dat nogmaals doen? Want ik verwijderde hem perongeluk voor ik hem gelezen had.![]()
Ja, maar wilde hem lezen via de mobiele site op mijn telefoon.quote:
Alleen daar klikte ik hem dus perongeluk weg. Daar staat hij dus niet meer.![]()
Wat is er nep dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:18 schreef LKVBHD het volgende:
[..]
Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten. Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen. Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen. Wees in je reacties zo volledig, informatief en on-topic als mogelijk.![]()
Eerste positieve ervaring met aliexpress ook binnen.
Duurde wel wat langer dan lightinthebox, banggood, etc. Maar mijn ereader hoesje is er.
Samen met een pennetje en een beschermlaagje waarvan ik geen weet had dat die erbij hoorde.![]()
![]()
En dat ga je ergens in een hoek gooien neem ik aan? Wat een shitzooiquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nog onderweg:
http://www.banggood.com/0(...)g-Line-p-935384.html
http://www.banggood.com/O(...)Hiking-p-947297.html
http://www.banggood.com/P(...)utdoor-p-949010.html
http://www.banggood.com/W(...)lights--p-62187.html
http://www.banggood.com/M(...)upport-p-927118.html
http://www.banggood.com/T(...)n-Belt-p-930249.html
http://www.banggood.com/W(...)Compass-p-29743.html
http://www.banggood.com/W(...)ED-Flashlight-Silver(1+AA-or-1+14500)-p-40270.html
Dat krijg je als je op een zaterdagavond thuis zit als een ware zolderautist
Volgende bestelling wordt waarschijnlijk:
http://www.banggood.com/Camping-Backpack-p-945792.html![]()
We kunnen de OP aanpassen, China post heeft wat statussen toegevoegd
quote:2015-02-07 17:32
Guangzhou terminal leave pay Airlines
2015-02-06 18:14
Guangzhou terminal , reach
2015-02-05 11:35
Guangzhou exchange bureau has issued letters
2015-02-02 16:51
Guangzhou terminal leave pay Airlines
2015-02-02 16:48
Guangzhou terminal , reach
2015-02-01 16:00
Guangzhou exchange bureau has issued letters
2015-02-01 10:28
Guangzhou exchange bureau , has been opened for
2015-02-01 03:42
Guangzhou bulk acceptance packet processing center , has sent letters
2015-02-01 01:46
Guangzhou International mail operations center, has Acceptance![]()
Jij kan het tenminste nog lezenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:52 schreef rene90 het volgende:
We kunnen de OP aanpassen, China post heeft wat statussen toegevoegd
[..]quote:2015-01-18 16:21
上海浦东, 离开交航
2015-01-18 16:04
上海浦东, 到达
2015-01-17 04:36
上海互换局, 已封发
2015-01-17 00:53
上海互换局, 已开拆
2015-01-15 15:47
广商国际小包, 已封发
2015-01-15 15:47
广商国际小包, 已收寄![]()
Coupon voor 6% op alles bij Banggood vanwege Chinees nieuwjaar:
http://deals.banggood.com/deals/edm/topic/cny150213.html
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2015 10:56:12 ]![]()
Kijk lekker dat scheelt mooi weer ffquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:53 schreef J.B. het volgende:
Coupon voor 6% op alles bij Banggood vanwege Chinees nieuwjaar:
http://deals.banggood.com/deals/edm/topic/cny150213.htmlThx
![]()
Chinees plastic/silicone met allerlei weekmakers en chemische verf in kokend water. Wat je naderhand opdrinkt. Euhm, yes. Enjoy your cancer.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:17 schreef larry_flynt het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)derId=65774316105201![]()
Slecht plan me dunktCommon sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Yolo!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:16 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Chinees plastic/silicone met allerlei weekmakers en chemische verf in kokend water. Wat je naderhand opdrinkt. Euhm, yes. Enjoy your cancer.![]()
Slecht plan me dunkt![]()
Ach, dingetje ziet er op zich wel leuk uit.
Maar aan de andere kant, haar op je hoofd heeft ook wel wat.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Eindelijk een hoesje voor een s4 mini binnen. Was al sinds 26-1 in Nederland.
Wanneer gaat de koers weer leuk down en heeft iemand nog leuke plafond lampen gezien?
Wil een lamp voor de kinderkamer.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ik zie alleen een Cal in Klenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:48 schreef Dromer het volgende:
[..]
Die Calvin Klein onderbroek voor 2 dollar?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:22 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
En dat ga je ergens in een hoek gooien neem ik aan? Wat een shitzooi![]()
YouTube
![]()
![]()
Iemand enig idee of dit in China te krijgen is? Mijn tv hangt al anderhalf jaar aan zon ding van de action, a 10 euro. Wil nog een tv ophangen alleen action heeft ze niet meer.![]()
Ik ga er helemaal niets mee doen, dat is het mooie er aan.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nee serieus, wat ga je ermee doen? Neem je dat op zondag mee naar t bos?
Koop al die dingen gewoon omdat het kan.
Die tas daarentegen is ook onderweg, en daar mankeert weinig aan denk ik.
Handig met een weekendje weg of op de motor.YouTube
Al een weekje mijn Sades SA-901 headset binnen, voor de prijs mag ik het niet laten.
3 februari is mijn 5000 mah xiaomi powerbank verzonden.
Vandaag nog een 16000 mah powerbank van xiaomi bestelt, zit de laatste tijd veel op de trein en gebruik mijn GSM dan vrij veel. Rotte treinen in belgie, roepen ze niks om dus gebruik mijn maps veel xD.![]()
http://geizhals.eu/cabsto(...)z-52085-a638259.htmlquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:42 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee of dit in China te krijgen is? Mijn tv hangt al anderhalf jaar aan zon ding van de action, a 10 euro. Wil nog een tv ophangen alleen action heeft ze niet meer.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Nog maar een Cree Q5 besteld bij BG, 't vervangende lampje van gearbest doet het ook niet helaas. Dan maar vertrouwde kwaliteit.Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Ik zweer bij die dingen, vandaag weer 2 binnen gekregen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:22 schreef N22 het volgende:
Nog maar een Cree Q5 besteld bij BG, 't vervangende lampje van gearbest doet het ook niet helaas. Dan maar vertrouwde kwaliteit.
1 op reserve, 1 om weg te geven.YouTube
Heb er zelf al 1, evenals mijn vader. Deze heb ik aangeschaft voor in de auto van mijn moeder, dan heeft ze i.i.g. een goede zaklamp heeft, mocht haar auto er 's avonds mee ophouden bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik zweer bij die dingen, vandaag weer 2 binnen gekregen.
1 op reserve, 1 om weg te geven.Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Weekmakers in de koffie, heerlijk om de pijnlijke realiteit te verdoven onder de TL verlichting op kantoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:16 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Chinees plastic/silicone met allerlei weekmakers en chemische verf in kokend water. Wat je naderhand opdrinkt. Euhm, yes. Enjoy your cancer.![]()
Slecht plan me dunkt![]()
Iemand toevallig een linky voor een fatsoenlijke lader voor je GSM, want had al gehoord van spontane ontbrandingen enz enz....![]()
Ik zoek de goedkoopste powerbank met de meeste mAh's...
Ik kwam tot nu toe dit tegen: http://www.banggood.com/O(...)r-Bank-p-953908.html
Iemand een tip?![]()
www.allekabels.nlquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:55 schreef mitchy112 het volgende:
Iemand toevallig een linky voor een fatsoenlijke lader voor je GSM, want had al gehoord van spontane ontbrandingen enz enz....YouTube
Chill dankjewel.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:05 schreef shiznuts het volgende:
[..]
http://geizhals.eu/cabsto(...)z-52085-a638259.html![]()
Meer: http://geizhals.eu/?cat=tvzub&sort=p , zie bijvoorbeeld ook 'Daangard', 'InLine', 'Brateck', 'Goobay' ende 'HQ'.quote:
- https://www.conrad.nl/nl/(...)65-vast-1303786.html kan natuurlijk ook.
[ Bericht 3% gewijzigd door shiz op 13-02-2015 23:13:46 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Die van je eerste link is iig die van de action. Daar hangt mijn tv, en die van bekenden, echt al een tijd goed aan. Prima oplossing en heel dicht tegen de muur aan. Ga deze maar proberen te bestellenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:05 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Meer: http://geizhals.eu/?cat=tvzub&sort=p , zie bijvoorbeeld ook 'Daangard', 'InLine', 'Brateck', 'Goobay' ende 'HQ'.
- https://www.conrad.nl/nl/(...)65-vast-1303786.html kan natuurlijk ook.![]()
![]()
Ik heb er gisteren één gekregenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik zweer bij die dingen, vandaag weer 2 binnen gekregen.
1 op reserve, 1 om weg te geven.
Van m'n pa, 'omdat ik toch wat met flashlights heb'
Ding valt me in vergelijking met mijn top of the line flashlights van 4 jaar geleden 'mee'.
Denk dat ik 'm ga regiften
Verder toch maar zo 'n borescope besteld, samen met een usb on the go kabeltje, om 'm aan m'n Nexus 7 te knopen.
Moest dit niet lukken, heb ik 'n excuus om zo'n windows tabletje uit te proberen
Natuurlijk gebruik gemaakt van de 6% Banggood coupon : 15BGSF
En omdat ik nog niet genoeg Xiaomi Ledlights heb, daar er nog 3 van besteld, samen met wat molle d-rings voor m'n rangebag en edc-bag :
Ja, ben ik wat sneller met pensioen...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:38 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Weekmakers in de koffie, heerlijk om de pijnlijke realiteit te verdoven onder de TL verlichting op kantoor.![]()
Aliexpress dispute faalt weer eens. Order nooit ontvangen, in november besteld. Volgens de AE medewerker moet ik tot 16 maart wachten, tot die tijd kan het nog aankomen. Lekker dan. Moet je zo'n idioot lange tijd wachten en dan nog eens 10 weken tot het ooit op je CC komt binnendruppelen.![]()
Tjah, ben het ook niet altijd met de Aliexpress service eensquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:21 schreef davedavy het volgende:
Aliexpress dispute faalt weer eens. Order nooit ontvangen, in november besteld. Volgens de AE medewerker moet ik tot 16 maart wachten, tot die tijd kan het nog aankomen. Lekker dan. Moet je zo'n idioot lange tijd wachten en dan nog eens 10 weken tot het ooit op je CC komt binnendruppelen.![]()
Leuk als de seller bijvoorbeeld een week voor eind-tijd de deadline weer verschuifd met twee maandenAchja... probeer tegenwoordig alleen echt de grote grote shops te gebruiken op aliexpress. Dan maar 2 dollar extra betalen, service van die shops is over het algmeen wel een stuk meer van ebay niveau
.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Dan mag je wel gewoon claimen. Laatste keren ging dat hier wel goed.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:46 schreef tokko1 het volgende:
Leuk als de seller bijvoorbeeld een week voor eind-tijd de deadline weer verschuifd met twee maandenMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Precies ditquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:46 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Leuk als de seller bijvoorbeeld een week voor eind-tijd de deadline weer verschuifd met twee maanden![]()
Vind het eBay protection systeem net wat beter.
Dan zal ik wel weer zo'n klote AE medewerker hebben getroffenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:48 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dan mag je wel gewoon claimen. Laatste keren ging dat hier wel goed.![]()
![]()
Die is okay, mits het een echte is. (Bij Banggood meestal wel)quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:14 schreef Qunix het volgende:
Ik zoek de goedkoopste powerbank met de meeste mAh's...
Ik kwam tot nu toe dit tegen: http://www.banggood.com/O(...)r-Bank-p-953908.html
Iemand een tip?Met de huidige zorg wil je ook niet hulpbehoevend oud worden, dus een beetje langzame vergiftiging is prima.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:31 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ja, ben ik wat sneller met pensioen...I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Protip, als je hem in de auto wilt leggen met aa batterij er in.. Scoor wat eneloop batterijen. Deze lopen niet leeg, en kunnen bij bijv. vorst gewoon inclusief zaklamp, in de auto blijven liggen. Niets zo frustrerend als een zaklamp in je auto hebben voor noodgevallen, maar deze niet kunnen gebruiken als het nodig is omdat de batterij er mee gestopt is.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:32 schreef N22 het volgende:
[..]
Heb er zelf al 1, evenals mijn vader. Deze heb ik aangeschaft voor in de auto van mijn moeder, dan heeft ze i.i.g. een goede zaklamp heeft, mocht haar auto er 's avonds mee ophouden bijvoorbeeld.Slow suicide is best suicide.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:38 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Weekmakers in de koffie, heerlijk om de pijnlijke realiteit te verdoven onder de TL verlichting op kantoor.
[ Bericht 0% gewijzigd door neo2000 op 14-02-2015 13:10:43 ]Common sense is my super power. What's yours?
Welke webshop moet je op het moment zijn wil je iets binnen drie weken hebben?Bluetooth 4.0 dongle zoek ik, die ze wel overal aanbieden voor een laag prijsje maar wel positieve reviews.
't wordt ebay.co.uk verzonden vanaf europa.![]()
Mis mijn verkochte Earson speaker toch wel.. Waar is hij op dit moment het goedkoopst? Mijn favo shop Banggood heeft 'm volgens mij niet meer..![]()
Geen. Ze zijn 2 weken gesloten ivm Chinees nieuwjaar.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:07 schreef RacerDKB het volgende:
Welke webshop moet je op het moment zijn wil je iets binnen drie weken hebben?Bluetooth 4.0 dongle zoek ik, die ze wel overal aanbieden voor een laag prijsje maar wel positieve reviews.
![]()
![]()
RacerDKB in het Chinese webshops topic!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:07 schreef RacerDKB het volgende:
't wordt ebay.co.uk verzonden vanaf europa.Long time no see here.
Anyways, hate to break it to yah, maar Britse post is eeeerg traag tegenwoordig. Laatste paar keer dat ik iets via ebay uit de UK besteld heb duurde het haast zo lang als iets uit China bestellen. Sterker nog, ervaringen met ebay spul uit bijv. Australie waren zelfs beter.
Hopelijk heb jij meer geluk.
Common sense is my super power. What's yours?
Ja lang geledenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:13 schreef neo2000 het volgende:
[..]
RacerDKB in het Chinese webshops topic!Long time no see here.
Anyways, hate to break it to yah, maar Britse post is eeeerg traag tegenwoordig. Laatste paar keer dat ik iets via ebay uit de UK besteld heb duurde het haast zo lang als iets uit China bestellen. Sterker nog, ervaringen met ebay spul uit bijv. Australie waren zelfs beter.
Hopelijk heb jij meer geluk.Paar jaar geleden had ik wel minstens één keer per week post uit China maar afgelopen jaren beetje afgekickt. Maar soms heb je nog wel wat nuttigs nodigs.
Ik heb onlangs ook 28+ dagen gewacht op een boek van bookdepository die volgens het return address in Gloucester, UK zitten maar er zit een sticker op van "Post.at" (Oostenrijk)
Volgens de eBay-prognose krijg ik m'n dongle al aankomende woensdag-donderdag. We zullen het zien.![]()
Ebay is perfect voor zulke dingen maar ook in het binnenland heb je tegenwoordig wel dozenschuivers met lage marges.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:07 schreef RacerDKB het volgende:
't wordt ebay.co.uk verzonden vanaf europa.![]()
Banggood ook viel mij op.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:27 schreef Michael-H het volgende:
Aliexpress ondersteunt iDeal!? Handig voor de chinashoppers zonder creditcard.
[ afbeelding ]Thanks! Ik ga hem bestellen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:53 schreef Dromer het volgende:
[..]
Die is okay, mits het een echte is. (Bij Banggood meestal wel)
[..]
Met de huidige zorg wil je ook niet hulpbehoevend oud worden, dus een beetje langzame vergiftiging is prima.![]()
Op aanraden von der shizmeister zo 'n Bluedio i6 bluetooth audio adapter thingamajig gescored, want voor podcasts is m'n BG Sweatproof Bluetooth headset wel geschikt, maar muziek klinkt er maar belabberd door.
Banggood was een paar cent goedkoper dan Tinydeal, en met de 6% coupon al helemaal voordeliger
Fashion Magic Metal Puzzles Hand-Made Play AloneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:05 schreef Iemand91 het volgende:
Fashion Magic Metal Puzzles Hand-Made Play Alone"If you have a very small brain,don't buy it either!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YouTube
werkt die bluetooth headset voor bellen/gesprekken?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:29 schreef dodge_911 het volgende:
Op aanraden von der shizmeister zo 'n Bluedio i6 bluetooth audio adapter thingamajig gescored, want voor podcasts is m'n BG Sweatproof Bluetooth headset wel geschikt, maar muziek klinkt er maar belabberd door.
Banggood was een paar cent goedkoper dan Tinydeal, en met de 6% coupon al helemaal voordeliger
ik ben nog altijd opzoek naar een redelijk betaalbare bluetooth headset die ik niet te storend op kan hebben voor b.v. een hele dag..![]()
quote:Dear R,
Congratulations! Since your transaction amount surpassed US $999 in the last 90 days, your AliExpress membership was successfully upgraded to VIP Silver Membership VIP Silver .
Thank you for your continuous support of AliExpress. In order to maintain this level of membership, you will need to make purchases of US $499 or more in the next 90 days since 2015-02-13 . With AliExpress VIP Silver Membership, you can enjoy exclusive benefits & privileges. Click here to learn more
Start shopping on AliExpress
Sincerely,
AliExpress Customer Service Team
Ik kreeg m'n geld tot 2x binnen een dag of 3 terug op m'n ccquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:21 schreef davedavy het volgende:
Dan zit jij niet bij de Raboquote:Op zondag 15 februari 2015 09:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik kreeg m'n geld tot 2x binnen een dag of 3 terug op m'n ccDaar moet je zelfs tot de 28e (in mijn geval) wachten tot je eens de afschriften kunt zien.
![]()
Nee ING. Realtime creditcard overzicht in de app.quote:Op zondag 15 februari 2015 09:41 schreef davedavy het volgende:
[..]
Dan zit jij niet bij de RaboDaar moet je zelfs tot de 28e (in mijn geval) wachten tot je eens de afschriften kunt zien.
![]()
Hehe die ondertitelquote:Op zondag 15 februari 2015 00:07 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik heb 'em alleen voor thuisgebruik nog aan m'n lappie gehangen, dus in de praktijk niet daarop getest.![]()
![]()
Sorry dat ik er zo tussendoor kom, maar heeft iemand al ervaring met iDeal op Aliexpress? Als dat betrouwbaar is ga ik daar wel shoppen ipv op DX.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_![]()
Nee hoor, kan je via de app dagelijks inzien. De 28e wordt het van je rekening af of bijgeschreven.quote:Op zondag 15 februari 2015 09:41 schreef davedavy het volgende:
[..]
Dan zit jij niet bij de RaboDaar moet je zelfs tot de 28e (in mijn geval) wachten tot je eens de afschriften kunt zien.
![]()
Tomaatquote:Op zondag 15 februari 2015 11:22 schreef tomaat52 het volgende:
Sorry dat ik er zo tussendoor kom, maar heeft iemand al ervaring met iDeal op Aliexpress? Als dat betrouwbaar is ga ik daar wel shoppen ipv op DX.![]()
![]()
Het is zo betrouwbaar als de shops waar je koopt.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:22 schreef tomaat52 het volgende:
Sorry dat ik er zo tussendoor kom, maar heeft iemand al ervaring met iDeal op Aliexpress? Als dat betrouwbaar is ga ik daar wel shoppen ipv op DX.
Aliexpress is een soort marktplaats/ebay met een vorm van kopersbescherming, maar wel eentje die een stuk minder is dan Ebay.
Dus .. matig. Bij shops met heel veel diamentjes en feedback lijkt het me prima veilig, maar shops met een paar tot enkele honderden feedback scores zou ik het niet proberen.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Dan moet je me even helpen hoor. Ik krijg rond de 28e pas een bericht in mijn inbox met alle afschriften, maar tussendoor kan ik dus niets zien. Waar kan ik dit precies zien dan? Zou wel handig zijn namelijk.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:24 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nee hoor, kan je via de app dagelijks inzien. De 28e wordt het van je rekening af of bijgeschreven.![]()
Thanks. Dan ga ik het gewoon eens proberen.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:25 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Het is zo betrouwbaar als de shops waar je koopt.
Aliexpress is een soort marktplaats/ebay met een vorm van kopersbescherming, maar wel eentje die een stuk minder is dan Ebay.
Dus .. matig. Bij shops met heel veel diamentjes en feedback lijkt het me prima veilig, maar shops met een paar tot enkele honderden feedback scores zou ik het niet proberen.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_![]()
Even getest met een niet al te duur item . Koers lijkt zonder (of weinig) commissie omgerekend te worden.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:22 schreef tomaat52 het volgende:
Zouden ze bij een claim/refund het bedrag ook weer overmaken op je rekening?I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Heb je de Rabo bankieren app?quote:Op zondag 15 februari 2015 11:25 schreef davedavy het volgende:
[..]
Dan moet je me even helpen hoor. Ik krijg rond de 28e pas een bericht in mijn inbox met alle afschriften, maar tussendoor kan ik dus niets zien. Waar kan ik dit precies zien dan? Zou wel handig zijn namelijk.
Indien ja, inloggen en dan heb je links de selectie bankrekening en rechts creditcard 😉![]()
Komt inderdaad gewoon terug op je rekening terecht. Vergeet in dit geval nooit om de site in euro te zetten! Er komen namelijk nog extra kosten bij van de bank omwille van transacties in vreemde valuta!quote:Op zondag 15 februari 2015 12:27 schreef Dromer het volgende:
[..]
Even getest met een niet al te duur item . Koers lijkt zonder (of weinig) commissie omgerekend te worden.
Zouden ze bij een claim/refund het bedrag ook weer overmaken op je rekening?![]()
Nee hoor. Besteld in dollar, betaald in euro en dat eurobedrag is exact hetzelfde als het bedrag dat wordt vermeld als ik nu omschakel naar euro als currency. Of gaat de reservering achteraf nog aangepast worden? Dat lijkt me sterk. (maar ik houd het voor je in de gaten)quote:Op zondag 15 februari 2015 12:44 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Komt inderdaad gewoon terug op je rekening terecht. Vergeet in dit geval nooit om de site in euro te zetten! Er komen namelijk nog extra kosten bij van de bank omwille van transacties in vreemde valuta!I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Op je rekeningafschrift bedoel ik he? Maar laat het mij (of ons) weten hoe het bij jou zitquote:Op zondag 15 februari 2015 13:46 schreef Dromer het volgende:
[..]
Nee hoor. Besteld in dollar, betaald in euro en dat eurobedrag is exact hetzelfde als het bedrag dat wordt vermeld als ik nu omschakel naar euro als currency. Of gaat de reservering achteraf nog aangepast worden? Dat lijkt me sterk. (maar ik houd het voor je in de gaten)![]()
![]()
Aan afschriften doe ik allang niet meer. Gewoon online bankieren en daar staat nog altijd de EUR 23,75 vermeld van m'n ideal-betaling. (hetgeen hetzelfde bedrag is als ik het item op aliexpress omzet naar Euro)quote:Op zondag 15 februari 2015 13:49 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Op je rekeningafschrift bedoel ik he? Maar laat het mij (of ons) weten hoe het bij jou zitI am just a dreamer, but you are just a dream![]()
de reservering kan aangepast wordt.. ik had bij ali in eerste instantie een reservering van 173, maar toen hij definitief was afgeschreven was het 175quote:Op zondag 15 februari 2015 13:46 schreef Dromer het volgende:
[..]
Nee hoor. Besteld in dollar, betaald in euro en dat eurobedrag is exact hetzelfde als het bedrag dat wordt vermeld als ik nu omschakel naar euro als currency. Of gaat de reservering achteraf nog aangepast worden? Dat lijkt me sterk. (maar ik houd het voor je in de gaten)![]()
Aha okay. Ik houd het in de gaten.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:00 schreef mschol het volgende:
[..]
de reservering kan aangepast wordt.. ik had bij ali in eerste instantie een reservering van 173, maar toen hij definitief was afgeschreven was het 175
I am just a dreamer, but you are just a dream
Forum Opties Forumhop: Hop naar: