Ik ga er helemaal niets mee doen, dat is het mooie er aan.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nee serieus, wat ga je ermee doen? Neem je dat op zondag mee naar t bos?
http://geizhals.eu/cabsto(...)z-52085-a638259.htmlquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:42 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee of dit in China te krijgen is? Mijn tv hangt al anderhalf jaar aan zon ding van de action, a 10 euro. Wil nog een tv ophangen alleen action heeft ze niet meer.
Ik zweer bij die dingen, vandaag weer 2 binnen gekregen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:22 schreef N22 het volgende:
Nog maar een Cree Q5 besteld bij BG, 't vervangende lampje van gearbest doet het ook niet helaas. Dan maar vertrouwde kwaliteit.
Heb er zelf al 1, evenals mijn vader. Deze heb ik aangeschaft voor in de auto van mijn moeder, dan heeft ze i.i.g. een goede zaklamp heeft, mocht haar auto er 's avonds mee ophouden bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik zweer bij die dingen, vandaag weer 2 binnen gekregen.
1 op reserve, 1 om weg te geven.
Weekmakers in de koffie, heerlijk om de pijnlijke realiteit te verdoven onder de TL verlichting op kantoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:16 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Chinees plastic/silicone met allerlei weekmakers en chemische verf in kokend water. Wat je naderhand opdrinkt. Euhm, yes. Enjoy your cancer.![]()
Slecht plan me dunkt
www.allekabels.nlquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:55 schreef mitchy112 het volgende:
Iemand toevallig een linky voor een fatsoenlijke lader voor je GSM, want had al gehoord van spontane ontbrandingen enz enz....
Chill dankjewel.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:05 schreef shiznuts het volgende:
[..]
http://geizhals.eu/cabsto(...)z-52085-a638259.html
Meer: http://geizhals.eu/?cat=tvzub&sort=p , zie bijvoorbeeld ook 'Daangard', 'InLine', 'Brateck', 'Goobay' ende 'HQ'.quote:
Die van je eerste link is iig die van de action. Daar hangt mijn tv, en die van bekenden, echt al een tijd goed aan. Prima oplossing en heel dicht tegen de muur aan. Ga deze maar proberen te bestellenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:05 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Meer: http://geizhals.eu/?cat=tvzub&sort=p , zie bijvoorbeeld ook 'Daangard', 'InLine', 'Brateck', 'Goobay' ende 'HQ'.
- https://www.conrad.nl/nl/(...)65-vast-1303786.html kan natuurlijk ook.
Ik heb er gisteren één gekregenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik zweer bij die dingen, vandaag weer 2 binnen gekregen.
1 op reserve, 1 om weg te geven.
Ja, ben ik wat sneller met pensioen...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:38 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Weekmakers in de koffie, heerlijk om de pijnlijke realiteit te verdoven onder de TL verlichting op kantoor.
Tjah, ben het ook niet altijd met de Aliexpress service eensquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:21 schreef davedavy het volgende:
Aliexpress dispute faalt weer eens. Order nooit ontvangen, in november besteld. Volgens de AE medewerker moet ik tot 16 maart wachten, tot die tijd kan het nog aankomen. Lekker dan. Moet je zo'n idioot lange tijd wachten en dan nog eens 10 weken tot het ooit op je CC komt binnendruppelen.
Dan mag je wel gewoon claimen. Laatste keren ging dat hier wel goed.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:46 schreef tokko1 het volgende:
Leuk als de seller bijvoorbeeld een week voor eind-tijd de deadline weer verschuifd met twee maanden
Precies ditquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:46 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Leuk als de seller bijvoorbeeld een week voor eind-tijd de deadline weer verschuifd met twee maanden![]()
Dan zal ik wel weer zo'n klote AE medewerker hebben getroffenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:48 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dan mag je wel gewoon claimen. Laatste keren ging dat hier wel goed.
Die is okay, mits het een echte is. (Bij Banggood meestal wel)quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:14 schreef Qunix het volgende:
Ik zoek de goedkoopste powerbank met de meeste mAh's...
Ik kwam tot nu toe dit tegen: http://www.banggood.com/O(...)r-Bank-p-953908.html
Iemand een tip?
Met de huidige zorg wil je ook niet hulpbehoevend oud worden, dus een beetje langzame vergiftiging is prima.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:31 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ja, ben ik wat sneller met pensioen...
Protip, als je hem in de auto wilt leggen met aa batterij er in.. Scoor wat eneloop batterijen. Deze lopen niet leeg, en kunnen bij bijv. vorst gewoon inclusief zaklamp, in de auto blijven liggen. Niets zo frustrerend als een zaklamp in je auto hebben voor noodgevallen, maar deze niet kunnen gebruiken als het nodig is omdat de batterij er mee gestopt is.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:32 schreef N22 het volgende:
[..]
Heb er zelf al 1, evenals mijn vader. Deze heb ik aangeschaft voor in de auto van mijn moeder, dan heeft ze i.i.g. een goede zaklamp heeft, mocht haar auto er 's avonds mee ophouden bijvoorbeeld.
Slow suicide is best suicide.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:38 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Weekmakers in de koffie, heerlijk om de pijnlijke realiteit te verdoven onder de TL verlichting op kantoor.
Geen. Ze zijn 2 weken gesloten ivm Chinees nieuwjaar.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:07 schreef RacerDKB het volgende:
Welke webshop moet je op het moment zijn wil je iets binnen drie weken hebben?Bluetooth 4.0 dongle zoek ik, die ze wel overal aanbieden voor een laag prijsje maar wel positieve reviews.
RacerDKB in het Chinese webshops topic!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:07 schreef RacerDKB het volgende:
Welke webshop moet je op het moment zijn wil je iets binnen drie weken hebben?Bluetooth 4.0 dongle zoek ik, die ze wel overal aanbieden voor een laag prijsje maar wel positieve reviews.
't wordt ebay.co.uk verzonden vanaf europa.
Ja lang geledenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:13 schreef neo2000 het volgende:
[..]
RacerDKB in het Chinese webshops topic!Long time no see here.
Anyways, hate to break it to yah, maar Britse post is eeeerg traag tegenwoordig. Laatste paar keer dat ik iets via ebay uit de UK besteld heb duurde het haast zo lang als iets uit China bestellen. Sterker nog, ervaringen met ebay spul uit bijv. Australie waren zelfs beter.
Hopelijk heb jij meer geluk.
Ebay is perfect voor zulke dingen maar ook in het binnenland heb je tegenwoordig wel dozenschuivers met lage marges.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:07 schreef RacerDKB het volgende:
't wordt ebay.co.uk verzonden vanaf europa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |