Ik, op Ebay.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:40 schreef Miniem het volgende:
OhWie had er ook alweer die shops leeg gekocht met lichtgevende spaakreflectoren?
En welke waren dat?

quote:Op maandag 9 februari 2015 07:45 schreef Skiet het volgende:
iDeal bij DX! Ik blijf gewoon bij PayPal, maar ik snap deze zet van DX wel.
Je kan (nu) of binnenkort ook in eigen valuta afrekenen bij DX. Kreeg er een mailtje overquote:Op maandag 9 februari 2015 07:58 schreef Kenzi het volgende:
[..]
is al een tijdje :p ook bij Tinydeal. iDeal heeft soms betere valuta omrekening dan Paypal.
maar vergeet niet dat je bij iDeal geen aankoopbescherming hebt die je bij Paypal wel hebt.
of die retourservice.

Had je daar nou ook een review van?quote:Op maandag 9 februari 2015 21:00 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik, op Ebay.
Spoke reflectors.
http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item2ecc11f8c7

Op youtube staan genoeg filmpjes. Ja, ze werken goed.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:35 schreef Miniem het volgende:
[..]
Had je daar nou ook een review van?
Meende dat ze goed waren omdat je er veel kocht?

hoe werkt de Wifi?quote:Op maandag 9 februari 2015 21:58 schreef Tosti-vreter het volgende:
Umi Zero binnen, ongelooflijk bazen apparaat! Super zeg

quote:Op maandag 9 februari 2015 21:58 schreef Tosti-vreter het volgende:
Umi Zero binnen, ongelooflijk bazen apparaat! Super zeg
Geen 4G lees ik, en hoe is de GPS?quote:

WiFi ontvangst niet slecht, ook niet geweldig goed maar ik klaag niet. Geen 4G is voor mij geen issue aangezien ik geen 4G abonnement heb of wil in de nabije toekomst. GPS nog niet getest.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:09 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
Geen 4G lees ik, en hoe is de GPS?

Deze voldoet prima: zoek bij Banggood op ELM327 voor 7 dollar.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik heb al jaren zo'n ding, maar die is bedraad en 't is nogal een gedoe om dat ding met laptop aan te sluiten. Ik zoek eigenlijk 'n vergelijkbare scanner die met bt kan verbinden aan laptop of smartphone en foutcodes kan verwijderen en datum/tijd kan aanpassen. Liefst de scanner zo klein mogelijk, zodat hij kan blijven zitten.

Ben ook geinteresseerd. Er zijn er heel veel die 7 dollar zijn (6,99) dus welke bedoel je precies? En wat kun je allemaal zien? Lijkt me leuk!quote:Op maandag 9 februari 2015 23:04 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Deze voldoet prima: zoek bij Banggood op ELM327 voor 7 dollar.
Bt: check
Foutcodes uitlezen: check
Foutcodes verwijderen:.....heb ik niet dus geen idee
Tijd aanpassen: van je klok bedoel je? Hoezo wil je dat?

Het gaat om de chipset, die maakt een koppeling met de "boordcomputer" van je auto mogelijk. Wat je vervolgens allemaal kunt, hangt af van meerdere factoren. Wat ondersteunt je boordcomputer, wat ondersteund de chipset uit de OBDII reader, en wat ondersteund de software die je zelf gebruikt om te "praten" met de boordcomputer?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:12 schreef Tosti-vreter het volgende:
[..]
Ben ook geinteresseerd. Er zijn er heel veel die 7 dollar zijn (6,99) dus welke bedoel je precies? En wat kun je allemaal zien? Lijkt me leuk!

Ik heb een eigen radio geďnstalleerd in m'n auto, waardoor de mogelijkheid tot instellen van de klok is vervallen. Dus dat moet ik via deze weg doen.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:04 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Deze voldoet prima: zoek bij Banggood op ELM327 voor 7 dollar.
Bt: check
Foutcodes uitlezen: check
Foutcodes verwijderen:.....heb ik niet dus geen idee
Tijd aanpassen: van je klok bedoel je? Hoezo wil je dat?

Er is een topic voor de phonesquote:Op maandag 9 februari 2015 22:33 schreef Tosti-vreter het volgende:
[..]
WiFi ontvangst niet slecht, ook niet geweldig goed maar ik klaag niet. Geen 4G is voor mij geen issue aangezien ik geen 4G abonnement heb of wil in de nabije toekomst. GPS nog niet getest.

Weet ik, maar het werd in dit topic gevraagd. Ik dacht; korte reply kan welquote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:13 schreef rene90 het volgende:
[..]
Er is een topic voor de phones![]()
DIG / [Chinese Smartphones] #46 - MediaTek de nieuwe Qualcomm

Haha die heb ik ook gekocht.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:40 schreef Miniem het volgende:
OhWie had er ook alweer die shops leeg gekocht met lichtgevende spaakreflectoren?
En welke waren dat?

quote:Shipment on hold
wtfquote:Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie

Zoals eerder gemeld door een andere poster: Torque does the trick. Dashcommand vind ik net wat mooier.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 06:56 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik heb een eigen radio geďnstalleerd in m'n auto, waardoor de mogelijkheid tot instellen van de klok is vervallen. Dus dat moet ik via deze weg doen.
Ik zal eens zo'n apparaatje bestellen. Voor die paar euro kun je je ook geen buil vallen.

iOS + WiFi ELM327 moet werken. iOS + BT ELM327 werkt alleen met een jailbreak.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:10 schreef G-NiLES het volgende:
Ja, about die ELM327 dingen, ik heb er dus eentje liggen (bluetooth) maar dat werkt dus niet op iOS. Een Wifi versie biedt uitkomst als het goed is, maar deze aanbieder zegt dat je device gejailbreakt moet zijn.
http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item4d0c95c540
Terwijl ik gewoon een ODB2 tooltje kan downloaden van de app store en dan de IP+Port van het apparaat kan opgeven. Iemand ervaring met iOS + WIfi ELM327 apparaat?

Die zijn mij te flashy. Heb nu ook die spaken van eBay besteld. Vorige keer waren ze uitverkocht. Voor die prijs is dit een no brainer. Kijken hoe het wordt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Haha die heb ik ook gekocht.
Echter te klein voor mn racefiets (te weinig spaken) dus heb er niks aan. Ik ga ze niet in mn forens fiets douwen namelijk.
Ik heb deze: http://www.aliexpress.com(...)derId=65400339300825

1,5 pakje per fiets was genoeg toch?quote:Op maandag 9 februari 2015 21:00 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik, op Ebay.
Spoke reflectors.
http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item2ecc11f8c7

Ligt aan het aantal spaken in je wiel.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:15 schreef remcosw het volgende:
[..]
1,5 pakje per fiets was genoeg toch?

Bpostquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:31 schreef Maxbet het volgende:
BLVS tracking codes zijn toch Belgische post als ik me niet vergis?
17track stuurt me naar een niet werkende TNT uk pagina

Is een strip per spaak genoeg of neem je er ook 2 zoals op de foto?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ligt aan het aantal spaken in je wiel.
Dat is meestal 32 of 36, waarvan je de helft kunt vullen voor een mooi resultaat.

Dank, tracking van bpost werkt niet lekker mobiel maar dan weet ik iig waar ik moet kijken straks.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Bpost
http://www.bpostinternational.com/en/nl/businesszone
Rechtsonderin kun je die tracken.

1 buisje 1 centimeter boven het nippeltje van je spaak is voldoende.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:42 schreef remcosw het volgende:
[..]
Is een strip per spaak genoeg of neem je er ook 2 zoals op de foto?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg een warning email ook niet meer werkende nadat ik hem uitgezet had omdat ik 40 mailtjes per dag kreeg
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.

quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie kan mij vertellen, wat die zwarte lijnen zijn?
Die zijn plots ontstaan (alleen bij nachtbeeld)Een reset geven misschien de oplossing?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg een warning email ook niet meer werkende nadat ik hem uitgezet had omdat ik 40 mailtjes per dag kreeg

Al geprobeerd, denk zelf dat het door de infrarood komt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:29 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Een reset geven misschien de oplossing?

Hmm, oké. Misschien kun je contact opnemen met de verkoper, misschien is het vaker voorgekomen en weet hij een oplossing?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:35 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Al geprobeerd, denk zelf dat het door de infrarood komt.
Het is niet hinderlijk, maar had ik gisteren/eergisteren nog niet.
Overdag is het goed trouwens.

Alweer?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:39 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hmm, oké. Misschien kun je contact opnemen met de verkoper, misschien is het vaker voorgekomen en weet hij een oplossing?

Geocachen. Moet niet te groot zijn, maar liefst wel met een paar vakjes. En een beetje stevig.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:06 schreef Jonmen het volgende:
Beide zijn veilig. Waarvoor wil je hem gaan gebruiken?

quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie kan mij vertellen, wat die zwarte lijnen zijn?
Die zijn plots ontstaan (alleen bij nachtbeeld)bevroren geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg een warning email ook niet meer werkende nadat ik hem uitgezet had omdat ik 40 mailtjes per dag kreegOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*

Hij hangt wel buiten, dus dat zou kunnen wellicht.quote:

Van deze versie zijn er toch al een 34 tal verkochtquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:18 schreef Goddelijker het volgende:
BG hoopt op de rijkere medemens:
http://www.banggood.com/X(...)copter-p-968019.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |