quote:Dear R,
Congratulations! Since your transaction amount surpassed US $999 in the last 90 days, your AliExpress membership was successfully upgraded to VIP Silver Membership VIP Silver .
Thank you for your continuous support of AliExpress. In order to maintain this level of membership, you will need to make purchases of US $499 or more in the next 90 days since 2015-02-13 . With AliExpress VIP Silver Membership, you can enjoy exclusive benefits & privileges. Click here to learn more
Start shopping on AliExpress
Sincerely,
AliExpress Customer Service Team
Ik kreeg m'n geld tot 2x binnen een dag of 3 terug op m'n ccquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:21 schreef davedavy het volgende:
Aliexpress dispute faalt weer eens. Order nooit ontvangen, in november besteld. Volgens de AE medewerker moet ik tot 16 maart wachten, tot die tijd kan het nog aankomen. Lekker dan. Moet je zo'n idioot lange tijd wachten en dan nog eens 10 weken tot het ooit op je CC komt binnendruppelen.
Dan zit jij niet bij de Raboquote:Op zondag 15 februari 2015 09:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik kreeg m'n geld tot 2x binnen een dag of 3 terug op m'n cc
Nee ING. Realtime creditcard overzicht in de app.quote:Op zondag 15 februari 2015 09:41 schreef davedavy het volgende:
[..]
Dan zit jij niet bij de RaboDaar moet je zelfs tot de 28e (in mijn geval) wachten tot je eens de afschriften kunt zien.
Hehe die ondertitelquote:Op zondag 15 februari 2015 00:07 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik heb 'em alleen voor thuisgebruik nog aan m'n lappie gehangen, dus in de praktijk niet daarop getest.
Nee hoor, kan je via de app dagelijks inzien. De 28e wordt het van je rekening af of bijgeschreven.quote:Op zondag 15 februari 2015 09:41 schreef davedavy het volgende:
[..]
Dan zit jij niet bij de RaboDaar moet je zelfs tot de 28e (in mijn geval) wachten tot je eens de afschriften kunt zien.
Tomaatquote:Op zondag 15 februari 2015 11:22 schreef tomaat52 het volgende:
Sorry dat ik er zo tussendoor kom, maar heeft iemand al ervaring met iDeal op Aliexpress? Als dat betrouwbaar is ga ik daar wel shoppen ipv op DX.
Het is zo betrouwbaar als de shops waar je koopt.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:22 schreef tomaat52 het volgende:
Sorry dat ik er zo tussendoor kom, maar heeft iemand al ervaring met iDeal op Aliexpress? Als dat betrouwbaar is ga ik daar wel shoppen ipv op DX.
Dan moet je me even helpen hoor. Ik krijg rond de 28e pas een bericht in mijn inbox met alle afschriften, maar tussendoor kan ik dus niets zien. Waar kan ik dit precies zien dan? Zou wel handig zijn namelijk.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:24 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nee hoor, kan je via de app dagelijks inzien. De 28e wordt het van je rekening af of bijgeschreven.
Thanks. Dan ga ik het gewoon eens proberen.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:25 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Het is zo betrouwbaar als de shops waar je koopt.
Aliexpress is een soort marktplaats/ebay met een vorm van kopersbescherming, maar wel eentje die een stuk minder is dan Ebay.
Dus .. matig. Bij shops met heel veel diamentjes en feedback lijkt het me prima veilig, maar shops met een paar tot enkele honderden feedback scores zou ik het niet proberen.
Even getest met een niet al te duur item . Koers lijkt zonder (of weinig) commissie omgerekend te worden.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:22 schreef tomaat52 het volgende:
Heb je de Rabo bankieren app?quote:Op zondag 15 februari 2015 11:25 schreef davedavy het volgende:
[..]
Dan moet je me even helpen hoor. Ik krijg rond de 28e pas een bericht in mijn inbox met alle afschriften, maar tussendoor kan ik dus niets zien. Waar kan ik dit precies zien dan? Zou wel handig zijn namelijk.
Komt inderdaad gewoon terug op je rekening terecht. Vergeet in dit geval nooit om de site in euro te zetten! Er komen namelijk nog extra kosten bij van de bank omwille van transacties in vreemde valuta!quote:Op zondag 15 februari 2015 12:27 schreef Dromer het volgende:
[..]
Even getest met een niet al te duur item . Koers lijkt zonder (of weinig) commissie omgerekend te worden.
Zouden ze bij een claim/refund het bedrag ook weer overmaken op je rekening?
Nee hoor. Besteld in dollar, betaald in euro en dat eurobedrag is exact hetzelfde als het bedrag dat wordt vermeld als ik nu omschakel naar euro als currency. Of gaat de reservering achteraf nog aangepast worden? Dat lijkt me sterk. (maar ik houd het voor je in de gaten)quote:Op zondag 15 februari 2015 12:44 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Komt inderdaad gewoon terug op je rekening terecht. Vergeet in dit geval nooit om de site in euro te zetten! Er komen namelijk nog extra kosten bij van de bank omwille van transacties in vreemde valuta!
Op je rekeningafschrift bedoel ik he? Maar laat het mij (of ons) weten hoe het bij jou zitquote:Op zondag 15 februari 2015 13:46 schreef Dromer het volgende:
[..]
Nee hoor. Besteld in dollar, betaald in euro en dat eurobedrag is exact hetzelfde als het bedrag dat wordt vermeld als ik nu omschakel naar euro als currency. Of gaat de reservering achteraf nog aangepast worden? Dat lijkt me sterk. (maar ik houd het voor je in de gaten)
Aan afschriften doe ik allang niet meer. Gewoon online bankieren en daar staat nog altijd de EUR 23,75 vermeld van m'n ideal-betaling. (hetgeen hetzelfde bedrag is als ik het item op aliexpress omzet naar Euro)quote:Op zondag 15 februari 2015 13:49 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Op je rekeningafschrift bedoel ik he? Maar laat het mij (of ons) weten hoe het bij jou zit
de reservering kan aangepast wordt.. ik had bij ali in eerste instantie een reservering van 173, maar toen hij definitief was afgeschreven was het 175quote:Op zondag 15 februari 2015 13:46 schreef Dromer het volgende:
[..]
Nee hoor. Besteld in dollar, betaald in euro en dat eurobedrag is exact hetzelfde als het bedrag dat wordt vermeld als ik nu omschakel naar euro als currency. Of gaat de reservering achteraf nog aangepast worden? Dat lijkt me sterk. (maar ik houd het voor je in de gaten)
Aha okay. Ik houd het in de gaten.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:00 schreef mschol het volgende:
[..]
de reservering kan aangepast wordt.. ik had bij ali in eerste instantie een reservering van 173, maar toen hij definitief was afgeschreven was het 175
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |