abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149483399
quote:
2s.gif Op zondag 8 februari 2015 19:54 schreef SanAnt het volgende:

[..]

Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten. }:| Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen.
Excuses, de OP is gigantisch.
  zondag 8 februari 2015 @ 20:25:58 #32
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_149484727
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 19:49 schreef Dynd het volgende:
Een paar jaar geleden (4-5) kocht ik bij Deal Extreme ed. nog wel eens nepspul zoals Ray-Ban's, maar het lijkt er op dat ze hier te groot voor zijn geworden. Waar kan ik nu het beste hiervoor terecht? Er is zoveel keus dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Niet op FOK! iig.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 8 februari 2015 @ 20:26:32 #33
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_149484766
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 19:55 schreef Dynd het volgende:

[..]

Excuses, de OP is gigantisch.
Het staat gelukkig ook boven het venster waar je typt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_149489242
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 10:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik scrollde zojuist door de dagaanbiedingen en kwam 'n mini OBD2-scanner tegen:

https://www.priceattack.n(...)op/0&s=dagaanbieding

Al vaker naar op zoek geweest, maar wel eentje die foutcodes leest en ook evt. kan verwijderen. En ook de tijd/datum aan kan passen. De vraag al uitgezet bij de betreffende site, maar volgens mij moet dat in China nog wel wat goedkoper kunnen.

Liefst te benaderen met smartphone, maar evt draadloos met laptop is ook nog te doen. Wie kan me op weg helpen? Iemand ervaring met zoiets?
Wat wil je weten? Ik heb zo'n scanner waar o.a.foutcodes mee uit lezen zijn. Je plugt dat ding in een ingang in je auto. Je moet even zoeken waar die zit.
Daarna zendt dat ding een signaal uit: appje op je mobiel, connecten en gaan!

Kost iets van 5/6 dollar bij Banggood :)
  zondag 8 februari 2015 @ 21:51:55 #35
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_149489744
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 10:43 schreef Downstar het volgende:

[..]

en mij durf je daar niet op aan te spreken he! O-)
Heul wel. Dat jij je er vervolgens niks van aantrekt is een tweede. :P
Maar goed, omdat het vaak om Tweakersbreedte gaat is het veelal acceptabel. Maar 't is een beetje overdreven om drie keer de benodigde grootte te nemen en dan toch de bedoeling is maar 1/3e of minder van die informatie ten toon te spreiden. En ik vind het vreselijk kudt browsen door het reviewtopic, omdat zelfs met i7 core, 16GB 2133Mhz RAM enz etc, de boel dan verspringt en traag inlaadt. :{ Daar word ik nie blij van nie. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_149491841
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 21:40 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Wat wil je weten? Ik heb zo'n scanner waar o.a.foutcodes mee uit lezen zijn. Je plugt dat ding in een ingang in je auto. Je moet even zoeken waar die zit.
Daarna zendt dat ding een signaal uit: appje op je mobiel, connecten en gaan!

Kost iets van 5/6 dollar bij Banggood :)
Ik heb al jaren zo'n ding, maar die is bedraad en 't is nogal een gedoe om dat ding met laptop aan te sluiten. Ik zoek eigenlijk 'n vergelijkbare scanner die met bt kan verbinden aan laptop of smartphone en foutcodes kan verwijderen en datum/tijd kan aanpassen. Liefst de scanner zo klein mogelijk, zodat hij kan blijven zitten.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_149498928
iDeal bij DX! Ik blijf gewoon bij PayPal, maar ik snap deze zet van DX wel.
pi_149499014
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 07:45 schreef Skiet het volgende:
is al een tijdje :p ook bij Tinydeal. iDeal heeft soms betere valuta omrekening dan Paypal.
maar vergeet niet dat je bij iDeal geen aankoopbescherming hebt die je bij Paypal wel hebt.
of die retourservice.
  maandag 9 februari 2015 @ 09:39:59 #39
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_149500429

Na mijn eerdere goede ervaring met gaming gear uit china van onder andere Fühlen en Sades besloot ik weer is wat ‘chinees’ te bestellen. Dit keer van het merk Aula, een redelijke naam in de chinese wereld die ook aan het uitbreiden is naar de westerse wereld. Zo hadden ze onlangs nog een stand op de CES in Las Vegas om hun producten te promoten.
Ik heb bij Lightake een Muis en toetsenbord besteld, beide bedraad. De Befire en de Killing the soul zitten in een pakket samen. En ja, aan de naamgeving van de producten moeten ze nog wel wat veranderen, maar aan de producten zelf niet.

Het pakketje was ‘security checked’ dus een kant was opengesneden en toen met een kilomter tape weer dichtegeplakt. De zegel op de binnen-doos was nog gewoon intact dus ze hebben niet naar het product zelf gekeken. Blijkbaar alleen of de customs-slip wel klopte van “keyboard+mouse”.

De authenticiteit oftewel echtheid van Chinese producten is altijd al een lastig punt geweest. Eerst alleen bij de westerse producten die je importeerde uit China. Maar in steeds grotere mate ook de Chinese producten die door andere chinezen weer nagemaakt worden. Daarom zie je dat steeds meer bekendere Chinese merken unieke krascodes op hun verpakkingen verwerken waarmee je de authenticiteit van het product kan controleren. Een voorbeeld hiervan zijn de Xiaomi powerbanks. Maar ook dit product komt met een Authenticiteits-kenmerk. Na wat krassen en invullen op een Chinese site komt er uit dat hij inderdaad ‘authentiek’ is.

Bewijs van authenticiteit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Waar het allemaal om gaat bij keyboards is .. typt hij fijn? En ja dat doet hij. Houd je niet van wat geluid bij het typen dan moet je dit keyboard niet nemen want er is wel duidelijk een click hoorbaar bij het typen. Maar zelf vind ik dit eigenlijk wel chill t.o.v. helemaal stille toetsenborden. De houding van het toetsenbord is een klein beetje raar aangezien hij bijna geheel horizontaal staat (met pootjes aan de achterkant uitgeklapt). De voorkant staat dus een beetje omhoog door de rubber voetjes daar. Even wennen maar niet perse een product-killer.
Naast het standaard typen heeft dit toetsenbord nog een paar wat uniekere features. Zo is back light achter alle toetsen aanwezig die in verschillende standen te zetten is. Van helemaal gedimd tot een redelijk fel standje en een “fade” modus (Why?!).
Ook zitten er multimedia toetsen in de F* knoppen verwerkt die je kan activeren in combinatie met de FN toets.
En gooi je een glas water over je toetsenbord heen? Geen probleem! Want in de onderkant van het toetsenbord zitten verschillende gaatjes om het water er uit te laten lopen. En zo te voorkomen dat het water bij de PCB komt. Hierom staat denk ik het toetsenbord in zijn geheel wat hoger. Het toetsenbord is 46 cm breed, 3cm hoog en 19 cm lang.

Een andere unieke feature bij de verschillende Aula toetsenborden is dat je een speciaal ‘toets-tooltje en doorzichtige reserve toetsen meegeleverd krijgt. Nouja reserve toetsen, het is de bedoeling dat je met deze toetsen combinaties voor jezelf kan highlighten in combinatie met de backlight zodat je ze makkelijk kan vinden. De tool werkt echt super goed en het effect is ook leuk.

Wie raad welk woord hier gemaakt is met de speciale toetsen?

De muis is qua vorm vergelijkbaar met de Fühlen X100, gemiddeld genomen dus een iets kortere muis. De hoogte is iets hoger dan de Fühlen. Ongeveer vergelijkbaar met de Logitech G700. De muis is gemaakt van verschillende materialen om op sommige plekken net wat meer grip te geven en andere plekken net wat meer comfort te geven.
De DPI is verstelbaar tussen de 800, 1200, 1600 en 2000. Zelf gebruik ik bijna altijd de 1600. Voor de rest zitten er zoals gebruikelijk bij game muizen twee thumb-buttons op die je bij het browsen ook handig kan gebruiken om een pagina terug en vooruit te kunnen gaan.
Uniek aan deze muis is de Double click button, deze simuleert twee left-mouse button clicks heel kort achter elkaar. Voor mij niet echt een must-have feature, maar als je er aan went kan het denk ik best handig zijn.

Deze kit van Aula is me prima bevallen! Voor z’n 35 euro heb je toch wel een echte gamers keyboard en muis. De unieke backlight, buttonswap en double click features maken deze set ook nog is redelijk uniek. Ben je op zoek naar een niet al te dure maar toch goed functionerende gaming set? Dan doe je aan deze set geen miskoop!
Wil je meer informatie over Aula keyboards en muizen kijk dan op hun website.
Heb je ook interesse in dit keyboard? Ik heb ‘m via Lightake binnen gehaald. Of alleen het keyboard.

Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_149502574
Ik heb de 16000 versie van de Xaomi powerbank eindelijk eens geprobeerd. Hij is echt. Moet eerlijk toegeven dat het mij wat tegenvalt. Misschien omdat het de eerste keer was dat ik hem gebruikte, had hem hiervoor een paar keer los gebruikt en dan steeds maar heel even.

Vannacht mijn iPad en iPhone er aangelegd en deze waren helemaal opgeladen, maar nu is de powerbank ook helemaal leeg. Terwijl hij beide eigenlijk een paar keer zou moeten kunnen opladen...
pi_149502773
quote:
quote:
Q) What do you do with all your stuff after you've reviewd it?
A) What does it matter? Some I throw at orphans, some goes to your mum for payment.

_O-
Wel aparte conclusie die ik bijvoorbeeld niet uit de review van Downstar kan halen...
pi_149503248
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 11:17 schreef larry_flynt het volgende:
Ik heb de 16000 versie van de Xaomi powerbank eindelijk eens geprobeerd. Hij is echt. Moet eerlijk toegeven dat het mij wat tegenvalt. Misschien omdat het de eerste keer was dat ik hem gebruikte, had hem hiervoor een paar keer los gebruikt en dan steeds maar heel even.

Vannacht mijn iPad en iPhone er aangelegd en deze waren helemaal opgeladen, maar nu is de powerbank ook helemaal leeg. Terwijl hij beide eigenlijk een paar keer zou moeten kunnen opladen...
2.5 keer een ipad mini, of 5 keer een iphone 6. Dus geen idee of je een gewone ipad eraan hebt gehangen maar die heeft natuurlijk een grotere accu dan een ipad mini.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 9 februari 2015 @ 11:41:56 #43
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_149503284
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 11:17 schreef larry_flynt het volgende:

Dan was hij vast niet vol.

iPad Air heeft een 8600mAh accu en de iphone 1800mah ofzo.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_149503726
quote:
11s.gif Op maandag 9 februari 2015 11:41 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Dan was hij vast niet vol.

iPad Air heeft een 8600mAh accu en de iphone 1800mah ofzo.
Hij gaf voor het laden aan dat hij helemaal vol zat (vier lampjes branden). Vanmorgen was hij helemaal leeg. Het gaat om een iPhone 4 en een iPad 4.
pi_149503810
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 11:58 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Hij gaf voor het laden aan dat hij helemaal vol zat (vier lampjes branden). Vanmorgen was hij helemaal leeg. Het gaat om een iPhone 4 en een iPad 4.
Mijn motor geeft ook aan dat hij nog helemaal vol zit met 5 streepjes, maar ik heb wel al 130 km gereden ;). Als je 4 streepjes hebt voor 16.000 mah, in het meest ideale geval is het dus per streepje 4000 mah, dus als hij 12.001 mah heeft staan er nog 4 streepjes.
Top 5 China producten
pi_149503960
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 12:00 schreef rene90 het volgende:

[..]

Mijn motor geeft ook aan dat hij nog helemaal vol zit met 5 streepjes, maar ik heb wel al 130 km gereden ;). Als je 4 streepjes hebt voor 16.000 mah, in het meest ideale geval is het dus per streepje 4000 mah, dus als hij 12.001 mah heeft staan er nog 4 streepjes.
Maar dan nog is het raar als hij helemaal leeg is na het opladen van een iPhone en een iPad.
pi_149504029
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 12:05 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Maar dan nog is het raar als hij helemaal leeg is na het opladen van een iPhone en een iPad.
Nee, ipad 4 heeft 11.560 mAh, iphone 4 vast iets van 1500.
Top 5 China producten
  maandag 9 februari 2015 @ 13:11:09 #48
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_149505761
quote:
10s.gif Op maandag 9 februari 2015 11:25 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
_O-
Wel aparte conclusie die ik bijvoorbeeld niet uit de review van Downstar kan halen...
tsja, vond de review ook een beetje kort door de bocht, maar de man heeft wel heel erg veel getest, dus echt poep zal die niet praten, al is t geen expert natuurlijk, maar wie wel??
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_149507955
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 13:11 schreef mickeyD het volgende:

[..]

tsja, vond de review ook een beetje kort door de bocht, maar de man heeft wel heel erg veel getest, dus echt poep zal die niet praten, al is t geen expert natuurlijk, maar wie wel??
Niets ten nadele van Downstar maar ik heb Techmoan wel redelijk hoog staan.
Die man heeft ondertussen wel zoveel van die camera's vergeleken; die weet ondertussen ook wel wat.
Maar als dat ding zo onbetrouwbaar is (reboots e.d.), een app die niet werkt (wat is dan het nut van wifi?) en een batterylife van maar 38 minuten heeft, dan zou ik er ook niet bepaald enthousiast over worden.
Omdat Downstar niets van deze nadelen benoemd denk ik dat Techmoan een slecht exemplaar heeft, naast het feit dat hun beiden waarschijnlijk verschillende firmware hadden.

Maareh, tenzij je per se nu direct 1080p 60fps. wil hebben kun je geloof ik beter op de GoPro Hero 2 wachten.
Die gaat ongetwijfeld 1080p 60fps. bieden voor dezelfde prijs als de huidige Hero.
De SJ5000+ zal tegen die tijd zeker in prijs gedaald zijn (en mogelijk al zelfs een opvolger) maar dan is er haast geen reden meer om voor de SJcam te gaan i.p.v. een Hero, die momenteel zelfs goedkoper is dan een SJ5000+.
Nadeel; de Hero2 komt hoogstwaarschijnlijk pas na de zomer uit...
  maandag 9 februari 2015 @ 18:04:25 #50
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_149514398
"Die speaker hè, niet te verwoesten
onder de sneeuw en ijs, lekker doorknallen de hele dag door. Wel minder lang in -10 maar dat is begrijpelijk
"
Aldus een maat voor wie ik een Earson-151A had gekocht voor op wintersport :7 _O-
De Earson is dus ook wintersport-proof ^O^
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_149517719
Oh :D Wie had er ook alweer die shops leeg gekocht met lichtgevende spaakreflectoren?
En welke waren dat? :D
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_149520579
Heeft iemand wel eens een laserwaterpas uit China gehaald?

Je hebt wel eens in Nederland van die goedkope (Lidl e.d.) maar dat is alleen horizontaal, of soms ook verticaal (tegelijk?)
Een met meerdere lijnen lijkt me wel handig. Voor serieus werk hebben we soms wel de beschikking over een goed exemplaar, maar als het niet teveel kost lijkt me zo'n ding ook wel handig om erbij te hebben.

[ Bericht 29% gewijzigd door Iemand91 op 09-02-2015 21:28:25 ]
  maandag 9 februari 2015 @ 21:00:27 #53
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_149521036
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 19:40 schreef Miniem het volgende:
Oh :D Wie had er ook alweer die shops leeg gekocht met lichtgevende spaakreflectoren?
En welke waren dat? :D
Ik, op Ebay.
Spoke reflectors.

http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item2ecc11f8c7
pi_149521153
Je hebt zelfs ook van die spaakverlichting die plaatjes kan laten zien. :D
  maandag 9 februari 2015 @ 21:23:46 #55
327191 RobertNL
For your gear.
pi_149522247
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 07:45 schreef Skiet het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 07:58 schreef Kenzi het volgende:

[..]

is al een tijdje :p ook bij Tinydeal. iDeal heeft soms betere valuta omrekening dan Paypal.
maar vergeet niet dat je bij iDeal geen aankoopbescherming hebt die je bij Paypal wel hebt.
of die retourservice.
Je kan (nu) of binnenkort ook in eigen valuta afrekenen bij DX. Kreeg er een mailtje over :).
Wel benieuwd hoe die koers is...

Blijf zelf lekker bij mijn CC en Paypal omwille van de bescherming inderdaad :D.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 9 februari 2015 @ 21:27:59 #56
327191 RobertNL
For your gear.
pi_149522511
Oeh, verandering, eng ;(

[klikbaar]

http://intmail.183.com.cn/ heeft blijkbaar een update gehad...
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_149522964
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 21:00 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik, op Ebay.
Spoke reflectors.

http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item2ecc11f8c7
Had je daar nou ook een review van?
Meende dat ze goed waren omdat je er veel kocht? :+
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 9 februari 2015 @ 21:38:07 #58
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_149523068
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 21:35 schreef Miniem het volgende:

[..]

Had je daar nou ook een review van?
Meende dat ze goed waren omdat je er veel kocht? :+
Op youtube staan genoeg filmpjes. Ja, ze werken goed.
pi_149524120
Umi Zero binnen, ongelooflijk bazen apparaat! Super zeg :7
pi_149524154
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 21:58 schreef Tosti-vreter het volgende:
Umi Zero binnen, ongelooflijk bazen apparaat! Super zeg :7
hoe werkt de Wifi?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')