Ik krijg die Blitzwolf binnen komende week waarschijnlijk en kan je dan wel laten weten hoe of watquote:Op maandag 18 mei 2015 15:47 schreef Serpent207 het volgende:
Denk dat ik toch het risico ga nemen voor de Blitzwolf ga. Heeft iemand de Earson 160 eigenlijk al binnen? Ben toch wel erg benieuwd.
Top! Als je de 151 ook hebt mischien een kleine sound comparising?quote:Op maandag 18 mei 2015 15:53 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik krijg die Earson binnen komende week waarschijnlijk en kan je dan wel laten weten hoe of watEn mocht je hem bestellen vergeet de FOKNLBG niet.
Blitzwolf bedoelde ik sorry, maar komt wel even een klein verhaaltje over hier.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:56 schreef Serpent207 het volgende:
[..]
Top! Als je de 151 ook hebt mischien een kleine sound comparising?
Ook welkom natuurlijkquote:Op maandag 18 mei 2015 16:00 schreef rene90 het volgende:
[..]
Blitzwolf bedoelde ik sorry, maar komt wel even een klein verhaaltje over hier.
quote:Op maandag 18 mei 2015 14:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
Skytronic draadloze IP camera bij de Makro vanaf aankomende woensdag voor ¤66,55 incl. BTW.
WiFi, draai- en zwenkbaar, plug&play, alarm-signaal of e-mail na detectie, ingebouwde microfoon, nachtzicht tot 10 meter, opname-functie op Microsoft kaart (tot 32GB)
Het is geen China shopping maar aangezien het hier een IP cam betreft wilde ik het toch even met jullie delen.
Link: http://catalogues.metro-group.com/makro-nederland/non-food-11/Mwha, specs zijn niet bijster goed. Bouwmarkt heeft vergelijkbare prijs wel liggen. SD is dan wel een toevoeging die je niet altijd ziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
hopen dattie er vanavond nog is, dan kan ik em wellicht bestellenquote:Op maandag 18 mei 2015 19:01 schreef Iemand91 het volgende:
Anker® 40W 5V / 8A 5-Port USB-lader NU weer in de aanbieding. ¤16.99
[ afbeelding ]
Aanbieding is t/m 21:00 uur vanavond of zolang de voorraad strekt. Momenteel 40% gereserveerd.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:16 schreef mschol het volgende:
hopen dattie er vanavond nog is, dan kan ik em wellicht bestellen
Besteldquote:Op maandag 18 mei 2015 19:01 schreef Iemand91 het volgende:
Anker® 40W 5V / 8A 5-Port USB-lader NU weer in de aanbieding. ¤16.99
[ afbeelding ]
Ik hoop dat shiz mn berichtje leest. Heb nl geen CCquote:Op maandag 18 mei 2015 19:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Aanbieding is t/m 21:00 uur vanavond of zolang de voorraad strekt. Momenteel 40% gereserveerd.
Flee shipping?quote:Op maandag 18 mei 2015 19:48 schreef tokko1 het volgende:
Xiaomi gaat binnenkort EU/US shop openen voor accessoires.
[ afbeelding ]
Bron: https://twitter.com/xiaomi/status/600131048874192896
Dit dus. Daar doen ze niet aan (atm althans) en ze geven gewoon de volledige waarde op.quote:
En de afwijzing door CCquote:Op maandag 18 mei 2015 19:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Besteldsamen met de kabels om geen verzendkosten te betalen. Ben benieuwd of m'n CC nog werkt. Van de week opgezegd omdat ik 'm te weinig gebruikte. Zal je net zien
Binnenkort eens 'n gratis versie ergens vandaan toveren.
Anders heb je ook nog als fysieke prepaid CC de 3v card. Misschien ook dan wel interessant voor je.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
En de afwijzing door CC
Sturen ze 'n rekening ook internationaal mee? Iemand 'n andere oplossing evt?
Edit: Neteller accountje aangemaakt en zo 'n virtual-CC aangemaakt, opgelost
Voor verzending naar Duitsland, Frankrijk en Engeland en ze hebben aangegeven dat de voorraden (zeer) beperkt zullen zijn.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:48 schreef tokko1 het volgende:
Xiaomi gaat binnenkort EU/US shop openen voor accessoires.
[ afbeelding ]
Bron: https://twitter.com/xiaomi/status/600131048874192896
Had ook nog gekund inderdaad. Neteller lijkt vooralsnog prima te werken. Ik gebruik 'm vooral online, fysiek kan ik nog altijd aanvragen. Kost 'n tientje maar dan heb je ook watquote:Op maandag 18 mei 2015 21:08 schreef rene90 het volgende:
[..]
Anders heb je ook nog als fysieke prepaid CC de 3v card. Misschien ook dan wel interessant voor je.
Niet eens, gewoon pre-paid:quote:Op maandag 18 mei 2015 20:01 schreef davedavy het volgende:
Ik zag dat ze al naar Duitsland en de UK verzonden. Jammer is dat het vrij duur is in vergeleken met bijv. BG en Tinydeal. Geen idee hoe dat komt.
[..]
Dit dus. Daar doen ze niet aan (atm althans) en ze geven gewoon de volledige waarde op.
Zie: http://www.mi.com/en/store/service/shipping/
quote:Yes, Xiaomi will pre-calculate the import taxes and duties based on the standard rates set by destination country’s customs. It will be included in the total price during checkout.
Hahaquote:Op maandag 18 mei 2015 21:14 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Voor verzending naar Duitsland, Frankrijk en Engeland en ze hebben aangegeven dat de voorraden (zeer) beperkt zullen zijn.
Plus dat hier alle bijkomende kosten (BTW e.d.) direct in de prijs zit kun je net zo goed rechtstreeks uit China halen. Ben je waarschijnlijk nog goedkoper uit.
En wat krijg je als je een goedkope (lees: $54.99) ronde smartwacht wil maken?
[ afbeelding ]
Jup; een UI die gemaakt is voor een vierkant/rechthoekig scherm![]()
Ja, zo'n 60W Ankerquote:Op maandag 18 mei 2015 22:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand ervaring met micro USB snellader blokjes en kabels?
Heb allemaal blokjes in huis maar die laden te traag dus wil een aantal snelladers kopen
Een Anker aanschaffen, of die Blitzwolf van banggood (is een kloon), ik krijg die komende week / volgende week binnen dus zal hem dan wel even testen. Qua kabels heb ik nog niet 1 kabel gevonden waarvan ik zeker weet dat hij 100% goed is, behalve die van de Xiaomi powerbank maar die is te kort voor andere apparaten.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand ervaring met micro USB snellader blokjes en kabels?
Heb allemaal blokjes in huis maar die laden te traag dus wil een aantal snelladers kopen
Heb je al eerdere ervaring met dat reviewprogramma van PW? Ik zat er vanmiddag ook al naar te kijken maar het klinkt eigenlijk iets te makkelijk, vrij breed begrip ook dat popular websites. Al ken ik PW dan wel weer als een betrouwbare shop..quote:Op maandag 18 mei 2015 22:22 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Niet eens, gewoon pre-paid:
[..]
[..]
Haha.
Heb overigens 2 van die dingen onderweg(vierkant, dat dan wel weer). 1 van het PW review programma en 1 ter vergelijk van Bangood.
Ik zoek eigenlijk meer een 1/2 poort stekkerblokje. (4/5 stuks). Zo'n anker komt er ook wel maar dan voor bij de pc. Die blokjes zijn voor mee te nemen op werk of meerdere dingen op verschillende plekken in huisquote:Op maandag 18 mei 2015 22:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
Een Anker aanschaffen, of die Blitzwolf van banggood (is een kloon), ik krijg die komende week / volgende week binnen dus zal hem dan wel even testen. Qua kabels heb ik nog niet 1 kabel gevonden waarvan ik zeker weet dat hij 100% goed is, behalve die van de Xiaomi powerbank maar die is te kort voor andere apparaten.
De lader van de Umi Zero. Super ding, snelste oplader die ik ken. Kost rond de 10 dollar bij BG, en is gemaakt door Texas Instruments (ja van die rekenmachines)quote:Op maandag 18 mei 2015 22:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk meer een 1/2 poort stekkerblokje. (4/5 stuks). Zo'n anker komt er ook wel maar dan voor bij de pc. Die blokjes zijn voor mee te nemen op werk of meerdere dingen op verschillende plekken in huis
Een tijdje geleden had je ze liggen bij de Action van Philips, 2x2A was dat dacht ik. Anders de Nillkin is ook prima, http://www.banggood.com/N(...)-Phone-p-926190.htmlquote:Op maandag 18 mei 2015 22:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk meer een 1/2 poort stekkerblokje. (4/5 stuks). Zo'n anker komt er ook wel maar dan voor bij de pc. Die blokjes zijn voor mee te nemen op werk of meerdere dingen op verschillende plekken in huis
Jup, op tweakers zijn wel testen geweest met verschillende usb kabels die doorgemeten zijn dus misschien kan je daar even kijken voor de kabels. Zelf heb ik eigenlijk nog niet een 100% goede kabel gevonden met een redelijke lengte, dan is de Nillkin degene waar ik nog de beste ervaringen mee heb eigenlijk.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
en dan moet ik toch ook nog de juiste USB kabels erbij?
dat was dus gewoon kansloosquote:Op maandag 18 mei 2015 19:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Aanbieding is t/m 21:00 uur vanavond of zolang de voorraad strekt. Momenteel 40% gereserveerd.
Nope, goede notebook coolers moet ik hier juist 'importeren'. de lokale spullen zijn nou niet echt super. (en heb het hier wel nodig gezien het in de zomer zo'n 35 - 38 graden wordt.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:01 schreef Brecht35 het volgende:
Ik heb op dit moment een Antec Notebook Cooler 200, deze is al best oud en ik ben al eens aan het kijken naar iets beters. Zijn er betere laptopkoelers op de Chinese markt? Op de Europese vind ik niet direct iets dat an sich beter is..
http://www.ebay.com/itm/5(...)&hash=item1e9be90c05
Te mooi om waar te zijn?
of deze:
http://www.ebay.com/itm/5(...)&hash=item20c6d352cb
Geen importkosten als ik 11 dolar er meteen bij betaal.
Nope, heb mij aangemeld voor een ander product met voorbeeld van een tweetal reviews die op Tweakers / Tweakblog staan. Onder andere van de Tommy maar kreeg dus een mailtje terug of ik de smartwatch niet wilde reviewen, ach we proberen het gewoonquote:Op maandag 18 mei 2015 22:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Heb je al eerdere ervaring met dat reviewprogramma van PW? Ik zat er vanmiddag ook al naar te kijken maar het klinkt eigenlijk iets te makkelijk, vrij breed begrip ook dat popular websites. Al ken ik PW dan wel weer als een betrouwbare shop..
Ik schiet ze iig eens een mailtje.
Een Anker 5 poort lader met 5 kabels heb je voor 30 euro dacht ik op Amazon.dequote:Op maandag 18 mei 2015 22:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
en dan moet ik toch ook nog de juiste USB kabels erbij?
Ook voor in de auto heb ik 'n 40W Ankerquote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:13 schreef koendel het volgende:
Heeft iemand ervaring met een goeie usb auto lader? Ik zelf zat te denken aan die orico Ik wil vooral gewoon een veilige met veel ampere. Die goedkope leveren toch meestal te weinig
Zou hier een Anker fanclub moeten oprichtenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:33 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Ook voor in de auto heb ik 'n 40W Anker
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:39 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Zou hier een Anker fanclub moeten oprichten![]()
Jij hebt gewoon aandelen in Anker, geef maar toequote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:05 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mag ik mijn kandidatuur dan stellen als voorzitter?
Ssshhhhhhht!!! Loose lips sink shipsquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:08 schreef rene90 het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon aandelen in Anker, geef maar toe
Geen idee, anders gewoon een keer de gok wagen natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:09 schreef dimmak het volgende:
http://www.banggood.com/O(...)th-Mic-p-973374.html
Hoe is de kwaliteit van deze dingen?
Op de foto lijkt hij groot, maar eigenlijk ie'ie dat niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:17 schreef koendel het volgende:
Haha ik vind die van Anker wel mooi maar zo lomp. Denk dat ik dan toch voor die Orico ga. Ik heb er ook al de 230 volt lader van
Lomp? Laatst postte iemand een foto. Circa zo groot als een bankpas.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:17 schreef koendel het volgende:
Haha ik vind die van Anker wel mooi maar zo lomp. Denk dat ik dan toch voor die Orico ga. Ik heb er ook al de 230 volt lader van
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:20 schreef Miniem het volgende:
[..]
Lomp? Laatst postte iemand een foto. Circa zo groot als een bankpas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |