absoluut. Ik klooi niet meer met brakke ladersquote:Op maandag 18 mei 2015 07:31 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Anker zou ongezien mijn voorkeur hebben.
Heb zelf deze Axgioquote:Op maandag 18 mei 2015 08:18 schreef Catch22- het volgende:
[..]
absoluut. Ik klooi niet meer met brakke laders
Die Axgio ziet er wel redelijk armoedig uit eigenlijk, zo op het oog heeft het niet zoiets dat ik gelijk denk van wat een goed spul. Heb je hem weleens open gemaakt?quote:Op maandag 18 mei 2015 08:51 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Heb zelf deze Axgio
Ding weegt zoveel als een baksteen, is in kwaliteit wel te vergelijken met Anker spul.
jup, en er zit degelijke electronica in, geen shortcuts of slecht soldeerwerk. daarom is hij ook zo zwaar.quote:Op maandag 18 mei 2015 09:51 schreef rene90 het volgende:
[..]
Die Axgio ziet er wel redelijk armoedig uit eigenlijk, zo op het oog heeft het niet zoiets dat ik gelijk denk van wat een goed spul. Heb je hem weleens open gemaakt?
Bestaan er chineese 1 Din autoradio's met dvd/android mogelijkheden? Met zo een uitschuifbaar scherm of zo?quote:Op zondag 17 mei 2015 22:27 schreef revpolen het volgende:
als er een grote radio inpast ja of neesoms moet je bakje er onder/op weg halen en ander frame kopen.
inmiddels al zo'n 6 china dvd spelers gehad
Helaas 3x gestolen uit me bus... ( in 1 maand!! vond de verzekering niet grappig... )
en 3x met de auto mee verkocht![]()
Zodra ik weer uit de "grote" boze stad ben verhuist komt er gelijk weer 1 in de bus!
altijd heerlijk dvdtje met muziek clips op en als je ff staat te wachten ergens internetten op je scherm
overigens heb je soms schermen voor 100,- inclusief DHL verzending!
Ja die heb je. Op Ali zoeken op car radio Android 1din kom je er zat tegen.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:58 schreef ridsel het volgende:
[..]
Bestaan er chineese 1 Din autoradio's met dvd/android mogelijkheden? Met zo een uitschuifbaar scherm of zo?
Mooi gespot, inderdaad wel een prima prijsje. Paar dollar meer dan de oude maar wel weer wat compacter.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:25 schreef dodge_911 het volgende:
De nieuwe 10000mAh XPB is vrij cheap bij GeekBuying te krijgen voor ¤16,28 en met de coupon FOKNLGKB gaat er nog 81 cent vanaf!
Had 'm gespot bij de buren... Maar dankzij jou hebben we 'm nog cheaperderderquote:Op maandag 18 mei 2015 13:36 schreef rene90 het volgende:
[..]
Mooi gespot, inderdaad wel een prima prijsje. Paar dollar meer dan de oude maar wel weer wat compacter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 60% gewijzigd door ManageTheAnger op 18-05-2015 14:51:17 ]YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Ik krijg die Blitzwolf binnen komende week waarschijnlijk en kan je dan wel laten weten hoe of watquote:Op maandag 18 mei 2015 15:47 schreef Serpent207 het volgende:
Denk dat ik toch het risico ga nemen voor de Blitzwolf ga. Heeft iemand de Earson 160 eigenlijk al binnen? Ben toch wel erg benieuwd.
Top! Als je de 151 ook hebt mischien een kleine sound comparising?quote:Op maandag 18 mei 2015 15:53 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik krijg die Earson binnen komende week waarschijnlijk en kan je dan wel laten weten hoe of watEn mocht je hem bestellen vergeet de FOKNLBG niet.
Blitzwolf bedoelde ik sorry, maar komt wel even een klein verhaaltje over hier.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:56 schreef Serpent207 het volgende:
[..]
Top! Als je de 151 ook hebt mischien een kleine sound comparising?
Ook welkom natuurlijkquote:Op maandag 18 mei 2015 16:00 schreef rene90 het volgende:
[..]
Blitzwolf bedoelde ik sorry, maar komt wel even een klein verhaaltje over hier.
quote:Op maandag 18 mei 2015 14:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
Skytronic draadloze IP camera bij de Makro vanaf aankomende woensdag voor ¤66,55 incl. BTW.
WiFi, draai- en zwenkbaar, plug&play, alarm-signaal of e-mail na detectie, ingebouwde microfoon, nachtzicht tot 10 meter, opname-functie op Microsoft kaart (tot 32GB)
Het is geen China shopping maar aangezien het hier een IP cam betreft wilde ik het toch even met jullie delen.
Link: http://catalogues.metro-group.com/makro-nederland/non-food-11/Mwha, specs zijn niet bijster goed. Bouwmarkt heeft vergelijkbare prijs wel liggen. SD is dan wel een toevoeging die je niet altijd ziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
hopen dattie er vanavond nog is, dan kan ik em wellicht bestellenquote:Op maandag 18 mei 2015 19:01 schreef Iemand91 het volgende:
Anker® 40W 5V / 8A 5-Port USB-lader NU weer in de aanbieding. ¤16.99
[ afbeelding ]
Aanbieding is t/m 21:00 uur vanavond of zolang de voorraad strekt. Momenteel 40% gereserveerd.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:16 schreef mschol het volgende:
hopen dattie er vanavond nog is, dan kan ik em wellicht bestellen
Besteldquote:Op maandag 18 mei 2015 19:01 schreef Iemand91 het volgende:
Anker® 40W 5V / 8A 5-Port USB-lader NU weer in de aanbieding. ¤16.99
[ afbeelding ]
Ik hoop dat shiz mn berichtje leest. Heb nl geen CCquote:Op maandag 18 mei 2015 19:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Aanbieding is t/m 21:00 uur vanavond of zolang de voorraad strekt. Momenteel 40% gereserveerd.
Flee shipping?quote:Op maandag 18 mei 2015 19:48 schreef tokko1 het volgende:
Xiaomi gaat binnenkort EU/US shop openen voor accessoires.
[ afbeelding ]
Bron: https://twitter.com/xiaomi/status/600131048874192896
Dit dus. Daar doen ze niet aan (atm althans) en ze geven gewoon de volledige waarde op.quote:
En de afwijzing door CCquote:Op maandag 18 mei 2015 19:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Besteldsamen met de kabels om geen verzendkosten te betalen. Ben benieuwd of m'n CC nog werkt. Van de week opgezegd omdat ik 'm te weinig gebruikte. Zal je net zien
Binnenkort eens 'n gratis versie ergens vandaan toveren.
Anders heb je ook nog als fysieke prepaid CC de 3v card. Misschien ook dan wel interessant voor je.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
En de afwijzing door CC
Sturen ze 'n rekening ook internationaal mee? Iemand 'n andere oplossing evt?
Edit: Neteller accountje aangemaakt en zo 'n virtual-CC aangemaakt, opgelost
Voor verzending naar Duitsland, Frankrijk en Engeland en ze hebben aangegeven dat de voorraden (zeer) beperkt zullen zijn.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:48 schreef tokko1 het volgende:
Xiaomi gaat binnenkort EU/US shop openen voor accessoires.
[ afbeelding ]
Bron: https://twitter.com/xiaomi/status/600131048874192896
Had ook nog gekund inderdaad. Neteller lijkt vooralsnog prima te werken. Ik gebruik 'm vooral online, fysiek kan ik nog altijd aanvragen. Kost 'n tientje maar dan heb je ook watquote:Op maandag 18 mei 2015 21:08 schreef rene90 het volgende:
[..]
Anders heb je ook nog als fysieke prepaid CC de 3v card. Misschien ook dan wel interessant voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |