SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LEES AUB HET MEET GEDEELTE IN DE SPOILER
Geīnteresseerden kunnen hun naam en ideeen (laten) toevoegenSPOILER: MEET MEET MEET MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Morgen de genadeloze afgang van Trijntje
quote:Op maandag 18 mei 2015 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
En vandaag weer een zakje chocolade kaneelamandelen leeg
je mag ieder jaar meedoen, daarom hebben ze nu twee halve finalesquote:Op maandag 18 mei 2015 20:35 schreef Melting het volgende:
Als Nederland de finale niet haalt, mogen ze volgend jaar dan niet deelnemen?
En sowieso het feit dat Australië mee doet aan het Songfestival.
gelukkig is de Belgische week niet zo vaak bij de Aldi. Al heb ik wel het idee dat ik ze als enige koop, weken later liggen de bakken nog vol.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dan is het misschien wel goed om even te bewegen.
Maar die zijn wel lekker ja.
quote:Op maandag 18 mei 2015 20:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gelukkig is de Belgische week niet zo vaak bij de Aldi. Al heb ik wel het idee dat ik ze als enige koop, weken later liggen de bakken nog vol.
ik kom niet zo vaak bij de Aldi eigenlijk, Lidl zit 1 minuut dichterbij en qua groente en fruit fijner, da's mijn huissupermarkt.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Die weten vast dat DDM toch elke week even binnenwandelt, dus we zullen maar genoeg inslaan.
quote:Op maandag 18 mei 2015 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Die weten vast dat DDM toch elke week even binnenwandelt, dus we zullen maar genoeg inslaan.
de Aldi ga ik met een grote boog omhenquote:Op maandag 18 mei 2015 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kom niet zo vaak bij de Aldi eigenlijk, Lidl zit 1 minuut dichterbij en qua groente en fruit fijner, da's mijn huissupermarkt.
ik ben verslaafd aan hun chocolaquote:Op maandag 18 mei 2015 20:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de Aldi ga ik met een grote boog omhen
slaap lekker!quote:Op maandag 18 mei 2015 21:00 schreef Melting het volgende:
Luitjes..... bedankt voor het luisteren.
Ik duik mijn bed in. De wekker gaat morgen weer om 5 uur.
FIjne avond nog allemaal.
slaap lekkerquote:Op maandag 18 mei 2015 21:00 schreef Melting het volgende:
Luitjes..... bedankt voor het luisteren.
Ik duik mijn bed in. De wekker gaat morgen weer om 5 uur.
FIjne avond nog allemaal.
schuif eens een stukkie opquote:Op maandag 18 mei 2015 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de dj is naar bed, zullen wij dan ook maar gaan?
quote:Op maandag 18 mei 2015 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
eerst je baard eraf![]()
Modern Talking
Ik heb die foto uitgeprint en op mijn kantoor gehangen met een post it over haar hoofdquote:Op maandag 18 mei 2015 21:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het zal me morgen wel wat worden, iedereen voor de TV om te kijken welke jurk, en of dat ding niet nog verder openscheurt.
Die jurk is tot daar aan toe, maar ga me nou niet vertellen dat Trijn daar een figuurtje voor heeft.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb die foto uitgeprint en op mijn kantoor gehangen met een post it over haar hoofd
ze kan beter een mime act gaan doen want zingen lukt haar ook al niet zo bestquote:Op maandag 18 mei 2015 21:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die jurk is tot daar aan toe, maar ga me nou niet vertellen dat Trijn daar een figuurtje voor heeft.
Ze kan beter een kaftan of iets dergelijks aantrekken.
ik heb gup op mute, ik ben even YT aan het afstruinen om ideetjes op te doen voor nieuwe showsquote:Op maandag 18 mei 2015 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Wie zit er te klooien met dat verzoekje?
het is dat ik er maar 5 mocht aanvragen, anders maaide ik al het gras voor je voeten weg. Oh en gup had er een aantal nietquote:
Ook niet verkeerdquote:Op maandag 18 mei 2015 22:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik luister momenteel Van Morrison - The Philosophers Stone. Ja, ik heb van zulke buien.
never mindquote:Op maandag 18 mei 2015 22:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is dat ik er maar 5 mocht aanvragen, anders maaide ik al het gras voor je voeten weg. Oh en gup had er een aantal niet
quote:Op maandag 18 mei 2015 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Yo
Terug van weggeweest, maar nog steeds gevreesd...
Yoyo.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Yo
eeejjjquote:Op maandag 18 mei 2015 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Yo
je bent er toch dan wel in je uppie opuit getrokken? Waar was je?quote:Op maandag 18 mei 2015 22:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Tip voor de toekomst.. ga niet een hele week op reist met vrienden wiens enige interesses films en zuipen is. Weekend is leuk, week in een prachtige stad is doodzonde
Bruggequote:Op maandag 18 mei 2015 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je bent er toch dan wel in je uppie opuit getrokken? Waar was je?
tyf ze de bioscoop in met een fles wijn en ga de stad verkennenquote:Op maandag 18 mei 2015 22:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Tip voor de toekomst.. ga niet een hele week op reist met vrienden wiens enige interesses films en zuipen is. Weekend is leuk, week in een prachtige stad is doodzonde
Brugge is mooi, als je de busladingen toeristen een beetje weet te mijden. Vroeger gingen we er best regelmatig heen.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Brugge
Ja inderdaad maar in m'n eentje gaan sightseeën en musea gaan bekijken met een kater
Nee een gemiddelde dag was met bier voor de tv filmpjes kijken en max 1 uitstapje van een uurquote:Op maandag 18 mei 2015 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tyf ze de bioscoop in met een fles wijn en ga de stad verkennen
maar ik snap het, zonde wel
Ik vond het eigenlijk niet hééél bijzonder.. Voor een weekend wel de moeite maar een week is langquote:Op maandag 18 mei 2015 22:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Brugge is mooi, als je de busladingen toeristen een beetje weet te mijden. Vroeger gingen we er best regelmatig heen.
U bent van 't zuidenquote:Op maandag 18 mei 2015 22:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, een week Brugge zou me ook gaan vervelen. Wij gingen gewoon een dagje, was niet zo ver
wel het minst.. 2x in 45 jaarquote:Op maandag 18 mei 2015 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ah de enige provincie waar ik nog nooit geweest ben
quote:Op maandag 18 mei 2015 22:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lekker naar het strand met SGP-mensen
Nee, daarom juistquote:Op maandag 18 mei 2015 22:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Eet zij die dieren gewoon op!?!!?
Wie is dat en waarom wil je haar mossel eten?quote:
nee die vegetarische mossel hoef ik nietquote:Op maandag 18 mei 2015 23:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wie is dat en waarom wil je haar mossel eten?
schijnt te stinken.. heb ik al eens gehoordquote:Op maandag 18 mei 2015 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee die vegetarische mossel hoef ik niet
quote:Op maandag 18 mei 2015 23:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
schijnt te stinken.. heb ik al eens gehoord
proestquote:Op maandag 18 mei 2015 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niet per sé bij haa rmaar bij vegetarische vrouwen
[bij voorbaat sorry]Waar denk je dat de term Spinaziekut vandaan komt? [/bij voorbaat sorry]quote:Op maandag 18 mei 2015 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niet per sé bij haa rmaar bij vegetarische vrouwen
Ik heb daar wel een verklaring voor, maar die pic mag ik hier niet posten.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[bij voorbaat sorry]Waar denk je dat de term Spinaziekut vandaan komt? [/bij voorbaat sorry]
wil ik het weten?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb daar wel een verklaring voor, maar die pic mag ik hier niet posten.
Is dat die met femke halsema waardoor ze uit protest stopte met twitteren?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb daar wel een verklaring voor, maar die pic mag ik hier niet posten.
Femke, de enige die politiek leuk maakte, helemaal in haar eentjequote:Op maandag 18 mei 2015 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is dat die met femke halsema waardoor ze uit protest stopte met twitteren?
In duet met Wilders was pas leukquote:Op maandag 18 mei 2015 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Femke, de enige die politiek leuk maakte, helemaal in haar eentje
Die praat alsof ze een hete aardappel in haar strot heeft. En ik vind Thieme leuker uitzien, maar ik kan helaas niks met gelovigen, en Fleur mag er best zijn, maar die zit weer bij Wilders in de club.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Femke, de enige die politiek leuk maakte, helemaal in haar eentje
bootlegsquote:Op maandag 18 mei 2015 23:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In duet met Wilders was pas leuk
Oja thieme zat bij de zevende dags adventisten ofzo tochquote:Op maandag 18 mei 2015 23:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die praat alsof ze een hete aardappel in haar strot heeft. En ik vind Thieme leuker uitzien, maar ik kan helaas niks met gelovigen, en Fleur mag er best zijn, maar die zit weer bij Wilders in de club.
Ja, die club. Heb ik slechte ervaringen mee.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oja thieme zat bij de zevende dags adventisten ofzo toch
ik zeg even niets.. heel wijselijkquote:Op maandag 18 mei 2015 23:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oja thieme zat bij de zevende dags adventisten ofzo toch
daarom zeg ik ook heel wijselijk nietsquote:Op maandag 18 mei 2015 23:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Van mij mag iedereen geloven wat ie wil, maar hou mij er AUB buiten.
Ik heb er ook echt geen moeite mee hoor, ik hou er alleen niet van als mensen me erover willen vertellen of mij willen bekeren. Mijn keuze heb ik al lang geleden gemaakt. Verder denk ik gewoon leven en laten leven.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daarom zeg ik ook heel wijselijk niets
nou dat .....quote:Op maandag 18 mei 2015 23:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb er ook echt geen moeite mee hoor, ik hou er alleen niet van als mensen me erover willen vertellen of mij willen bekeren. Mijn keuze heb ik al lang geleden gemaakt. Verder denk ik gewoon leven en laten leven.
Is gewoon een kwestie van wederzijds respect.quote:
absoluutquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is gewoon een kwestie van wederzijds respect.
Dan snap je dat ik als niet gelovige ook niets van welk geloof dat ook weten wil. Daarbij ken ik de bijbel best wel een beetje hoor, het is niet zo dat ik er niets van weet. Maar iedereen maakt zijn eigen al dan niet weloverwogen keuze voor het een of het ander. En dat hoort inderdaad wederzijds te werken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
absoluut
iedereen moet het zijn doen en kunnen doen..
maar andersom ookIk wil dingen neit doen en ook niet opgelegd krijgen
same story hierquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan snap je dat ik als niet gelovige ook niets van welk geloof dat ook weten wil. Daarbij ken ik de bijbel best wel een beetje hoor, het is niet zo dat ik er niets van weet. Maar iedereen maakt zijn eigen al dan niet weloverwogen keuze voor het een of het ander. En dat hoort inderdaad wederzijds te werken.
rippen kost veel tijdquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jeumig, ik ben al behoorlijk lang aan het rippen, wilde een en ander uit mijn collectie bij mijn mp3 verzameling voegen.
Het heeft een doel hoor.quote:
Ah, daar is de grootmoeder van Fok.quote:
Beetje later thuis dan de bedoelingquote:
trustuh dan Spezzquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:33 schreef Spezza19 het volgende:
Druk nog hier.
Kom alleen even welterusten zeggen.
Was weer een klote avond...
Het is ook kloteweer.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:33 schreef Spezza19 het volgende:
Druk nog hier.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:33 schreef Spezza19 het volgende:
Druk nog hier.
Hehehe dat was echt wel weer fijn!quote:
quote:
Wat een vrolijkheid weer.quote:
Goed bezig.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 06:23 schreef just me het volgende:
Ik ben dus spontaan 'n uur te vroeg wakkerGa gewoon wat eerder werken, ik moet toch ook eerder van mijn werk af vanmiddag, dat compenseert weer!
Ah beter!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 06:25 schreef just me het volgende:
Ja vind ik wel zo netjes eigenlijk, demoet van 2 kanten komen. Mijn directeur doet niet moeilijk als ik soms eerder weg moet, zo laat ik me van mijn goeie kant zien
Ik heb vandaag therapie, dus voor een tukkie is er weinig tijd!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 06:27 schreef just me het volgende:
En ToT ga je nu de hele dag en avond wakker blijven of vanmiddag toch even een tukkie doen?
Hoppa meteen in de realiteitquote:Op dinsdag 19 mei 2015 06:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb vandaag therapie, dus voor een tukkie is er weinig tijd!
Ja m'n eigen keuze; deze vakantie heb ik precies tijdens een "pauze" in de therapie ingepland.quote:
Ben je weer helemaal opgeknapt btw ?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 06:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja m'n eigen keuze; deze vakantie heb ik precies tijdens een "pauze" in de therapie ingepland.
Ach ik zit nog wel wat te hoesten, maar al met al gaat het wel weer goed, ja!quote:
Best k*t als je in het buitenland ziek wordt en medicijnen nodig hebt, was het wel te vertrouwen daar allemaal? Goede know-how van medicijnen ?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 06:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik zit nog wel wat te hoesten, maar al met al gaat het wel weer goed, ja!
Ik voel me in ieder geval niet meer ziek of zo.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 06:37 schreef just me het volgende:
[..]
Best k*t als je in het buitenland ziek wordt en medicijnen nodig hebt, was het wel te vertrouwen daar allemaal? Goede know-how van medicijnen ?
Whehe!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 06:48 schreef just me het volgende:
wat een verhaal..... nou ik ben blij dat je nog leeft !
En aan het eind van de dag gewoon een bosje dagen hebben.quote:
aiquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:54 schreef Spezza19 het volgende:
Net een bui hier.
En raamrubber van mijn auto hangt los, dus liep deels naar binnen
ooit wel eens het schuifdakje van mijn auto open laten staan...en kwam er pas achter toen ik ging zitten en bij elke bocht die ik namquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:54 schreef Spezza19 het volgende:
Net een bui hier.
En raamrubber van mijn auto hangt los, dus liep deels naar binnen
Ach, gelukkig aan de bijrijders kantquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:02 schreef just me het volgende:
[..]
ooit wel eens het schuifdakje van mijn auto open laten staan...en kwam er pas achter toen ik ging zitten en bij elke bocht die ik namkreeg ik een douche over me heen
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:28 schreef Symphonic het volgende:
De jurk voor vanavond is toch uitgelekt:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
ToT
Hoe is het nu?
Aan de beterende hand?
Top!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:36 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
Ja gaat prima hier!Nog wel wat gekuch, maar verder issie goed.
Hoestie daar?
Okee dan. Ja was afgelopen avond vrij rustig hier he?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Top!
Hier rommelen we lekker door enzo
net als het onweer
Geen idee wat ze daarmee bedoelen.quote:Trijntje vlekkeloos tijdens allerlaatste repetitie
Dat ze vlekkeloos ontvangen wordt tijdens het optreden?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Volgens het AD van vandaag is
[..]
Geen idee wat ze daarmee bedoelen.
vlekjes zijn weggewerktquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat ze vlekkeloos ontvangen wordt tijdens het optreden?
We gaan het zienquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze hebben een emmer Cetabever tegen d'r gaffel aan geplamuurd?
Misschien dat een dikke laag Cetabever haar een wat meer natuurlijke look kan geven dan wat ze met haar Botox krijgt.quote:
Gup is in ESF stemmingquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:30 schreef ToT het volgende:
Trijntje op Gup, yay! Gelukkig zonder dat ze daadwerkelijk zingt.
Begrijp ik idd!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Te duffe oude artiest, matig nummer, geen bijzondere act, te weinig buurlanden, enz enz
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb eindelijk ook een eigen unboxing video
Ik keek bij andere unboxing playstation 2 vidoe's en kom er een tegen van iemand die 400.000 views heeft met precies een 2e hands verpakking open makenquote:
Van mij hadden ze meer tijd aan de smaak van het bier mogen besteden dan aan het design van het etiket.quote:
Ik heb ze net pas koud liggen. Dus binnenkort zal ik mijn oordeel vellen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Van mij hadden ze meer tijd aan de smaak van het bier mogen besteden dan aan het design van het etiket.
Zijn wel flesjes van een halve liter.quote:
heb je ze gekocht vanwege het etiket?quote:
Ook.quote:
Helemaal mijn gedachte, ik denk WTF is dat voor een bier, etiket spreekt me al niet aan, goed bier heeft geen ruig etiket nodig.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Van mij hadden ze meer tijd aan de smaak van het bier mogen besteden dan aan het design van het etiket.
Eigen pilsje van Iron Maiden joh.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Helemaal mijn gedachte, ik denk WTF is dat voor een bier, etiket spreekt me al niet aan, goed bier heeft geen ruig etiket nodig.
[ afbeelding ]
Ga dan nu een uurtje of 2 plat.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:54 schreef ToT het volgende:
Is het al een uurtje of 10 of zo? Ik wil naar bed!
![]()
alles met matequote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook.
Maar ook omdat ik gewoon nieuwsgierig ben naar de smaak.
Niet alles is voor mij hoor, maar ook voor wat maten van me.
brands bier is ook lekker!!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Helemaal mijn gedachte, ik denk WTF is dat voor een bier, etiket spreekt me al niet aan, goed bier heeft geen ruig etiket nodig.
[ afbeelding ]
ja, maar wat zegt dat over de smaak van het bier?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Eigen pilsje van Iron Maiden joh.En het is een heel bekend plaatje van ze.
Daar is toch niets mis mee? Wekker zetten en plat gaan.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan moet ik serieus echt de wekker zetten, anders word ik WEER om 3 uur 's nachts wakker!
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:56 schreef ToT het volgende:
Maar misschien is even gestrekt gaan toch wel even een goed idee.
Hehehe check!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar is toch niets mis mee? Wekker zetten en plat gaan.
Brand bier is goed bier al sinds 1340. Ik onthoud mij verder van enig chauvinisme.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:55 schreef just me het volgende:
Als ik met die groep mensen in de Ardennen ga golfen koop ik altijd wijn met een interessant etiket en zo goedkoop mogelijk
[..]
alles met mate
[..]
brands bier is ook lekker!!
Pit ze.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:56 schreef ToT het volgende:
Maar misschien is even gestrekt gaan toch wel even een goed idee.
Ben jij al zo oud?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Brand bier is goed bier al sinds 1340. Ik onthoud mij verder van enig chauvinisme.
maar jong van geestquote:
Dat zeker. Ik heb me door de jaren heen jonger gedronken.quote:
LOLquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zeker. Ik heb me door de jaren heen jonger gedronken.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zeker. Ik heb me door de jaren heen jonger gedronken.
Hun Korenwolf is ruigquote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind Gulpener Dort erg lekker. Amberkleurig ietsje zwaarder biertje.quote:
Het etiket?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind Gulpener Dort erg lekker. Amberkleurig ietsje zwaarder biertje.
Ik ken het bier hoor, in october voor het laatst gedronken. Desondanks blijft een hamster op een etiket gewoon cooler.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, dat zit er nu eenmaal op en drink ik niet, maar het bier is lekker.
[ afbeelding ]
Die hamster heeft nog voor aardig wat consternatie gezorgd bij bouwactiviteiten.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ken het bier hoor, in october voor het laatst gedronken. Desondanks blijft een hamster op een etiket gewoon cooler.
quote:
* just me welquote:
Nou nee, dat is niet mijn ding. Ik ben druk met CD's rippen.quote:
ik ben heel druk met niks doenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou nee, dat is niet mijn ding. Ik ben druk met CD's rippen.
Even een uurtje spontaanquote:
Hoi Mo, DDM en Just Mequote:
gisteren ging de dj naar bed, toen zijn de 2 overgebleven luisteraars ook maar naar bed gegaanquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoi Mo, DDM en Just Me
Alles goed hier? (lekker rustig wel)
Laat me raden, Melting heeft gisteren gedraaidquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gisteren ging de dj naar bed, toen zijn de 2 overgebleven luisteraars ook maar naar bed gegaan
tis heel rustig, ToT is zeker toch EVEN gaan slapenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoi Mo, DDM en Just Me
Zijn wel meerdere periodes dat het wat rustiger is hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:59 schreef just me het volgende:
[..]
tis heel rustig, ToT is zeker toch EVEN gaan slapen
heel gelukkig IMHO en weer aan de beterende handquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zijn wel meerdere periodes dat het wat rustiger is hoor.
Hoe is het nu met ToT?
Goed te horenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:01 schreef just me het volgende:
[..]
heel gelukkig IMHO en weer aan de beterende hand
Alles kits hier, ik zit hier een hele ruk CD's te rippen. Een externe disk vullen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoi Mo, DDM en Just Me
Dat was best gezellig, en over Melting zeg ik niks...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laat me raden, Melting heeft gisteren gedraaid
Vorige week heb ik zelfs 2x diep in de nacht gedraaid maar dat ga ik deze week maar niet herhalen
Whé hé héquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alles kits hier, ik zit hier een hele ruk CD's te rippen. Een externe disk vullen.
Beetje een puinhoop bij mij, ik heb nogal wat CD's maar die zijn na de verhuizing niet meer uit de dozen gekomen. Ik had er wel een deel al van geript, maar er kan nog best wat bij.
ToT is thuis, hij is moe, het gaat weer beter met hem en nu is ie nog bij aan het komen, dus ligt ie te slapen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zijn wel meerdere periodes dat het wat rustiger is hoor.
Hoe is het nu met ToT?
Je hoeft ook niets over Melt te zeggen hoor, hij gaat altijd vroeg slapen omdat hij ook vroeg op moet. Is helemaal geen slecht ideequote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was best gezellig, en over Melting zeg ik niks...
Ik zit nu op 5 jaar.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whé hé hé
Herkenbaar ik heb de dozen met cd's geloof ik pas 8 jaar na de verhuizing uitgepakt
En moet nog heel veel rippen
toen ik mijn auto leeg moest halen kwam ik daar cd's tegen die ik al jaren kwijt wasquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whé hé hé
Herkenbaar ik heb de dozen met cd's geloof ik pas 8 jaar na de verhuizing uitgepakt
En moet nog heel veel rippen
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ToT is thuis, hij is moe, het gaat weer beter met hem en nu is ie nog bij aan het komen, dus ligt ie te slapen.
Minimal kan goed in de nachtelijke uurtjes.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je hoeft ook niets over Melt te zeggen hoor, hij gaat altijd vroeg slapen omdat hij ook vroeg op moet. Is helemaal geen slecht idee
Was trouwens de eerste keer dat ik minimal muziek op R49 draaide
En ook trouwens zo'n 10 jaar of zo dat ik het echt even weer luisterde
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
toen ik mijn auto leeg moest halen kwam ik daar cd's tegen die ik al jaren kwijt was
Laat in de avond ook hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Minimal kan goed in de nachtelijke uurtjes.
Ja, maar het is niet echt muziek voor iedereen. De meeste luisteraars willen toch het gangbare spul horen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laat in de avond ook hoor
's avonds terug uit Duitsland of Frankrijk rijden, zalig om dan naar Philip Glass te luisteren
Geen idee, ik ben zelf pas 20 minuutjes binnenquote:
Truequote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet echt muziek voor iedereen. De meeste luisteraars willen toch het gangbare spul horen.
Via een vriend moderne Franse muziek leren kennen en toen ook zelf op zoek gegaan. Best veel goede franstalige bands. Maar ik zou daarom ook weer eens een Franse Show draaien.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die kende ik nog niet. Nu zit ik ook totaal niet in de Franse muziek
Misschien zit ie wel gewoon amberkleurig bier te drinkenquote:
Heerlijk relaxen op ons kasteeltje.quote:
En kou kleumen bij het pissenquote:
Nah, morgen gewoon werkenquote:
OK succes, Niet te laat gaan slapen... Had je Trijntje al gedraaid voor dat we teleurstellend uit Wenen afdruipenquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
OK succes, Niet te laat gaan slapen... Had je Trijntje al gedraaid voor dat we teleurstellend uit Wenen afdruipen
Denk het niet, maar met dr hakken achterover in de slootquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]die heb ik eenmaal gedraaid op de dag van 'presenteren' en besloten dat wai wai wai nummer nooit meer te draaien
Mag ze als laatste eindigen
Want?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, ik had vandaag bedacht dat ik vanavond in bad zou gaan
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, ik had vandaag bedacht dat ik vanavond in bad zou gaan
Vroeguh hč, toen zonden we nog winnaars naar het ESFquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk het niet, maar met dr hakken achterover in de sloot
ik ben o.a. verhuisd vanwege een bad.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog veel in het buitenland werkte vond ik het zalig om, zodra ik thuis kwam in bad te liggen. Maar de enige keer dat ik de afgelopen 5 jaar het bad nog eens gevuld heb gehad was om een wollen deken te wassen
Teveel in de badhotels gebadderd dus ... Ik probeer het 1 of 2 keer per jaar... Maar dan is ie net vol kruip ik er al weer uit... Geen geduld... Maar ik zie DDM gewoon met haar tablet verder postenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog veel in het buitenland werkte vond ik het zalig om, zodra ik thuis kwam in bad te liggen. Maar de enige keer dat ik de afgelopen 5 jaar het bad nog eens gevuld heb gehad was om een wollen deken te wassen
Ow, een bad was ook wel een vereiste in mijn huidige appartement hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben o.a. verhuisd vanwege een bad.
Ik ken mijn ESF klassiekersquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:42 schreef chufi het volgende:
Muis , je gelooft het niet maar deze avond dacht ik aan dit nummer om het ergens te plaatsen of aan te vragen
Ik heb een bad, maar ik begin het gevaarlijk te vinden om daarin te douchenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, een bad was ook wel een vereiste in mijn huidige appartement hoor
Vroeger zocht ik hotels ook altijd uit op kamer + bad
Want? Instap te hoog geworden? Te glad?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een bad, maar ik begin het gevaarlijk te vinden om daarin te douchen
Ik niet, maar ik vond ooit het liedje van Catherine Ferry - Un, Deux, Trois leuk.quote:
U vraagt, wij draaienquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik vond ooit het liedje van Catherine Ferry - Un, Deux, Trois leuk.
Gevaarlijk gladquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Want? Instap te hoog geworden? Te glad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |