Dat was best gezellig, en over Melting zeg ik niks...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laat me raden, Melting heeft gisteren gedraaid
Vorige week heb ik zelfs 2x diep in de nacht gedraaid maar dat ga ik deze week maar niet herhalen
Whé hé héquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alles kits hier, ik zit hier een hele ruk CD's te rippen. Een externe disk vullen.
Beetje een puinhoop bij mij, ik heb nogal wat CD's maar die zijn na de verhuizing niet meer uit de dozen gekomen. Ik had er wel een deel al van geript, maar er kan nog best wat bij.
ToT is thuis, hij is moe, het gaat weer beter met hem en nu is ie nog bij aan het komen, dus ligt ie te slapen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zijn wel meerdere periodes dat het wat rustiger is hoor.
Hoe is het nu met ToT?
Je hoeft ook niets over Melt te zeggen hoor, hij gaat altijd vroeg slapen omdat hij ook vroeg op moet. Is helemaal geen slecht ideequote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was best gezellig, en over Melting zeg ik niks...
Ik zit nu op 5 jaar.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whé hé hé
Herkenbaar ik heb de dozen met cd's geloof ik pas 8 jaar na de verhuizing uitgepakt
En moet nog heel veel rippen
toen ik mijn auto leeg moest halen kwam ik daar cd's tegen die ik al jaren kwijt wasquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whé hé hé
Herkenbaar ik heb de dozen met cd's geloof ik pas 8 jaar na de verhuizing uitgepakt
En moet nog heel veel rippen
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ToT is thuis, hij is moe, het gaat weer beter met hem en nu is ie nog bij aan het komen, dus ligt ie te slapen.
Minimal kan goed in de nachtelijke uurtjes.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je hoeft ook niets over Melt te zeggen hoor, hij gaat altijd vroeg slapen omdat hij ook vroeg op moet. Is helemaal geen slecht idee
Was trouwens de eerste keer dat ik minimal muziek op R49 draaide
En ook trouwens zo'n 10 jaar of zo dat ik het echt even weer luisterde
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
toen ik mijn auto leeg moest halen kwam ik daar cd's tegen die ik al jaren kwijt was
Laat in de avond ook hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Minimal kan goed in de nachtelijke uurtjes.
Ja, maar het is niet echt muziek voor iedereen. De meeste luisteraars willen toch het gangbare spul horen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laat in de avond ook hoor
's avonds terug uit Duitsland of Frankrijk rijden, zalig om dan naar Philip Glass te luisteren
Geen idee, ik ben zelf pas 20 minuutjes binnenquote:
Truequote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet echt muziek voor iedereen. De meeste luisteraars willen toch het gangbare spul horen.
Via een vriend moderne Franse muziek leren kennen en toen ook zelf op zoek gegaan. Best veel goede franstalige bands. Maar ik zou daarom ook weer eens een Franse Show draaien.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die kende ik nog niet. Nu zit ik ook totaal niet in de Franse muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |