Femke, de enige die politiek leuk maakte, helemaal in haar eentjequote:Op maandag 18 mei 2015 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is dat die met femke halsema waardoor ze uit protest stopte met twitteren?
In duet met Wilders was pas leukquote:Op maandag 18 mei 2015 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Femke, de enige die politiek leuk maakte, helemaal in haar eentje
Die praat alsof ze een hete aardappel in haar strot heeft. En ik vind Thieme leuker uitzien, maar ik kan helaas niks met gelovigen, en Fleur mag er best zijn, maar die zit weer bij Wilders in de club.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Femke, de enige die politiek leuk maakte, helemaal in haar eentje
bootlegsquote:Op maandag 18 mei 2015 23:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In duet met Wilders was pas leuk
Oja thieme zat bij de zevende dags adventisten ofzo tochquote:Op maandag 18 mei 2015 23:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die praat alsof ze een hete aardappel in haar strot heeft. En ik vind Thieme leuker uitzien, maar ik kan helaas niks met gelovigen, en Fleur mag er best zijn, maar die zit weer bij Wilders in de club.
Ja, die club. Heb ik slechte ervaringen mee.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oja thieme zat bij de zevende dags adventisten ofzo toch
ik zeg even niets.. heel wijselijkquote:Op maandag 18 mei 2015 23:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oja thieme zat bij de zevende dags adventisten ofzo toch
daarom zeg ik ook heel wijselijk nietsquote:Op maandag 18 mei 2015 23:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Van mij mag iedereen geloven wat ie wil, maar hou mij er AUB buiten.
Ik heb er ook echt geen moeite mee hoor, ik hou er alleen niet van als mensen me erover willen vertellen of mij willen bekeren. Mijn keuze heb ik al lang geleden gemaakt. Verder denk ik gewoon leven en laten leven.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daarom zeg ik ook heel wijselijk niets
nou dat .....quote:Op maandag 18 mei 2015 23:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb er ook echt geen moeite mee hoor, ik hou er alleen niet van als mensen me erover willen vertellen of mij willen bekeren. Mijn keuze heb ik al lang geleden gemaakt. Verder denk ik gewoon leven en laten leven.
Is gewoon een kwestie van wederzijds respect.quote:
absoluutquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is gewoon een kwestie van wederzijds respect.
Dan snap je dat ik als niet gelovige ook niets van welk geloof dat ook weten wil. Daarbij ken ik de bijbel best wel een beetje hoor, het is niet zo dat ik er niets van weet. Maar iedereen maakt zijn eigen al dan niet weloverwogen keuze voor het een of het ander. En dat hoort inderdaad wederzijds te werken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
absoluut
iedereen moet het zijn doen en kunnen doen..
maar andersom ookIk wil dingen neit doen en ook niet opgelegd krijgen
same story hierquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan snap je dat ik als niet gelovige ook niets van welk geloof dat ook weten wil. Daarbij ken ik de bijbel best wel een beetje hoor, het is niet zo dat ik er niets van weet. Maar iedereen maakt zijn eigen al dan niet weloverwogen keuze voor het een of het ander. En dat hoort inderdaad wederzijds te werken.
rippen kost veel tijdquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jeumig, ik ben al behoorlijk lang aan het rippen, wilde een en ander uit mijn collectie bij mijn mp3 verzameling voegen.
Het heeft een doel hoor.quote:
Ah, daar is de grootmoeder van Fok.quote:
Beetje later thuis dan de bedoelingquote:
trustuh dan Spezzquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:33 schreef Spezza19 het volgende:
Druk nog hier.
Kom alleen even welterusten zeggen.
Was weer een klote avond...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |