Die jurk is tot daar aan toe, maar ga me nou niet vertellen dat Trijn daar een figuurtje voor heeft.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb die foto uitgeprint en op mijn kantoor gehangen met een post it over haar hoofd
ze kan beter een mime act gaan doen want zingen lukt haar ook al niet zo bestquote:Op maandag 18 mei 2015 21:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die jurk is tot daar aan toe, maar ga me nou niet vertellen dat Trijn daar een figuurtje voor heeft.
Ze kan beter een kaftan of iets dergelijks aantrekken.
ik heb gup op mute, ik ben even YT aan het afstruinen om ideetjes op te doen voor nieuwe showsquote:Op maandag 18 mei 2015 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Wie zit er te klooien met dat verzoekje?
het is dat ik er maar 5 mocht aanvragen, anders maaide ik al het gras voor je voeten weg. Oh en gup had er een aantal nietquote:
Ook niet verkeerdquote:Op maandag 18 mei 2015 22:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik luister momenteel Van Morrison - The Philosophers Stone. Ja, ik heb van zulke buien.
never mindquote:Op maandag 18 mei 2015 22:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is dat ik er maar 5 mocht aanvragen, anders maaide ik al het gras voor je voeten weg. Oh en gup had er een aantal niet
quote:Op maandag 18 mei 2015 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Yo
Terug van weggeweest, maar nog steeds gevreesd...
Yoyo.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Yo
eeejjjquote:Op maandag 18 mei 2015 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Yo
je bent er toch dan wel in je uppie opuit getrokken? Waar was je?quote:Op maandag 18 mei 2015 22:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Tip voor de toekomst.. ga niet een hele week op reist met vrienden wiens enige interesses films en zuipen is. Weekend is leuk, week in een prachtige stad is doodzonde
Bruggequote:Op maandag 18 mei 2015 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je bent er toch dan wel in je uppie opuit getrokken? Waar was je?
tyf ze de bioscoop in met een fles wijn en ga de stad verkennenquote:Op maandag 18 mei 2015 22:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Tip voor de toekomst.. ga niet een hele week op reist met vrienden wiens enige interesses films en zuipen is. Weekend is leuk, week in een prachtige stad is doodzonde
Brugge is mooi, als je de busladingen toeristen een beetje weet te mijden. Vroeger gingen we er best regelmatig heen.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Brugge
Ja inderdaad maar in m'n eentje gaan sightseeën en musea gaan bekijken met een kater
Nee een gemiddelde dag was met bier voor de tv filmpjes kijken en max 1 uitstapje van een uurquote:Op maandag 18 mei 2015 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tyf ze de bioscoop in met een fles wijn en ga de stad verkennen
maar ik snap het, zonde wel
Ik vond het eigenlijk niet hééél bijzonder.. Voor een weekend wel de moeite maar een week is langquote:Op maandag 18 mei 2015 22:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Brugge is mooi, als je de busladingen toeristen een beetje weet te mijden. Vroeger gingen we er best regelmatig heen.
U bent van 't zuidenquote:Op maandag 18 mei 2015 22:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, een week Brugge zou me ook gaan vervelen. Wij gingen gewoon een dagje, was niet zo ver
wel het minst.. 2x in 45 jaarquote:Op maandag 18 mei 2015 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ah de enige provincie waar ik nog nooit geweest ben
quote:Op maandag 18 mei 2015 22:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lekker naar het strand met SGP-mensen
Nee, daarom juistquote:Op maandag 18 mei 2015 22:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Eet zij die dieren gewoon op!?!!?
Wie is dat en waarom wil je haar mossel eten?quote:
nee die vegetarische mossel hoef ik nietquote:Op maandag 18 mei 2015 23:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wie is dat en waarom wil je haar mossel eten?
schijnt te stinken.. heb ik al eens gehoordquote:Op maandag 18 mei 2015 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee die vegetarische mossel hoef ik niet
quote:Op maandag 18 mei 2015 23:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
schijnt te stinken.. heb ik al eens gehoord
proestquote:Op maandag 18 mei 2015 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niet per sé bij haa rmaar bij vegetarische vrouwen
[bij voorbaat sorry]Waar denk je dat de term Spinaziekut vandaan komt? [/bij voorbaat sorry]quote:Op maandag 18 mei 2015 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niet per sé bij haa rmaar bij vegetarische vrouwen
Ik heb daar wel een verklaring voor, maar die pic mag ik hier niet posten.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[bij voorbaat sorry]Waar denk je dat de term Spinaziekut vandaan komt? [/bij voorbaat sorry]
wil ik het weten?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb daar wel een verklaring voor, maar die pic mag ik hier niet posten.
Is dat die met femke halsema waardoor ze uit protest stopte met twitteren?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb daar wel een verklaring voor, maar die pic mag ik hier niet posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |