Dat ze vlekkeloos ontvangen wordt tijdens het optreden?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Volgens het AD van vandaag is
[..]
Geen idee wat ze daarmee bedoelen.
vlekjes zijn weggewerktquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat ze vlekkeloos ontvangen wordt tijdens het optreden?
We gaan het zienquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze hebben een emmer Cetabever tegen d'r gaffel aan geplamuurd?
Misschien dat een dikke laag Cetabever haar een wat meer natuurlijke look kan geven dan wat ze met haar Botox krijgt.quote:
Gup is in ESF stemmingquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:30 schreef ToT het volgende:
Trijntje op Gup, yay! Gelukkig zonder dat ze daadwerkelijk zingt.
Begrijp ik idd!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Te duffe oude artiest, matig nummer, geen bijzondere act, te weinig buurlanden, enz enz
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb eindelijk ook een eigen unboxing video
Ik keek bij andere unboxing playstation 2 vidoe's en kom er een tegen van iemand die 400.000 views heeft met precies een 2e hands verpakking open makenquote:
Van mij hadden ze meer tijd aan de smaak van het bier mogen besteden dan aan het design van het etiket.quote:
Ik heb ze net pas koud liggen. Dus binnenkort zal ik mijn oordeel vellen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Van mij hadden ze meer tijd aan de smaak van het bier mogen besteden dan aan het design van het etiket.
Zijn wel flesjes van een halve liter.quote:
heb je ze gekocht vanwege het etiket?quote:
Ook.quote:
Helemaal mijn gedachte, ik denk WTF is dat voor een bier, etiket spreekt me al niet aan, goed bier heeft geen ruig etiket nodig.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Van mij hadden ze meer tijd aan de smaak van het bier mogen besteden dan aan het design van het etiket.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |