Femke, de enige die politiek leuk maakte, helemaal in haar eentjequote:Op maandag 18 mei 2015 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is dat die met femke halsema waardoor ze uit protest stopte met twitteren?
In duet met Wilders was pas leukquote:Op maandag 18 mei 2015 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Femke, de enige die politiek leuk maakte, helemaal in haar eentje
Die praat alsof ze een hete aardappel in haar strot heeft. En ik vind Thieme leuker uitzien, maar ik kan helaas niks met gelovigen, en Fleur mag er best zijn, maar die zit weer bij Wilders in de club.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Femke, de enige die politiek leuk maakte, helemaal in haar eentje
bootlegsquote:Op maandag 18 mei 2015 23:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In duet met Wilders was pas leuk
Oja thieme zat bij de zevende dags adventisten ofzo tochquote:Op maandag 18 mei 2015 23:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die praat alsof ze een hete aardappel in haar strot heeft. En ik vind Thieme leuker uitzien, maar ik kan helaas niks met gelovigen, en Fleur mag er best zijn, maar die zit weer bij Wilders in de club.
Ja, die club. Heb ik slechte ervaringen mee.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oja thieme zat bij de zevende dags adventisten ofzo toch
ik zeg even niets.. heel wijselijkquote:Op maandag 18 mei 2015 23:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oja thieme zat bij de zevende dags adventisten ofzo toch
daarom zeg ik ook heel wijselijk nietsquote:Op maandag 18 mei 2015 23:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Van mij mag iedereen geloven wat ie wil, maar hou mij er AUB buiten.
Ik heb er ook echt geen moeite mee hoor, ik hou er alleen niet van als mensen me erover willen vertellen of mij willen bekeren. Mijn keuze heb ik al lang geleden gemaakt. Verder denk ik gewoon leven en laten leven.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daarom zeg ik ook heel wijselijk niets
nou dat .....quote:Op maandag 18 mei 2015 23:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb er ook echt geen moeite mee hoor, ik hou er alleen niet van als mensen me erover willen vertellen of mij willen bekeren. Mijn keuze heb ik al lang geleden gemaakt. Verder denk ik gewoon leven en laten leven.
Is gewoon een kwestie van wederzijds respect.quote:
absoluutquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is gewoon een kwestie van wederzijds respect.
Dan snap je dat ik als niet gelovige ook niets van welk geloof dat ook weten wil. Daarbij ken ik de bijbel best wel een beetje hoor, het is niet zo dat ik er niets van weet. Maar iedereen maakt zijn eigen al dan niet weloverwogen keuze voor het een of het ander. En dat hoort inderdaad wederzijds te werken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
absoluut
iedereen moet het zijn doen en kunnen doen..
maar andersom ookIk wil dingen neit doen en ook niet opgelegd krijgen
same story hierquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan snap je dat ik als niet gelovige ook niets van welk geloof dat ook weten wil. Daarbij ken ik de bijbel best wel een beetje hoor, het is niet zo dat ik er niets van weet. Maar iedereen maakt zijn eigen al dan niet weloverwogen keuze voor het een of het ander. En dat hoort inderdaad wederzijds te werken.
rippen kost veel tijdquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jeumig, ik ben al behoorlijk lang aan het rippen, wilde een en ander uit mijn collectie bij mijn mp3 verzameling voegen.
Het heeft een doel hoor.quote:
Ah, daar is de grootmoeder van Fok.quote:
Beetje later thuis dan de bedoelingquote:
trustuh dan Spezzquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:33 schreef Spezza19 het volgende:
Druk nog hier.
Kom alleen even welterusten zeggen.
Was weer een klote avond...
Het is ook kloteweer.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:33 schreef Spezza19 het volgende:
Druk nog hier.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:33 schreef Spezza19 het volgende:
Druk nog hier.
Hehehe dat was echt wel weer fijn!quote:
quote:
Wat een vrolijkheid weer.quote:
Goed bezig.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 06:23 schreef just me het volgende:
Ik ben dus spontaan 'n uur te vroeg wakkerGa gewoon wat eerder werken, ik moet toch ook eerder van mijn werk af vanmiddag, dat compenseert weer!
Ah beter!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 06:25 schreef just me het volgende:
Ja vind ik wel zo netjes eigenlijk, demoet van 2 kanten komen. Mijn directeur doet niet moeilijk als ik soms eerder weg moet, zo laat ik me van mijn goeie kant zien
Ik heb vandaag therapie, dus voor een tukkie is er weinig tijd!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 06:27 schreef just me het volgende:
En ToT ga je nu de hele dag en avond wakker blijven of vanmiddag toch even een tukkie doen?
Hoppa meteen in de realiteitquote:Op dinsdag 19 mei 2015 06:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb vandaag therapie, dus voor een tukkie is er weinig tijd!
Ja m'n eigen keuze; deze vakantie heb ik precies tijdens een "pauze" in de therapie ingepland.quote:
Ben je weer helemaal opgeknapt btw ?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 06:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja m'n eigen keuze; deze vakantie heb ik precies tijdens een "pauze" in de therapie ingepland.
Ach ik zit nog wel wat te hoesten, maar al met al gaat het wel weer goed, ja!quote:
Best k*t als je in het buitenland ziek wordt en medicijnen nodig hebt, was het wel te vertrouwen daar allemaal? Goede know-how van medicijnen ?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 06:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik zit nog wel wat te hoesten, maar al met al gaat het wel weer goed, ja!
Ik voel me in ieder geval niet meer ziek of zo.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 06:37 schreef just me het volgende:
[..]
Best k*t als je in het buitenland ziek wordt en medicijnen nodig hebt, was het wel te vertrouwen daar allemaal? Goede know-how van medicijnen ?
Whehe!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 06:48 schreef just me het volgende:
wat een verhaal..... nou ik ben blij dat je nog leeft !
En aan het eind van de dag gewoon een bosje dagen hebben.quote:
aiquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:54 schreef Spezza19 het volgende:
Net een bui hier.
En raamrubber van mijn auto hangt los, dus liep deels naar binnen
ooit wel eens het schuifdakje van mijn auto open laten staan...en kwam er pas achter toen ik ging zitten en bij elke bocht die ik namquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:54 schreef Spezza19 het volgende:
Net een bui hier.
En raamrubber van mijn auto hangt los, dus liep deels naar binnen
Ach, gelukkig aan de bijrijders kantquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:02 schreef just me het volgende:
[..]
ooit wel eens het schuifdakje van mijn auto open laten staan...en kwam er pas achter toen ik ging zitten en bij elke bocht die ik namkreeg ik een douche over me heen
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:28 schreef Symphonic het volgende:
De jurk voor vanavond is toch uitgelekt:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
ToT
Hoe is het nu?
Aan de beterende hand?
Top!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:36 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
Ja gaat prima hier!Nog wel wat gekuch, maar verder issie goed.
Hoestie daar?
Okee dan. Ja was afgelopen avond vrij rustig hier he?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Top!
Hier rommelen we lekker door enzo
net als het onweer
Geen idee wat ze daarmee bedoelen.quote:Trijntje vlekkeloos tijdens allerlaatste repetitie
Dat ze vlekkeloos ontvangen wordt tijdens het optreden?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Volgens het AD van vandaag is
[..]
Geen idee wat ze daarmee bedoelen.
vlekjes zijn weggewerktquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat ze vlekkeloos ontvangen wordt tijdens het optreden?
We gaan het zienquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze hebben een emmer Cetabever tegen d'r gaffel aan geplamuurd?
Misschien dat een dikke laag Cetabever haar een wat meer natuurlijke look kan geven dan wat ze met haar Botox krijgt.quote:
Gup is in ESF stemmingquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:30 schreef ToT het volgende:
Trijntje op Gup, yay! Gelukkig zonder dat ze daadwerkelijk zingt.
Begrijp ik idd!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Te duffe oude artiest, matig nummer, geen bijzondere act, te weinig buurlanden, enz enz
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb eindelijk ook een eigen unboxing video
Ik keek bij andere unboxing playstation 2 vidoe's en kom er een tegen van iemand die 400.000 views heeft met precies een 2e hands verpakking open makenquote:
Van mij hadden ze meer tijd aan de smaak van het bier mogen besteden dan aan het design van het etiket.quote:
Ik heb ze net pas koud liggen. Dus binnenkort zal ik mijn oordeel vellen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Van mij hadden ze meer tijd aan de smaak van het bier mogen besteden dan aan het design van het etiket.
Zijn wel flesjes van een halve liter.quote:
heb je ze gekocht vanwege het etiket?quote:
Ook.quote:
Helemaal mijn gedachte, ik denk WTF is dat voor een bier, etiket spreekt me al niet aan, goed bier heeft geen ruig etiket nodig.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Van mij hadden ze meer tijd aan de smaak van het bier mogen besteden dan aan het design van het etiket.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |