SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LEES AUB HET MEET GEDEELTE IN DE SPOILER
Geīnteresseerden kunnen hun naam en ideeen (laten) toevoegenSPOILER: MEET MEET MEET MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Morgen de genadeloze afgang van Trijntje
quote:Op maandag 18 mei 2015 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
En vandaag weer een zakje chocolade kaneelamandelen leeg
je mag ieder jaar meedoen, daarom hebben ze nu twee halve finalesquote:Op maandag 18 mei 2015 20:35 schreef Melting het volgende:
Als Nederland de finale niet haalt, mogen ze volgend jaar dan niet deelnemen?
En sowieso het feit dat Australië mee doet aan het Songfestival.
gelukkig is de Belgische week niet zo vaak bij de Aldi. Al heb ik wel het idee dat ik ze als enige koop, weken later liggen de bakken nog vol.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dan is het misschien wel goed om even te bewegen.
Maar die zijn wel lekker ja.
quote:Op maandag 18 mei 2015 20:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gelukkig is de Belgische week niet zo vaak bij de Aldi. Al heb ik wel het idee dat ik ze als enige koop, weken later liggen de bakken nog vol.
ik kom niet zo vaak bij de Aldi eigenlijk, Lidl zit 1 minuut dichterbij en qua groente en fruit fijner, da's mijn huissupermarkt.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Die weten vast dat DDM toch elke week even binnenwandelt, dus we zullen maar genoeg inslaan.
quote:Op maandag 18 mei 2015 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Die weten vast dat DDM toch elke week even binnenwandelt, dus we zullen maar genoeg inslaan.
de Aldi ga ik met een grote boog omhenquote:Op maandag 18 mei 2015 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kom niet zo vaak bij de Aldi eigenlijk, Lidl zit 1 minuut dichterbij en qua groente en fruit fijner, da's mijn huissupermarkt.
ik ben verslaafd aan hun chocolaquote:Op maandag 18 mei 2015 20:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de Aldi ga ik met een grote boog omhen
slaap lekker!quote:Op maandag 18 mei 2015 21:00 schreef Melting het volgende:
Luitjes..... bedankt voor het luisteren.
Ik duik mijn bed in. De wekker gaat morgen weer om 5 uur.
FIjne avond nog allemaal.
slaap lekkerquote:Op maandag 18 mei 2015 21:00 schreef Melting het volgende:
Luitjes..... bedankt voor het luisteren.
Ik duik mijn bed in. De wekker gaat morgen weer om 5 uur.
FIjne avond nog allemaal.
schuif eens een stukkie opquote:Op maandag 18 mei 2015 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de dj is naar bed, zullen wij dan ook maar gaan?
quote:Op maandag 18 mei 2015 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
eerst je baard eraf![]()
Modern Talking
Ik heb die foto uitgeprint en op mijn kantoor gehangen met een post it over haar hoofdquote:Op maandag 18 mei 2015 21:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het zal me morgen wel wat worden, iedereen voor de TV om te kijken welke jurk, en of dat ding niet nog verder openscheurt.
Die jurk is tot daar aan toe, maar ga me nou niet vertellen dat Trijn daar een figuurtje voor heeft.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb die foto uitgeprint en op mijn kantoor gehangen met een post it over haar hoofd
ze kan beter een mime act gaan doen want zingen lukt haar ook al niet zo bestquote:Op maandag 18 mei 2015 21:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die jurk is tot daar aan toe, maar ga me nou niet vertellen dat Trijn daar een figuurtje voor heeft.
Ze kan beter een kaftan of iets dergelijks aantrekken.
ik heb gup op mute, ik ben even YT aan het afstruinen om ideetjes op te doen voor nieuwe showsquote:Op maandag 18 mei 2015 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Wie zit er te klooien met dat verzoekje?
het is dat ik er maar 5 mocht aanvragen, anders maaide ik al het gras voor je voeten weg. Oh en gup had er een aantal nietquote:
Ook niet verkeerdquote:Op maandag 18 mei 2015 22:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik luister momenteel Van Morrison - The Philosophers Stone. Ja, ik heb van zulke buien.
never mindquote:Op maandag 18 mei 2015 22:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is dat ik er maar 5 mocht aanvragen, anders maaide ik al het gras voor je voeten weg. Oh en gup had er een aantal niet
quote:Op maandag 18 mei 2015 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Yo
Terug van weggeweest, maar nog steeds gevreesd...
Yoyo.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Yo
eeejjjquote:Op maandag 18 mei 2015 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Yo
je bent er toch dan wel in je uppie opuit getrokken? Waar was je?quote:Op maandag 18 mei 2015 22:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Tip voor de toekomst.. ga niet een hele week op reist met vrienden wiens enige interesses films en zuipen is. Weekend is leuk, week in een prachtige stad is doodzonde
Bruggequote:Op maandag 18 mei 2015 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je bent er toch dan wel in je uppie opuit getrokken? Waar was je?
tyf ze de bioscoop in met een fles wijn en ga de stad verkennenquote:Op maandag 18 mei 2015 22:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Tip voor de toekomst.. ga niet een hele week op reist met vrienden wiens enige interesses films en zuipen is. Weekend is leuk, week in een prachtige stad is doodzonde
Brugge is mooi, als je de busladingen toeristen een beetje weet te mijden. Vroeger gingen we er best regelmatig heen.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Brugge
Ja inderdaad maar in m'n eentje gaan sightseeën en musea gaan bekijken met een kater
Nee een gemiddelde dag was met bier voor de tv filmpjes kijken en max 1 uitstapje van een uurquote:Op maandag 18 mei 2015 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tyf ze de bioscoop in met een fles wijn en ga de stad verkennen
maar ik snap het, zonde wel
Ik vond het eigenlijk niet hééél bijzonder.. Voor een weekend wel de moeite maar een week is langquote:Op maandag 18 mei 2015 22:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Brugge is mooi, als je de busladingen toeristen een beetje weet te mijden. Vroeger gingen we er best regelmatig heen.
U bent van 't zuidenquote:Op maandag 18 mei 2015 22:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, een week Brugge zou me ook gaan vervelen. Wij gingen gewoon een dagje, was niet zo ver
wel het minst.. 2x in 45 jaarquote:Op maandag 18 mei 2015 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ah de enige provincie waar ik nog nooit geweest ben
quote:Op maandag 18 mei 2015 22:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lekker naar het strand met SGP-mensen
Nee, daarom juistquote:Op maandag 18 mei 2015 22:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Eet zij die dieren gewoon op!?!!?
Wie is dat en waarom wil je haar mossel eten?quote:
nee die vegetarische mossel hoef ik nietquote:Op maandag 18 mei 2015 23:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wie is dat en waarom wil je haar mossel eten?
schijnt te stinken.. heb ik al eens gehoordquote:Op maandag 18 mei 2015 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee die vegetarische mossel hoef ik niet
quote:Op maandag 18 mei 2015 23:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
schijnt te stinken.. heb ik al eens gehoord
proestquote:Op maandag 18 mei 2015 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niet per sé bij haa rmaar bij vegetarische vrouwen
[bij voorbaat sorry]Waar denk je dat de term Spinaziekut vandaan komt? [/bij voorbaat sorry]quote:Op maandag 18 mei 2015 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niet per sé bij haa rmaar bij vegetarische vrouwen
Ik heb daar wel een verklaring voor, maar die pic mag ik hier niet posten.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[bij voorbaat sorry]Waar denk je dat de term Spinaziekut vandaan komt? [/bij voorbaat sorry]
wil ik het weten?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb daar wel een verklaring voor, maar die pic mag ik hier niet posten.
Is dat die met femke halsema waardoor ze uit protest stopte met twitteren?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb daar wel een verklaring voor, maar die pic mag ik hier niet posten.
Femke, de enige die politiek leuk maakte, helemaal in haar eentjequote:Op maandag 18 mei 2015 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is dat die met femke halsema waardoor ze uit protest stopte met twitteren?
In duet met Wilders was pas leukquote:Op maandag 18 mei 2015 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Femke, de enige die politiek leuk maakte, helemaal in haar eentje
Die praat alsof ze een hete aardappel in haar strot heeft. En ik vind Thieme leuker uitzien, maar ik kan helaas niks met gelovigen, en Fleur mag er best zijn, maar die zit weer bij Wilders in de club.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Femke, de enige die politiek leuk maakte, helemaal in haar eentje
bootlegsquote:Op maandag 18 mei 2015 23:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In duet met Wilders was pas leuk
Oja thieme zat bij de zevende dags adventisten ofzo tochquote:Op maandag 18 mei 2015 23:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die praat alsof ze een hete aardappel in haar strot heeft. En ik vind Thieme leuker uitzien, maar ik kan helaas niks met gelovigen, en Fleur mag er best zijn, maar die zit weer bij Wilders in de club.
Ja, die club. Heb ik slechte ervaringen mee.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oja thieme zat bij de zevende dags adventisten ofzo toch
ik zeg even niets.. heel wijselijkquote:Op maandag 18 mei 2015 23:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oja thieme zat bij de zevende dags adventisten ofzo toch
daarom zeg ik ook heel wijselijk nietsquote:Op maandag 18 mei 2015 23:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Van mij mag iedereen geloven wat ie wil, maar hou mij er AUB buiten.
Ik heb er ook echt geen moeite mee hoor, ik hou er alleen niet van als mensen me erover willen vertellen of mij willen bekeren. Mijn keuze heb ik al lang geleden gemaakt. Verder denk ik gewoon leven en laten leven.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daarom zeg ik ook heel wijselijk niets
nou dat .....quote:Op maandag 18 mei 2015 23:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb er ook echt geen moeite mee hoor, ik hou er alleen niet van als mensen me erover willen vertellen of mij willen bekeren. Mijn keuze heb ik al lang geleden gemaakt. Verder denk ik gewoon leven en laten leven.
Is gewoon een kwestie van wederzijds respect.quote:
absoluutquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is gewoon een kwestie van wederzijds respect.
Dan snap je dat ik als niet gelovige ook niets van welk geloof dat ook weten wil. Daarbij ken ik de bijbel best wel een beetje hoor, het is niet zo dat ik er niets van weet. Maar iedereen maakt zijn eigen al dan niet weloverwogen keuze voor het een of het ander. En dat hoort inderdaad wederzijds te werken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
absoluut
iedereen moet het zijn doen en kunnen doen..
maar andersom ookIk wil dingen neit doen en ook niet opgelegd krijgen
same story hierquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan snap je dat ik als niet gelovige ook niets van welk geloof dat ook weten wil. Daarbij ken ik de bijbel best wel een beetje hoor, het is niet zo dat ik er niets van weet. Maar iedereen maakt zijn eigen al dan niet weloverwogen keuze voor het een of het ander. En dat hoort inderdaad wederzijds te werken.
rippen kost veel tijdquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jeumig, ik ben al behoorlijk lang aan het rippen, wilde een en ander uit mijn collectie bij mijn mp3 verzameling voegen.
Het heeft een doel hoor.quote:
Ah, daar is de grootmoeder van Fok.quote:
Beetje later thuis dan de bedoelingquote:
trustuh dan Spezzquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:33 schreef Spezza19 het volgende:
Druk nog hier.
Kom alleen even welterusten zeggen.
Was weer een klote avond...
Het is ook kloteweer.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:33 schreef Spezza19 het volgende:
Druk nog hier.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:33 schreef Spezza19 het volgende:
Druk nog hier.
Hehehe dat was echt wel weer fijn!quote:
quote:
Wat een vrolijkheid weer.quote:
Goed bezig.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 06:23 schreef just me het volgende:
Ik ben dus spontaan 'n uur te vroeg wakkerGa gewoon wat eerder werken, ik moet toch ook eerder van mijn werk af vanmiddag, dat compenseert weer!
Ah beter!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 06:25 schreef just me het volgende:
Ja vind ik wel zo netjes eigenlijk, demoet van 2 kanten komen. Mijn directeur doet niet moeilijk als ik soms eerder weg moet, zo laat ik me van mijn goeie kant zien
Ik heb vandaag therapie, dus voor een tukkie is er weinig tijd!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 06:27 schreef just me het volgende:
En ToT ga je nu de hele dag en avond wakker blijven of vanmiddag toch even een tukkie doen?
Hoppa meteen in de realiteitquote:Op dinsdag 19 mei 2015 06:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb vandaag therapie, dus voor een tukkie is er weinig tijd!
Ja m'n eigen keuze; deze vakantie heb ik precies tijdens een "pauze" in de therapie ingepland.quote:
Ben je weer helemaal opgeknapt btw ?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 06:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja m'n eigen keuze; deze vakantie heb ik precies tijdens een "pauze" in de therapie ingepland.
Ach ik zit nog wel wat te hoesten, maar al met al gaat het wel weer goed, ja!quote:
Best k*t als je in het buitenland ziek wordt en medicijnen nodig hebt, was het wel te vertrouwen daar allemaal? Goede know-how van medicijnen ?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 06:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik zit nog wel wat te hoesten, maar al met al gaat het wel weer goed, ja!
Ik voel me in ieder geval niet meer ziek of zo.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 06:37 schreef just me het volgende:
[..]
Best k*t als je in het buitenland ziek wordt en medicijnen nodig hebt, was het wel te vertrouwen daar allemaal? Goede know-how van medicijnen ?
Whehe!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 06:48 schreef just me het volgende:
wat een verhaal..... nou ik ben blij dat je nog leeft !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |