Heerlijk relaxen op ons kasteeltje.quote:
En kou kleumen bij het pissenquote:
Nah, morgen gewoon werkenquote:
OK succes, Niet te laat gaan slapen... Had je Trijntje al gedraaid voor dat we teleurstellend uit Wenen afdruipenquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
OK succes, Niet te laat gaan slapen... Had je Trijntje al gedraaid voor dat we teleurstellend uit Wenen afdruipen
Denk het niet, maar met dr hakken achterover in de slootquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]die heb ik eenmaal gedraaid op de dag van 'presenteren' en besloten dat wai wai wai nummer nooit meer te draaien
Mag ze als laatste eindigen
Want?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, ik had vandaag bedacht dat ik vanavond in bad zou gaan
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, ik had vandaag bedacht dat ik vanavond in bad zou gaan
Vroeguh hč, toen zonden we nog winnaars naar het ESFquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk het niet, maar met dr hakken achterover in de sloot
ik ben o.a. verhuisd vanwege een bad.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog veel in het buitenland werkte vond ik het zalig om, zodra ik thuis kwam in bad te liggen. Maar de enige keer dat ik de afgelopen 5 jaar het bad nog eens gevuld heb gehad was om een wollen deken te wassen
Teveel in de badhotels gebadderd dus ... Ik probeer het 1 of 2 keer per jaar... Maar dan is ie net vol kruip ik er al weer uit... Geen geduld... Maar ik zie DDM gewoon met haar tablet verder postenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog veel in het buitenland werkte vond ik het zalig om, zodra ik thuis kwam in bad te liggen. Maar de enige keer dat ik de afgelopen 5 jaar het bad nog eens gevuld heb gehad was om een wollen deken te wassen
Ow, een bad was ook wel een vereiste in mijn huidige appartement hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben o.a. verhuisd vanwege een bad.
Ik ken mijn ESF klassiekersquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:42 schreef chufi het volgende:
Muis , je gelooft het niet maar deze avond dacht ik aan dit nummer om het ergens te plaatsen of aan te vragen
Ik heb een bad, maar ik begin het gevaarlijk te vinden om daarin te douchenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, een bad was ook wel een vereiste in mijn huidige appartement hoor
Vroeger zocht ik hotels ook altijd uit op kamer + bad
Want? Instap te hoog geworden? Te glad?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een bad, maar ik begin het gevaarlijk te vinden om daarin te douchen
Ik niet, maar ik vond ooit het liedje van Catherine Ferry - Un, Deux, Trois leuk.quote:
U vraagt, wij draaienquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik vond ooit het liedje van Catherine Ferry - Un, Deux, Trois leuk.
Gevaarlijk gladquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Want? Instap te hoog geworden? Te glad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |