Eigen pilsje van Iron Maiden joh.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Helemaal mijn gedachte, ik denk WTF is dat voor een bier, etiket spreekt me al niet aan, goed bier heeft geen ruig etiket nodig.
[ afbeelding ]
Ga dan nu een uurtje of 2 plat.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:54 schreef ToT het volgende:
Is het al een uurtje of 10 of zo? Ik wil naar bed!
![]()
alles met matequote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook.
Maar ook omdat ik gewoon nieuwsgierig ben naar de smaak.
Niet alles is voor mij hoor, maar ook voor wat maten van me.
brands bier is ook lekker!!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Helemaal mijn gedachte, ik denk WTF is dat voor een bier, etiket spreekt me al niet aan, goed bier heeft geen ruig etiket nodig.
[ afbeelding ]
ja, maar wat zegt dat over de smaak van het bier?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Eigen pilsje van Iron Maiden joh.En het is een heel bekend plaatje van ze.
Daar is toch niets mis mee? Wekker zetten en plat gaan.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan moet ik serieus echt de wekker zetten, anders word ik WEER om 3 uur 's nachts wakker!
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:56 schreef ToT het volgende:
Maar misschien is even gestrekt gaan toch wel even een goed idee.
Hehehe check!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar is toch niets mis mee? Wekker zetten en plat gaan.
Brand bier is goed bier al sinds 1340. Ik onthoud mij verder van enig chauvinisme.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:55 schreef just me het volgende:
Als ik met die groep mensen in de Ardennen ga golfen koop ik altijd wijn met een interessant etiket en zo goedkoop mogelijk
[..]
alles met mate
[..]
brands bier is ook lekker!!
Pit ze.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:56 schreef ToT het volgende:
Maar misschien is even gestrekt gaan toch wel even een goed idee.
Ben jij al zo oud?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Brand bier is goed bier al sinds 1340. Ik onthoud mij verder van enig chauvinisme.
maar jong van geestquote:
Dat zeker. Ik heb me door de jaren heen jonger gedronken.quote:
LOLquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zeker. Ik heb me door de jaren heen jonger gedronken.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zeker. Ik heb me door de jaren heen jonger gedronken.
Hun Korenwolf is ruigquote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind Gulpener Dort erg lekker. Amberkleurig ietsje zwaarder biertje.quote:
Het etiket?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind Gulpener Dort erg lekker. Amberkleurig ietsje zwaarder biertje.
Ik ken het bier hoor, in october voor het laatst gedronken. Desondanks blijft een hamster op een etiket gewoon cooler.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, dat zit er nu eenmaal op en drink ik niet, maar het bier is lekker.
[ afbeelding ]
Die hamster heeft nog voor aardig wat consternatie gezorgd bij bouwactiviteiten.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ken het bier hoor, in october voor het laatst gedronken. Desondanks blijft een hamster op een etiket gewoon cooler.
quote:
* just me welquote:
Nou nee, dat is niet mijn ding. Ik ben druk met CD's rippen.quote:
ik ben heel druk met niks doenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou nee, dat is niet mijn ding. Ik ben druk met CD's rippen.
Even een uurtje spontaanquote:
Hoi Mo, DDM en Just Mequote:
gisteren ging de dj naar bed, toen zijn de 2 overgebleven luisteraars ook maar naar bed gegaanquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoi Mo, DDM en Just Me
Alles goed hier? (lekker rustig wel)
Laat me raden, Melting heeft gisteren gedraaidquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gisteren ging de dj naar bed, toen zijn de 2 overgebleven luisteraars ook maar naar bed gegaan
tis heel rustig, ToT is zeker toch EVEN gaan slapenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoi Mo, DDM en Just Me
Zijn wel meerdere periodes dat het wat rustiger is hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:59 schreef just me het volgende:
[..]
tis heel rustig, ToT is zeker toch EVEN gaan slapen
heel gelukkig IMHO en weer aan de beterende handquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zijn wel meerdere periodes dat het wat rustiger is hoor.
Hoe is het nu met ToT?
Goed te horenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:01 schreef just me het volgende:
[..]
heel gelukkig IMHO en weer aan de beterende hand
Alles kits hier, ik zit hier een hele ruk CD's te rippen. Een externe disk vullen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoi Mo, DDM en Just Me
Dat was best gezellig, en over Melting zeg ik niks...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laat me raden, Melting heeft gisteren gedraaid
Vorige week heb ik zelfs 2x diep in de nacht gedraaid maar dat ga ik deze week maar niet herhalen
Whé hé héquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alles kits hier, ik zit hier een hele ruk CD's te rippen. Een externe disk vullen.
Beetje een puinhoop bij mij, ik heb nogal wat CD's maar die zijn na de verhuizing niet meer uit de dozen gekomen. Ik had er wel een deel al van geript, maar er kan nog best wat bij.
ToT is thuis, hij is moe, het gaat weer beter met hem en nu is ie nog bij aan het komen, dus ligt ie te slapen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zijn wel meerdere periodes dat het wat rustiger is hoor.
Hoe is het nu met ToT?
Je hoeft ook niets over Melt te zeggen hoor, hij gaat altijd vroeg slapen omdat hij ook vroeg op moet. Is helemaal geen slecht ideequote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was best gezellig, en over Melting zeg ik niks...
Ik zit nu op 5 jaar.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whé hé hé
Herkenbaar ik heb de dozen met cd's geloof ik pas 8 jaar na de verhuizing uitgepakt
En moet nog heel veel rippen
toen ik mijn auto leeg moest halen kwam ik daar cd's tegen die ik al jaren kwijt wasquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whé hé hé
Herkenbaar ik heb de dozen met cd's geloof ik pas 8 jaar na de verhuizing uitgepakt
En moet nog heel veel rippen
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ToT is thuis, hij is moe, het gaat weer beter met hem en nu is ie nog bij aan het komen, dus ligt ie te slapen.
Minimal kan goed in de nachtelijke uurtjes.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je hoeft ook niets over Melt te zeggen hoor, hij gaat altijd vroeg slapen omdat hij ook vroeg op moet. Is helemaal geen slecht idee
Was trouwens de eerste keer dat ik minimal muziek op R49 draaide
En ook trouwens zo'n 10 jaar of zo dat ik het echt even weer luisterde
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
toen ik mijn auto leeg moest halen kwam ik daar cd's tegen die ik al jaren kwijt was
Laat in de avond ook hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Minimal kan goed in de nachtelijke uurtjes.
Ja, maar het is niet echt muziek voor iedereen. De meeste luisteraars willen toch het gangbare spul horen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laat in de avond ook hoor
's avonds terug uit Duitsland of Frankrijk rijden, zalig om dan naar Philip Glass te luisteren
Geen idee, ik ben zelf pas 20 minuutjes binnenquote:
Truequote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet echt muziek voor iedereen. De meeste luisteraars willen toch het gangbare spul horen.
Via een vriend moderne Franse muziek leren kennen en toen ook zelf op zoek gegaan. Best veel goede franstalige bands. Maar ik zou daarom ook weer eens een Franse Show draaien.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die kende ik nog niet. Nu zit ik ook totaal niet in de Franse muziek
Misschien zit ie wel gewoon amberkleurig bier te drinkenquote:
Heerlijk relaxen op ons kasteeltje.quote:
En kou kleumen bij het pissenquote:
Nah, morgen gewoon werkenquote:
OK succes, Niet te laat gaan slapen... Had je Trijntje al gedraaid voor dat we teleurstellend uit Wenen afdruipenquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
OK succes, Niet te laat gaan slapen... Had je Trijntje al gedraaid voor dat we teleurstellend uit Wenen afdruipen
Denk het niet, maar met dr hakken achterover in de slootquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]die heb ik eenmaal gedraaid op de dag van 'presenteren' en besloten dat wai wai wai nummer nooit meer te draaien
Mag ze als laatste eindigen
Want?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, ik had vandaag bedacht dat ik vanavond in bad zou gaan
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, ik had vandaag bedacht dat ik vanavond in bad zou gaan
Vroeguh hč, toen zonden we nog winnaars naar het ESFquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk het niet, maar met dr hakken achterover in de sloot
ik ben o.a. verhuisd vanwege een bad.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog veel in het buitenland werkte vond ik het zalig om, zodra ik thuis kwam in bad te liggen. Maar de enige keer dat ik de afgelopen 5 jaar het bad nog eens gevuld heb gehad was om een wollen deken te wassen
Teveel in de badhotels gebadderd dus ... Ik probeer het 1 of 2 keer per jaar... Maar dan is ie net vol kruip ik er al weer uit... Geen geduld... Maar ik zie DDM gewoon met haar tablet verder postenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog veel in het buitenland werkte vond ik het zalig om, zodra ik thuis kwam in bad te liggen. Maar de enige keer dat ik de afgelopen 5 jaar het bad nog eens gevuld heb gehad was om een wollen deken te wassen
Ow, een bad was ook wel een vereiste in mijn huidige appartement hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben o.a. verhuisd vanwege een bad.
Ik ken mijn ESF klassiekersquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:42 schreef chufi het volgende:
Muis , je gelooft het niet maar deze avond dacht ik aan dit nummer om het ergens te plaatsen of aan te vragen
Ik heb een bad, maar ik begin het gevaarlijk te vinden om daarin te douchenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, een bad was ook wel een vereiste in mijn huidige appartement hoor
Vroeger zocht ik hotels ook altijd uit op kamer + bad
Want? Instap te hoog geworden? Te glad?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een bad, maar ik begin het gevaarlijk te vinden om daarin te douchen
Ik niet, maar ik vond ooit het liedje van Catherine Ferry - Un, Deux, Trois leuk.quote:
U vraagt, wij draaienquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik vond ooit het liedje van Catherine Ferry - Un, Deux, Trois leuk.
Gevaarlijk gladquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Want? Instap te hoog geworden? Te glad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |