Eigen pilsje van Iron Maiden joh.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Helemaal mijn gedachte, ik denk WTF is dat voor een bier, etiket spreekt me al niet aan, goed bier heeft geen ruig etiket nodig.
[ afbeelding ]
Ga dan nu een uurtje of 2 plat.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:54 schreef ToT het volgende:
Is het al een uurtje of 10 of zo? Ik wil naar bed!
![]()
alles met matequote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook.
Maar ook omdat ik gewoon nieuwsgierig ben naar de smaak.
Niet alles is voor mij hoor, maar ook voor wat maten van me.
brands bier is ook lekker!!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Helemaal mijn gedachte, ik denk WTF is dat voor een bier, etiket spreekt me al niet aan, goed bier heeft geen ruig etiket nodig.
[ afbeelding ]
ja, maar wat zegt dat over de smaak van het bier?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Eigen pilsje van Iron Maiden joh.En het is een heel bekend plaatje van ze.
Daar is toch niets mis mee? Wekker zetten en plat gaan.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan moet ik serieus echt de wekker zetten, anders word ik WEER om 3 uur 's nachts wakker!
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:56 schreef ToT het volgende:
Maar misschien is even gestrekt gaan toch wel even een goed idee.
Hehehe check!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar is toch niets mis mee? Wekker zetten en plat gaan.
Brand bier is goed bier al sinds 1340. Ik onthoud mij verder van enig chauvinisme.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:55 schreef just me het volgende:
Als ik met die groep mensen in de Ardennen ga golfen koop ik altijd wijn met een interessant etiket en zo goedkoop mogelijk
[..]
alles met mate
[..]
brands bier is ook lekker!!
Pit ze.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:56 schreef ToT het volgende:
Maar misschien is even gestrekt gaan toch wel even een goed idee.
Ben jij al zo oud?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Brand bier is goed bier al sinds 1340. Ik onthoud mij verder van enig chauvinisme.
maar jong van geestquote:
Dat zeker. Ik heb me door de jaren heen jonger gedronken.quote:
LOLquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zeker. Ik heb me door de jaren heen jonger gedronken.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zeker. Ik heb me door de jaren heen jonger gedronken.
Hun Korenwolf is ruigquote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind Gulpener Dort erg lekker. Amberkleurig ietsje zwaarder biertje.quote:
Het etiket?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind Gulpener Dort erg lekker. Amberkleurig ietsje zwaarder biertje.
Ik ken het bier hoor, in october voor het laatst gedronken. Desondanks blijft een hamster op een etiket gewoon cooler.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, dat zit er nu eenmaal op en drink ik niet, maar het bier is lekker.
[ afbeelding ]
Die hamster heeft nog voor aardig wat consternatie gezorgd bij bouwactiviteiten.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ken het bier hoor, in october voor het laatst gedronken. Desondanks blijft een hamster op een etiket gewoon cooler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |