Nu nog ff 3 rondes kwali winnen en tegen Rooowbin lotenquote:Op maandag 18 mei 2015 18:19 schreef wimderon het volgende:
BREAKING: door het terugtrekken van Del Potro (en Harrison uit de kwalificatie) is er in de kwalificaties en plekje vrijgekomen voor Ouahab.
quote:[2] Alexander Zverev GER v Horacio Zeballos ARG
[WC] Mitchell Krueger USA v Igor Sijsling NED
Marius Copil ROU v Pedro Sousa POR
John-Patrick Smith AUS v [25] John Millman AUS
quote:[3] Facundo Bagnis ARG v Julian Reister GER
Marco Trungelliti ARG v Boy Westerhof NED
Pierre-Hugues Herbert FRA v Renzo Olivo ARG
Andrea Arnaboldi ITA v [30] Denis Kudla USA
quote:[4] Blaz Rola SLO v Ruben Ramirez Hidalgo ESP
Elias Ymer SWE v Roberto Marcora ITA
Peter Gojowczyk GER v Roberto Carballes Baena ESP
Andreas Beck GER v [26] Thiemo de Bakker NED
quote:[11] Alejandro Falla COL v Lamine Ouahab MAR
Niels Desein BEL v Maxime Authom BEL
Rui Machado POR v Germain Gigounon BEL
[WC] Grégoire Barrere FRA v [20] Alexander Kudryavtsev RUS
Doet Serena bij de vrouwen niet mee dan?quote:Op maandag 18 mei 2015 18:21 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Nu nog ff 3 rondes kwali winnen en tegen Rooowbin loten![]()
Ik denk trouwens ook dat het een eitje wordt voor Nole... En bij de vrouwen: tja Maria, Simona of pot-Suarez...
Sijsling een lekkere loting? Tweede ronde tegen Zverev.... 18 jarig duits talent.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:17 schreef GwaiLow het volgende:
Ziet er naar uit dat Sijsling een lekkere loting heeft. En Thiemo? Moet ook goed kunnen toch?
Ik heb wel een paar keer op rij in gezeten (centre court) maar geen idee meer hoe duur dat was. Staat het op de RG website niet?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:25 schreef Komakie het volgende:
Iemand een idee waar je voor de beste prijs kaartjes kunt krijgen voor Roland Garros?
Ik wil er graag een keer heen, maar over het algemeen ben je vrij duur uit. Center Courts zijn sowieso niet te betalen.
Op RolandGarros.com is het dan al iets gekoper, maar daar is alles al uitverkocht.
Zit minimaal rond de 100 euro voor Centre Court. Dat is op de RG website. Maar via die weg zijn de kaarten al uitverkocht voor de dagen dat we willen/kunnen. Als je iets nederlands zoekt ben je het dubbele zo kwijt.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar keer op rij in gezeten (centre court) maar geen idee meer hoe duur dat was. Staat het op de RG website niet?
Ja, diezelfde gedachte had ik in eerste instantie ook voor het Pinksterweekend, een dagje RG, maar die kaarten via hun officiële website waren uiteraard al lang allemaal weg.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:25 schreef Komakie het volgende:
Iemand een idee waar je voor de beste prijs kaartjes kunt krijgen voor Roland Garros?
Ik wil er graag een keer heen, maar over het algemeen ben je vrij duur uit. Center Courts zijn sowieso niet te betalen.
Op RolandGarros.com is het dan al iets gekoper, maar daar is alles al uitverkocht.
quote:
Zal zich wel op ijs wanenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:25 schreef luckass het volgende:
Die Chung wordt gewoon gebageld door ene Donaldson
Schijnt wel een talentje te zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:25 schreef luckass het volgende:
Ik kan al die talentjes niet meer bijhouden tegenwoordigquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:32 schreef BobW het volgende:
[..]
Schijnt wel een talentje te zijn.
Ouahab 4-4
gênantquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:25 schreef luckass het volgende:
quote:M.Gasparyan [11]
S.Vogt
Kl.Zhang
P.Ormaechea
M.Zanevska
M.Georges
Y.Wang
R.Hogenkamp [15]
Die pakketreizen vind ik ook best prijzig.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:42 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ja, diezelfde gedachte had ik in eerste instantie ook voor het Pinksterweekend, een dagje RG, maar die kaarten via hun officiële website waren uiteraard al lang allemaal weg.Volgend jaar maar ff wat beter de verkoopdata in de gaten houden.
Hiero het overzicht van alle prijzen en packages en zo:
http://staticrg.cdn.fft-t(...)2015_avril_UK_v2.pdf
Showcourts (PC/SL/C1) zijn sowieso onderverdeeld in 3 categorieën, prijzen variëren nogal afhankelijk van het soort stadion, de dag en de categorie. Echter een ticket voor alle bijbanen was maar 30 euro. En verdere verkoopwegen weet ik zelf ook niet, behalve de "hoge woekerprijzen sites" en nog wat reisorganisaties en tennisclubs die pakketreizen voor een bepaalde dag organiseren...
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:42 schreef 1239758715981 het volgende:
Hoe grappig zou het zijn als Andy Murray dit toernooi wint voordat Djokovic dat doet![]()
![]()
Ja is niet best van hem, maar als je zondagochtend nog een finale in Azië speelt, kun je ook niet echt van een goede voorbereiding spreken. Die Aziate zijn trouwens allemaal slecht op gravel, op Nishikori na dan.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:25 schreef luckass het volgende:
Dan ga ik huilenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:42 schreef 1239758715981 het volgende:
Hoe grappig zou het zijn als Andy Murray dit toernooi wint voordat Djokovic dat doet![]()
![]()
Dat heet tegenwoordig een Nadalletje.quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:50 schreef TheArt het volgende:
Jezus RichLaat gewoon even 4 MPs liggen in de tiebreak van de tweede set (van 6-2 wordt het 7-9) en dus gaan ze naar de derde set.
Rafaalenquote:Op woensdag 20 mei 2015 11:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat heet tegenwoordig een Nadalletje.
twitter:Richelhogenkamp twitterde op woensdag 20-05-2015 om 14:13:43Auch... 😢 4 matchpoints and losing.. 62 67(7) 6-8... Good match and good fight but that really doesnt matter right now... reageer retweet
Altijd dat Hollandse gezeur met 'good match' blablabla. Je hebt verloren man. Geef jezelf op de kloten ipv dat schijnheilig gelul.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:16 schreef borisz het volgende:
twitter:Richelhogenkamp twitterde op woensdag 20-05-2015 om 14:13:43Auch... 😢 4 matchpoints and losing.. 62 67(7) 6-8... Good match and good fight but that really doesnt matter right now... reageer retweet
Is die Zverev zo goed ja? Talent hoorde ik, maar Sijsling is toch de ervaren man. Mja, ik heb even kort vertrouwen gehad dat Sijsling het redelijk ver kon gaan schoppen, maar dat vertrouwen is al een tijdje helemaal weg, dus het boeit me ook niet zo.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
TdB en Sijsling donderdag 10:00 !
Bakker tegen Roberto Carballes Baena (179).
Sijsling tegen Zverev (85). Als de cut later was gemaakt had hij niet eens qualies hoeven te spelen. Kutloting, kansloos denk ik.
Gelijk heeft ze. Lekker feesten op deze leeftijd. Ze weet toch dat ze nooit in de top gaat komenquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Altijd dat Hollandse gezeur met 'good match' blablabla. Je hebt verloren man. Geef jezelf op de kloten ipv dat schijnheilig gelul.
En over drie dagen twittert ze weer een foto met een cocktail in haar hand...
Zit Eurosport 2 niet standaard in je TV pakket? Bij mij wel iig, dus ik kijk gewoon Eurosport 2.quote:Op donderdag 21 mei 2015 08:00 schreef Federer-fan het volgende:
Zijn er hier mensen die een maandabonnement nemem op die Eurosport Player voor RG? Ik twijfel tussen zo'n abonnement en gewoon Eurosport 2 op mijn tv.
Nee.quote:Op donderdag 21 mei 2015 08:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zit Eurosport 2 niet standaard in je TV pakket? Bij mij wel iig, dus ik kijk gewoon Eurosport 2.
Haha echt waar? Zo sick dat hij moest opgeven bij 4-3 voor in de vijfde. Anders had hij gewoon kunnen zeggen van Roger te hebben gewonnen!quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:39 schreef Marcoss het volgende:
62ste Grand Slam op rij voor Federer, reeks begon bij de US Open in 2000, toen won hij in de 1ste ronde in bijna 5 sets van Peter Wessels (die gaf op bij een 4-3 voorsprong in set 5), won daarna van Daniel Nestor en werd in ronde 3 uitgeschakeld door Juan Carlos Ferrero. Safin won uiteindelijk dat toernooi door in de finale Sampras van de baan te blazen.
De goeie, ouwe tijd
Precies. Een extreem negatieve instelling, dat levert resultaten op. Kijk maar naar de toppers, die gaan ook meteen met de schouders hangen als ze een keer verliezen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Altijd dat Hollandse gezeur met 'good match' blablabla. Je hebt verloren man. Geef jezelf op de kloten ipv dat schijnheilig gelul.
En over drie dagen twittert ze weer een foto met een cocktail in haar hand...
Dat kan hij alsnog zeggen, hun H2H is 1-1 (in 1999 heeft Peter al eens van Federer gewonnen)quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha echt waar? Zo sick dat hij moest opgeven bij 4-3 voor in de vijfde. Anders had hij gewoon kunnen zeggen van Roger te hebben gewonnen!
Dat is toch wel heel leuk. Zeker voor zo'n matige speler als Wessels. Vloog er meestal eerste of tweede ronde uit in de Grand Slams. Ik meen me 1 keer een 3e ronde te herinneren.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:45 schreef U het volgende:
[..]
Dat kan hij alsnog zeggen, hun H2H is 1-1 (in 1999 heeft Peter al eens van Federer gewonnen)
Sijsling - Zverev 7-6 2-6, derde set net begonnenquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:44 schreef GwaiLow het volgende:
Thiemo al verloren trouwens. En heb hier gehoord dat Sijsling kansloos is.
Gogo Bertens en Haase
Ik hoop op een WTA-uitslag. 6-0 voor De Sijs dusquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sijsling - Zverev 7-6 2-6, derde set net begonnen
Tenminste nog een setje gewonnen, maar Sijsling zal nu wel te moe zijn. Verwacht een makkie voor Zverevquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sijsling - Zverev 7-6 2-6, derde set net begonnen
http://www.atpworldtour.c(...)px?pId=S381&oId=F324quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat is toch wel heel leuk. Zeker voor zo'n matige speler als Wessels. Vloog er meestal eerste of tweede ronde uit in de Grand Slams. Ik meen me 1 keer een 3e ronde te herinneren.
Haha leuk, en ook dat prijzengeld van beide spelers. Siemerink 4 miljoen en Federer 90 miljoenquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:01 schreef franklop het volgende:
[..]
http://www.atpworldtour.c(...)px?pId=S381&oId=F324
Ook een mooie
En verliest de game prompt..quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
En dus ook voor de wedstrijd? Nice hoor
Aiiiiiiiii uiteraardquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En verliest de game prompt..
5-4 en Zverev mag
HopHop. Omdat ik hier las dat ie kansloos was had ik de moed al opgegeven. Heeft Sijs dan zo goed gespeeld of was zijn tegenstander erg matig?quote:
Dat zullen we nooit weten omdat er geen beelden zijn. Zal later wel een reactie komen van Slicegodquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
HopHop. Omdat ik hier las dat ie kansloos was had ik de moed al opgegeven. Heeft Sijs dan zo goed gespeeld of was zijn tegenstander erg matig?
Die mogen vandaag weer verder, zijn gisteravond gestaakt bij die standquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
In een van de partijen staat het 15-15
Liever die Roemeen dan Zverev toch? Moet kunnenquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:13 schreef de_boswachter het volgende:
Sijsling
Maar laten we niet te euforisch doen, want morgen is de kans opgroot.
Zou de nieuwe coach dan uiteindelijk toch helpen of ben ik nu weer te optimistisch?
En wat betreft TdB, man man man. Gooi je racket toch in een beek.
11.00 of 11.30 u.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:50 schreef Federer-fan het volgende:
Vindt de loting morgen om 12.00 u. plaats?
Bedankt, jongedame.quote:
ben je gespannen?quote:
twitter:milosraonic twitterde op donderdag 21-05-2015 om 20:06:05I am sad to have to unfortunately withdraw from Roland Garros this year, I tried my best to be back and healthy in time after surgery reageer retweet
Helemaal mee begonnen, vanaf mobiel zelfs... Moet ik ineens wijven uitzoeken!!!!quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:26 schreef wimderon het volgende:
http://www.scorito.com/te(...)land-garros?source=1
Deelnemen jongons.
Wat heeftie?quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:26 schreef Marcoss het volgende:
twitter:milosraonic twitterde op donderdag 21-05-2015 om 20:06:05I am sad to have to unfortunately withdraw from Roland Garros this year, I tried my best to be back and healthy in time after surgery reageer retweet
iets lulligs met zn voet, afgeknelde zenuw, operatief hersteld.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat heeftie?
Ik zal 'm niet missen in ieder geval.
Hmz zuur. Maar ben geen fan van hem.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:18 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
iets lulligs met zn voet, afgeknelde zenuw, operatief hersteld.
quote:
wimderon is in shockquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat heeftie?
Ik zal 'm niet missen in ieder geval.
en timquote:
hij gaat vlammenquote:
* Anonymousz troost Timmyquote:
Doe die UI dan eens snel veranderen jaquote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zo'n Boswachter/Sandstorm (die dj) wil je toch ook niet als medefan
Oké, dank je wel.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:22 schreef Marcoss het volgende:
Loting is zelfs live op ES, zie ik (vanaf 11.30)
Je zou toch zeggen dat er iemand moet zijn die beoordeelt of het verwijt van Nadal aan Bernardes terecht is. Ik zou zeggen dat Bernardes niet te streng is voor Nadal maar dat de anderen niet streng genoeg zijn. Belachelijk dat er niet strenger wordt gehandhaafd op die structurele tijdsoverschrijdingen van vooral Nadal.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:57 schreef TheGeneral het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)f-the-rule-book.html
Belachelijk.
Vind ik ook. Vind het alleen al raar dat op de pagina http://www.rolandgarros.com/en_FR/draws/index.html niets staat over het moment van de loting en waar je die kunt volgen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:12 schreef Gruisman het volgende:
Wat een nare onoverzichtelijke site is http://www.rolandgarros.com/ zeg..
Ik ook. Een QF of SF Djokovic-Nadal zou echt een anti-climax zijn. Hoop op een historische Djokovic-Nadalfinale.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:26 schreef BobW het volgende:
Spannende loting komt eraan. Ik hoop heel erg dat Nadal niet in de helft van Djokovic zit. Straks krijgen we een helft met Djokovic/Murray/Nadal/Nishikori tegenover Federer/Berdych/Ferrer/Wawrinka
Jezus wtf, het was een goede site hiervoorquote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:12 schreef Gruisman het volgende:
Live op Eurosport. Nu.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:32 schreef DaveDave09 het volgende:
Wanneer is de loting? en is die ergens te volgen?
begint elk moment nu. Live op Eurosport.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:32 schreef DaveDave09 het volgende:
Wanneer is de loting? en is die ergens te volgen?
Ik zat net te bedenken wie er van dat rijtje nu als 4de geplaatst is, maar dat is gewoon Berdychquote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:26 schreef BobW het volgende:
Spannende loting komt eraan. Ik hoop heel erg dat Nadal niet in de helft van Djokovic zit. Straks krijgen we een helft met Djokovic/Murray/Nadal/Nishikori tegenover Federer/Berdych/Ferrer/Wawrinka
Ja.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:43 schreef DaveDave09 het volgende:
Welke staan vast eigenlijk? Djoko bovenaan en fed onderaan?
Ja ik ookquote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:45 schreef Max23 het volgende:
Zenden ze tennislotingen vaker uit? Dit is de eerste keer dat ik het zie
De grand slams hebben de laatste tijd vaak wel een livestream, maar live op tv heb ik nog niet gezien.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:45 schreef Max23 het volgende:
Zenden ze tennislotingen vaker uit? Dit is de eerste keer dat ik het zie
Ze hebben wel eindelijk een fatsoenlijke app, die zoog pas ballen de laatste jarenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:12 schreef Gruisman het volgende:
Is de loting daar te zien? Ik krijg het niet voor elkaar om iets op mijn scherm te krijgen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Ze hebben wel eindelijk een fatsoenlijke app, die zoog pas ballen de laatste jaren
Nadal zit in de helft van Djokovic?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:57 schreef DaveDave09 het volgende:
Letop haase tegen nadal in het kwart van murray en de helft van djoko dus.
Dat is mijn voorspellingquote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nadal zit in de helft van Djokovic?
Vorig jaar werd die loting realtime bijgewerkt. Nu staat er niks. Ik vind het zo kansloos voor zo'n groot toernooi.quote:
Godverd*mme.quote:
Mooie term.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:27 schreef Gruisman het volgende:
Nadal geen #4 geven![]()
Nadal-Djoko in de kwart![]()
Fransen![]()
Godverdomme wat een aids loting dit
Nadal vliegt er tegen Quentin Halys.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:27 schreef Szura het volgende:
Nadal vliegt er gewoon tegen Almagro jongens
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:29 schreef Gruisman het volgende:
inb4 Norrage die dit nog een makkelijke draw voor Rafa gaat noemen
Fognini!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:30 schreef BobW het volgende:
Djokovic/Nadal - Murray was nog wel een mooie finale geweest. Maar wie gaat er nu de finale halen uit die tweede helft? Toch Federer? Nishikori?
denk huilen eerderquote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:29 schreef Gruisman het volgende:
inb4 Norrage die dit nog een makkelijke draw voor Rafa gaat noemen
Nadal geen #4 of hoger geven is niet meer dan normaal en terechtquote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:27 schreef Gruisman het volgende:
Nadal geen #4 geven![]()
Nadal-Djoko in de kwart![]()
Fransen![]()
Godverdomme wat een aids loting dit
Gulbis gaat zijn seizoen daar helemaal goedmaken.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:30 schreef BobW het volgende:
Djokovic/Nadal - Murray was nog wel een mooie finale geweest. Maar wie gaat er nu de finale halen uit die tweede helft? Toch Federer? Nishikori?
helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:33 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nadal geen #4 of hoger geven is niet meer dan normaal en terecht.
Nadal-Djoko in de kwart.
Fransen.
Heerlijke loting dit
Winnaar van het toernooi is vanaf de kwartfinale al bekend dan, wat is daar heerlijk aan?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:33 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nadal geen #4 of hoger geven is niet meer dan normaal en terecht.
Nadal-Djoko in de kwart.
Fransen.
Heerlijke loting dit
Die twee gaan elkaar helemaal slopen en Murray wint dan makkelijk de halve finale tegen één van de twee.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:39 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Winnaar van het toernooi is vanaf de kwartfinale al bekend dan, wat is daar heerlijk aan?
Haha wellichtquote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:41 schreef BobW het volgende:
[..]
Die twee gaan elkaar helemaal slopen en Murray wint dan makkelijk de halve finale tegen één van de twee.
Dat is vier jaar op rij de Réunion dubbel pakken.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:17 schreef Wopper1 het volgende:
Bij winst pakt Sijsling toch even 27K mee.
Uniek? Verwacht je dat Nadal vanaf volgend jaar weer helemaal op zijn oude niveau zit?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:54 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Haha wellicht![]()
Als Djoko van Rafa wint blaakt die natuurlijk al helemaal van het zelfvertrouwen en zal die deze unieke kans om RG te winnen nooit laten lopen. Voor Nadal idem
Waarom vind je dat positief? Is toch veel mooier als finale, ook als Djokovic hem wint?quote:
federer makkelijk naar de finale duhquote:
Ja, laten we die discussie weer gaan voeren.quote:
50/50quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Uniek? Verwacht je dat Nadal vanaf volgend jaar weer helemaal op zijn oude niveau zit?
Maar daarvoor was het al voldoende geweest als Nadal in de helft van Djokovic zat.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:39 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
federer makkelijk naar de finale duh
OK.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, laten we die discussie weer gaan voeren.
Dat weet ik niet maar ik bedoel meer als je kijkt naar het verleden. Nadal is nog nooit zo onzeker geweest en hoe eerder je hem in een toernooi treft hoe ''makkelijker'' je van hem kunt winnen, wat dat betreft is het wel uniek dat Djoko hem al in de kwart kan tegenkomen en het dus relatief eenvoudig zou kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Uniek? Verwacht je dat Nadal vanaf volgend jaar weer helemaal op zijn oude niveau zit?
Wat een origineel, kakelvers argument.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OK.
Nou weet je waarom ik denk dat hij al jaren onder invloed is.... zijn blessures ! Ze komen hem niet ongunstig uit lijkt het.
Kom jij dan eens met tegenargumenten.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:46 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Wat een origineel, kakelvers argument.
Kun je niet beter zelf een goede onderbouwing geven? Een verdachtmaking is wat mij betreft geen argument.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kom jij dan eens met tegenargumenten.
http://theultimatetennisb(...)ses-nadal-of-doping/quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kun je niet beter zelf een goede onderbouwing geven? Een verdachtmaking is wat mij betreft geen argument.
Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En als Koellerer het zegt dan klopt het. [...]
kan onder andere Federer, Berdych, Murray, Tsonga, Verdasco en Robredo treffenquote:
Die zullen allen hun hart vasthouden!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:18 schreef franklop het volgende:
[..]
kan onder andere Federer, Berdych, Murray, Tsonga, Verdasco en Robredo treffen
Toch zeker voor de eerste twee setsquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:18 schreef franklop het volgende:
[..]
kan onder andere Federer, Berdych, Murray, Tsonga, Verdasco en Robredo treffen
Really?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:29 schreef de_boswachter het volgende:
Eventuele tegenstanders van Sijsling bij winst;
Kokkinakis (AUS)
Tomic (AUS,27)
Gasquet (FRA,20)
Berlocq (ARG)
Robredo (SPA,18)
Murray (GB,3)
Qualifier (n.n.b.)
Chardy (FRA)
Duckworth (AUS)
Verdasco (SPA,32)
Rosol (TSJ)
Tsonga (FRA,14)
Paire
Berdych (TSJ,4)
Gulbis (LET,24)
Mahut (FRA)
Granollers (SPA)
Federer (ZWI, 2)
Had ik niet gezien!quote:
Van de geplaatste Gulbis. Die kan er geen klote van.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon lekker ballen tegen Paire of Duchworth
Hij kan natuurlijk ook nog tegen een andere qualifer, dus de lijst van mogelijke tegenstanders is nog groter. Er is ook nog een Belg door de quali's. Is die goed?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Van de geplaatste Gulbis. Die kan er geen klote van.
Staat er toch tussen Hans.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk ook nog tegen een andere qualifer, dus de lijst van mogelijke tegenstanders is nog groter. Er is ook nog een Belg door de quali's. Is die goed?
http://www.atpworldtour.c(...)n-Gigounon.aspx?t=paquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk ook nog tegen een andere qualifer, dus de lijst van mogelijke tegenstanders is nog groter. Er is ook nog een Belg door de quali's. Is die goed?
Coppejans is er nog niet. Germain Gigounon is al wel door.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Staat er toch tussen Hans.
Kimmer Coppejans bedoel je? Dat is een van de #eengoedejongen 's
26 jaar en 208e van de wereld.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:34 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
http://www.atpworldtour.c(...)n-Gigounon.aspx?t=pa
Lijkt erop van niet.
Zoiets, maar die heeft nog nooit op een grandslam gespeeld.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
26 jaar en 208e van de wereld.
Nog niet eens bij de goede jongens behoren op die leeftijd
Niveau Boy Westerhof.
Verloren van Middelkoop en Niestenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:34 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
http://www.atpworldtour.c(...)n-Gigounon.aspx?t=pa
Lijkt erop van niet.
Geschorst? levenslang verbannen wegens fraude!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:02 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Koellerer, de meest gehate speler van de tour die geschort is wil wel iets lelijks zeggen over andere spelers, blijkbaar zonder daar meer informatie over te hebben dan de gemiddelde tennisfan?
Dat moet wel waar zijn!
vliegt er vast af tegen Monfilsquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:03 schreef luckass het volgende:
[..]
ik stierf van binnen. Sowieso fedje finale en dan iedereen weer lyrisch
geen vertrouwen in fognini hebbenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:03 schreef luckass het volgende:
[..]
ik stierf van binnen. Sowieso fedje finale en dan iedereen weer lyrisch
Voor Federer?quote:
jij bent volgens mij de enige federer fan die niet blij is met de lotingquote:
Hopelijk of hopeloos?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:16 schreef TheArt het volgende:
Slice heeft nog mazzel met de loting ook. Hij loot de hopelijk uit vorm zijnde Gulbis.
Daar kijk ik wel naar uit ja..hopelijk een beetje op een aardige baan want dat verdienen ze wel. Moet wel een episch vijfsetter worden eigenlijkquote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:00 schreef Marcoss het volgende:
Almagro-Dolgopolov is wel een leuke 1ste ronde
Pittige tegenstander voor Roger. Ook op Wimbledon had die vent een tijd geleden in de 1e ronde moeten winnen van Federer.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:10 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
jij bent volgens mij de enige federer fan die niet blij is met de loting![]()
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:10 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
jij bent volgens mij de enige federer fan die niet blij is met de loting![]()
En Nishikori-Mathieu op Lenglen. Lijkt me ook wel aardig. Vind het een PC-waardige partij.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:35 schreef borisz het volgende:
We hebben een OOP
http://www.rolandgarros.com/en_FR/scores/schedule/index.html
Gulbis - Slice derde partij baan 1
Op PC Court
Halep - Rodina
Federer - Falla
Vekic - Garcia
JWT - Lindell
Gulbis heeft wel een ontzettend slecht jaar, voor het laatst gewonnen op 12 maart.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:54 schreef Gruisman het volgende:
Slice gaat echt niet winnen van Gulbis lijkt me
je lijkt op een nadal fanquote:
ik bedoel dat hij niet blij is dat Nadal en djokovic in dezelfde kwart zitten.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Pittige tegenstander voor Roger. Ook op Wimbledon had die vent een tijd geleden in de 1e ronde moeten winnen van Federer.
trollquote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Pittige tegenstander voor Roger. Ook op Wimbledon had die vent een tijd geleden in de 1e ronde moeten winnen van Federer.
Scorito natuurlijk, 14 man reeds.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:33 schreef Max23 het volgende:
Joinen jullie trouwens de subpoule op Sportpools? Op dit moment pas 2 man![]()
http://www.sportpools.net(...)mijn-subleagues/481/
het einde was zo droog met die duivenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:56 schreef Federer-fan het volgende:
Voorbeschouwing nu op Eurosport, met Mats.
Nou, ik hield het niet droog hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:03 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
het einde was zo droog met die duiven
Waarom? Roger heeft niet de magie om zomaar even een Falla te kloppen hoor. Niet zonder slag of stoot iig, en zeker niet op Roland Garros. Maar natuurlijk, misschien heeft hij het deze x wel makkelijk met hemquote:
Fed is op zijn retour, maar Falla nog veel harder. Is ook LL hier na een kansloze nederlaag tegen Germain Gigounon. Weet niet hoe het met die LL keuzes zit nu en of het een eventuele tankjob was though. Verder heeft hij wel een kakjaar in ieder geval.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waarom? Roger heeft niet de magie om zomaar even een Falla te kloppen hoor. Niet zonder slag of stoot iig, en zeker niet op Roland Garros. Maar natuurlijk, misschien heeft hij het deze x wel makkelijk met hem
Ahhh oke, ja ik herinner me Falla nog tegen Federer op Wimbledon 2 of 3 jaar geleden waar hij met 2-0 in sets voor kwam.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fed is op zijn retour, maar Falla nog veel harder. Is ook LL hier na een kansloze nederlaag tegen Germain Gigounon. Weet niet hoe het met die LL keuzes zit nu en of het een eventuele tankjob was though. Verder heeft hij wel een kakjaar in ieder geval.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, ik hield het niet droog hoor.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ahhh oke, ja ik herinner me Falla nog tegen Federer op Wimbledon 2 of 3 jaar geleden waar hij met 2-0 in sets voor kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |