quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:42 schreef 1239758715981 het volgende:
Hoe grappig zou het zijn als Andy Murray dit toernooi wint voordat Djokovic dat doet![]()
![]()
Ja is niet best van hem, maar als je zondagochtend nog een finale in Azië speelt, kun je ook niet echt van een goede voorbereiding spreken. Die Aziate zijn trouwens allemaal slecht op gravel, op Nishikori na dan.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:25 schreef luckass het volgende:
Die Chung wordt gewoon gebageld door ene Donaldson
Dan ga ik huilenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:42 schreef 1239758715981 het volgende:
Hoe grappig zou het zijn als Andy Murray dit toernooi wint voordat Djokovic dat doet![]()
![]()
Dat heet tegenwoordig een Nadalletje.quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:50 schreef TheArt het volgende:
Jezus RichLaat gewoon even 4 MPs liggen in de tiebreak van de tweede set (van 6-2 wordt het 7-9) en dus gaan ze naar de derde set.
Rafaalenquote:Op woensdag 20 mei 2015 11:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat heet tegenwoordig een Nadalletje.
twitter:Richelhogenkamp twitterde op woensdag 20-05-2015 om 14:13:43Auch... 😢 4 matchpoints and losing.. 62 67(7) 6-8... Good match and good fight but that really doesnt matter right now... reageer retweet
Altijd dat Hollandse gezeur met 'good match' blablabla. Je hebt verloren man. Geef jezelf op de kloten ipv dat schijnheilig gelul.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:16 schreef borisz het volgende:
twitter:Richelhogenkamp twitterde op woensdag 20-05-2015 om 14:13:43Auch... 😢 4 matchpoints and losing.. 62 67(7) 6-8... Good match and good fight but that really doesnt matter right now... reageer retweet
Is die Zverev zo goed ja? Talent hoorde ik, maar Sijsling is toch de ervaren man. Mja, ik heb even kort vertrouwen gehad dat Sijsling het redelijk ver kon gaan schoppen, maar dat vertrouwen is al een tijdje helemaal weg, dus het boeit me ook niet zo.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
TdB en Sijsling donderdag 10:00 !
Bakker tegen Roberto Carballes Baena (179).
Sijsling tegen Zverev (85). Als de cut later was gemaakt had hij niet eens qualies hoeven te spelen. Kutloting, kansloos denk ik.
Gelijk heeft ze. Lekker feesten op deze leeftijd. Ze weet toch dat ze nooit in de top gaat komenquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Altijd dat Hollandse gezeur met 'good match' blablabla. Je hebt verloren man. Geef jezelf op de kloten ipv dat schijnheilig gelul.
En over drie dagen twittert ze weer een foto met een cocktail in haar hand...
Zit Eurosport 2 niet standaard in je TV pakket? Bij mij wel iig, dus ik kijk gewoon Eurosport 2.quote:Op donderdag 21 mei 2015 08:00 schreef Federer-fan het volgende:
Zijn er hier mensen die een maandabonnement nemem op die Eurosport Player voor RG? Ik twijfel tussen zo'n abonnement en gewoon Eurosport 2 op mijn tv.
Nee.quote:Op donderdag 21 mei 2015 08:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zit Eurosport 2 niet standaard in je TV pakket? Bij mij wel iig, dus ik kijk gewoon Eurosport 2.
Haha echt waar? Zo sick dat hij moest opgeven bij 4-3 voor in de vijfde. Anders had hij gewoon kunnen zeggen van Roger te hebben gewonnen!quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:39 schreef Marcoss het volgende:
62ste Grand Slam op rij voor Federer, reeks begon bij de US Open in 2000, toen won hij in de 1ste ronde in bijna 5 sets van Peter Wessels (die gaf op bij een 4-3 voorsprong in set 5), won daarna van Daniel Nestor en werd in ronde 3 uitgeschakeld door Juan Carlos Ferrero. Safin won uiteindelijk dat toernooi door in de finale Sampras van de baan te blazen.
De goeie, ouwe tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |