kan onder andere Federer, Berdych, Murray, Tsonga, Verdasco en Robredo treffenquote:
Die zullen allen hun hart vasthouden!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:18 schreef franklop het volgende:
[..]
kan onder andere Federer, Berdych, Murray, Tsonga, Verdasco en Robredo treffen
Toch zeker voor de eerste twee setsquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:18 schreef franklop het volgende:
[..]
kan onder andere Federer, Berdych, Murray, Tsonga, Verdasco en Robredo treffen
Really?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:29 schreef de_boswachter het volgende:
Eventuele tegenstanders van Sijsling bij winst;
Kokkinakis (AUS)
Tomic (AUS,27)
Gasquet (FRA,20)
Berlocq (ARG)
Robredo (SPA,18)
Murray (GB,3)
Qualifier (n.n.b.)
Chardy (FRA)
Duckworth (AUS)
Verdasco (SPA,32)
Rosol (TSJ)
Tsonga (FRA,14)
Paire
Berdych (TSJ,4)
Gulbis (LET,24)
Mahut (FRA)
Granollers (SPA)
Federer (ZWI, 2)
Had ik niet gezien!quote:
Van de geplaatste Gulbis. Die kan er geen klote van.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon lekker ballen tegen Paire of Duchworth
Hij kan natuurlijk ook nog tegen een andere qualifer, dus de lijst van mogelijke tegenstanders is nog groter. Er is ook nog een Belg door de quali's. Is die goed?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Van de geplaatste Gulbis. Die kan er geen klote van.
Staat er toch tussen Hans.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk ook nog tegen een andere qualifer, dus de lijst van mogelijke tegenstanders is nog groter. Er is ook nog een Belg door de quali's. Is die goed?
http://www.atpworldtour.c(...)n-Gigounon.aspx?t=paquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk ook nog tegen een andere qualifer, dus de lijst van mogelijke tegenstanders is nog groter. Er is ook nog een Belg door de quali's. Is die goed?
Coppejans is er nog niet. Germain Gigounon is al wel door.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Staat er toch tussen Hans.
Kimmer Coppejans bedoel je? Dat is een van de #eengoedejongen 's
26 jaar en 208e van de wereld.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:34 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
http://www.atpworldtour.c(...)n-Gigounon.aspx?t=pa
Lijkt erop van niet.
Zoiets, maar die heeft nog nooit op een grandslam gespeeld.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
26 jaar en 208e van de wereld.
Nog niet eens bij de goede jongens behoren op die leeftijd
Niveau Boy Westerhof.
Verloren van Middelkoop en Niestenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:34 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
http://www.atpworldtour.c(...)n-Gigounon.aspx?t=pa
Lijkt erop van niet.
Geschorst? levenslang verbannen wegens fraude!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:02 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Koellerer, de meest gehate speler van de tour die geschort is wil wel iets lelijks zeggen over andere spelers, blijkbaar zonder daar meer informatie over te hebben dan de gemiddelde tennisfan?
Dat moet wel waar zijn!
vliegt er vast af tegen Monfilsquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:03 schreef luckass het volgende:
[..]
ik stierf van binnen. Sowieso fedje finale en dan iedereen weer lyrisch
geen vertrouwen in fognini hebbenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:03 schreef luckass het volgende:
[..]
ik stierf van binnen. Sowieso fedje finale en dan iedereen weer lyrisch
Voor Federer?quote:
jij bent volgens mij de enige federer fan die niet blij is met de lotingquote:
Hopelijk of hopeloos?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:16 schreef TheArt het volgende:
Slice heeft nog mazzel met de loting ook. Hij loot de hopelijk uit vorm zijnde Gulbis.
Daar kijk ik wel naar uit ja..hopelijk een beetje op een aardige baan want dat verdienen ze wel. Moet wel een episch vijfsetter worden eigenlijkquote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:00 schreef Marcoss het volgende:
Almagro-Dolgopolov is wel een leuke 1ste ronde
Pittige tegenstander voor Roger. Ook op Wimbledon had die vent een tijd geleden in de 1e ronde moeten winnen van Federer.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:10 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
jij bent volgens mij de enige federer fan die niet blij is met de loting![]()
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:10 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
jij bent volgens mij de enige federer fan die niet blij is met de loting![]()
En Nishikori-Mathieu op Lenglen. Lijkt me ook wel aardig. Vind het een PC-waardige partij.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:35 schreef borisz het volgende:
We hebben een OOP
http://www.rolandgarros.com/en_FR/scores/schedule/index.html
Gulbis - Slice derde partij baan 1
Op PC Court
Halep - Rodina
Federer - Falla
Vekic - Garcia
JWT - Lindell
Gulbis heeft wel een ontzettend slecht jaar, voor het laatst gewonnen op 12 maart.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:54 schreef Gruisman het volgende:
Slice gaat echt niet winnen van Gulbis lijkt me
je lijkt op een nadal fanquote:
ik bedoel dat hij niet blij is dat Nadal en djokovic in dezelfde kwart zitten.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Pittige tegenstander voor Roger. Ook op Wimbledon had die vent een tijd geleden in de 1e ronde moeten winnen van Federer.
trollquote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Pittige tegenstander voor Roger. Ook op Wimbledon had die vent een tijd geleden in de 1e ronde moeten winnen van Federer.
Scorito natuurlijk, 14 man reeds.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:33 schreef Max23 het volgende:
Joinen jullie trouwens de subpoule op Sportpools? Op dit moment pas 2 man![]()
http://www.sportpools.net(...)mijn-subleagues/481/
het einde was zo droog met die duivenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:56 schreef Federer-fan het volgende:
Voorbeschouwing nu op Eurosport, met Mats.
Nou, ik hield het niet droog hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:03 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
het einde was zo droog met die duiven
Waarom? Roger heeft niet de magie om zomaar even een Falla te kloppen hoor. Niet zonder slag of stoot iig, en zeker niet op Roland Garros. Maar natuurlijk, misschien heeft hij het deze x wel makkelijk met hemquote:
Fed is op zijn retour, maar Falla nog veel harder. Is ook LL hier na een kansloze nederlaag tegen Germain Gigounon. Weet niet hoe het met die LL keuzes zit nu en of het een eventuele tankjob was though. Verder heeft hij wel een kakjaar in ieder geval.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waarom? Roger heeft niet de magie om zomaar even een Falla te kloppen hoor. Niet zonder slag of stoot iig, en zeker niet op Roland Garros. Maar natuurlijk, misschien heeft hij het deze x wel makkelijk met hem
Ahhh oke, ja ik herinner me Falla nog tegen Federer op Wimbledon 2 of 3 jaar geleden waar hij met 2-0 in sets voor kwam.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fed is op zijn retour, maar Falla nog veel harder. Is ook LL hier na een kansloze nederlaag tegen Germain Gigounon. Weet niet hoe het met die LL keuzes zit nu en of het een eventuele tankjob was though. Verder heeft hij wel een kakjaar in ieder geval.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, ik hield het niet droog hoor.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ahhh oke, ja ik herinner me Falla nog tegen Federer op Wimbledon 2 of 3 jaar geleden waar hij met 2-0 in sets voor kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |