Uniek? Verwacht je dat Nadal vanaf volgend jaar weer helemaal op zijn oude niveau zit?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:54 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Haha wellicht![]()
Als Djoko van Rafa wint blaakt die natuurlijk al helemaal van het zelfvertrouwen en zal die deze unieke kans om RG te winnen nooit laten lopen. Voor Nadal idem
Waarom vind je dat positief? Is toch veel mooier als finale, ook als Djokovic hem wint?quote:
federer makkelijk naar de finale duhquote:
Ja, laten we die discussie weer gaan voeren.quote:
50/50quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Uniek? Verwacht je dat Nadal vanaf volgend jaar weer helemaal op zijn oude niveau zit?
Maar daarvoor was het al voldoende geweest als Nadal in de helft van Djokovic zat.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:39 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
federer makkelijk naar de finale duh
OK.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, laten we die discussie weer gaan voeren.
Dat weet ik niet maar ik bedoel meer als je kijkt naar het verleden. Nadal is nog nooit zo onzeker geweest en hoe eerder je hem in een toernooi treft hoe ''makkelijker'' je van hem kunt winnen, wat dat betreft is het wel uniek dat Djoko hem al in de kwart kan tegenkomen en het dus relatief eenvoudig zou kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Uniek? Verwacht je dat Nadal vanaf volgend jaar weer helemaal op zijn oude niveau zit?
Wat een origineel, kakelvers argument.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OK.
Nou weet je waarom ik denk dat hij al jaren onder invloed is.... zijn blessures ! Ze komen hem niet ongunstig uit lijkt het.
Kom jij dan eens met tegenargumenten.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:46 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Wat een origineel, kakelvers argument.
Kun je niet beter zelf een goede onderbouwing geven? Een verdachtmaking is wat mij betreft geen argument.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kom jij dan eens met tegenargumenten.
http://theultimatetennisb(...)ses-nadal-of-doping/quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kun je niet beter zelf een goede onderbouwing geven? Een verdachtmaking is wat mij betreft geen argument.
Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En als Koellerer het zegt dan klopt het. [...]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |