Precies. Een extreem negatieve instelling, dat levert resultaten op. Kijk maar naar de toppers, die gaan ook meteen met de schouders hangen als ze een keer verliezen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Altijd dat Hollandse gezeur met 'good match' blablabla. Je hebt verloren man. Geef jezelf op de kloten ipv dat schijnheilig gelul.
En over drie dagen twittert ze weer een foto met een cocktail in haar hand...
Dat kan hij alsnog zeggen, hun H2H is 1-1 (in 1999 heeft Peter al eens van Federer gewonnen)quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha echt waar? Zo sick dat hij moest opgeven bij 4-3 voor in de vijfde. Anders had hij gewoon kunnen zeggen van Roger te hebben gewonnen!
Dat is toch wel heel leuk. Zeker voor zo'n matige speler als Wessels. Vloog er meestal eerste of tweede ronde uit in de Grand Slams. Ik meen me 1 keer een 3e ronde te herinneren.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:45 schreef U het volgende:
[..]
Dat kan hij alsnog zeggen, hun H2H is 1-1 (in 1999 heeft Peter al eens van Federer gewonnen)
Sijsling - Zverev 7-6 2-6, derde set net begonnenquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:44 schreef GwaiLow het volgende:
Thiemo al verloren trouwens. En heb hier gehoord dat Sijsling kansloos is.
Gogo Bertens en Haase
Ik hoop op een WTA-uitslag. 6-0 voor De Sijs dusquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sijsling - Zverev 7-6 2-6, derde set net begonnen
Tenminste nog een setje gewonnen, maar Sijsling zal nu wel te moe zijn. Verwacht een makkie voor Zverevquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sijsling - Zverev 7-6 2-6, derde set net begonnen
http://www.atpworldtour.c(...)px?pId=S381&oId=F324quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat is toch wel heel leuk. Zeker voor zo'n matige speler als Wessels. Vloog er meestal eerste of tweede ronde uit in de Grand Slams. Ik meen me 1 keer een 3e ronde te herinneren.
Haha leuk, en ook dat prijzengeld van beide spelers. Siemerink 4 miljoen en Federer 90 miljoenquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:01 schreef franklop het volgende:
[..]
http://www.atpworldtour.c(...)px?pId=S381&oId=F324
Ook een mooie
En verliest de game prompt..quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
En dus ook voor de wedstrijd? Nice hoor
Aiiiiiiiii uiteraardquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En verliest de game prompt..
5-4 en Zverev mag
HopHop. Omdat ik hier las dat ie kansloos was had ik de moed al opgegeven. Heeft Sijs dan zo goed gespeeld of was zijn tegenstander erg matig?quote:
Dat zullen we nooit weten omdat er geen beelden zijn. Zal later wel een reactie komen van Slicegodquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
HopHop. Omdat ik hier las dat ie kansloos was had ik de moed al opgegeven. Heeft Sijs dan zo goed gespeeld of was zijn tegenstander erg matig?
Die mogen vandaag weer verder, zijn gisteravond gestaakt bij die standquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
In een van de partijen staat het 15-15
Liever die Roemeen dan Zverev toch? Moet kunnenquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:13 schreef de_boswachter het volgende:
Sijsling
Maar laten we niet te euforisch doen, want morgen is de kans opgroot.
Zou de nieuwe coach dan uiteindelijk toch helpen of ben ik nu weer te optimistisch?
En wat betreft TdB, man man man. Gooi je racket toch in een beek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |