Alleen als ik het af en toe uit kan zetten. Bij sommige mensen wil ik dat nietquote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 11:55 schreef xFriendx het volgende:
Sorry, x-ray... see-through, dqod-virusTis besmettelijk.
En je kater mag ik hopen?quote:
Voor wat? Ik deel mijn jetsers graag met jequote:
Een deel zal vast altijd meisje blijven ja.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, houden zo. Zoiets moet je nooit volledig voorbijgroeien
Dit inderdaad wel weer. Wil niet altijd alles zienquote:Op zondag 17 mei 2015 11:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alleen als ik het af en toe uit kan zetten. Bij sommige mensen wil ik dat niet
Hierheen? :$quote:
Weinig kater van over zo zonder ballen.quote:
Theepostquote:Op zondag 17 mei 2015 11:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voor wat? Ik deel mijn jetsers graag met je
Of bedoelde je dat niet :$
Ben je al, notnecessarilylesboquote:Op zondag 17 mei 2015 11:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een deel zal vast altijd meisje blijven ja.
Maar voor een deel dichterbij de volwassenheid komen en een dame worden lijkt me ook wel wat.
quote:
Oosterhuis?quote:
past niet bij mijn vroome levensstijlquote:
quote:
Jeweetwelkaterquote:
Tijntje Oosterhuis.quote:
Theezakjes?quote:
Oh hey tits.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dit. Links laten liggen die vent. Denkt enkel aan boobies en ziet geen moment je ogen.
Pickwick ja.quote:
quote:
Goed advies.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dit. Links laten liggen die vent. Denkt enkel aan boobies en ziet geen moment je ogen.
Gwn altijd leven op het randje jwz :$quote:Op zondag 17 mei 2015 11:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nah, met 21 ben je nog op het randje hoor.
(bijna) alle mannen toch?quote:Op zondag 17 mei 2015 11:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zeg geen nee tegen Trijntje Oosterhuis. Misschien dat ik haar kan overtuigen symfo rock te gaan makenquote:
Moeilijk te missen hoorquote:Op zondag 17 mei 2015 12:00 schreef Dqod het volgende:
Mensen die Lokjes' ogen missen
Het maakt me boos
[..]
Gwn altijd leven op het randje jwz :$
quote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 12:00 schreef Dqod het volgende:
Mensen die Lokjes' ogen missen
Het maakt me boos
[..]
Gwn altijd leven op het randje jwz :$
Nja volgens mij ligt het iig niet aan jou. Je bent weer gedegradeerd tot normaalquote:Op zondag 17 mei 2015 12:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik wou niet voor de rest spreken hier.
Ik kan er maar niet over uit hoe awesome je bent :$quote:
Gedegradeerd tot netjes toch? Ben ik niet meer alleen.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja volgens mij ligt het iig niet aan jou. Je bent weer gedegradeerd tot normaal
Heb ik ook, helemaal verkochtquote:Op zondag 17 mei 2015 12:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kan er maar niet over uit hoe awesome je bent :$
/srs
Mijn oprechte dank voor dit compliment. :$quote:Op zondag 17 mei 2015 12:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
/srs
Niet alle mannen zijn netjes, dat is weer een eigen groepje.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gedegradeerd tot netjes toch? Ben ik niet meer alleen.
ik vind het best wel jammer dat ik dus niet de kans heb gehad met iedereen beetje te praten. Wel onverwacht leuke gesprekken met sommige mensen... Dat welquote:Op zondag 17 mei 2015 12:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
/srs
Gedegradeerd tot normaal?quote:Op zondag 17 mei 2015 12:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja volgens mij ligt het iig niet aan jou. Je bent weer gedegradeerd tot normaal
quote:Op zondag 17 mei 2015 12:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gedegradeerd tot normaal?Damn, dan moet ik concluderen dat ik er boven stond?
![]()
'hand in hand....'
quote:
Het genoegen is volledig wederzijdsquote:Op zondag 17 mei 2015 12:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn oprechte dank voor dit compliment. :$
Het was een genoegen je ontmoet te hebben.
Ik ben ik. Ik wordt niet graag in een hokje of groepje geduwd.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet alle mannen zijn netjes, dat is weer een eigen groepje.
Dqod, jij hebt me ook aangenaam verrast hoorquote:Op zondag 17 mei 2015 12:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jullie allemaal wel trouwens. All those nice ppl, kanniehandelenie
[..]
Het genoegen is volledig wederzijds
En no problem, uiteraard
Uniek is ook niet voor iedereen weggelegd maar jij bent iig wel een uitzondering ja.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben ik. Ik wordt niet graag in een hokje of groepje geduwd.
En dan in het laatste kwartier de boot ingaanquote:
Dat vat ik dan maar op als een complimentjequote:Op zondag 17 mei 2015 12:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Uniek is ook niet voor iedereen weggelegd maar jij bent iig wel een uitzondering ja.
Snap het wel. Heb ook lang niet iedereen gesproken, maar da's ook wel heel moeilijk op zo'n grote meet.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:04 schreef Californium het volgende:
[..]
ik vind het best wel jammer dat ik dus niet de kans heb gehad met iedereen beetje te praten. Wel onverwacht leuke gesprekken met sommige mensen... Dat wel
Een groepje kan bestaan uit mensen die elkaar aanvullen, het hoeft niet per se een keurslijf te zijn. :$quote:Op zondag 17 mei 2015 12:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe datquote:Op zondag 17 mei 2015 12:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dqod, jij hebt me ook aangenaam verrast hoor
You'd betterquote:Op zondag 17 mei 2015 12:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat vat ik dan maar op als een complimentje
Maak me eens niet aan het huilenquote:Op zondag 17 mei 2015 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan in het laatste kwartier de boot ingaan.
Zoals gisteren in het Vondelparkquote:Op zondag 17 mei 2015 12:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een groepje kan bestaan uit mensen die elkaar aanvullen, het hoeft niet per se een keurslijf te zijn. :$
Hashtag diep
Het is nog niet zover hoor, maar het duurt dus tot 16:15quote:
Lekker los en zo. Gewoon Dqodquote:
Gast, straks moet ik je nog boksenquote:
Ja, haal het soms nogsteeds door elkaar met hockeytijden, stom is dat.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is nog niet zover hoor, maar het duurt dus tot 16:15.
Ik wens je oprecht veel sterkte, PEC is een goeie ploeg.
Je was een bezige bij jaquote:Op zondag 17 mei 2015 12:09 schreef HeatWave het volgende:
Ik vond het wel jammer dat ik in het park niet zoveel mensen kon spreken, maar is wel redelijk goed gekomen in de kroeg.
Zou echt een schande zijn als fnoord geen 3de wordt na zo'n voorsprong iig.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, haal het soms nogsteeds door elkaar met hockeytijden, stom is dat.
Ach, het hoeft niet mooi te worden, als het maar goed afloopt.
Havens van Rotterdam zijn dan dichtbijquote:Op zondag 17 mei 2015 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan in het laatste kwartier de boot ingaan.
Er was wel wat te doen jaquote:
quote:
Moet zo'n ding hier nog hebben eigenlijk, bokszak. Lijkt me best lekker om af en toe even uit te leven op zo'n ding.quote:
Dat zekerquote:
Ja zeker. Nja in dat geval zijn de supermarkten gelukkig nog open, troostvoedsel, maar hopelijk komt alles goed. Ik was nog wel zo lief gisteren in A'dam, zou toch voor wat Karma puntjes moeten tellenquote:Op zondag 17 mei 2015 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou echt een schande zijn als fnoord geen 3de wordt na zo'n voorsprong iig.
Ik probeer wel zoveel mogelijk een gentleman te zijn. Als ik daardoor in een hokje terecht kom, so be itquote:Op zondag 17 mei 2015 12:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo zijn wijquote:Op zondag 17 mei 2015 12:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik voelde me best wel mezelf idd ja
En heerlijk veel geknuffeld en op schoot gezeten bij Feertje en Straw en wcbezoekwandelingen en alles
Het was een zeer goede dag voor tha Dqod
ZOVEEL LIEFDE!
Het was ook een behoorlijke groep, maar dat was natuurlijk alleen maar leuk.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zeker![]()
Ik had ook echt iedereen wel willen spreken maar dan blijf je hangen bij enkele mensen en komt het er niet van.
En ik heb geen ruzie gezocht me Silk. Trots.
Lijkt me ook wel wat maar mijn plafond gaat dat niet houden gok ik.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Moet zo'n ding hier nog hebben eigenlijk, bokszak. Lijkt me best lekker om af en toe even uit te leven op zo'n ding.
Wil je best wat technieken lerenquote:Op zondag 17 mei 2015 12:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Moet zo'n ding hier nog hebben eigenlijk, bokszak. Lijkt me best lekker om af en toe even uit te leven op zo'n ding.
En zo rol ikquote:
Dat zou ik graag willen zien. Yv die losgaat op een bokszakquote:Op zondag 17 mei 2015 12:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel wat maar mijn plafond gaat dat niet houden gok ik.
Ik hoop voor jou dat ze het redden, maar ik ga een glimlach niet kunnen onderdrukken als PEC wintquote:Op zondag 17 mei 2015 12:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja zeker. Nja in dat geval zijn de supermarkten gelukkig nog open, troostvoedsel, maar hopelijk komt alles goed. Ik was nog wel zo lief gisteren in A'dam, zou toch voor wat Karma puntjes moeten tellen
En of je lief wasquote:Op zondag 17 mei 2015 12:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja zeker. Nja in dat geval zijn de supermarkten gelukkig nog open, troostvoedsel, maar hopelijk komt alles goed. Ik was nog wel zo lief gisteren in A'dam, zou toch voor wat Karma puntjes moeten tellen
Ik zou je rollenquote:
Gezopen?quote:Op zondag 17 mei 2015 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, eindelijk op kunnen staan. Mijn hoofd, wat doe je?
Ja, moet hier dan ook nog ff zien waar ik zo'n ding dan hang. Misschien in de schuur, maar dat is in de winter dan weer wat minder. Liefst wel binnen. Misschien op de overloop boven ergens of zo.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel wat maar mijn plafond gaat dat niet houden gok ik.
PEC kan ook winnen, als de rest (AZ en Vitesse dan ook maar verliezen en dat zie ik niet snel gebeuren).quote:Op zondag 17 mei 2015 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat ze het redden, maar ik ga een glimlach niet kunnen onderdrukken als PEC wint.
True. Maar al met al enorm geslaagdquote:Op zondag 17 mei 2015 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was ook een behoorlijke groep, maar dat was natuurlijk alleen maar leuk.
Maar idd, ik heb zoveel mensen niet tot nauwelijks gesproken, dat vond ik wel jammer.
Ook hoofdpijn?quote:Op zondag 17 mei 2015 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, eindelijk op kunnen staan. Mijn hoofd, wat doe je?
Moet je maar uitleggen wanneer we in Utrecht of Amsterdam oid op terras zitten. Moet het wel ff mooi weer zijn.quote:
Hier komt ie in de garage te hangen. En in de schuur kan best. Als je eenmaal begint krijg je het vanzelf warm.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, moet hier dan ook nog ff zien waar ik zo'n ding dan hang. Misschien in de schuur, maar dat is in de winter dan weer wat minder. Liefst wel binnen. Misschien op de overloop boven ergens of zo.
*likt hoofdquote:
Oke dit is vreemdquote:
Prima, doen wel Utrecht. Kan ik Yv ook tips geven.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Moet je maar uitleggen wanneer we in Utrecht of Amsterdam oid op terras zitten. Moet het wel ff mooi weer zijn.
Een glaasje.quote:
Wat moet ik met tips? Kan dat ding toch nergens ophangen en in de sportschool zijn er gewoon groepslessenquote:Op zondag 17 mei 2015 12:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Prima, doen wel Utrecht. Kan ik Yv ook tips geven.
Hihi je zei laagquote:Op zondag 17 mei 2015 12:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij had gewoon zulke lage verwachtingen, daardoor lijkt het liever
Nogal.quote:
Leuk dat Pluff goed viel, dan. Ik vraag me altijd af hoe mensen op hem reageren omdat hij sociaal niet de meest handige is terwijl hij het wel goed bedoeld.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:17 schreef Harmankardon het volgende:
Echt iedereen was tof en Pluff niet in het minst![]()
En ik heb ook hoofdpijn
Bij mij kost het niks en ik heb voldoende vechtsporten gehad om je de basis mee te kunnen gevenquote:Op zondag 17 mei 2015 12:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat moet ik met tips? Kan dat ding toch nergens ophangen en in de sportschool zijn er gewoon groepslessen
Voorzitter meldt zichquote:Op zondag 17 mei 2015 12:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet alle mannen zijn netjes, dat is weer een eigen groepje.
Gevaarlijke gast, die thijs.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bij mij kost het niks en ik heb voldoende vechtsporten gehad om je de basis mee te kunnen geven
Moest je zo ver lopen dan?quote:Op zondag 17 mei 2015 12:18 schreef yats het volgende:
[..]
Voorzitter meldt zich
Ow, en au...overal pijn nu
Whutquote:Op zondag 17 mei 2015 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Aeque nog steeds missing in action? hehehe
Jij bent niet netjes?quote:Op zondag 17 mei 2015 12:18 schreef yats het volgende:
[..]
Voorzitter meldt zich
Het zag er veelbelovend uit voor hem.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je moet wat als je niet bij de celibaatclub mag.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:18 schreef yats het volgende:
[..]
Voorzitter meldt zich
Just being me Hosti!quote:
Hij ging met Cue en logi mee toch?quote:Op zondag 17 mei 2015 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zag er veelbelovend uit voor hem.
Met wie is die er dan vandoor gegaanquote:Op zondag 17 mei 2015 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meet was tof. Iedereen was aardig en gezellig. Leuk om mensen irl te zien. Je hebt het maar getroffen met Loka.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een glaasje.
Werd gewoon wakker met zo'n stekende hoofdpijn achter/boven mijn linkeroog. Dus ben rustig in het donker blijven liggen, veel drinken etc. Ogen dicht. Het gaat nu eindelijk ietsje beter.
Hoe vond je de meet gister, art?
Check even of er ergens treinen zijn uitgevallen.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die zwerverquote:Op zondag 17 mei 2015 12:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Met wie is die er dan vandoor gegaan
Dinsdag.quote:
Nee keek er stiekem erg naar uit om je eens te zien irl. En ik was niet teleurgesteld.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij had gewoon zulke lage verwachtingen, daardoor lijkt het liever
Hij schijnt met 2 dames mee te zijn gegaan.quote:
Leuk voor hem.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ben ik me van bewust.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Meet was tof. Iedereen was aardig en gezellig. Leuk om mensen irl te zien. Je hebt het maar getroffen met Loka.
Een andere gelukkig. Krijg je van al die A'dam afkeer. Lesje ook weer geleerdquote:Op zondag 17 mei 2015 12:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee keek er stiekem erg naar uit om je eens te zien irl. En ik was niet teleurgesteld.
Heeft deze badass jou geraakt of was het een kleinere vogel?
[ afbeelding ]
8 kilometer. Maar ik heb daarstraks nog gesport.quote:
Dat jaquote:
Dat die niet op de bbq is belandquote:Op zondag 17 mei 2015 12:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee keek er stiekem erg naar uit om je eens te zien irl. En ik was niet teleurgesteld.
Heeft deze badass jou geraakt of was het een kleinere vogel?
[ afbeelding ]
Wat heb je gekregen?quote:Op zondag 17 mei 2015 12:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wacht geduldig af.
Het cadeautje van Feer was lief.
Zit geen vlees aan man.quote:
Juist wel yv, wel opletten he. En als ik dan toch geen lid mag worden van jouw club, dan maar meteen voor het voorzitterschap van een andere gaan toch?quote:Op zondag 17 mei 2015 12:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij bent niet netjes?
Wel dapper dat je gewoon gegaan bent naar de sportschool
Hey ik gun onze "vriend" ook een hapjequote:
Ja, ik weet niet of ik ooit over die teleurstellende afwijzing heen komquote:Op zondag 17 mei 2015 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet wat als je niet bij de celibaatclub mag.
Ik vond het maar een hoop gekwaak en weinig inhoud.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die eendenborst nog gehad? Die was wel lekker!
weet je hoe eng dat isquote:
De snavel ja.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey ik gun onze "vriend" ook een hapje
Hihahoquote:Op zondag 17 mei 2015 12:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vond het maar een hoop gekwaak en weinig inhoud.
Ja ik weet het. Went vanzelf.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
weet je hoe eng dat is
allemaal judging people enzulks
Wij oordelen niet.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
weet je hoe eng dat is
allemaal judging people enzulks
Nee die was net opquote:Op zondag 17 mei 2015 12:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die eendenborst nog gehad? Die was wel lekker!
Goed planquote:Op zondag 17 mei 2015 12:26 schreef Harmankardon het volgende:
Ik zeg, doen we zeker nog een keer over, maar dan zonder schroef-bbq's.
Kan ook niet want die liggen nog in het parkquote:Op zondag 17 mei 2015 12:26 schreef Harmankardon het volgende:
Ik zeg, doen we zeker nog een keer over, maar dan zonder schroef-bbq's.
Oh?quote:
Heb ik goed mijn best gedaanquote:Op zondag 17 mei 2015 12:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gek inderdaad. Ik ging licht euforisch naar huis
quote:Op zondag 17 mei 2015 12:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een Friedrich Nietzsche magnetisch vingerpopje, hehe.
Ik heb gisteren een orgie gemist volgens mijquote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 12:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wacht geduldig af.
Het cadeautje van Feer was lief.
En in de prak ook.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan ook niet want die liggen nog in het park
Ja echt heel waren ze niet meerquote:
Nee inderdaad nietquote:Op zondag 17 mei 2015 12:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja echt heel waren ze niet meerniet Fok! bestendig
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 17 mei 2015 12:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een orgie gemist volgens mij
Je laat het klinken alsof je cadeautje een piemel is.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]![]()
Keer met Kaneel afspreken zodat hij mijn cadeautje kan ontvangen.
Was ook een heel leuk demo meisje bij de AH.quote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je laat het klinken alsof je cadeautje een piemel is.
Was het wel gezellig? Helemaal nog niet naar gevraagdquote:Op zondag 17 mei 2015 12:35 schreef xFriendx het volgende:
Yats geeft een goed voorbeeld. Ik ga ook toch nog maar ff naar de sportschool. Hele dag thuis zitten vind ik ook niets. Kan ik meteen die chemische zooi van gister er uitzweten.
Ben tussendoor mijn oefeningen aan het doen. Dadelijk douchen en dan motorrijdenquote:Op zondag 17 mei 2015 12:35 schreef xFriendx het volgende:
Yats geeft een goed voorbeeld. Ik ga ook toch nog maar ff naar de sportschool. Hele dag thuis zitten vind ik ook niets. Kan ik meteen die chemische zooi van gister er uitzweten.
Ik wil blowen en knuffelen met jou en je aardbeimeisjequote:Op zondag 17 mei 2015 12:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Drank en wiet. Op de grond zitten. Een grote groep hippies
Met die vriend van me? Ja zeker hoor. Maar altijd wel eigenlijkquote:Op zondag 17 mei 2015 12:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Was het wel gezellig? Helemaal nog niet naar gevraagd
Ahwquote:
Ik had een kleine katerquote:Op zondag 17 mei 2015 12:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gek inderdaad. Ik ging licht euforisch naar huis
Ik ookquote:Op zondag 17 mei 2015 12:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een orgie gemist volgens mij
Dank je, idem voor jouquote:
Nou, goed voorbeeld...Meer weinig keusquote:Op zondag 17 mei 2015 12:35 schreef xFriendx het volgende:
Mooi!quote:Op zondag 17 mei 2015 12:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Met die vriend van me? Ja zeker hoor. Maar altijd wel eigenlijk![]()
Hij meld zich ook altijd aan de voordeur met zo'n lage stem: 'bierinspectie!'
quote:Op zondag 17 mei 2015 12:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Met die vriend van me? Ja zeker hoor. Maar altijd wel eigenlijk![]()
Hij meld zich ook altijd aan de voordeur met zo'n lage stem: 'bierinspectie!'
Hallo!quote:
En jou heb ik ook niet eens gesprokenquote:
Spierpijn? Hoe dat zo?quote:
ja! Jij!quote:
Thxs! Volgende week weer twee keer denk ik.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar props dat je toch bent gegaan Yats!
vet jaloers hierquote:Op zondag 17 mei 2015 12:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Drank en wiet. Op de grond zitten. Een grote groep hippies
Voor jezelf. Plain and simple.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:41 schreef yats het volgende:
[..]
Thxs! Volgende week weer twee keer denk ik.
#waarom doe ik dit ook alweer?#
ga je klussen?quote:Op zondag 17 mei 2015 12:41 schreef yats het volgende:
[..]
Thxs! Volgende week weer twee keer denk ik.
#waarom doe ik dit ook alweer?#
Goed geslapen hoop ik?quote:Op zondag 17 mei 2015 12:39 schreef Californium het volgende:
[..]
En jou heb ik ook niet eens gesproken
Ik had het gemist joh dat het bestondquote:
I know...Ik vervloek mezelf even nuquote:
Eh nee, dat kan hier thuis genoeg met het plafond en de muren. Ik had het over de sportschool.quote:
Nou ja, zoveel heb ik niet gesjouwd maar ik zou niet weten waar anders van.quote:
viel tegen helaasquote:
Jij bent ook lief lolaquote:
Ik heb best veel mensen niet gesproken eigenlijk. Het was ineens half 11.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:39 schreef Californium het volgende:
[..]
En jou heb ik ook niet eens gesproken
Harde lopen?quote:Op zondag 17 mei 2015 12:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nou ja, zoveel heb ik niet gesjouwd maar ik zou niet weten waar anders van.![]()
Knuffel voor jouquote:
oh dacht over meetsquote:Op zondag 17 mei 2015 12:44 schreef yats het volgende:
[..]
I know...Ik vervloek mezelf even nu
[..]
Eh nee, dat kan hier thuis genoeg met het plafond en de muren. Ik had het over de sportschool.
Volgende keer gewoon weer meetenquote:Op zondag 17 mei 2015 12:45 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb best veel mensen niet gesproken eigenlijk. Het was ineens half 11.
Ah, vandaarquote:Op zondag 17 mei 2015 12:46 schreef Ballet9 het volgende:
Wauw, gaat snel hier. 9 is onderdeel mijn geboortedatum, dus lekker makkelijk!
is het 1999?quote:Op zondag 17 mei 2015 12:46 schreef Ballet9 het volgende:
Wauw, gaat snel hier. 9 is onderdeel mijn geboortedatum, dus lekker makkelijk!
Ja, dat was wel echt dodelijk voor me hoor.quote:
1979?quote:
quote:
Zou je dat willen ontvangen? Reactie mag ook in DM.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je laat het klinken alsof je cadeautje een piemel is.
quote:Op zondag 17 mei 2015 12:46 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja, dat was wel echt dodelijk voor me hoor.
Herhaal dit nog maar een paar keer tegen jezelf, misschien ga je het dan geloven.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar goed dat ik niet geweest ben. Al die vrouwmenschen. Ik kan dat natuurlijk niet handelen
Ik ook. Had ik je eindelijk gemeet maakte ik er geen gebruik van. Gemiste kansquote:Op zondag 17 mei 2015 12:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik ben momenteel niet echt mezelf. Weet niet of dat positieve of negatieve invloed had. Maar had graag meer mensen uitgebreider willen spreken.
No problem!quote:Op zondag 17 mei 2015 12:47 schreef xFriendx het volgende:
Anyways, ik ga dit lichaam even in beweging zetten.
Thanks voor de motivatie Yats
Terecht, ik heb ook alleen maar stil in een hoekje gezeten.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar goed dat ik niet geweest ben. Al die vrouwmenschen. Ik kan dat natuurlijk niet handelen
Als er iemand iets in mijn billetjes gaat steken is het Loka.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zou je dat willen ontvangen? Reactie mag ook in DM.
Het was gezelligquote:Op zondag 17 mei 2015 12:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook. Had ik je eindelijk gemeet maakte ik er geen gebruik van. Gemiste kans
Echte liefde dit.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als er iemand iets in mijn billetjes gaat steken is het Loka.
Ging wel goed hoorquote:Op zondag 17 mei 2015 12:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Faxje![]()
Festival ging niet helemaal goed gisteren las ik net. Was het nog wel leuk?
Oh ik moet PI's gaan gebruiken. Tuurlijk kan ik dat handelen, ben sociaal genoeg.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Herhaal dit nog maar een paar keer tegen jezelf, misschien ga je het dan geloven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ga ik doen.quote:
Dankje!!quote:Op zondag 17 mei 2015 12:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, vandaar
Welkom. En ja, soms gaat het snel.
Ik liep een beetje rondom en was vergeten bier mee te nemenquote:Op zondag 17 mei 2015 12:48 schreef tijnbrein het volgende:
Wel cool dat ik Pluff nu een keer gezien heb. En verder heb ik wel mensen gesproken maar wie het waren op Fok! geen idee
quote:Op zondag 17 mei 2015 12:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik las hetquote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 12:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik moet PI's gaan gebruiken. Tuurlijk kan ik dat handelen, ben sociaal genoeg.Dat is toch ook niet de insteek van zo'n meet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 mei 2015 12:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik moet PI's gaan gebruiken. Tuurlijk kan ik dat handelen, ben sociaal genoeg.Daar zijn meets ook niet voor toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik commentaar dan?quote:Op zondag 17 mei 2015 12:50 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ga ik doen.
Trouwens voor het eerst van 2 mannen complimenten gehad over mijn rijgedrag.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Natuurlijk wel.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet de insteek van zo'n meet?
Ze willen nog een ritje maken met jou?quote:Op zondag 17 mei 2015 12:50 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ga ik doen.
Trouwens voor het eerst van 2 mannen complimenten gehad over mijn rijgedrag.
Niet?quote:Op zondag 17 mei 2015 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 mei 2015 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
laatmeikzittestokenquote:Op zondag 17 mei 2015 12:53 schreef yats het volgende:
[..]
Daar zijn meets ook niet voor toch?
[..]
Had ik commentaar dan?
Toen ik na een kwartier de uitgang van de parkeergarage nog niet kon vinden wel ja.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:53 schreef yats het volgende:
[..]
Daar zijn meets ook niet voor toch?
[..]
Had ik commentaar dan?
Oh?quote:
Insteek hahahaquote:Op zondag 17 mei 2015 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
Uh?quote:Op zondag 17 mei 2015 12:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik las hethet ging om wel erg veel geld
Dat ging niet over jouw rijgedrag maar over de onlogische indeling van de garage toch?quote:Op zondag 17 mei 2015 12:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Toen ik na een kwartier de uitgang van de parkeergarage nog niet kon vinden wel ja.
Ja!quote:
Jij ging toch naar Eurorock? http://www.metalfan.nl/article.php?sid=13817quote:
Nou, er zijn wel FOKkers in mijn huis geweest.quote:
Jij durft.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:56 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nou, er zijn wel FOKkers in mijn huis geweest.
Nee?quote:Op zondag 17 mei 2015 12:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij ging toch naar Eurorock? http://www.metalfan.nl/article.php?sid=13817
Oh, soort stage dan? Laat me weten als je een drankje wilt doen.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:55 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja!Ik moet voor school met een vriendin naar Malta, weekje ofzo. We moeten het nog boeken maar wordt waarschijnlijk de derde/vierde week van juni.
Zolang ze niet blijven slapen telt t niet toch?quote:Op zondag 17 mei 2015 12:56 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Of ik dus. Nu weet ik het niet meer.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw dan heb ik het gewoon verkeerd begrepen. Sorry.
Waarom niet?quote:Op zondag 17 mei 2015 12:57 schreef yats het volgende:
[..]
Zolang ze niet blijven slapen telt t niet toch?
Met Lokaquote:Op zondag 17 mei 2015 12:58 schreef rival het volgende:
[..]
Of ik dus. Nu weet ik het niet meer.
Maar met wie ben jij mee gegaan dit keer dan?
Als je niet slaapt telt het toch juist?quote:Op zondag 17 mei 2015 12:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ow dan is ze ook niet hier geweestquote:Op zondag 17 mei 2015 12:57 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is mij ooit door een wijze fokster verteldquote:
Oh ja, dat was t...quote:
Nee, we gaan maar een weekje. We moeten artikelen schrijven en we zaten misschien te denken aan 'overlast van zwerfhonden/katten' als thema. Maar als jij nog een goed thema weet, hoor ik het wel als je ons op weg wil helpen.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, soort stage dan? Laat me weten als je een drankje wilt doen.
Oh waar ging je dan heen?quote:
en in je tempel?quote:Op zondag 17 mei 2015 12:56 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
quote:
Yatsgezellig? Of was het yats niet?quote:
Erm.... Moet het iets typisch Maltees zijn? Dan kun je schrijven over vuurwerkoverlast tijdens de festa periodequote:Op zondag 17 mei 2015 12:59 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee, we gaan maar een weekje. We moeten artikelen schrijven en we zaten misschien te denken aan 'overlast van zwerfhonden/katten' als thema. Maar als jij nog een goed thema weet, hoor ik het wel als je ons op weg wil helpen.
Mag er een tijdelijke ban op gebruik van dat woord?quote:
Nou ja, niet perse typisch Maltees maar het moet er gewoon 'spelen'. Oh, dan heeft die vriendin van mij gelogen.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Erm.... Moet het iets typisch Maltees zijn? Dan kun je schrijven over vuurwerkoverlast tijdens de festa periode![]()
Zwerfhonden en katten overlast is er vrijwel niet. Zwerfhonden zijn er hier nauwelijks, en de zwerfkatten hier worden gevangen, gecastreerd/steriliseerd door de dierenambulance en vrijwilligers laten op plekken water en voedsel achter.
Oke dan verzin ik een ander woordquote:Op zondag 17 mei 2015 13:03 schreef yats het volgende:
[..]
Mag er een tijdelijke ban op gebruik van dat woord?
Studeer je journalistiek ofzo?quote:Op zondag 17 mei 2015 12:59 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee, we gaan maar een weekje. We moeten artikelen schrijven en we zaten misschien te denken aan 'overlast van zwerfhonden/katten' als thema. Maar als jij nog een goed thema weet, hoor ik het wel als je ons op weg wil helpen.
Ik heb je erg gemistquote:
How about noquote:Op zondag 17 mei 2015 13:03 schreef yats het volgende:
[..]
Mag er een tijdelijke ban op gebruik van dat woord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |