Hier komt ie in de garage te hangen. En in de schuur kan best. Als je eenmaal begint krijg je het vanzelf warm.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, moet hier dan ook nog ff zien waar ik zo'n ding dan hang. Misschien in de schuur, maar dat is in de winter dan weer wat minder. Liefst wel binnen. Misschien op de overloop boven ergens of zo.
*likt hoofdquote:
Oke dit is vreemdquote:
Prima, doen wel Utrecht. Kan ik Yv ook tips geven.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Moet je maar uitleggen wanneer we in Utrecht of Amsterdam oid op terras zitten. Moet het wel ff mooi weer zijn.
Een glaasje.quote:
Wat moet ik met tips? Kan dat ding toch nergens ophangen en in de sportschool zijn er gewoon groepslessenquote:Op zondag 17 mei 2015 12:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Prima, doen wel Utrecht. Kan ik Yv ook tips geven.
Hihi je zei laagquote:Op zondag 17 mei 2015 12:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij had gewoon zulke lage verwachtingen, daardoor lijkt het liever
Nogal.quote:
Leuk dat Pluff goed viel, dan. Ik vraag me altijd af hoe mensen op hem reageren omdat hij sociaal niet de meest handige is terwijl hij het wel goed bedoeld.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:17 schreef Harmankardon het volgende:
Echt iedereen was tof en Pluff niet in het minst![]()
En ik heb ook hoofdpijn
Bij mij kost het niks en ik heb voldoende vechtsporten gehad om je de basis mee te kunnen gevenquote:Op zondag 17 mei 2015 12:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat moet ik met tips? Kan dat ding toch nergens ophangen en in de sportschool zijn er gewoon groepslessen
Voorzitter meldt zichquote:Op zondag 17 mei 2015 12:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet alle mannen zijn netjes, dat is weer een eigen groepje.
Gevaarlijke gast, die thijs.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bij mij kost het niks en ik heb voldoende vechtsporten gehad om je de basis mee te kunnen geven
Moest je zo ver lopen dan?quote:Op zondag 17 mei 2015 12:18 schreef yats het volgende:
[..]
Voorzitter meldt zich
Ow, en au...overal pijn nu
Whutquote:Op zondag 17 mei 2015 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Aeque nog steeds missing in action? hehehe
Jij bent niet netjes?quote:Op zondag 17 mei 2015 12:18 schreef yats het volgende:
[..]
Voorzitter meldt zich
Het zag er veelbelovend uit voor hem.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je moet wat als je niet bij de celibaatclub mag.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:18 schreef yats het volgende:
[..]
Voorzitter meldt zich
Just being me Hosti!quote:
Hij ging met Cue en logi mee toch?quote:Op zondag 17 mei 2015 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zag er veelbelovend uit voor hem.
Met wie is die er dan vandoor gegaanquote:Op zondag 17 mei 2015 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zag er veelbelovend uit voor hem.
Meet was tof. Iedereen was aardig en gezellig. Leuk om mensen irl te zien. Je hebt het maar getroffen met Loka.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een glaasje.
Werd gewoon wakker met zo'n stekende hoofdpijn achter/boven mijn linkeroog. Dus ben rustig in het donker blijven liggen, veel drinken etc. Ogen dicht. Het gaat nu eindelijk ietsje beter.
Hoe vond je de meet gister, art?
Check even of er ergens treinen zijn uitgevallen.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |