Niet alle mannen zijn netjes, dat is weer een eigen groepje.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gedegradeerd tot netjes toch? Ben ik niet meer alleen.
ik vind het best wel jammer dat ik dus niet de kans heb gehad met iedereen beetje te praten. Wel onverwacht leuke gesprekken met sommige mensen... Dat welquote:Op zondag 17 mei 2015 12:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kan er maar niet over uit hoe awesome je bent :$
/srs
Gedegradeerd tot normaal?quote:Op zondag 17 mei 2015 12:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja volgens mij ligt het iig niet aan jou. Je bent weer gedegradeerd tot normaal
quote:Op zondag 17 mei 2015 12:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gedegradeerd tot normaal?Damn, dan moet ik concluderen dat ik er boven stond?
![]()
'hand in hand....'
quote:
Het genoegen is volledig wederzijdsquote:Op zondag 17 mei 2015 12:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn oprechte dank voor dit compliment. :$
Het was een genoegen je ontmoet te hebben.
Ik ben ik. Ik wordt niet graag in een hokje of groepje geduwd.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet alle mannen zijn netjes, dat is weer een eigen groepje.
Dqod, jij hebt me ook aangenaam verrast hoorquote:Op zondag 17 mei 2015 12:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jullie allemaal wel trouwens. All those nice ppl, kanniehandelenie
[..]
Het genoegen is volledig wederzijds
En no problem, uiteraard
Uniek is ook niet voor iedereen weggelegd maar jij bent iig wel een uitzondering ja.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben ik. Ik wordt niet graag in een hokje of groepje geduwd.
En dan in het laatste kwartier de boot ingaanquote:
Dat vat ik dan maar op als een complimentjequote:Op zondag 17 mei 2015 12:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Uniek is ook niet voor iedereen weggelegd maar jij bent iig wel een uitzondering ja.
Snap het wel. Heb ook lang niet iedereen gesproken, maar da's ook wel heel moeilijk op zo'n grote meet.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:04 schreef Californium het volgende:
[..]
ik vind het best wel jammer dat ik dus niet de kans heb gehad met iedereen beetje te praten. Wel onverwacht leuke gesprekken met sommige mensen... Dat wel
Een groepje kan bestaan uit mensen die elkaar aanvullen, het hoeft niet per se een keurslijf te zijn. :$quote:Op zondag 17 mei 2015 12:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben ik. Ik wordt niet graag in een hokje of groepje geduwd.
Hoe datquote:Op zondag 17 mei 2015 12:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dqod, jij hebt me ook aangenaam verrast hoor
You'd betterquote:Op zondag 17 mei 2015 12:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat vat ik dan maar op als een complimentje
Maak me eens niet aan het huilenquote:Op zondag 17 mei 2015 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan in het laatste kwartier de boot ingaan.
Zoals gisteren in het Vondelparkquote:Op zondag 17 mei 2015 12:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een groepje kan bestaan uit mensen die elkaar aanvullen, het hoeft niet per se een keurslijf te zijn. :$
Hashtag diep
Het is nog niet zover hoor, maar het duurt dus tot 16:15quote:
Lekker los en zo. Gewoon Dqodquote:
Gast, straks moet ik je nog boksenquote:
Ja, haal het soms nogsteeds door elkaar met hockeytijden, stom is dat.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is nog niet zover hoor, maar het duurt dus tot 16:15.
Ik wens je oprecht veel sterkte, PEC is een goeie ploeg.
Je was een bezige bij jaquote:Op zondag 17 mei 2015 12:09 schreef HeatWave het volgende:
Ik vond het wel jammer dat ik in het park niet zoveel mensen kon spreken, maar is wel redelijk goed gekomen in de kroeg.
Zou echt een schande zijn als fnoord geen 3de wordt na zo'n voorsprong iig.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, haal het soms nogsteeds door elkaar met hockeytijden, stom is dat.
Ach, het hoeft niet mooi te worden, als het maar goed afloopt.
Havens van Rotterdam zijn dan dichtbijquote:Op zondag 17 mei 2015 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan in het laatste kwartier de boot ingaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |