quote:
Jeweetwelkaterquote:
Tijntje Oosterhuis.quote:
Theezakjes?quote:
Oh hey tits.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dit. Links laten liggen die vent. Denkt enkel aan boobies en ziet geen moment je ogen.
Pickwick ja.quote:
quote:
Goed advies.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dit. Links laten liggen die vent. Denkt enkel aan boobies en ziet geen moment je ogen.
Gwn altijd leven op het randje jwz :$quote:Op zondag 17 mei 2015 11:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nah, met 21 ben je nog op het randje hoor.
(bijna) alle mannen toch?quote:Op zondag 17 mei 2015 11:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zeg geen nee tegen Trijntje Oosterhuis. Misschien dat ik haar kan overtuigen symfo rock te gaan makenquote:
Moeilijk te missen hoorquote:Op zondag 17 mei 2015 12:00 schreef Dqod het volgende:
Mensen die Lokjes' ogen missen
Het maakt me boos
[..]
Gwn altijd leven op het randje jwz :$
quote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 12:00 schreef Dqod het volgende:
Mensen die Lokjes' ogen missen
Het maakt me boos
[..]
Gwn altijd leven op het randje jwz :$
Nja volgens mij ligt het iig niet aan jou. Je bent weer gedegradeerd tot normaalquote:Op zondag 17 mei 2015 12:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik wou niet voor de rest spreken hier.
Ik kan er maar niet over uit hoe awesome je bent :$quote:
Gedegradeerd tot netjes toch? Ben ik niet meer alleen.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja volgens mij ligt het iig niet aan jou. Je bent weer gedegradeerd tot normaal
Heb ik ook, helemaal verkochtquote:Op zondag 17 mei 2015 12:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kan er maar niet over uit hoe awesome je bent :$
/srs
Mijn oprechte dank voor dit compliment. :$quote:Op zondag 17 mei 2015 12:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kan er maar niet over uit hoe awesome je bent :$
/srs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |