1979?quote:
quote:
Zou je dat willen ontvangen? Reactie mag ook in DM.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je laat het klinken alsof je cadeautje een piemel is.
quote:Op zondag 17 mei 2015 12:46 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja, dat was wel echt dodelijk voor me hoor.
Herhaal dit nog maar een paar keer tegen jezelf, misschien ga je het dan geloven.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar goed dat ik niet geweest ben. Al die vrouwmenschen. Ik kan dat natuurlijk niet handelen
Ik ook. Had ik je eindelijk gemeet maakte ik er geen gebruik van. Gemiste kansquote:Op zondag 17 mei 2015 12:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik ben momenteel niet echt mezelf. Weet niet of dat positieve of negatieve invloed had. Maar had graag meer mensen uitgebreider willen spreken.
No problem!quote:Op zondag 17 mei 2015 12:47 schreef xFriendx het volgende:
Anyways, ik ga dit lichaam even in beweging zetten.
Thanks voor de motivatie Yats
Terecht, ik heb ook alleen maar stil in een hoekje gezeten.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar goed dat ik niet geweest ben. Al die vrouwmenschen. Ik kan dat natuurlijk niet handelen
Als er iemand iets in mijn billetjes gaat steken is het Loka.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zou je dat willen ontvangen? Reactie mag ook in DM.
Het was gezelligquote:Op zondag 17 mei 2015 12:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook. Had ik je eindelijk gemeet maakte ik er geen gebruik van. Gemiste kans
Echte liefde dit.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als er iemand iets in mijn billetjes gaat steken is het Loka.
Ging wel goed hoorquote:Op zondag 17 mei 2015 12:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Faxje![]()
Festival ging niet helemaal goed gisteren las ik net. Was het nog wel leuk?
Oh ik moet PI's gaan gebruiken. Tuurlijk kan ik dat handelen, ben sociaal genoeg.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Herhaal dit nog maar een paar keer tegen jezelf, misschien ga je het dan geloven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ga ik doen.quote:
Dankje!!quote:Op zondag 17 mei 2015 12:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, vandaar
Welkom. En ja, soms gaat het snel.
Ik liep een beetje rondom en was vergeten bier mee te nemenquote:Op zondag 17 mei 2015 12:48 schreef tijnbrein het volgende:
Wel cool dat ik Pluff nu een keer gezien heb. En verder heb ik wel mensen gesproken maar wie het waren op Fok! geen idee
quote:Op zondag 17 mei 2015 12:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik las hetquote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 12:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik moet PI's gaan gebruiken. Tuurlijk kan ik dat handelen, ben sociaal genoeg.Dat is toch ook niet de insteek van zo'n meet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |