Die zwerverquote:Op zondag 17 mei 2015 12:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Met wie is die er dan vandoor gegaan
Dinsdag.quote:
Nee keek er stiekem erg naar uit om je eens te zien irl. En ik was niet teleurgesteld.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij had gewoon zulke lage verwachtingen, daardoor lijkt het liever
Hij schijnt met 2 dames mee te zijn gegaan.quote:
Leuk voor hem.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zag er veelbelovend uit voor hem.
Dat ben ik me van bewust.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Meet was tof. Iedereen was aardig en gezellig. Leuk om mensen irl te zien. Je hebt het maar getroffen met Loka.
Een andere gelukkig. Krijg je van al die A'dam afkeer. Lesje ook weer geleerdquote:Op zondag 17 mei 2015 12:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee keek er stiekem erg naar uit om je eens te zien irl. En ik was niet teleurgesteld.
Heeft deze badass jou geraakt of was het een kleinere vogel?
[ afbeelding ]
8 kilometer. Maar ik heb daarstraks nog gesport.quote:
Dat jaquote:
Dat die niet op de bbq is belandquote:Op zondag 17 mei 2015 12:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee keek er stiekem erg naar uit om je eens te zien irl. En ik was niet teleurgesteld.
Heeft deze badass jou geraakt of was het een kleinere vogel?
[ afbeelding ]
Wat heb je gekregen?quote:Op zondag 17 mei 2015 12:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wacht geduldig af.
Het cadeautje van Feer was lief.
Zit geen vlees aan man.quote:
Juist wel yv, wel opletten he. En als ik dan toch geen lid mag worden van jouw club, dan maar meteen voor het voorzitterschap van een andere gaan toch?quote:Op zondag 17 mei 2015 12:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij bent niet netjes?
Wel dapper dat je gewoon gegaan bent naar de sportschool
Hey ik gun onze "vriend" ook een hapjequote:
Ja, ik weet niet of ik ooit over die teleurstellende afwijzing heen komquote:Op zondag 17 mei 2015 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet wat als je niet bij de celibaatclub mag.
Ik vond het maar een hoop gekwaak en weinig inhoud.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die eendenborst nog gehad? Die was wel lekker!
weet je hoe eng dat isquote:
De snavel ja.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey ik gun onze "vriend" ook een hapje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |