Waarom niet?quote:Op zondag 17 mei 2015 12:57 schreef yats het volgende:
[..]
Zolang ze niet blijven slapen telt t niet toch?
Met Lokaquote:Op zondag 17 mei 2015 12:58 schreef rival het volgende:
[..]
Of ik dus. Nu weet ik het niet meer.
Maar met wie ben jij mee gegaan dit keer dan?
Als je niet slaapt telt het toch juist?quote:Op zondag 17 mei 2015 12:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ow dan is ze ook niet hier geweestquote:Op zondag 17 mei 2015 12:57 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is mij ooit door een wijze fokster verteldquote:
Oh ja, dat was t...quote:
Nee, we gaan maar een weekje. We moeten artikelen schrijven en we zaten misschien te denken aan 'overlast van zwerfhonden/katten' als thema. Maar als jij nog een goed thema weet, hoor ik het wel als je ons op weg wil helpen.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, soort stage dan? Laat me weten als je een drankje wilt doen.
Oh waar ging je dan heen?quote:
en in je tempel?quote:Op zondag 17 mei 2015 12:56 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nou, er zijn wel FOKkers in mijn huis geweest.
quote:
Yatsgezellig? Of was het yats niet?quote:
Erm.... Moet het iets typisch Maltees zijn? Dan kun je schrijven over vuurwerkoverlast tijdens de festa periodequote:Op zondag 17 mei 2015 12:59 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee, we gaan maar een weekje. We moeten artikelen schrijven en we zaten misschien te denken aan 'overlast van zwerfhonden/katten' als thema. Maar als jij nog een goed thema weet, hoor ik het wel als je ons op weg wil helpen.
Mag er een tijdelijke ban op gebruik van dat woord?quote:
Nou ja, niet perse typisch Maltees maar het moet er gewoon 'spelen'. Oh, dan heeft die vriendin van mij gelogen.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Erm.... Moet het iets typisch Maltees zijn? Dan kun je schrijven over vuurwerkoverlast tijdens de festa periode![]()
Zwerfhonden en katten overlast is er vrijwel niet. Zwerfhonden zijn er hier nauwelijks, en de zwerfkatten hier worden gevangen, gecastreerd/steriliseerd door de dierenambulance en vrijwilligers laten op plekken water en voedsel achter.
Oke dan verzin ik een ander woordquote:Op zondag 17 mei 2015 13:03 schreef yats het volgende:
[..]
Mag er een tijdelijke ban op gebruik van dat woord?
Studeer je journalistiek ofzo?quote:Op zondag 17 mei 2015 12:59 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee, we gaan maar een weekje. We moeten artikelen schrijven en we zaten misschien te denken aan 'overlast van zwerfhonden/katten' als thema. Maar als jij nog een goed thema weet, hoor ik het wel als je ons op weg wil helpen.
Ik heb je erg gemistquote:
How about noquote:Op zondag 17 mei 2015 13:03 schreef yats het volgende:
[..]
Mag er een tijdelijke ban op gebruik van dat woord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |