NATUURLIJK KWAM ZE STEEDS TERUG, ZE VERDIENT GELD AAN ONSquote:Op donderdag 14 mei 2015 14:01 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus! Geniet gewoon van het moment en de date zelf en kijk maar hoe het verder loopt in de toekomst.
[..]
Oh?
[..]
Nee, in mijn vakgebied ga je koste wat het kost door om maar uren te declareren toch?![]()
Maar zo kansloos was het wellicht niet. Ze kwam toch steeds terug?
En toch een gratis biertje geven? Een beetje vertrouwen in jezelf kerel!quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
NATUURLIJK KWAM ZE STEEDS TERUG, ZE VERDIENT GELD AAN ONS
Get your head out of your ass. Het is haar werk aardig te zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:11 schreef yats het volgende:
[..]
En toch een gratis biertje geven? Een beetje vertrouwen in jezelf kerel!
Deezertje heeft ook autisme.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:16 schreef Nammie het volgende:
Deezertje: ik heb het idee dat je of niet helemaal serieus bent. Of dat je misschien alles te zwart-wit bekijkt, maar wat maak je toch een rare opmerkingen! Alle eerstejaars zijn onzeker en tweedejaars niet, blabla. Je klinkt als de autistische broer van een vriendin van mij. Niet echt leuk gezelschap.
Je bent wel een vrij lastig typje volgens mij jaquote:Op donderdag 14 mei 2015 14:48 schreef Nammie het volgende:
Ik heb trouwens sinds gisteren minder contact met de jongen waar ik een beetje verliefd-achtig op was. Maar ik ben het toch niet denk ik. Ik vond hem leuker dan leuk, dat zeker, maar ik ben toch een beetje op hem afgeknapt. Hij is veel te serieus. En ik vind hem veel te snel gaan, we kennen elkaar amper twee weken en hij wilde veel teveel afspreken en weet ik het. En dat begrijp ik dus helemaal niet, doe je ding en het is ook prima als we elkaar een dag niet zien.Ik snap dat je iemand leuk vindt, maar dat opdringerige dat je steeds vaker wil afspreken terwijl je elkaar net hebt gezien. Of steeds willen blijven plakken, terwijl ik gewoon weg wil. Daar kan ik niet tegen. Misschien laat dat ook wel zien dat ik hem niet leuk genoeg vind, terwijl ik dacht niet leuk genoeg voor hem te zijn.
Nouja, ik ben mij ervan bewust dat ik misschien teveel eis, teveel zeur, ik weet het niet. Ik kan gewoon niet tegen zulke zaken, dus dan kaart ik dat maar aan. Maar dan ben ik in deze situatie niet dapper genoeg om te zeggen dat ik er geen zin meer in heb (ik weet ook niet waarom, meestal durf ik dat wel) en heb ik maar lafjes gezegd dat we het rustiger aan moeten gaan doen. En ik vind het ook wel prime om contact met hem te blijven houden, maar voor mij zit er al niks meer in qua dat het serieus kan worden. Toch niet leuk genoeg. En ergens baal ik van mezelf dat ik steeds weer ergens tegen aanloop waardoor ik afknap.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je bent wel een vrij lastig typje volgens mij ja
Niet gemeen bedoeld verder, is je goed recht om je eigen eisen te stellen, maar toch.
Nou, wie quotte jij net? *winkwink*quote:
Ja. Nouja, het komt op mij vreemd over om iemand zovaak te willen zien. En dan kan je als reden geven dat je verliefd bent. Maar we kennen elkaar maar twee weken, dus dan denk ik nee.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je bent wel een vrij lastig typje volgens mij ja
Niet gemeen bedoeld verder, is je goed recht om je eigen eisen te stellen, maar toch.
Zo heel raar is het niet toch? Je bent verliefd, ook al ken je elkaar net, dan is dat juist hevig. Alles is nog lekker vers, spannend, je ziet elkaars negatievere kanten nog niet echt, tja... ik kan me er wat bij voorstellen in elk geval. Maar anderzijds kan ik me ook jouw kant voorstellen dat je niet te snel wilt gaan en nu een beklemmend gevoel hebt. Dus ja, voor beide valt wat te zeggen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:55 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja. Nouja, het komt op mij vreemd over om iemand zovaak te willen zien. En dan kan je als reden geven dat je verliefd bent. Maar we kennen elkaar maar twee weken, dus dan denk ik nee.
Ja dat vind ik ook wel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Daarom ook com-mu-ni-ce-ren. Meteen afschrijven is wel heel drastisch
Daten is een oppervlakkige bedoening. Gelijk nexten zonder de drie dagen regel toe te passen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Daarom ook com-mu-ni-ce-ren. Meteen afschrijven is wel heel drastisch
Met deze kennis wel. De twijfel is bij haar al te groot.quote:Op donderdag 14 mei 2015 15:03 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Daten is een oppervlakkige bedoening. Gelijk nexten zonder de drie dagen regel toe te passen.
Zeg het dan gewoon tegen hem. Ik spreek denk ik namens veel mannen dat wij graag duidelijkheid willen daarover. Dus geen halve signalen of spelletjes spelen, maar gewoon bam, praten.quote:Op donderdag 14 mei 2015 15:08 schreef Nammie het volgende:
Nee, het is ook niet raar. Maar het voelt voor mij niet goed aan. En ik heb er dan al geen zin meer in als iemand zich zo opstelt, puur omdat ik helemaal niet hetzelfde gevoel deel. Maar ik besef ook dat het voor een groot deel aan mezelf ligt.
Stuk of tien keer denk ik. En soms twee keer op een dag heel snel, terwijl ik dat dan helemaal niet wilde. Wel intiem geweest, maarja. Hij interesseert me ook gewoon niet meer. Heel raar eigenlijk, want dat heb ik de laatste tijd alleen maar. Misschien ben ik gewoon nog een halve puber ofzo.![]()
Jawel, dat doe ik dan ook vaak genoeg, maar tegenover hem voelde het dan weer lullig. Al met al vind ik hem inderdaad niet leuk genoeg, terwijl ik eerst echt dacht dat hij helemaal perfect is.quote:
Niemand, maar dan ook niemand is perfect hè. In het begin kan je dat nog denken, maar nu je hem wat langer 'kent' en beter leert kennen merk je dus al dat hij toch helemaal niet zo perfect is.quote:Op donderdag 14 mei 2015 15:20 schreef Nammie het volgende:
[..]
Jawel, dat doe ik dan ook vaak genoeg, maar tegenover hem voelde het dan weer lullig. Al met al vind ik hem inderdaad niet leuk genoeg, terwijl ik eerst echt dacht dat hij helemaal perfect is.
En dat staat dan nog los van dat ie te vaak wil afspreken. Want enkel daar op afknappen gaat natuurlijk ook wat ver als hij verder wel perfect is en je al half verliefd bentquote:Op donderdag 14 mei 2015 15:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niemand, maar dan ook niemand is perfect hè. In het begin kan je dat nog denken, maar nu je hem wat langer 'kent' en beter leert kennen merk je dus al dat hij toch helemaal niet zo perfect is.
Jap. Al blijkt het voor Nammie toch wel een big deal te zijn dat hij zo vaak wil afspreken en zo snel wil gaan.quote:Op donderdag 14 mei 2015 15:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat staat dan nog los van dat ie te vaak wil afspreken. Want enkel daar op afknappen gaat natuurlijk ook wat ver als hij verder wel perfect is en je al half verliefd bent
Eerst was het zo geweldig en kreeg je er geen genoeg vanquote:Op donderdag 14 mei 2015 15:20 schreef Nammie het volgende:
[..]
Jawel, dat doe ik dan ook vaak genoeg, maar tegenover hem voelde het dan weer lullig. Al met al vind ik hem inderdaad niet leuk genoeg, terwijl ik eerst echt dacht dat hij helemaal perfect is.
Ik heb gisteravond dus gezegd wat ik ervan vond, hij zegt verliefd te zijn en ik heb dus gezegd dat ik het teveel vind. Hij begrijpt dat allemaal en houdt er rekening mee, maar het punt is vooral dat ik er geen zin meer in heb. Alleen durf ik dat niet tegen hem te zeggen face to face. Terwijl ik daar vaak geen moeite mee heb, maar bij hem is het toch anders. Dus ja, dan denk ik: moet ik zo laf een appje gaan sturen ofzo zodat ik eerlijk ben geweest en deze last van m'n schouders af is. Maar dat vind ik ook weer niet netjes, want we hebben het wel leuk gehad. Dus dan weer afspreken om dit te zeggen, maar dat vind ik dan weer moeilijk bij hem.quote:Op donderdag 14 mei 2015 15:19 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zeg het dan gewoon tegen hem. Ik spreek denk ik namens veel mannen dat wij graag duidelijkheid willen daarover. Dus geen halve signalen of spelletjes spelen, maar gewoon bam, praten.
Zal best moeilijk zijn, maar ik denk dat het heel wat beter is om het face to face te doen. Ik vind dat zoveel netter dan via een telefoonschermpje. Maar goed, that's just my opinion.quote:Op donderdag 14 mei 2015 15:25 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond dus gezegd wat ik ervan vond, hij zegt verliefd te zijn en ik heb dus gezegd dat ik het teveel vind. Hij begrijpt dat allemaal en houdt er rekening mee, maar het punt is vooral dat ik er geen zin meer in heb. Alleen durf ik dat niet tegen hem te zeggen face to face. Terwijl ik daar vaak geen moeite mee heb, maar bij hem is het toch anders. Dus ja, dan denk ik: moet ik zo laf een appje gaan sturen ofzo zodat ik eerlijk ben geweest en deze last van m'n schouders af is. Maar dat vind ik ook weer niet netjes, want we hebben het wel leuk gehad. Dus dan weer afspreken om dit te zeggen, maar dat vind ik dan weer moeilijk bij hem.Snap je?
Dus je laat hem lopen, puur omdat hij jou vaak wil zien? Er is niet iets anders?quote:Op donderdag 14 mei 2015 15:25 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond dus gezegd wat ik ervan vond, hij zegt verliefd te zijn en ik heb dus gezegd dat ik het teveel vind. Hij begrijpt dat allemaal en houdt er rekening mee, maar het punt is vooral dat ik er geen zin meer in heb. Alleen durf ik dat niet tegen hem te zeggen face to face. Terwijl ik daar vaak geen moeite mee heb, maar bij hem is het toch anders. Dus ja, dan denk ik: moet ik zo laf een appje gaan sturen ofzo zodat ik eerlijk ben geweest en deze last van m'n schouders af is. Maar dat vind ik ook weer niet netjes, want we hebben het wel leuk gehad. Dus dan weer afspreken om dit te zeggen, maar dat vind ik dan weer moeilijk bij hem.Snap je?
Ja, zo komt het over. Maar eerst was hij ook echt wauw, maar nu ik hem wat vaker heb gezien en iets beter 'ken', valt het gewoon wel mee. En ik ben nog nooit verliefd geweest, dus ik weet ook niet hoe het voelt he. Ik dacht het te zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2015 15:24 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Eerst was het zo geweldig en kreeg je er geen genoeg vanen ohh je was waarschijnlijk te min voor een type als hij.
En nu is het duidelijk dat ie jou wil en hoef je m niet meer. Vrouwen
Zijn innerlijk valt dus gewoon tegen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 15:28 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja, zo komt het over. Maar eerst was hij ook echt wauw, maar nu ik hem wat vaker heb gezien en iets beter 'ken', valt het gewoon wel mee. En ik ben nog nooit verliefd geweest, dus ik weet ook niet hoe het voelt he. Ik dacht het te zijn.
Nee. Ik vind hem niet superleuk nu ik heb wat vaker heb gezien. Hij is aardig en gezellig enzo, maar gewoon niet heel interessant voor mij. Saai misschien, weet het niet echt te benoemen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 15:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dus je laat hem lopen, puur omdat hij jou vaak wil zien? Er is niet iets anders?
Maar wat voor jongen/man zoek jij dan precies? Qua innerlijk dan in elk geval, dus uiterlijk nog buiten beschouwing gelaten.quote:Op donderdag 14 mei 2015 15:32 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nee. Ik vind hem niet superleuk nu ik heb wat vaker heb gezien. Hij is aardig en gezellig enzo, maar gewoon niet heel interessant voor mij. Saai misschien, weet het niet echt te benoemen.
Leuk! Waar woont Nammie?quote:Op donderdag 14 mei 2015 15:31 schreef Toto69 het volgende:
Misschien moet Nammie eens met Deezertje daten.
That's it. Kort samengevat.quote:Op donderdag 14 mei 2015 15:30 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Zijn innerlijk valt dus gewoon tegen.
Duidelijk. Eerlijk tegen hem zijn, hoe lastig ook, liefst IRL, en niet via een telefoon. Oh en, Deezertje daten.quote:
Ik vraag me altijd af waarom deze vragen gesteld wordt, want t zegt zo weinig.quote:Op donderdag 14 mei 2015 15:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar wat voor jongen/man zoek jij dan precies? Qua innerlijk dan in elk geval, dus uiterlijk nog buiten beschouwing gelaten.
Avontuurlijk? Zorgzaam? Lief, of juist een beetje macho?
Nou ja, het geeft toch wel een klein beetje een globaal idee.quote:Op donderdag 14 mei 2015 15:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waarom deze vragen gesteld wordt, want t zegt zo weinig.
Alles is subjectief en heb je nog geen idee wat ze precies wil. Avontuurlijk is voor de 1 elk weekend skydiven en voor de ander een rondje wandelen, maar de beschrijving avontuurlijk blijft tzelfde
Achja. Ik zie wel. Ik mag hopen dat je niet serieus bent.quote:Op donderdag 14 mei 2015 15:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Duidelijk. Eerlijk tegen hem zijn, hoe lastig ook, liefst IRL, en niet via een telefoon. Oh en, Deezertje daten.
Dan date je me mijquote:Op donderdag 14 mei 2015 15:48 schreef Nammie het volgende:
[..]
Achja. Ik zie wel. Ik mag hopen dat je niet serieus bent.
Je hebt helemaal gelijk hoor. Het voelt goed, dat is wat ik ervan kan zeggen en daarnaast zitten de intenties goed. Ik ken haar inderdaad kort, maar ga met mijn gevoel. En dat zit goed. De rest zal de tijd uit moeten wijzen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar jullie zitten nu ook nog in de 'heat of the moment' fase. Je kent haar nu een week? Of 2?
Status zegt mij ook nooit zo veel, maar het lijkt me in jouw geval een beetje vroeg om uit te gaan van wat voor variant van 'long term' dan ook.
Ik voel me nu echt een debbie downer, en ik gun het je van harte hoor! Hopelijk is het iemand die blijft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Ben je niet gewoon bang om je te binden/open te stellen oid? Ik ben de eerste weken altijd in de wolken en daarna ga ik iets zoeken om ze op af te keuren omdat ik het gewoon niet aan kan om verliefd te zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2015 15:20 schreef Nammie het volgende:
[..]
Altijd, overkomt dit je vaak dan?quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:09 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon bang om je te binden/open te stellen oid? Ik ben de eerste weken altijd in de wolken en daarna ga ik iets zoeken om ze op af te keuren omdat ik het gewoon niet aan kan om verliefd te zijn.
Precies dit jaquote:Op donderdag 14 mei 2015 15:24 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Eerst was het zo geweldig en kreeg je er geen genoeg vanen ohh je was waarschijnlijk te min voor een type als hij.
Dank voor dit inzicht in de vrouwelijke psyche. Tien keer afspreken in twee weken is idd bizar veel, maar ik denk dat dit niets af doet aan het resultaat. Als hij jou heel chill 1 a 2 keer in de week had gedate en verliefd op je was geworden dan was het over een maand of twee precies hetzelfde verhaal geweest. Tenminste dat is mijn ervaring van de andere kant...quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:48 schreef Nammie het volgende:
Ik heb trouwens sinds gisteren minder contact met de jongen waar ik een beetje verliefd-achtig op was. Maar ik ben het toch niet denk ik. Ik vond hem leuker dan leuk, dat zeker, maar ik ben toch een beetje op hem afgeknapt. Hij is veel te serieus. En ik vind hem veel te snel gaan, we kennen elkaar amper twee weken en hij wilde veel teveel afspreken en weet ik het. En dat begrijp ik dus helemaal niet, doe je ding en het is ook prima als we elkaar een dag niet zien.Ik snap dat je iemand leuk vindt, maar dat opdringerige dat je steeds vaker wil afspreken terwijl je elkaar net hebt gezien. Of steeds willen blijven plakken, terwijl ik gewoon weg wil. Daar kan ik niet tegen. Misschien laat dat ook wel zien dat ik hem niet leuk genoeg vind, terwijl ik dacht niet leuk genoeg voor hem te zijn.
Nouja, ik ben mij ervan bewust dat ik misschien teveel eis, teveel zeur, ik weet het niet. Ik kan gewoon niet tegen zulke zaken, dus dan kaart ik dat maar aan. Maar dan ben ik in deze situatie niet dapper genoeg om te zeggen dat ik er geen zin meer in heb (ik weet ook niet waarom, meestal durf ik dat wel) en heb ik maar lafjes gezegd dat we het rustiger aan moeten gaan doen. En ik vind het ook wel prima om contact met hem te blijven houden, maar voor mij zit er al niks meer in qua dat het serieus kan worden. Toch niet leuk genoeg. En ergens baal ik van mezelf dat ik steeds weer ergens tegen aanloop waardoor ik afknap.
Geef je daarom nooit zo snel gewonnen. Maak haar eerst helemaal zo hoteldebotel dat ze niemand anders meer wilquote:
Kam en scheer enzoquote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:56 schreef Doum het volgende:
[..]
Dank voor dit inzicht in de vrouwelijke psyche. Tien keer afspreken in twee weken is idd bizar veel, maar ik denk dat dit niets af doet aan het resultaat. Als hij jou heel chill 1 a 2 keer in de week had gedate en verliefd op je was geworden dan was het over een maand of twee precies hetzelfde verhaal geweest. Tenminste dat is mijn ervaring van de andere kant...
Ik vind hem toch niet leuk, daar kan ik verder vrij weinig aan veranderen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:56 schreef Doum het volgende:
[..]
Dank voor dit inzicht in de vrouwelijke psyche. Tien keer afspreken in twee weken is idd bizar veel, maar ik denk dat dit niets af doet aan het resultaat. Als hij jou heel chill 1 a 2 keer in de week had gedate en verliefd op je was geworden dan was het over een maand of twee precies hetzelfde verhaal geweest. Tenminste dat is mijn ervaring van de andere kant...
Om even een andere toon te laten horen van de mannenkant...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:24 schreef Nammie het volgende:
Ben ik het mee eens. Ik vind hem niet leuk. Om verschillende redenen. Meer is het eigenlijk niet. Maar ik vind het wel erg jammer dat ik het zo ervaar. Had het ook wel leuk gevonden als ik wel eens echt smoorverliefd was geworden.
Het was een gast die het over de vrouwelijke psyche had... En een ander die het er mee eens was. Rustig maar, 2 op xN mannen in dit topic valt reuze mee.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:16 schreef MissGump het volgende:
Jeetje mannen, stel je niet zo aan. Daten doe je toch om uit te vinden of iemand echt zo leuk is als ie lijkt? Kennelijk was dat in dit geval niet zo, klaar. En dat maakt al die vrouwelijke psyche etc bla bla conclusies van jullie schromelijk overdreven als je het mij vraagt.
Kan gebeurenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:24 schreef Nammie het volgende:
Ben ik het mee eens. Ik vind hem niet leuk. Om verschillende redenen. Meer is het eigenlijk niet. Maar ik vind het wel erg jammer dat ik het zo ervaar. Had het ook wel leuk gevonden als ik wel eens echt smoorverliefd was geworden.
So true!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kan gebeurenEen knappe kop alleen is ook niet alles.
sommige mensen geven gewoon hun mening.quote:
Niet te vergeten de vrouwenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het was een gast die het over de vrouwelijke psyche had... En een ander die het er mee eens was. Rustig maar, 2 op xN mannen in dit topic valt reuze mee.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 15:24 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
quote:
Oh wacht je zit er zelf ook bijquote:
En hoe doe je dat? Hoe gaat t daten bij jou?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:34 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Geef je daarom nooit zo snel gewonnen. Maak haar eerst helemaal zo hoteldebotel dat ze niemand anders meer wil
Jij nog in de datingmarkt zo te zien?
Ik vergeet altijd een PIquote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:22 schreef MissGump het volgende:
[..]
Niet te vergeten de vrouwenreacties:
[..]
[..]
[..]
Oh wacht je zit er zelf ook bij
Iedereen weet toch dat schoothondjes niet aantrekkelijk zijn. Van die gasten die na 2x daten hun hele leven inrichten op een vrouwquote:Op donderdag 14 mei 2015 15:24 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Wacht eerst maar af hoe het looptquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:11 schreef Deezertje het volgende:
Ander puntje: waar mijn agenda zo goed als leeg is, zit zij bij zoveel verenigingen en activiteiten dat ze naast haar studie al redelijk volgepland is.. Wist ik vooraf de eerste date al dat ze best een bezig bijtje is... maar heb voor de grap haar weekplanning gevraagd en dat is eigenlijk best heftig. Tot en met volgende week zaterdag heeft ze elke dag al iets en de meeste dingen zijn vaste prikken. Dus vraag me af of ze überhaupt wel tijd heeft of wilt vrijmaken voor een relatie met iemandEn dan is ineens die 1,5 uur reistijd niet echt praktisch als ze ineens twee uurtjes vrij heeft ofzo. Voel ik me een koning met iedere avond vrij, heb overdag gelukkig wel invulling!
Niet om me in te dekken nu hoor, maar daar ging mijn vorige relatie ook op stuk: wanneer zij vrij was had ik verplichtingen en als ik vrij had was ze druk met andere dingen... uiteindelijk zagen we elkaar te weinig om nog van een relatie te spreken, en ik wou best tijd vrijmaken.... zij niet.
Dat was geen relatie, daar had je een paar dates mee, meer niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:11 schreef Deezertje het volgende:
Ander puntje: waar mijn agenda zo goed als leeg is, zit zij bij zoveel verenigingen en activiteiten dat ze naast haar studie al redelijk volgepland is.. Wist ik vooraf de eerste date al dat ze best een bezig bijtje is... maar heb voor de grap haar weekplanning gevraagd en dat is eigenlijk best heftig. Tot en met volgende week zaterdag heeft ze elke dag al iets en de meeste dingen zijn vaste prikken. Dus vraag me af of ze überhaupt wel tijd heeft of wilt vrijmaken voor een relatie met iemandEn dan is ineens die 1,5 uur reistijd niet echt praktisch als ze ineens twee uurtjes vrij heeft ofzo. Voel ik me een koning met iedere avond vrij, heb overdag gelukkig wel invulling!
Niet om me in te dekken nu hoor, maar daar ging mijn vorige relatie ook op stuk: wanneer zij vrij was had ik verplichtingen en als ik vrij had was ze druk met andere dingen... uiteindelijk zagen we elkaar te weinig om nog van een relatie te spreken, en ik wou best tijd vrijmaken.... zij niet.
wist dat vorige meisje uberhaubt dat het een relatie was?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:15 schreef Cue_ het volgende:
Je vorige relatie is je huidige date niet. Afwachten hoe t met deze gaat...
Als het dat meisje is waarover ik denk dat hij het heeft (die waarover Deezertje ooit nogal lyrisch postte dat er ''gezoend was met tong''); nee. Tenminste, dat bleek niet bepaald uit haar houding. Deezertje ziet dingen nogal eens anders dan ze in werkelijkheid zijn, vandaar.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wist dat vorige meisje uberhaubt dat het een relatie was?
Deezertje je zegt ook 'ik vraag me af of ze wel tijd vrij wil maken'. Nou vraag dat dan. Merk je snel genoeg. Nu al invullen heeft ook geen zin. Er is pas 1 date geweest ook he
Nah ik ben s avonds ook vaak weg en val er helaas niet van afquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:58 schreef artelligence het volgende:
Niet te vergeten: Als iemand zo'n bezig bijtje is, valt ze waarschijnlijk ook af en worden haar tietjes nog kleiner.
Achteraf ja, maar we hadden wel naar elkaar uitgesproken een relatie te willen en op haar initiatief toen ook beiden onze Facebook status veranderdquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat was geen relatie, daar had je een paar dates mee, meer niet.
Ik heb zojuist heel hard gehuild van het lachen en daarna moest ik echt huilen. Buurvrouw kwam langs om te vragen of alles goed gingquote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:12 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wil eigenlijk nog steeds gewoon een meid van de sportschool, daar lopen me toch leuke rond!. Zie de meeste meiden daar echt iedere keer, maar heb het gevoel dat ik niet binnen hun straatje pas. Zag van de week zo'n veel te jonge halve barbiepop sporten, komt ineens haar vriend langs haar staan van: pfff, ik kap er mee hoor, ben moe! Had ie zo'n oostblok uiterlijk. Totaal niet matchend met zo'n schattig popje. Nou als je dat iets te vaak meemaakt is dat niet goed voor je zelfvertrouwen hoor, uiterlijk telt dus lang niet altijd.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb zojuist heel hard gehuild van het lachen en daarna moest ik echt huilen. Buurvrouw kwam langs om te vragen of alles goed ging
Nou ja relatie is misschien niet het goede woord geweest net, maar ik wil gewoon niet zo lang wachten na een eerste date om nog eens af te spreken. Weekje kan nog net, maar anders ebt het toch maar weg. Het moet van twee kanten komen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
Maar waarom vraag je je in godesnaam af of ze überhaupt wel tijd heeft of wilt vrijmaken voor een relatie met iemand terwijl uit je eerdere postings blijkt dat je haar eigenlijk niet zo ziet zitten?
Die eeuwige jaloerse minachting naar gasten toe die wel een vriendin hebben maakt je er ook niet meer aimabel op trouwens.
Nop.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:25 schreef BeamofLight het volgende:
Deezer woon je in de buurt van Eindhoven toevallig?
Bewonderenswaardig. Ik zou na tien minuten al doodmoe van hem zijn.quote:
Ik herken het wel een beetje hoor. Het IS ook vervelend als je lang moet wachten na een date terwijl je graag wil ontdekken wat er te halen valt. Ik moest na mijn 2e date ook een week wachten, na mijn derde date opnieuw een week wachten en waarschijnlijk zit ik zodra de vierde date geweest is gewoon wéér een week te wachten. Als het niet langer is.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou ja relatie is misschien niet het goede woord geweest net, maar ik wil gewoon niet zo lang wachten na een eerste date om nog eens af te spreken. Weekje kan nog net, maar anders ebt het toch maar weg. Het moet van twee kanten komen.
Tja dan zul je toch eens iets aan jezelf moeten doen en dat is je al vaak genoeg gezegdquote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou ja relatie is misschien niet het goede woord geweest net, maar ik wil gewoon niet zo lang wachten na een eerste date om nog eens af te spreken. Weekje kan nog net, maar anders ebt het toch maar weg. Het moet van twee kanten komen.
Die minachting is niet aantrekkelijk nee, maar ik wil ook eens een 'volwaardige' relatie ervaren. Nu zijn het vaak toch losse dates die na een x aantal keer op niets uitlopen en kom ik dus niet in het patroon van elkaar steeds vaker willen zien, gewoon lekker chillen, samen studeren, ijsje eten, ervaringen delen, voorstellen aan ouders, feestdagen vieren, weet ik wat.
Ik ben benieuwd of je een reactie krijgt. Ik wacht ook nog steeds op antwoord van deezertje.quote:
Hij is gewoon the village foolquote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:34 schreef Lokasenna het volgende:
Wat is er allemaal mis met deezertje dan? Ik ben niet zo goed op de hoogte.
Dat had ik toen dus ook. Op zich niets mis mee, maar als ze dan die ene keer per week niet kan... werd het steeds vaker 1x per 2 weken of 10 dagen. Toen was het kerstvakantie... had ze verplichtingen en met vrienden wat afgesproken. Zagen we elkaar zo 3 weken niet. Toen wel weer afgesproken maar daarna had ze tentamenweek dus wou ze leren etc. Toen had ik ook al zoiets van... dit gaat niet goed.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:30 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik herken het wel een beetje hoor. Het IS ook vervelend als je lang moet wachten na een date terwijl je graag wil ontdekken wat er te halen valt. Ik moest na mijn 2e date ook een week wachten, na mijn derde date opnieuw een week wachten en waarschijnlijk zit ik zodra de vierde date geweest is gewoon wéér een week te wachten. Als het niet langer is.
Ik zie er zelf ook graag wat meer tempo in, maar helaas soms laten de schema's het gewoon niet toe. We kunnen het enkel accepteren en hopen dat het op niet al te lange termijn wat beter wordt. Als eenmaal echt duidelijk is dat je elkaar wel ziet zitten dan is het ook wat beter bespreekbaar om elkaar wat vaker te zien. Als je dat direct gaat doen dan werkt het vaak alleen maar averechts...
check anders zijn posthistory evenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:38 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hij is gewoon the village foolDie zijn er al sinds de dag dat deze reeks in het leven is geroepen. Behalve dat ie misschien iets te veeleisend is (laten we eerlijk zijn dat zijn we allemaal hier) zie ik er ook niet zoveel mis aan...
Misschien zijn grote groepen mensen niet zijn ding?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik snap bijvoorbeeld ook niet waarom je niet naar de BBQ meet gaat. Staat al weken in R&P. Had je goed kunnen doen. Onder de mensen zijn.
Hij heeft ook wel eens geklaagd geen vriendengroep te hebben, meen ik mij te herinneren.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien zijn grote groepen mensen niet zijn ding?
pm al binnen van hem. Of ik vandaag, zaterdag of zondag kan.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:33 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je een reactie krijgt. Ik wacht ook nog steeds op antwoord van deezertje.
Veel plezierquote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:53 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
pm al binnen van hem. Of ik vandaag, zaterdag of zondag kan.
Nee, waarom zou ik?quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:52 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel eens geklaagd geen vriendengroep te hebben, meen ik mij te herinneren.
Maar goed. Deezertje weet het allemaal zelf zo goed
Zegt ook genoeg dat hij niet ingaat op rabarber haar post. Hij wil geen hulp. Klaar. Beter negeren we hem.
Dag stalksterquote:
Mocht je willen. Ik lees hier graag mee ivm Faxies verhalen Om hard te kunnen lachen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dag stalksterJou heb ik wel gemist deze week!
Een mislukte date?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mocht je willen. Ik lees hier graag mee ivm Faxies verhalen Om hard te kunnen lachen.
Psssssh.
Jij doet altijd zo cynischquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn vorige date ging perfect.![]()
Maar de Faxies hier doen me lachen.
Dat was toch de man waarvan je eerst dacht dat hij jou niet leuk genoeg vond ofzo? Of vergis ik mij met een andere forummer? Jammer.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:19 schreef joyvke het volgende:
Meuh ziet er naar uit dat hij specifiek op zoek is naar een fuckbuddy of iets dergelijks. En laat dat nou net iets zijn wat ik niet "kan" en eigenlijk ook niet wil. Ik denk dat ik maar een tijdje pauze hou van het daten.
Vorige keer iemand waarmee het super leuk klikte, alleen bleek die allerlei psychologische issues te hebben. Dat was wel een grote afknapper, vond dat ook best jammer. Ik zoek het niet om een ongelijkwaardige relatie te krijgen (danwel als vrienden danwel als meer).
Mja, het is niet zo dat hij álles voor mij deed en de toekomst had uitgestippeld ofzo. Hij wil veel sneller dan ik (enthousiasme?) en dat schrikt af als je niet hetzelfde voelt voor iemand.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat schoothondjes niet aantrekkelijk zijn. Van die gasten die na 2x daten hun hele leven inrichten op een vrouw
Dan trap je toch gewoon wat op de rem?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:47 schreef Nammie het volgende:
[..]
Mja, het is niet zo dat hij álles voor mij deed en de toekomst had uitgestippeld ofzo. Hij wil veel sneller dan ik (enthousiasme?) en dat schrikt af als je niet hetzelfde voelt voor iemand.
Er gebeurt iets met jouw zelfvertrouwen als jij een - in jouw ogen - mooi meisje en een jongen met Oostblok-uiterlijk ziet communiceren in de sportschool? En dan besluit je maar dat ze een relatie met elkaar hebben en dat heeft dan te maken met jou als persoon, of zo. Juist. Tik je zo'n alinea nou ook lachend? Of hoe moet ik dit precies voor me zien?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:12 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wil eigenlijk nog steeds gewoon een meid van de sportschool, daar lopen me toch leuke rond!. Zie de meeste meiden daar echt iedere keer, maar heb het gevoel dat ik niet binnen hun straatje pas. Zag van de week zo'n veel te jonge halve barbiepop sporten, komt ineens haar vriend langs haar staan van: pfff, ik kap er mee hoor, ben moe! Had ie zo'n oostblok uiterlijk. Totaal niet matchend met zo'n schattig popje. Nou als je dat iets te vaak meemaakt is dat niet goed voor je zelfvertrouwen hoor, uiterlijk telt dus lang niet altijd.
Dat was inderdaad die jongen ja. Ach jaquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:41 schreef Nammie het volgende:
[..]
Dat was toch de man waarvan je eerst dacht dat hij jou niet leuk genoeg vond ofzo? Of vergis ik mij met een andere forummer? Jammer.
Misschien verkeerd verwoord maar ik zat dus te sporten en zag haar. Toen dacht ik al, zoals vaker het geval bij die leuke sportschoolmeisjes: die zal wel bezet zijn... (vaak te mooi om waar te zijn namelijk) en toen even later die jongen met dat oostblok uiterlijk naar haar toe kwam en wat zei en haar daarna een kus gaf en ze wat glimlachte wist ik voldoende. Niet de juiste insteek nee om je af te vragen of ze vrijgezel is of niet, maar ik heb weleens blauwtjes gelopen die achteraf makkelijk voorkomen konden worden.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:54 schreef Nammie het volgende:
[..]
Er gebeurt iets met jouw zelfvertrouwen als jij een - in jouw ogen - mooi meisje en een jongen met Oostblok-uiterlijk ziet communiceren in de sportschool? En dan besluit je maar dat ze een relatie met elkaar hebben en dat heeft dan te maken met jou als persoon, of zo. Juist. Tik je zo'n alinea nou ook lachend? Of hoe moet ik dit precies voor me zien?
Nee....quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:34 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Geef je daarom nooit zo snel gewonnen. Maak haar eerst helemaal zo hoteldebotel dat ze niemand anders meer wil
Jij nog in de datingmarkt zo te zien?
Ja, jaloers op iemand die met Deezertje uit mag, goed verhaal manquote:
Dat is de generatiekloof dancingetje van me, dat is de generatiekloofquote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat een mal topic is dit toch geworden.
na 1 date ga je echt niet voor mijn vrienden hoor? Dat vind ik een vrij bizarre 'eis'quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:21 schreef dudewhereismycar het volgende:
Het is ook vrij irritant als je soms 2 of meer weken moet wachten op een 2e date. Helemaal als de ander wel tijd vrij maakt voor vrienden etc. Het is voor mij een indicatie dat de interesse van de ander weg is. Ik heb mij wel eens betrapt op t zelfde gedrag. Ik snap Deezer in deze dan ook wel, alleen hij verwoord het niet juist.
Afijn. Deze week was vreemd. Heb 3 spontane dates gehad (op de avond zelf besloten) waaronder een blinddate (geen fotos gezien). Alle 3 erg leuk. De eerste heb ik na de eerste ontmoeting bedankt. De 2e is leuk, maar heeft het heel erg druk. Dus de 2e date staat gepland voor volgende week. De date van gisteravond was leuk, maar voor mij blijft t ook daarbij.
Heb nu 2 vrouwen over waar t goed mee klikt. 2e dates staan nu gepland.. dus ben benieuwd. Een 2e date is voor mij een echte date. Waarbij een 1e date meer een kennismaking is, is een 2e date toch wel een aftast moment. Vaak een hapje eten of iets spontaans gaan doen.
Ben benieuwd!
Ps. Nog vrouwen in voor een blinddate vandaag? 😁
Omdat het net zo goed om innerlijk gaat. Uiteindelijk is dat ook belangrijker, natuurlijk. Maar als je zo bent als hier, dan ben je best vermoeiend en daar knappen de meeste mensen op af.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Misschien verkeerd verwoord maar ik zat dus te sporten en zag haar. Toen dacht ik al, zoals vaker het geval bij die leuke sportschoolmeisjes: die zal wel bezet zijn... (vaak te mooi om waar te zijn namelijk) en toen even later die jongen met dat oostblok uiterlijk naar haar toe kwam en wat zei en haar daarna een kus gaf en ze wat glimlachte wist ik voldoende. Niet de juiste insteek nee om je af te vragen of ze vrijgezel is of niet, maar ik heb weleens blauwtjes gelopen die achteraf makkelijk voorkomen konden worden.
Heb jarenlang geloofd dat de 'mooie' dames alleen mooie mannen daten, simpelweg omdat ze dat kunnen vragen... maar ik kom toch iedere dag weer vreemde setjes tegen, dus de illusie dat het alleen maar om uiterlijk draait is niet waar. Ben zelf niet de knapste vind ik, maar ook zeker niet lelijk.. als ik dan zie waar sommige van die meiden mee eindigen denk ik: waarom lukt 't mij dan niet?
Wat is jouw excuus?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik snap bijvoorbeeld ook niet waarom je niet naar de BBQ meet gaat. Staat al weken in R&P. Had je goed kunnen doen. Onder de mensen zijn.
Zullen wij samen een verhaaltje maken? *wink* *wink*quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mocht je willen. Ik lees hier graag mee ivm Faxies verhalen Om hard te kunnen lachen.
Psssssh.
Andere plannenquote:
Precies. Je gaat mij niet vertellen dat je in één hele week niet ff tijd kan vrij maken om elkaar weer te zien. Is de eerste date blijkbaar ook gelukt. Kijk dat je je vaste teamsport of werkdag of wat er niet voor op gaat geven snap ik, maar je hebt altijd wel ergens loze momenten doordeweeks dat je ff kan afspreken. Of dat ik aan het eind van een doordeweekse avond vraag: hoe was je avond. En terugkrijg: saai, heb niets gedaan... tja, dan had je ook kunnen afspreken dus.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:21 schreef dudewhereismycar het volgende:
Het is ook vrij irritant als je soms 2 of meer weken moet wachten op een 2e date. Helemaal als de ander wel tijd vrij maakt voor vrienden etc. Het is voor mij een indicatie dat de interesse van de ander weg is. Ik heb mij wel eens betrapt op t zelfde gedrag. Ik snap Deezer in deze dan ook wel, alleen hij verwoord het niet juist.
Waarom is het zo moeilijk te begrijpen dat niet iedereen zijn leven inricht zoals jij dat doet?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Precies. Je gaat mij niet vertellen dat je in één hele week niet ff tijd kan vrij maken om elkaar weer te zien. Is de eerste date blijkbaar ook gelukt. Kijk dat je je vaste teamsport of werkdag of wat er niet voor op gaat geven snap ik, maar je hebt altijd wel ergens loze momenten doordeweeks dat je ff kan afspreken. Of dat ik aan het eind van een doordeweekse avond vraag: hoe was je avond. En terugkrijg: saai, heb niets gedaan... tja, dan had je ook kunnen afspreken dus.
Sommige mensen zijn wel echt te druk dat ik me afvraag waarom ze op een datingsite staan als ze ook niet ff tijd willen vrijmaken. Zo'n strakke planning, verplichtingen etc.
Maar goed, kreeg dus terug volgende week ff een uurtje of misschien vrijdagavond dat er iets niet doorging, maar dat ze dat avondje wel ff kon gebruiken om uit te rusten omdat ze het zo druk had doordeweeksJa wat wil je met een studie, teamsport, muziekclub en bestuursfunctie en dan ook nog veel vrienden hebben.
Je hebt gelijk. Achterlijk wijf is het ook. Next!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Precies. Je gaat mij niet vertellen dat je in één hele week niet ff tijd kan vrij maken om elkaar weer te zien. Is de eerste date blijkbaar ook gelukt. Kijk dat je je vaste teamsport of werkdag of wat er niet voor op gaat geven snap ik, maar je hebt altijd wel ergens loze momenten doordeweeks dat je ff kan afspreken. Of dat ik aan het eind van een doordeweekse avond vraag: hoe was je avond. En terugkrijg: saai, heb niets gedaan... tja, dan had je ook kunnen afspreken dus.
Sommige mensen zijn wel echt te druk dat ik me afvraag waarom ze op een datingsite staan als ze ook niet ff tijd willen vrijmaken. Zo'n strakke planning, verplichtingen etc.
Maar goed, kreeg dus terug volgende week ff een uurtje of misschien vrijdagavond dat er iets niet doorging, maar dat ze dat avondje wel ff kon gebruiken om uit te rusten omdat ze het zo druk had doordeweeksJa wat wil je met een studie, teamsport, muziekclub en bestuursfunctie en dan ook nog veel vrienden hebben.
En dat je doordeweeks helemaal volplant snap ik nog wel. maar zorg dan dat je het weekend vrijhoudt en ga daar dan ook niet nog eens dingen plannen als een weekendbaantje etc.
Ik had tijdens de eerste jaren van mijn studie trouwens ook zoals het hoort veel aandacht voor mijn studie, en uiteindelijk ook alles gehaald gelukkig terwijl klasgenoten alleen maar leuke dingen deden en flink achterliepen. Maar ik had wel altijd de avonden vrijDus het kan wel!
Nou ja, zoals hierboven ook al uitgelegd.. al plan je doordeweeks helemaal vol.. houdt je weekend dan wel vrij. Wat dat betreft is het daten van een niet-student misschien makkelijker. Die werken gewoon van 9 tot 5 en hebben in principe iedere avond vrij of zijn bekaf en gaan misschien een keer sporten of wat leuks doen maar die hebben wel meer avonden vrij denk ik zo.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waarom is het zo moeilijk te begrijpen dat niet iedereen zijn leven inricht zoals jij dat doet?
Blijkbaar vind ze die dingen leuk. En die dingen zijn onderdeel van haar. Als je daar niet mee kunt dealen dan moet je iemand gaan daten die geen verplichtingen heeft
Maar dit komt ook elke keer terug bij jou. Waarom steeds in diezelfde valkuil trappen?
Zoek gewoon iemand die avonden vrij heeft ongeacht student of werkend. Je denkt te veel in hokjes...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou ja, zoals hierboven ook al uitgelegd.. al plan je doordeweeks helemaal vol.. houdt je weekend dan wel vrij. Wat dat betreft is het daten van een niet-student misschien makkelijker. Die werken gewoon van 9 tot 5 en hebben in principe iedere avond vrij of zijn bekaf en gaan misschien een keer sporten of wat leuks doen maar die hebben wel meer avonden vrij denk ik zo.
waarom? Voor de minikans dat ze op tinder iemand tegen het lijf loopt die dat heel belangrijk vind?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou ja, zoals hierboven ook al uitgelegd.. al plan je doordeweeks helemaal vol.. houdt je weekend dan wel vrij.
Dat is ook onzin, ik werk maar als je iets met mij af wil spreken moet je toch ruim een week van te voren aangeven wanneer je kunt en dan is kans nog klein dat ik kanquote:Wat dat betreft is het daten van een niet-student misschien makkelijker. Die werken gewoon van 9 tot 5 en hebben in principe iedere avond vrij of zijn bekaf en gaan misschien een keer sporten of wat leuks doen maar die hebben wel meer avonden vrij denk ik zo.
Bottomline is dat die ander niet enthousiast genoeg van hem wordt. Maar dat snapt meneer niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waarom is het zo moeilijk te begrijpen dat niet iedereen zijn leven inricht zoals jij dat doet?
Blijkbaar vind ze die dingen leuk. En die dingen zijn onderdeel van haar. Als je daar niet mee kunt dealen dan moet je iemand gaan daten die geen verplichtingen heeft
Maar dit komt ook elke keer terug bij jou. Waarom steeds in diezelfde valkuil trappen?
Klinkt wel als een leuke meidquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:39 schreef Fripsel het volgende:
Ik word gewoon verdrietig van deezertje zijn Posts. Hoe erg kun je jezelf voor de gek houden
Veel plezier vandaag!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:40 schreef Grielen het volgende:
Gepensioneerde vrouwen hebben wel vaak vrije tijd
Waar haal je dit toch allemaal vandaan? Geloof je hier ook echt zelf in?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou ja, zoals hierboven ook al uitgelegd.. al plan je doordeweeks helemaal vol.. houdt je weekend dan wel vrij. Wat dat betreft is het daten van een niet-student misschien makkelijker. Die werken gewoon van 9 tot 5 en hebben in principe iedere avond vrij of zijn bekaf en gaan misschien een keer sporten of wat leuks doen maar die hebben wel meer avonden vrij denk ik zo.
Gast, er is meer dan alleen werk/studie en FOK!.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dit, er zijn er echter ook genoeg die "druk zijn" misbruiken als een excuus. Dat is jammer, wees gewoon eerlijk en communiceer met mensen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:10 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Waar haal je dit toch allemaal vandaan? Geloof je hier ook echt zelf in?
Net wat Rhub al zei, sommige hebben gewoon een leven naast werk/studie. Dan moet je iemand zoeken die ook geen leven heeft verder maar iemand erop aankijken omdat ze een leven heeft naast een studie of baan is echt enorm kansloos.
Nou. Je hebt mensen die naast werk/studie niet veel ondernemen en er dus voor kiezen om bijv. iedere avond op de bank te hangen. Dan heb je wel een leven, maar kies je ervoor om je leven anders in te delen dan mensen die ervoor kiezen om iedere avond druk bezig te zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:10 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Waar haal je dit toch allemaal vandaan? Geloof je hier ook echt zelf in?
Net wat Rhub al zei, sommige hebben gewoon een leven naast werk/studie. Dan moet je iemand zoeken die ook geen leven heeft verder maar iemand erop aankijken omdat ze een leven heeft naast een studie of baan is echt enorm kansloos.
Hartstikke leukquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Klinkt wel als een leuke meid
Vind jij eigenlijk van jezelf dat je hulp moet zoeken? Of vind je je eigen gedrag/denkwijze normaal?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik hang ook weleens op de bank maar als je echt iedere avond alleen maar gestrekt gaat vraag ik me af of je dan wel vriendinnen/vrienden hebt oid. Hoe dan ook, mocht Deezertje ooit weer gaan daten dan moet dat imo met een type dat geen hobbies/vriendinnen/vrienden etc heeft maar gewoon graag met zijn 2en iedere avond op de bank hangt.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:19 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nou. Je hebt mensen die naast werk/studie niet veel ondernemen en er dus voor kiezen om bijv. iedere avond op de bank te hangen. Dan heb je wel een leven, maar kies je ervoor om je leven anders in te delen dan mensen die ervoor kiezen om iedere avond druk bezig te zijn.
Dat snap, dat doe ik dus ook máár daar doelde ik dus niet op omdat Deezertje het niet zo ziet. Deezertje wil een vrouw die niet druk is, met vriendinnnen op de bank hangen ziet hij dus ook als "druk" omdat ze dan geen tijd heeft voor Deezertje.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:55 schreef Nammie het volgende:
Ik bedoel: er zijn mensen die het fijn vinden om veel thuis te zijn en te niksen meerdere dagen van de week, waarschijnlijk Deezertje ook (?), maar dat betekent in mijn ogen niet dat iemand geen leven heeft. Het is een keuze. En je kan ook met vrienden op de bank hangen, doe ik ook wel eens.
Verder: ik kan prima iedere dag met iemand afspreken (niet dat ik het doe), terwijl ik toch een leven heb met studie, bijbaantjes, stagedagje, andere verplichtingen en vriendinnen en familie. Dan gaat het om een uurtje lunchen, een uurtje wat drinken en weer verder met m'n werk of naar vriendinnen of iets anders. Maar dat ben ik. Ik hoef niet zonodig een 12 uur durende date te hebben (bij wijze van).
Tot dat je tot over je oren verliefd word. Dan voelt 12 uur opeens als twee keer knipperen en de tijd is weg.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:55 schreef Nammie het volgende:
Ik bedoel: er zijn mensen die het fijn vinden om veel thuis te zijn en te niksen meerdere dagen van de week, waarschijnlijk Deezertje ook (?), maar dat betekent in mijn ogen niet dat iemand geen leven heeft. Het is een keuze. En je kan ook met vrienden op de bank hangen, doe ik ook wel eens.
Verder: ik kan prima iedere dag met iemand afspreken (niet dat ik het doe), terwijl ik toch een leven heb met studie, bijbaantjes, stagedagje, andere verplichtingen en vriendinnen en familie. Dan gaat het om een uurtje lunchen, een uurtje wat drinken en weer verder met m'n werk of naar vriendinnen of iets anders. Maar dat ben ik. Ik hoef niet zonodig een 12 uur durende date te hebben (bij wijze van).
Dit is wel waar jaquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:02 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Tot dat je tot over je oren verliefd word. Dan voelt 12 uur opeens als twee keer knipperen en de tijd is weg.
bij haar niet. 3 dagen geleden was ze tot over haar oren verliefd. Anderhalve date en 12 uur later niet meer.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:02 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Tot dat je tot over je oren verliefd word. Dan voelt 12 uur opeens als twee keer knipperen en de tijd is weg.
Lul toch niet zo dom, ik ben nog nooit verliefd geweest. Geen idee hoe het voelt.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
bij haar niet. 3 dagen geleden was ze tot over haar oren verliefd. Anderhalve date en 12 uur later niet meer.
Nou ja, ze bestaan vast, zulke vrouwen. Ergens.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dat snap, dat doe ik dus ook máár daar doelde ik dus niet op omdat Deezertje het niet zo ziet. Deezertje wil een vrouw die niet druk is, met vriendinnnen op de bank hangen ziet hij dus ook als "druk" omdat ze dan geen tijd heeft voor Deezertje.
Deezertje wil een vrouw met dikke tetten en geen leven (vrienden/hobbies/sport etc) die iedere avond op de bank hangt.
ik denk zo:quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:05 schreef Nammie het volgende:
[..]
Lul toch niet zo dom, ik ben nog nooit verliefd geweest. Geen idee hoe het voelt.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:14 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik zie het wel. Het is nu gezellig tussen ons, ik ben een beetje verliefd-achtig en hij is perfect. Maar het kan inderdaad alle kanten op.
Nouja BOL heeft wel gelijk, je hebt het wel een aantal keer aangegeven dat je verliefd-achtig was en dat het een fijn gevoel wasquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:05 schreef Nammie het volgende:
[..]
Lul toch niet zo dom, ik ben nog nooit verliefd geweest. Geen idee hoe het voelt.
Ja, precies. Dus moet hij niet zo dom lullen, want ik was niet smoorverliefd (überhaupt verliefd) en ik weet niet hoe dat voelt.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:16 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nouja BOL heeft wel gelijk, je hebt het wel een aantal keer aangegeven dat je verliefd-achtig was en dat het een fijn gevoel was
edit: spuitelf
lees je reactie nog eens icm met die van UFquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:19 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja, precies. Dus moet hij niet zo dom lullen, want ik was niet smoorverliefd (überhaupt verliefd) en ik weet niet hoe dat voelt.
Ja, ik weet wat ik voel. Ik vond hem leuker dan leuk, had (soort van) kriebels in m'n buik, het voelde anders dan anders. Ik kende hem alleen niet, dus vond ik iemand helemaal leuk waar ik eigenlijk vrij weinig over wist. En toen ik hem wat vaker zag, vond ik hem steeds minder leuk. Smoorverliefd heb ik nooit gezegd.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:24 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
lees je reactie nog eens icm met die van UF
Ik herken het wel, maar het is iets wat ik steeds minder vaak meemaak. Misschien omdat ik er iets gereserveerder induik.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:36 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja, ik weet wat ik voel. Ik vond hem leuker dan leuk, had (soort van) kriebels in m'n buik, het voelde anders dan anders. Ik kende hem alleen niet, dus vond ik iemand helemaal leuk waar ik eigenlijk vrij weinig over wist. En toen ik hem wat vaker zag, vond ik hem steeds minder leuk. Smoorverliefd heb ik nooit gezegd.
Ik begrijp eigenlijk niet dat mensen dat niet begrijpen of herkennen.Dat je iemand tegenkomt en denkt jjaaaaaa wow dit is het en dat je dan na een paar dates denkt: o nee. Ik ben nooit verliefd geweest op hem. Anders was ik niet afgeknapt en had ik alles leuk gevonden.
Maarja, dit heb ik al eens 100x uitgelegd.
verliefdheid kan toch ook gewoon over gaan en je roze Bril kan afvallen? Lengte zegt niks over het gevoelquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:36 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja, ik weet wat ik voel. Ik vond hem leuker dan leuk, had (soort van) kriebels in m'n buik, het voelde anders dan anders. Ik kende hem alleen niet, dus vond ik iemand helemaal leuk waar ik eigenlijk vrij weinig over wist. En toen ik hem wat vaker zag, vond ik hem steeds minder leuk. Smoorverliefd heb ik nooit gezegd.
Ik begrijp eigenlijk niet dat mensen dat niet begrijpen of herkennen.Dat je iemand tegenkomt en denkt jjaaaaaa wow dit is het en dat je dan na een paar dates denkt: o nee. Ik ben nooit verliefd geweest op hem. Anders was ik niet afgeknapt en had ik alles leuk gevonden.
Maarja, dit heb ik al eens 100x uitgelegd.
Weet ik niet? Ik weet niet hoe het voelt om verliefd te zijn. Ik viel meteen op hem, maar kwam er ook snel achter dat het qua innerlijk m'n type niet is en toen vond ik hem niks meer aan en verdween dat korte fijne gevoel.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
verliefdheid kan toch ook gewoon over gaan en je roze Bril kan afvallen? Lengte zegt niks over het gevoel
Ik hoor dit wel vaker maar ik denk dan alleen maar: doe je niet te moeilijk over verliefdheid? Verwacht je een magische openbaring of zo? Want die gaat niet komen verliefdheid is ook verschillend in hevigheid.
Het lijkt wel alsof het belangrijk is om nooit verliefd te zijn geweest of zo?
En hoe oud ben jij? M'n moeder zegt dat ik een puber ben en dat het daaraan ligt.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik herken het wel, maar het is iets wat ik steeds minder vaak meemaak. Misschien omdat ik er iets gereserveerder induik.
Thanks!quote:
Hoe oud ben jij zelf eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:02 schreef Nammie het volgende:
[..]
En hoe oud ben jij? M'n moeder zegt dat ik een puber ben en dat het daaraan ligt.
Wie weet was dat kortstondige gevoel wel verliefdheid? Dat is toch voor iedereen anders?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:56 schreef Nammie het volgende:
[..]
Weet ik niet? Ik weet niet hoe het voelt om verliefd te zijn. Ik viel meteen op hem, maar kwam er ook snel achter dat het qua innerlijk m'n type niet is en toen vond ik hem niks meer aan en verdween dat korte fijne gevoel.
Geboortejaar 77quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:02 schreef Nammie het volgende:
[..]
En hoe oud ben jij? M'n moeder zegt dat ik een puber ben en dat het daaraan ligt.
Misschien moet je eens een universiteit binnenlopen om te zien dat studenten uit Centraal- en Oost-Europa een dermate divers uiterlijk hebben, dat er amper sprake kan zijn van een eenduidig "oostblok uiterlijk". Misschien kijk je teveel naar gewichtheffen en the strongest man waar allemaal dezelfde anabolen-mannetjes uit het oostblok voorbij waggelen.quote:
Als je een neger met een blank meisje ziet, is dat dan ook niet goed voor je zelfvertrouwen omdat dat volgens jou niet matchend is? Bissous.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:12 schreef Deezertje het volgende:
Had ie zo'n oostblok uiterlijk. Totaal niet matchend met zo'n schattig popje. Nou als je dat iets te vaak meemaakt is dat niet goed voor je zelfvertrouwen hoor, uiterlijk telt dus lang niet altijd.
En terrecht. Goed gehandeld imoquote:Op zondag 17 mei 2015 13:41 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ontopic: Leuk iemand leren kennen, bleek uiteindelijk op 3 uur rijden te wonen.. Voor mij is dat niet handig. Uiteindelijk wilde we afspreken, stelde ik voor om halverwege af te spreken. Vond en vind ik zelf wel netjes.
Dat kwam anders over schijnbaar, ze stond erop dat ik naar haar toe kwam.. Dat was tevens einde contact.
Lol, vrouwenquote:Op zondag 17 mei 2015 13:41 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ontopic: Leuk iemand leren kennen, bleek uiteindelijk op 3 uur rijden te wonen.. Voor mij is dat niet handig. Uiteindelijk wilde we afspreken, stelde ik voor om halverwege af te spreken. Vond en vind ik zelf wel netjes.
Dat kwam anders over schijnbaar, ze stond erop dat ik naar haar toe kwam.. Dat was tevens einde contact.
Dat is zo geregeld natuurlijkquote:Op zondag 17 mei 2015 14:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja dat weet ik niet. Moeten we eerst daten
Whaaaha! Geen goeie zet van je dit!quote:Op zondag 17 mei 2015 14:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja dat weet ik niet. Moeten we eerst daten
Dus je zou Fax in principe wel datenquote:Op zondag 17 mei 2015 16:38 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Whaaaha! Geen goeie zet van je dit!
Ga ik straks hier lezen "dat de vonken er niet afvlogen, hoe gierig ik was dat ik de helft van de rekening niet wilde betalen, hoe ik maar doorzaagde over mijn ex vriend en hoe je bij de afscheidskus moest terugdeinzen want oef!...Slechte adem! Nee, een tweede date zit er zeker niet in..".
Dat schrikt me behoorlijk af!
En dat leidt jij af van mijn post?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dus je zou Fax in principe wel daten
Weet je wie het meest afschrikt? Mensen die het gevoel hebben constant te moeten verbeteren... Zou niet daten...quote:
Win-winsituatie dus.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:47 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Weet je wie het meest afschrikt? Mensen die het gevoel hebben constant te moeten verbeteren... Zou niet daten...
Gewoon geen verslagen posten toch?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:38 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Whaaaha! Geen goeie zet van je dit!
Ga ik straks hier lezen "dat de vonken er niet afvlogen, hoe gierig ik was dat ik de helft van de rekening niet wilde betalen, hoe ik maar doorzaagde over mijn ex vriend en hoe je bij de afscheidskus moest terugdeinzen want oef!...Slechte adem! Nee, een tweede date zit er zeker niet in..".
Dat schrikt me behoorlijk af!
Ik ook nietquote:Op zondag 17 mei 2015 17:22 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik post in elk geval geen verslagen
Bij sommige mensen is het helaas nodig, anders denken ze dat ze zich alles maar kunnen permitteren.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:47 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Weet je wie het meest afschrikt? Mensen die het gevoel hebben constant te moeten verbeteren... Zou niet daten...
Hopelijk schaar je me niet bij "sommige mensen"...quote:Op zondag 17 mei 2015 17:25 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Bij sommige mensen is het helaas nodig, anders denken ze dat ze zich alles maar kunnen permitteren.
Ik doe niet aan verkapte...Uh...Wat eigenlijk?quote:
Op FOK! hebben we allemaal een open relatiequote:
"ik heb een open relatie"quote:Op zondag 17 mei 2015 18:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Op FOK! hebben we allemaal een open relatie
Wie heeft een open relatie?quote:Op zondag 17 mei 2015 18:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Op FOK! hebben we allemaal een open relatie
Als je van dat instabiele gedrag warm loopt: vooral doen. Persoonlijk denk ik zelf "deurmat" als ik dit verhaal zo lees... Lijkt mij dat je de verliefdheid leuk vind, maar niet specifiek haar.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:58 schreef Musicproductionoffice het volgende:
Bezig met een meid sinds een paar maanden, ze woont een kleine 80 kilometer uit de buurt dus inprincipe is de afstand het probleem niet. Alleen zijn er een aantal dingen waardoor mijn verliefdheid steeds minder word..Ondanks dat ik haar "Deep down" nog wel echt heel leuk vind
Ze was hier een kleine 2 weken geleden en ze zat op d`r telefoon haar mail te checken, toen zag ik dingen staan van een website die mensen (hoe noem je dat) prostitueert? Ze zei dat ze samen met een vriend (die die website runt) in overleg met een vriendin van haar mailtjes beantwoord omdat die vriendin dat werk doet maar zelf geen smartphone heeft en dus niet altijd alles kan beantwoorden.. Nouja, dit vond ik al gek, dus ben op onderzoek uitgegaan, en gelukkig klopte het verhaal wel, maar dit was nog niet alles want:
We waren een klein weekje later aan het bespreken wanneer we elkaar weer zouden zien en dat was allemaal geregeld, en ik begon daarna over dat ik niet zeker wist hoeveel geld ik zou meenemen aangezien ik die volgende dag een concert had en een tourshirt wilde kopen, dát had ik niet moeten doen zeg maar.. Want ik weet niet wat er gebeurde in haar hoofd maar er werd opeens goed naar mij geschreeuwd, ik zou prioriteiten moeten stellen richting haar, en van het geld van 1 tour shirt kon ik "Verdomme" wel 10 shirtjes bij de Zeeman kopen. Dus heb haar een berichtje gestuurd diezelfde nacht (na het concert) dat ik even paar dagen rust wilde hebben om over het hele voorval na te denken want het schoot bij mij even in het verkeerde keelgat.
Nouja, paar dagen later wilde ze hier heen komen en ik moest haar ophalen op het station, geld had ik op dat moment niet meer, dus ik kon ook niet met de bus, en lopen kon ik ook niet vanwege een heel fijn incident met een teennagel, elke stap die ik zette deed bizar veel pijn.
Ik haar dus appen "Sorry maar ik kan je niet komen ophalen, heb geen geld meer en wil een paar dagen een beetje rust houden in verband met mijn ingegroeide teennagel, je weet waar ik woon dus als je nog wilt komen zal je op eigen houtje moeten komen" (Mijn huis ligt echt op 50 meter van een bushalte)
Toen werd ik gebeld door haar en begon ze weer "Het voelt niet serieus tussen ons, en volgens mij wil je helemaal niets met mij beginnen, en je hebt helemaal geen last van je voet je bent een leugenaar je bent vorige week nog naar een concert geweest " Dus heb teruggezegd dat ik haar gedrag echt zat ben en dat ze mij niet zomaar moet uitmaken voor leugenaar en dat ik absoluut wel wat met haar wil beginnen, maar dat ik haar nu niet kan ophalen van het station omdat ik amper kan lopen én geen geld heb, toen werd er opgehangen.
Dus ik zit echt heel erg in dubio, met mijn vorige date heb ik nog nóóit ook maar mijn stem 1x moeten verheffen en die vorige date heeft ook nog nooit haar stem tegen mij verheft, en het is bij de meid waar ik nu mee bezig ben in korte tijd (2 - 3 weken) al een aantal keer voor gekomen dat ze flink tegen mij schreeuwde en mij voor van alles en nog wat uitmaakte, terwijl ik zoiets heb van blijf rustig, blijf rustig, hier schiet je niks mee op.
Deze meid is echt hartstikke leuk, maar dit soort dingen doen mij echt flink twijfelen, daar bij optellend wat er in die korte tijd gebeurd is / zich heeft afgespeeld... heb geen idee of ik hier nou mee verder moet óf dat ik tegen haar moet zeggen dat het einde verhaal is.
Iets in mij zegt dat het te gek voor woorden is dat ze mij zo afsnauwt en loopt te schreeuwen, en die rare fratsen uithaalt, maar ik kan haar ook niet zomaar los laten omdat dit wel gewoon ergens ook wel weer fijn/goed voelt, de verliefdheid als we bij elkaar zijn is heel erg groot, en het is super intiem en heel er leuk, maar als we bij elkaar vandaan zijn, is zij altijd degene die begint te ruziën om de kleinste dingetjes..
Somebody, help?
kutopmerking, hij kan niet eens lopenquote:Op zondag 17 mei 2015 19:06 schreef joyvke het volgende:
[..]
Als je van dat instabiele gedrag warm loopt: vooral doen. Persoonlijk denk ik zelf "deurmat" als ik dit verhaal zo lees... Lijkt mij dat je de verliefdheid leuk vind, maar niet specifiek haar.
Ik zou wegrennen.
Ik ook niet echt. Weet niet waar je dat verhaal vandaan toverde?quote:Op zondag 17 mei 2015 17:22 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik post in elk geval geen verslagen
Dat instabiele gedrag vind ik echt verschrikkelijk. ze heeft echt een hele leuke lieve en warme kant, maar ze laat vaker die instabiele/borderline kant zien dan die leuke kant.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:06 schreef joyvke het volgende:
[..]
Als je van dat instabiele gedrag warm loopt: vooral doen. Persoonlijk denk ik zelf "deurmat" als ik dit verhaal zo lees... Lijkt mij dat je de verliefdheid leuk vind, maar niet specifiek haar.
Ik zou wegrennen.
Er is iets wat mij tegenhoud, ze kan echt heel lief zijn en is dit ook wel vaak! Het gaat nu overigens weer al een paar dagen goed zonder gedoe, ze zei dat ze wist dat ze te vaak schreeuwde, maar dat ze dit deed/doet (wat ik dus al vermoedde) omdat ze niet weet hoe ze met liefde moet omgaan en dus niet weet hoe ze op dat soort dingen moet reageren, en omdat ze autisme heeft reageert ze vaak nogal heftig op dat soort veranderingen (Want vaak zijn het veranderingen in een plan waardoor ze opeens zo uit d`r plaat gaat)quote:Op zondag 17 mei 2015 19:20 schreef snowdust het volgende:
Stap nooit in bed met iemand die meer problemen heeft dan jij. Een rationeel rekensommetje laat volgens mij zien dat je snel moet weg rennen. Al was dit voor je zelfrespect.
Mijn vorige date had ik nooit ruzie mee, wel eens een meningsverschil natuurlijk want dat hou je toch, maar daar heb ik nog nooit mijn stem tegen hoeven verheffen... Maargoed dat was ook niet meer dan wat daten.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:29 schreef Cue_ het volgende:
Dat je iets niet leuk vindt ala (met evt autisme als grondslag) maar zou zelf niet op een schreeuwlelijk zitten te wachten. Teveel gedoe en onvoorspelbaar
Maarja als jij t kan accepteren...
Dit jaquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:02 schreef Fripsel het volgende:
[..]
T klinkt meer of ze al getrouwd zijnquote:
Verbreek het contact, genoeg andere chickies op Badoo.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:35 schreef Musicproductionoffice het volgende:
[..]
Mijn vorige date had ik nooit ruzie mee, wel eens een meningsverschil natuurlijk want dat hou je toch, maar daar heb ik nog nooit mijn stem tegen hoeven verheffen... Maargoed dat was ook niet meer dan wat daten.
Deze meid sja.. Wil het graag accepteren, en ik kán het ook wel accepteren, maar iets anders in mij zegt "Alsjeblieft, ren er voor weg, want hier word je niet blijer van op de lange termijn" Als we bij elkaar zijn is het zo leuk altijd, en dan merk ik ook aan haar dat ze heel erg rustig is
Badoo zit ik al op, zit voornamelijk tokkie volk zeg maarquote:Op zondag 17 mei 2015 20:11 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
Verbreek het contact, genoeg andere chickies op Badoo.
Heb je haar wel een keer gedaan?quote:Op zondag 17 mei 2015 23:14 schreef Musicproductionoffice het volgende:
Heb besloten contact met haar te verbreken.
Gezegd dat ze vast wel een vriend kan vinden die haar wel kan handelen zeg maar en die wel tegen haar geschreeuw kan en haar rare fratsen, maar dat ik me er niet voor open kan stellen, en dat ik het ook niet echt aankan, want word er zelf ook niet vrolijker van.
Nee, ik ben er niet overheen geweest. Ben ik blij toe ookquote:Op zondag 17 mei 2015 23:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb je haar wel een keer gedaan?
Sex met een psycho
Vrouwen waar een steekje los bij zit, zijn in veel gevallen geweldig in bed...quote:Op zondag 17 mei 2015 23:23 schreef Musicproductionoffice het volgende:
[..]
Nee, ik ben er niet overheen geweest. Ben ik blij toe ook
Klinkt heel raar maar het moment na het contact verbreken voelde ik echt een heleboel gewicht van m`n schouders af vallen..quote:Op zondag 17 mei 2015 23:26 schreef tja77 het volgende:
Je verhalen gelezen hebbende, denk ik dat je er verstandig aan gedaan hebt het contact te verbreken.
Goed van je, vasthouden dat gevoel (in before BeamofLight: "wat een kutopmerking, hij heeft geen armen").quote:Op zondag 17 mei 2015 23:29 schreef Musicproductionoffice het volgende:
[..]
Klinkt heel raar maar het moment na het contact verbreken voelde ik echt een heleboel gewicht van m`n schouders af vallen..
Mijn oude date had het ook, die schreeuwde nooit tegen mij, werd nóóit boos tegen mij, maar na 3-4 dagen begon ze al over "Ik kan niet in je portemonnee kijken, maar je kan toch wel" etc etc etcquote:Op zondag 17 mei 2015 23:37 schreef joyvke het volgende:
[..]
Goed van je, vasthouden dat gevoel (in before BeamofLight: "wat een kutopmerking, hij heeft geen armen").
Het zal even klote zijn, maar uiteindelijk zal het een stuk gezonder voor je zijn. Het is 1 ding als je in een relatie zit met iemand die na een tijd zulk gedrag vertoond, maar al zo snel dat is gewoon niet gezond.
quote:Nog even 1 ding.. Ik denk dat het het beste is als het klaar is tussen ons, dit is de zoveelste keer dat het kut gaat tussen ons en eerlijk? ik wil een leuk aantal dates en hoop dat daar een leuke relatie uitgroeit niet dit gedoe aan mijn hoofd na amper 5 dates met constant geschreeuw naar mij toe en het feit dat je liegt tegen je ouders over mij. Je vind vast een leuke vriend die jou wel aankan en zich er voor open kan stellen, maar ik merk dat ik dit niet kan, en aangezien ik niet iemand ben die andere graag aan een lijntje houd ben ik nu maar eerlijk en zet ik er een punt achter.
Had daarvoor al 1 uur met haar gebeld, en letterlijk 5 minuten later begint ze weer via app te zeiken (nadat ze had opgehangen met dat verhaal over d`r ouders) Dus had zoiets van, ben wel even de pussy en doe het via App want heb geen zin om haar weer te bellen want dat vind ik haar mijn energie niet meer waard..quote:
Blijkbaar is geld toch wel een behoorlijk issue voor je en laat je dat in je dates ook duidelijk naar voren komen.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:48 schreef Musicproductionoffice het volgende:
[..]
Mijn oude date had het ook, die schreeuwde nooit tegen mij, werd nóóit boos tegen mij, maar na 3-4 dagen begon ze al over "Ik kan niet in je portemonnee kijken, maar je kan toch wel" etc etc etc
Daar heb ik het overigens een maand of 5 mee volgehouden totdat die mij friendzonede zonder pardon en daarna contact verbrak.
En daar ben ik ook wel blij mee dat het einde verhaal is en een afgesloten hoofdstuk, want daar word je gewoon echt niet vrolijker van. Het is even klote, beetje het door de zure appel heen bijt verhaal, maar na een poosje kom je er achter dat het een stuk gezonder is en veel fijner, gewoon opzoek naar een leuke relatie/leuke date, heb ik veel meer aan!
'quote:Op maandag 18 mei 2015 06:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Geld is een lastige kwestie, zeker in het geval van dates, maak voor jezelf een keuze hoe je daarmee om wil gaan.
Zelf ga ik nóóit uiteten op een eerste date bijvoorbeeld, al is het maar voor mijn eigen bescherming. Voor een eerste date doe ik een drankje, en ik betaal simpel zat.
Als ik wat langer en intensiever contact met iemand heb (mailen, whatsappen en bellen), ben ik best bereid diegene te trakteren op een leuke avond. Dus ik pik haar op (als ze niet te ver weg woont), ik trakteer op een etentje (geen 3 michelin sterren hoor) en daarna eventueel wat gaan drinken, waarna ik haar weer naar huis breng. Ik vind het ergens ook wel de taak van de man om er alles aan te doen, dat de vrouw zich nergens om hoeft te bekommeren. Ik ben wat dat betreft wat ouderwets en galant. Maar voor een tweede date, gaat het wat meer doormidden, of de 1 betaalt het eten, de ander de drankjes en eventueel parkeergeld. Geld is en mag nooit een issue zijn vind ik.quote:Op maandag 18 mei 2015 06:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Geld is een lastige kwestie, zeker in het geval van dates, maak voor jezelf een keuze hoe je daarmee om wil gaan.
Zelf ga ik nóóit uiteten op een eerste date bijvoorbeeld, al is het maar voor mijn eigen bescherming. Voor een eerste date doe ik een drankje, en ik betaal simpel zat.
Uiteten is ook een beetje overdreven voor een eerste keer afspreken (daten begint daarna pas naar mijn mening). De eerste keer betaal ik in principe ook en is het ook een beetje aankijken hoe de ander reageert; accepteert ze het zo maar, doet ze nog wel de 'portemonnee greep' etc.quote:Op maandag 18 mei 2015 06:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik vind dat juist het spannende en mooie, die aftastfase. Je leert iemand echt kennen, en ik vind het reuze interessant om te zien hoe de ander reageert op bepaalde situaties. Soms gewoon een onderwerp aansnijden, vaak kun je aan de houding wel zien of het onderwerp wel of niet wordt geslikt zeg maar. Ieder mens is gelukkig verschillend, maar de meeste zijn wel te doorgronden.quote:Op maandag 18 mei 2015 07:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Uiteten is ook een beetje overdreven voor een eerste keer afspreken (daten begint daarna pas naar mijn mening). De eerste keer betaal ik in principe ook en is het ook een beetje aankijken hoe de ander reageert; accepteert ze het zo maar, doet ze nog wel de 'portemonnee greep' etc.
Ik merk dat ik nogal moeite heb met de 'aftast' (niet betast) fase van het daten. Aan de ene kant is het leuk om een nieuw persoon te leren kennen, beetje flirten etc.. maar het manoeuvreren en uitvogelen wat je na x dates wel/niet ter sprake kan brengen vind ik lastig. De ene persoon stelt het weer wel op prijs dat je direct bent, de ander niet, die wil weer wel veel contact tussen dates door, de ander niet.
Soms zou ik het date proces gewoon over willen slaan en gelijk van ontmoeten naar relatie skippen.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 mei 2015 07:41 schreef tja77 het volgende:
Ik ben wat dat betreft wat ouderwets en galant. Maar voor een tweede date, gaat het wat meer doormidden, of de 1 betaalt het eten, de ander de drankjes en eventueel parkeergeld. Geld is en mag nooit een issue zijn vind ik.
Hier ben ik het niet mee eens hoor. Hij zegt toch nergens dat hij het exact door midden wil delen en uitrekenen, maar dat hij het gewoon deelt? niks geks aan.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:59 schreef Silenus het volgende:
[..]Dit is ook schitterend. Eerste date helemaal het mannetje geweest, alles betaald, thuis gebracht, wat een PRINS op 't witte paard.
Tweede date, de ober komt de rekening brengen: 'eh, ja als jij dan de bier en wijn betaalt, dan betaal ik mijn eigen varkenshaas, jij betaalt dan ook het parkeergeld zo, wil je ook nog mijn treinkaartje voor de helft overmaken als je thuis bent omdat mijn varkenshaas iets duurder was dan jouw hamburger?'
nou ja ik snap niet zo goed waarom het de eerste keer perse zo moet en dan bij de tweede meteen switchenquote:Op maandag 18 mei 2015 11:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet mee eens hoor. Hij zegt toch nergens dat hij het exact door midden wil delen en uitrekenen, maar dat hij het gewoon deelt? niks geks aan.
tof! Gefeliciteerdquote:
Jij ookquote:Op maandag 18 mei 2015 11:18 schreef ElDinosaur het volgende:
Dus.. net date #2 laten klappen op een zo'n 'aftast'probleempje.
Tot afgelopen vrijdag regelmatig contact, vrijdag na de (geslaagde) date direct vanavond aangewezen voor date #2. Daarna nauwelijks nog contact gehad en ook geen concrete reactie op een tijd/locatie. Ik geef dus aan geen zin te hebben om erachter aan te blijven lopen en dat ik er wel klaar mee ben. Krijg ik als reactie 'Ik dacht dat het zo al vast stond, blabla overtrokken reactie'. Zucht.. communiceren ke je lere.Volgende keer gaat er gewoon weer ouderwetsch getelefoneerd worden.
Het communiceren kan je leren stukje was ook deels voor mezelf bedoeld. Zoals ik eerder al aangaf is dit juist één van de dingen die ik het lastigste vind aan de beginfase van daten.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jij ook
Ik had dit ook ooit met iemand en ik vond het juist heel raar dat er meteen uit de bocht gevlogen werd over iets wat in mijn boek gewoon vast stond.
Jij schiet meteen in een 'pff moet ik er weer achter aan lopen' terwijl dat alleen maar invulling is. De manier waarop je dat daarna checkt maakt dan nogal verschil. Vind ik
Moeite met lezen en gezond verstand gebruiken schijnbaar?quote:Op maandag 18 mei 2015 10:59 schreef Silenus het volgende:
[..]Dit is ook schitterend. Eerste date helemaal het mannetje geweest, alles betaald, thuis gebracht, wat een PRINS op 't witte paard.
Tweede date, de ober komt de rekening brengen: 'eh, ja als jij dan de bier en wijn betaalt, dan betaal ik mijn eigen varkenshaas, jij betaalt dan ook het parkeergeld zo, wil je ook nog mijn treinkaartje voor de helft overmaken als je thuis bent omdat mijn varkenshaas iets duurder was dan jouw hamburger?'
quote:
Wel fijn dat je zelf aangeeft er zelf van te kunnen leren.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:18 schreef ElDinosaur het volgende:
Dus.. net date #2 laten klappen op een zo'n 'aftast'probleempje.
Tot afgelopen vrijdag regelmatig contact, vrijdag na de (geslaagde) date direct vanavond aangewezen voor date #2. Daarna nauwelijks nog contact gehad en ook geen concrete reactie op een tijd/locatie. Ik geef dus aan geen zin te hebben om erachter aan te blijven lopen en dat ik er wel klaar mee ben. Krijg ik als reactie 'Ik dacht dat het zo al vast stond, blabla overtrokken reactie'. Zucht.. communiceren ke je lere.Volgende keer gaat er gewoon weer ouderwetsch getelefoneerd worden.
Haha, je voelt je wel heel erg aangevallen.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Moeite met lezen en gezond verstand gebruiken schijnbaar?
Als je een vrouw 1 keer trakteert op een leuke avond, wil dat niet zeggen dat het vanzelfsprekend is dat ik alle keren alles betaal.
Veel vrouwen waarmee ik date zijn full time moeder, of werken naast het moederschap slechts part time. Die hebben het nou eenmaal niet superbreed als ze ook nog es huur of hypotheek moeten ophoesten. Tuurlijk is dat niet mijn probleem, maar ik kan het me makkelijker veroorloven, en wat is er mis met galant zijn? Ik breng mijn date liever veilig thuis, dan dat ze 's nachts nog over straat moet of met het openbaar vervoer moet.
Maar jij zit meer op je centen? En laat je date het lekker uitzoeken? Dan liever mijn methode, en dat wikken en wegen is nog nooit zo uitgebreid ter sprake gekomen als dat jij het nu schetst. Volwassen mensen gaan daar volwassen mee om, misschien moet je een vrouw daten in plaats van een LTS zwakstroom scholiere.
Wie zegt dat het persé zo moet? Ik stel het voor/bied het aan. Ik vraag iemand mee op date (mijn initiatief), wat is er dan gek aan dat ik het betaal? Als ze het voorstelt om het te delen, dan kan dat eventueel altijd nog. Tijdens de date voel je vaak al wel of er een vervolg in zit, en kun je ook opperen, dat zij de tweede date mag betalen (en tegen die tijd delen).quote:Op maandag 18 mei 2015 11:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ja ik snap niet zo goed waarom het de eerste keer perse zo moet en dan bij de tweede meteen switchen
Wow wat een explosie om niksquote:Op maandag 18 mei 2015 11:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Moeite met lezen en gezond verstand gebruiken schijnbaar?
Als je een vrouw 1 keer trakteert op een leuke avond, wil dat niet zeggen dat het vanzelfsprekend is dat ik alle keren alles betaal.
Veel vrouwen waarmee ik date zijn full time moeder, of werken naast het moederschap slechts part time. Die hebben het nou eenmaal niet superbreed als ze ook nog es huur of hypotheek moeten ophoesten. Tuurlijk is dat niet mijn probleem, maar ik kan het me makkelijker veroorloven, en wat is er mis met galant zijn? Ik breng mijn date liever veilig thuis, dan dat ze 's nachts nog over straat moet of met het openbaar vervoer moet.
Maar jij zit meer op je centen? En laat je date het lekker uitzoeken? Dan liever mijn methode, en dat wikken en wegen is nog nooit zo uitgebreid ter sprake gekomen als dat jij het nu schetst. Volwassen mensen gaan daar volwassen mee om, misschien moet je een vrouw daten in plaats van een LTS zwakstroom scholiere.
Waarom ik me aangevallen voel, is heel simpel. Je verdraait mijn woorden. En nu weer.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, je voelt je wel heel erg aangevallen.
Vond het gewoon grappig dat je de eerste keer erop staat om alles te betalen en bij de tweede date ineens alles wil delen, zelfs zoiets als 'de een de drankjes en de ander het eten'. Doe maar rustig verder, beetje zonde van je tijd om ineens over LTS te gaan blèren.
Er was nog geen specifieke tijd / locatie afgesproken. Meer contact hoefde niet perse, echter het specifieke voorstel lezen en niet op reageren gaat mij dan weer net iets te ver.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel fijn dat je zelf aangeeft er zelf van te kunnen leren.
Misschien volgende keer eerst vragen of de date nog doorgaat aangezien je daar blijkbaar over twijfelde? of wou je gewoon meer contact?
Zij kan namelijk best gedacht hebben, ow dan en dan een date, dus mooi al m'n verhalen tot dan laten wachten. Tussen vrijdag en maandag zit sowieso niet heel veel tijd.
Meer koffie heeft hij niet nodig volgens mij.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:41 schreef Silenus het volgende:
Snap ook niet waarom je zo gepikeerd reageert, neem een koffie kamille thee en relax man.Vond het gewoon geinig om te lezen, wat kan het mij verder schelen wat je allemaal betaalt op je dates.
Dus voor de duidelijkheid:quote:Op maandag 18 mei 2015 11:43 schreef ElDinosaur het volgende:
Er was nog geen specifieke tijd / locatie afgesproken. Meer contact hoefde niet perse, echter het specifieke voorstel lezen en niet op reageren gaat mij dan weer net iets te ver.Twee keer om bevestiging vragen gaat nog, maar ik ben geen schoothondje die er achteraan blijft lopen.
Er is weer een lesje geleerd voor de volgende keer.
Na de date werd de dag vastgezet. In de loop van het weekend nog even over gehad, maar nog geen concrete bevestiging. Daarna als losstaande vraag bevestiging gevraagd en geen reactie op gehad totdat ik aangaf er mee klaar te zijn.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus voor de duidelijkheid:
Dus jij stelt wat voor, zij reageert niet en je hebt twee x nog gevraagd, reageert ze weer niet.
En toen je zei "ben er klaar mee" kreeg je wel reactie dat ze dacht dat het vast stond?
Ik vraag iemand mee op date, ik trakteer.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wow wat een explosie om niks
Ik denk dat het punt meer is dat je het maar 1x doet. Waarom je op die ene date op een bepaalde manier voordoen en dan daarna meteen niet meer?
Als het voor jou allemaal onder het kopje 'galant' valt (voor mij niet overigens) dan ben je dat toch gewoon of niet? Toch niet voor 1 date?
Dan doet het er toch niet toe hoog de hypotheek van je date is
Ja, lekker wandelen door het bos ofzo.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Je kunt ook gewoon daten waar geen geld aan te pas komt. Leuke uitdaging ook.
Ja en ik snap dan gewoon niet waarom date 1 anders moet zijn dan date 2quote:Op maandag 18 mei 2015 11:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vraag iemand mee op date, ik trakteer.
Vervolgdate gaat in overleg, kosten worden (enigzins) gedeelt.
Hoezo doe ik mezelf anders voor als dat ik ben dan?
Je wilt niet weten hoeveel mannen er in de beginfase (elkaar leren kennen, het "veroveren") veel meer voor een vrouw over hebben dan wanneer ze een relatie hebben van zoveel jaar (buit is binnen, en doe er geen ruk meer voor). Het zijn allemaal fases waarin je gedrag en je toewijding veranderen.
Hoef je je tong niet uit te steken.quote:
Leukquote:
In de achterbak.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:01 schreef Cue_ het volgende:
De vraag is, wordt madam ook op date 2,3,4 opgehaald? Of mag ze dan wel met het OV?
Dat je nu nog steeds niet snapt waarom ik gepikeerd reageer, ligt toch echt aan jou, aangezien ik duidelijk heb aangegeven waarom dat was. Jij geeft een geheel eigen invulling aan mijn posts, prima, maar dan mag ik toch wel zeggen dat het voor geen meter klopt?quote:Op maandag 18 mei 2015 11:41 schreef Silenus het volgende:
Eh, nee. Ik ben universitair opgeleid en date alleen HBO+, dus maak je over mij verder maar geen zorgen.
Snap ook niet waarom je zo gepikeerd reageert, neem een koffie en relax man.Vond het gewoon geinig om te lezen, wat kan het mij verder schelen wat je allemaal betaalt op je dates.
Achja, als het voor jouw dates en jou werkt is het helemaal prima en moet je geeneens verantwoording gaan afleggen over je geld gedoe.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat je nu nog steeds niet snapt waarom ik gepikeerd reageer, ligt toch echt aan jou, aangezien ik duidelijk heb aangegeven waarom dat was. Jij geeft een geheel eigen invulling aan mijn posts, prima, maar dan mag ik toch wel zeggen dat het voor geen meter klopt?
Wie zegt dat ik niet relaxed ben? Omdat ik een discussie aan ga? Omdat jij de dingen die ik zeg, niet in perspectief kan zien?
Mag ze kiezen (mits ze niet aan de andere kant van het land woont, wil ik haar best thuisbrengen en blijven pitten)quote:Op maandag 18 mei 2015 12:01 schreef Cue_ het volgende:
De vraag is, wordt madam ook op date 2,3,4 opgehaald? Of mag ze dan wel met het OV?
Maar bij een eerste date maakt die afstand niet uit?quote:Op maandag 18 mei 2015 12:04 schreef tja77 het volgende:
mits ze niet aan de andere kant van het land woont,
Nee, omdat je ineens begint te zwatelen over LTS, 'jij bent zeker zo iemand die', etc. Je bent niet bepaald het zonnetje in huis vandaag.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:02 schreef tja77 het volgende:
Wie zegt dat ik niet relaxed ben? Omdat ik een discussie aan ga? Omdat jij de dingen die ik zeg, niet in perspectief kan zien?
Dat kan op zich best, al zou ik bij een eerste date toch eerder voor een drankje gaan. Met mijn een na laatste date ben ik na heftige sneeuwval op de 2e date een boswandeling gaan maken. Die sneeuw voegt toch iets toequote:
Omdat je het meteen nogal persoonlijk maakt met je LTS zwakstroomquote:Op maandag 18 mei 2015 12:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee date 2 komt anders tot stand. Bij date 2 weet je al wat je van de ander vindt. Want als date 1 niet bevalt, komt er geen date 2.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja en ik snap dan gewoon niet waarom date 1 anders moet zijn dan date 2
Volgens mij gaat date 1 precies het zelfde als date 2: iemand zegt 'hey zullen we XXX?' en dan zegt de ander ja of nee
Date 2 komt volgens mij het zelfde tot stand
Als jij er zo'n punt van maakt (want zo komt je post over) om alles te regelen: vervoer, betalen etc waarom is dat na 1 date dan al voorbij? Doe gewoon wat je normaal (dus date 2 t/m 2083483284) ook zou doen?
Bij date 1 heb je toch ook al een beeld? In ieder geval genoeg om ja of nee te zeggenquote:Op maandag 18 mei 2015 12:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee date 2 komt anders tot stand. Bij date 2 weet je al wat je van de ander vindt. Want als date 1 niet bevalt, komt er geen date 2.
En wie zegt dat date 2 anders MOET zijn? Sommige dingen gaan gewoon op hun beloop. Als zij erop staat dat ze mijn kant op komt van 100 km verderop, dan betaal ik de drankjes of het eten toch?
Dat thuisbrengen zal ik gewoon blijven doen hoor. Maar waarom zouden alle dates uit mijn portomonnee moeten komen als dat bij de eerste date ook zo is?
Ik snap heel dat gezeik om geld niet, ik ben er juist vrij makkelijk in.
Als er mensen zijn die dingen heel zwart wit interpreteren, terwijl ik het juist heel vrijblijvend bedoel, dan kan er zo'n reactie tussendoor glippen ja.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Omdat je het meteen nogal persoonlijk maakt met je LTS zwakstroom
edit: oh ik loop een beetje achter zie ik
Voor mijn vorige date was het absoluut geen issue, maar die zag ik 5 keer in de week dus ik moest wel een beetje op gaan letten met uitgeven als we ook nog leuke dingen wilde doen. Wat ik al tegen haar zei toen, en toen was het "Ja, maar zo duur is het helemaal niet naar mij toe(13 euro voor een retourtje 5x per week) ik kan niet in je portomonee kijken maar..."quote:Op maandag 18 mei 2015 05:49 schreef avotar het volgende:
[..]
Blijkbaar is geld toch wel een behoorlijk issue voor je en laat je dat in je dates ook duidelijk naar voren komen.
Toch ben ik nog wel benieuwd of die afstand de eerste keer er dan niet toe doet? Aangezien je zei dat je haar netjes ophaalt / thuis brengt omdat je haar niet met het OV wilt laten gaan saovnds.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mag ze kiezen (mits ze niet aan de andere kant van het land woont, wil ik haar best thuisbrengen en blijven pitten)
Jij weet voordat je date 1 afspreekt al zeker of er wel of geen 2e date komt?quote:Op maandag 18 mei 2015 12:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Bij date 1 heb je toch ook al een beeld? In ieder geval genoeg om ja of nee te zeggen
Ik snap nog steeds niet wat het verschil is
Ik date niet snel iemand die meer dan 100 km bij me vandaan woont.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toch ben ik nog wel benieuwd of die afstand de eerste keer er dan niet toe doet? Aangezien je zei dat je haar netjes ophaalt / thuis brengt omdat je haar niet met het OV wilt laten gaan saovnds.
Maar als de afstand te groot is vind je dat de eerste keer niet erg, maar de tweede keer wil je dan wel blijven slapen? Of is dit ook nog beetje flexibel?
Wacht, ik kreeg het idee dat jij dezelfde was als de sushidate?quote:Op maandag 18 mei 2015 12:16 schreef Musicproductionoffice het volgende:
Geld is geen issue voor mij hoor z
[..]
Voor mijn vorige date was het absoluut geen issue, maar die zag ik 5 keer in de week dus ik moest wel een beetje op gaan letten met uitgeven als we ook nog leuke dingen wilde doen. Wat ik al tegen haar zei toen, en toen was het "Ja, maar zo duur is het helemaal niet naar mij toe(13 euro voor een retourtje 5x per week) ik kan niet in je portomonee kijken maar..."
En die laatste dan waar het contact mee is verbroken die liep alleen maar bij mij te zeiken om geld dat ik niets uit MOCHT geven tenzij het aan haar besteed was
1. ik weet bij de tweede date helemaal niet hoe goed het zitquote:Op maandag 18 mei 2015 12:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij weet voordat je date 1 afspreekt al zeker of er wel of geen 2e date komt?
Als ik iemand op een eerste date vraag, dan neem ik haar mee uit eten. Ik stel dan voor dat ik betaal, wil ze dat niet, prima.
Bij een 2e date weet je al of het wel of niet goed zit, dan is het toch niet raar om de kosten wat meer te delen?
Volgens mij zeg ik net dat dat thuisbrengen blijft gelden. En niet alleen op date 1.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
1. ik weet bij de tweede date helemaal niet hoe goed het zit
2. Wat cue zegt: op date 1 is het OV s avonds niet zo'n veilige plek etc maar op date 2 wel?
Het klinkt gewoon echt heel krom en alsof date 1 alleen maar bestaat om een bepaald beeld neer te zetten wat je daarna meteen weer los gaat laten
Sushi?quote:Op maandag 18 mei 2015 12:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wacht, ik kreeg het idee dat jij dezelfde was als de sushidate?
Hoe oud was ze dan?quote:Op maandag 18 mei 2015 12:27 schreef Musicproductionoffice het volgende:
[..]
Sushi?![]()
![]()
Mijn vorige date (Vorig jaar) Was voornamelijk bij haar afspreken in de stad.
Deze date die wilde dat ik iedere dag met mij bellen, en dan bedoel ik niet een gesprekje van 10-15 minuten maar echt 2-3 uur, die wilde daar boven op óók nog 2 uur met mij skypen voordat ze ging slapen want dan zou ze makkelijk in slaap vallen, én als ik niet minimaal 2x per week naar haar toe kon komen én daar boven op nog eens 6 maanden wilde wachten met het ontmoeten van haar ouders was ik niet serieus*_O-
Ze wilde alleen maar in de stad afspreken omdat haar ouders geen idee hadden wie ik was en niet wilde dat ze een vriend/date had.
Nee ik weet na date nog niet altijd of het wat word. Soms denk ik 'mwah' en slaat dat na een paar dates pas door naar 1 kantquote:Op maandag 18 mei 2015 12:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik net dat dat thuisbrengen blijft gelden. En niet alleen op date 1.
Ik weet bij date 2 wel of het goed zit, verschil tussen jou en mij wellicht? Als date 1 niet goed is bevallen vanwege het gezelschap, komt er geen date 2. Bij jou wel dan?
Jij hebt na date 1 nog helemaal geen beeld of er wel of geen potentie in zit?
19. Dus toch wel volwassen en vrij genoeg om te gaan en staan waar ze wilde. Dat deed ze ook wel, alleen haar ouders hielden haar tegen qua relaties/dates en daar loog ze dan ook glashard over, en dat valt bij mij in het verkeerde keelgat, want dan voelt het alsof ik aan een lijntje word gehouden.quote:
Ja zoals ik altijd tegen wat vrienden zeg. Ik trek ze wel aan zeg.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:26 schreef Nammie het volgende:
Je date wel types waar iets mee te beleven valt, Music!
Jij hebt dus ALTIJD meer dan 1 date?quote:Op maandag 18 mei 2015 12:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee ik weet na date nog niet altijd of het wat word. Soms denk ik 'mwah' en slaat dat na een paar dates pas door naar 1 kant
Dat was Braddie. Wel bij de les blijven.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wacht, ik kreeg het idee dat jij dezelfde was als de sushidate?
Met mijn date van vorig jaar (niet deze schreeuwdate) heb ik denk ik wel 25 dates gehad voor dat ze opeens begon over de friendzone en dat er toch niet meer in zat dan een vriendschap maar nee hoor, ze wilde mij niet aan een lijntje houdenquote:
Nee? Dat staat er toch ook nietquote:
Hmmm ik weet 9 van de 10 keer na 1 date of er wel of geen potentie in zit.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:32 schreef Musicproductionoffice het volgende:
[..]
Met mijn date van vorig jaar (niet deze schreeuwdate) heb ik denk ik wel 25 dates gehad voor dat ze mij friendzonede uit het niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |