abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152625990
Ander puntje: waar mijn agenda zo goed als leeg is, zit zij bij zoveel verenigingen en activiteiten dat ze naast haar studie al redelijk volgepland is.. Wist ik vooraf de eerste date al dat ze best een bezig bijtje is... maar heb voor de grap haar weekplanning gevraagd en dat is eigenlijk best heftig. Tot en met volgende week zaterdag heeft ze elke dag al iets en de meeste dingen zijn vaste prikken. Dus vraag me af of ze überhaupt wel tijd heeft of wilt vrijmaken voor een relatie met iemand :') En dan is ineens die 1,5 uur reistijd niet echt praktisch als ze ineens twee uurtjes vrij heeft ofzo. Voel ik me een koning met iedere avond vrij, heb overdag gelukkig wel invulling!

Niet om me in te dekken nu hoor, maar daar ging mijn vorige relatie ook op stuk: wanneer zij vrij was had ik verplichtingen en als ik vrij had was ze druk met andere dingen... uiteindelijk zagen we elkaar te weinig om nog van een relatie te spreken, en ik wou best tijd vrijmaken.... zij niet.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 17:15:44 #77
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_152626097
Je vorige relatie is je huidige date niet. Afwachten hoe t met deze gaat...
pi_152626259
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:11 schreef Deezertje het volgende:
Ander puntje: waar mijn agenda zo goed als leeg is, zit zij bij zoveel verenigingen en activiteiten dat ze naast haar studie al redelijk volgepland is.. Wist ik vooraf de eerste date al dat ze best een bezig bijtje is... maar heb voor de grap haar weekplanning gevraagd en dat is eigenlijk best heftig. Tot en met volgende week zaterdag heeft ze elke dag al iets en de meeste dingen zijn vaste prikken. Dus vraag me af of ze überhaupt wel tijd heeft of wilt vrijmaken voor een relatie met iemand :') En dan is ineens die 1,5 uur reistijd niet echt praktisch als ze ineens twee uurtjes vrij heeft ofzo. Voel ik me een koning met iedere avond vrij, heb overdag gelukkig wel invulling!

Niet om me in te dekken nu hoor, maar daar ging mijn vorige relatie ook op stuk: wanneer zij vrij was had ik verplichtingen en als ik vrij had was ze druk met andere dingen... uiteindelijk zagen we elkaar te weinig om nog van een relatie te spreken, en ik wou best tijd vrijmaken.... zij niet.
Wacht eerst maar af hoe het loopt :)
pi_152626939
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:11 schreef Deezertje het volgende:

Dat was geen relatie, daar had je een paar dates mee, meer niet.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_152627197
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:15 schreef Cue_ het volgende:
Je vorige relatie is je huidige date niet. Afwachten hoe t met deze gaat...
wist dat vorige meisje uberhaubt dat het een relatie was?

Deezertje je zegt ook 'ik vraag me af of ze wel tijd vrij wil maken'. Nou vraag dat dan. Merk je snel genoeg. Nu al invullen heeft ook geen zin. Er is pas 1 date geweest ook he
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_152627425
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:49 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

wist dat vorige meisje uberhaubt dat het een relatie was?

Deezertje je zegt ook 'ik vraag me af of ze wel tijd vrij wil maken'. Nou vraag dat dan. Merk je snel genoeg. Nu al invullen heeft ook geen zin. Er is pas 1 date geweest ook he
Als het dat meisje is waarover ik denk dat hij het heeft (die waarover Deezertje ooit nogal lyrisch postte dat er ''gezoend was met tong''); nee. Tenminste, dat bleek niet bepaald uit haar houding. Deezertje ziet dingen nogal eens anders dan ze in werkelijkheid zijn, vandaar.

(En ik kom hier echt veel te lang dat ik me dit soort shit herinner)
pi_152627440
Niet te vergeten: Als iemand zo'n bezig bijtje is, valt ze waarschijnlijk ook af en worden haar tietjes nog kleiner.
pi_152627554
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:58 schreef artelligence het volgende:
Niet te vergeten: Als iemand zo'n bezig bijtje is, valt ze waarschijnlijk ook af en worden haar tietjes nog kleiner.
Nah ik ben s avonds ook vaak weg en val er helaas niet van af :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_152627795
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:42 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dat was geen relatie, daar had je een paar dates mee, meer niet.
Achteraf ja, maar we hadden wel naar elkaar uitgesproken een relatie te willen en op haar initiatief toen ook beiden onze Facebook status veranderd :') Terwijl ik daar normaal echt niet van ben. Maar goed, toen als 'vrienden' uit elkaar gegaan (nooit meer gezien natuurlijk) en ik met mijn domme kop nog driekwart jaar later toen ik wist dat ze het rustig had ff paar appjes gestuurd; Kreeg ik terug waarom ik ineens contact opnam? Verkapte afwijzing, ze is nog steeds single :')

Maar goed, deze heeft volgende week ergens een uurtje tijd... letterlijk een uurtje. Nou, zo enthousiast ben ik niet om daar een flinke tijd voor te reizen en van dat uurtje blijft vaak toch maar weinig over, Skypen aan gedacht, maar heb ik totaal niets mee. Dan liever een middag ergens afspreken. Zal dus nog wel ff duren voor een tweede date, maar ik kijk gewoon lekker door ondertussen :)

Wil eigenlijk nog steeds gewoon een meid van de sportschool, daar lopen me toch leuke rond!. Zie de meeste meiden daar echt iedere keer, maar heb het gevoel dat ik niet binnen hun straatje pas. Zag van de week zo'n veel te jonge halve barbiepop sporten, komt ineens haar vriend langs haar staan van: pfff, ik kap er mee hoor, ben moe! Had ie zo'n oostblok uiterlijk. Totaal niet matchend met zo'n schattig popje. Nou als je dat iets te vaak meemaakt is dat niet goed voor je zelfvertrouwen hoor, uiterlijk telt dus lang niet altijd.
pi_152627991
Maar waarom vraag je je in godesnaam af of ze überhaupt wel tijd heeft of wilt vrijmaken voor een relatie met iemand terwijl uit je eerdere postings blijkt dat je haar eigenlijk niet zo ziet zitten?

Die eeuwige jaloerse minachting naar gasten toe die wel een vriendin hebben maakt je er ook niet meer aimabel op trouwens.
pi_152628092
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 18:12 schreef Deezertje het volgende:

[..]
Wil eigenlijk nog steeds gewoon een meid van de sportschool, daar lopen me toch leuke rond!. Zie de meeste meiden daar echt iedere keer, maar heb het gevoel dat ik niet binnen hun straatje pas. Zag van de week zo'n veel te jonge halve barbiepop sporten, komt ineens haar vriend langs haar staan van: pfff, ik kap er mee hoor, ben moe! Had ie zo'n oostblok uiterlijk. Totaal niet matchend met zo'n schattig popje. Nou als je dat iets te vaak meemaakt is dat niet goed voor je zelfvertrouwen hoor, uiterlijk telt dus lang niet altijd.
Ik heb zojuist heel hard gehuild van het lachen en daarna moest ik echt huilen. Buurvrouw kwam langs om te vragen of alles goed ging ;(
pi_152628105
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 18:24 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ik heb zojuist heel hard gehuild van het lachen en daarna moest ik echt huilen. Buurvrouw kwam langs om te vragen of alles goed ging ;(
:D _O-
pi_152628122
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 18:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
Maar waarom vraag je je in godesnaam af of ze überhaupt wel tijd heeft of wilt vrijmaken voor een relatie met iemand terwijl uit je eerdere postings blijkt dat je haar eigenlijk niet zo ziet zitten?

Die eeuwige jaloerse minachting naar gasten toe die wel een vriendin hebben maakt je er ook niet meer aimabel op trouwens.
Nou ja relatie is misschien niet het goede woord geweest net, maar ik wil gewoon niet zo lang wachten na een eerste date om nog eens af te spreken. Weekje kan nog net, maar anders ebt het toch maar weg. Het moet van twee kanten komen.

Die minachting is niet aantrekkelijk nee, maar ik wil ook eens een 'volwaardige' relatie ervaren. Nu zijn het vaak toch losse dates die na een x aantal keer op niets uitlopen en kom ik dus niet in het patroon van elkaar steeds vaker willen zien, gewoon lekker chillen, samen studeren, ijsje eten, ervaringen delen, voorstellen aan ouders, feestdagen vieren, weet ik wat.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 18:25:24 #89
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_152628130
Deezer woon je in de buurt van Eindhoven toevallig?
pi_152628142
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 18:25 schreef BeamofLight het volgende:
Deezer woon je in de buurt van Eindhoven toevallig?
Nop.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 18:26:19 #91
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_152628161
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 18:25 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nop.
ga keer mee op stap maat
pi_152628209
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 18:26 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ga keer mee op stap maat
Bewonderenswaardig. Ik zou na tien minuten al doodmoe van hem zijn.
pi_152628265
quote:

[..]

Nou ja relatie is misschien niet het goede woord geweest net, maar ik wil gewoon niet zo lang wachten na een eerste date om nog eens af te spreken. Weekje kan nog net, maar anders ebt het toch maar weg. Het moet van twee kanten komen.

Ik herken het wel een beetje hoor. Het IS ook vervelend als je lang moet wachten na een date terwijl je graag wil ontdekken wat er te halen valt. Ik moest na mijn 2e date ook een week wachten, na mijn derde date opnieuw een week wachten en waarschijnlijk zit ik zodra de vierde date geweest is gewoon wéér een week te wachten. Als het niet langer is.

Ik zie er zelf ook graag wat meer tempo in, maar helaas soms laten de schema's het gewoon niet toe. We kunnen het enkel accepteren en hopen dat het op niet al te lange termijn wat beter wordt. Als eenmaal echt duidelijk is dat je elkaar wel ziet zitten dan is het ook wat beter bespreekbaar om elkaar wat vaker te zien. Als je dat direct gaat doen dan werkt het vaak alleen maar averechts...
pi_152628275
quote:

[..]

Die minachting is niet aantrekkelijk nee, maar ik wil ook eens een 'volwaardige' relatie ervaren. Nu zijn het vaak toch losse dates die na een x aantal keer op niets uitlopen en kom ik dus niet in het patroon van elkaar steeds vaker willen zien, gewoon lekker chillen, samen studeren, ijsje eten, ervaringen delen, voorstellen aan ouders, feestdagen vieren, weet ik wat.
Tja dan zul je toch eens iets aan jezelf moeten doen en dat is je al vaak genoeg gezegd
Als je het zo graag wil, waarom dan niet eens stappen onder nemen?

Nu is het alsof je loopt te zuchten dat je wil stoppen met roken terwijl je een peuk op je lip hebt of zo.
Of dat je af wil vallen terwijl je een slagroomtaart zit te eten

Ik denk dat jij een jaar moet kappen met daten en gewoon mensen moeten gaan ontmoeten. Mannen en vrouwen. En dat je insteek bij die vrouwen nooit mag zijn dat je meer wil. Sterker nog, als zij dat wel wil moet je dat niet doen (want dan verkloot je het nog binnen 4 dagen). En dan eens gewoon aan jezelf gaan werken. Met hulp van een professional.
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 15 mei 2015 @ 18:33:15 #95
416931 yats
(non) Average Joe
pi_152628349
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 18:26 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ga keer mee op stap maat
Ik ben benieuwd of je een reactie krijgt. Ik wacht ook nog steeds op antwoord van deezertje.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_152628389
Wat is er allemaal mis met deezertje dan? Ik ben niet zo goed op de hoogte.
pi_152628461
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 18:34 schreef Lokasenna het volgende:
Wat is er allemaal mis met deezertje dan? Ik ben niet zo goed op de hoogte.
Hij is gewoon the village fool ;) Die zijn er al sinds de dag dat deze reeks in het leven is geroepen. Behalve dat ie misschien iets te veeleisend is (laten we eerlijk zijn dat zijn we allemaal hier) zie ik er ook niet zoveel mis aan...
pi_152628497
Ik had laatst een leuke relatie in da club. Toen ik aangaf die nacht mijn bed niet te willen vrijmaken was het echter gelijk uit :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_152628592
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 18:30 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ik herken het wel een beetje hoor. Het IS ook vervelend als je lang moet wachten na een date terwijl je graag wil ontdekken wat er te halen valt. Ik moest na mijn 2e date ook een week wachten, na mijn derde date opnieuw een week wachten en waarschijnlijk zit ik zodra de vierde date geweest is gewoon wéér een week te wachten. Als het niet langer is.

Ik zie er zelf ook graag wat meer tempo in, maar helaas soms laten de schema's het gewoon niet toe. We kunnen het enkel accepteren en hopen dat het op niet al te lange termijn wat beter wordt. Als eenmaal echt duidelijk is dat je elkaar wel ziet zitten dan is het ook wat beter bespreekbaar om elkaar wat vaker te zien. Als je dat direct gaat doen dan werkt het vaak alleen maar averechts...
Dat had ik toen dus ook. Op zich niets mis mee, maar als ze dan die ene keer per week niet kan... werd het steeds vaker 1x per 2 weken of 10 dagen. Toen was het kerstvakantie... had ze verplichtingen en met vrienden wat afgesproken. Zagen we elkaar zo 3 weken niet. Toen wel weer afgesproken maar daarna had ze tentamenweek dus wou ze leren etc. Toen had ik ook al zoiets van... dit gaat niet goed.
pi_152628629
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 18:38 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Hij is gewoon the village fool ;) Die zijn er al sinds de dag dat deze reeks in het leven is geroepen. Behalve dat ie misschien iets te veeleisend is (laten we eerlijk zijn dat zijn we allemaal hier) zie ik er ook niet zoveel mis aan...
check anders zijn posthistory even
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')