Dat is de generatiekloof dancingetje van me, dat is de generatiekloofquote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat een mal topic is dit toch geworden.
na 1 date ga je echt niet voor mijn vrienden hoor? Dat vind ik een vrij bizarre 'eis'quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:21 schreef dudewhereismycar het volgende:
Het is ook vrij irritant als je soms 2 of meer weken moet wachten op een 2e date. Helemaal als de ander wel tijd vrij maakt voor vrienden etc. Het is voor mij een indicatie dat de interesse van de ander weg is. Ik heb mij wel eens betrapt op t zelfde gedrag. Ik snap Deezer in deze dan ook wel, alleen hij verwoord het niet juist.
Afijn. Deze week was vreemd. Heb 3 spontane dates gehad (op de avond zelf besloten) waaronder een blinddate (geen fotos gezien). Alle 3 erg leuk. De eerste heb ik na de eerste ontmoeting bedankt. De 2e is leuk, maar heeft het heel erg druk. Dus de 2e date staat gepland voor volgende week. De date van gisteravond was leuk, maar voor mij blijft t ook daarbij.
Heb nu 2 vrouwen over waar t goed mee klikt. 2e dates staan nu gepland.. dus ben benieuwd. Een 2e date is voor mij een echte date. Waarbij een 1e date meer een kennismaking is, is een 2e date toch wel een aftast moment. Vaak een hapje eten of iets spontaans gaan doen.
Ben benieuwd!
Ps. Nog vrouwen in voor een blinddate vandaag? 😁
Omdat het net zo goed om innerlijk gaat. Uiteindelijk is dat ook belangrijker, natuurlijk. Maar als je zo bent als hier, dan ben je best vermoeiend en daar knappen de meeste mensen op af.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Misschien verkeerd verwoord maar ik zat dus te sporten en zag haar. Toen dacht ik al, zoals vaker het geval bij die leuke sportschoolmeisjes: die zal wel bezet zijn... (vaak te mooi om waar te zijn namelijk) en toen even later die jongen met dat oostblok uiterlijk naar haar toe kwam en wat zei en haar daarna een kus gaf en ze wat glimlachte wist ik voldoende. Niet de juiste insteek nee om je af te vragen of ze vrijgezel is of niet, maar ik heb weleens blauwtjes gelopen die achteraf makkelijk voorkomen konden worden.
Heb jarenlang geloofd dat de 'mooie' dames alleen mooie mannen daten, simpelweg omdat ze dat kunnen vragen... maar ik kom toch iedere dag weer vreemde setjes tegen, dus de illusie dat het alleen maar om uiterlijk draait is niet waar. Ben zelf niet de knapste vind ik, maar ook zeker niet lelijk.. als ik dan zie waar sommige van die meiden mee eindigen denk ik: waarom lukt 't mij dan niet?
Wat is jouw excuus?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik snap bijvoorbeeld ook niet waarom je niet naar de BBQ meet gaat. Staat al weken in R&P. Had je goed kunnen doen. Onder de mensen zijn.
Zullen wij samen een verhaaltje maken? *wink* *wink*quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mocht je willen. Ik lees hier graag mee ivm Faxies verhalen Om hard te kunnen lachen.
Psssssh.
Andere plannenquote:
Precies. Je gaat mij niet vertellen dat je in één hele week niet ff tijd kan vrij maken om elkaar weer te zien. Is de eerste date blijkbaar ook gelukt. Kijk dat je je vaste teamsport of werkdag of wat er niet voor op gaat geven snap ik, maar je hebt altijd wel ergens loze momenten doordeweeks dat je ff kan afspreken. Of dat ik aan het eind van een doordeweekse avond vraag: hoe was je avond. En terugkrijg: saai, heb niets gedaan... tja, dan had je ook kunnen afspreken dus.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:21 schreef dudewhereismycar het volgende:
Het is ook vrij irritant als je soms 2 of meer weken moet wachten op een 2e date. Helemaal als de ander wel tijd vrij maakt voor vrienden etc. Het is voor mij een indicatie dat de interesse van de ander weg is. Ik heb mij wel eens betrapt op t zelfde gedrag. Ik snap Deezer in deze dan ook wel, alleen hij verwoord het niet juist.
Waarom is het zo moeilijk te begrijpen dat niet iedereen zijn leven inricht zoals jij dat doet?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Precies. Je gaat mij niet vertellen dat je in één hele week niet ff tijd kan vrij maken om elkaar weer te zien. Is de eerste date blijkbaar ook gelukt. Kijk dat je je vaste teamsport of werkdag of wat er niet voor op gaat geven snap ik, maar je hebt altijd wel ergens loze momenten doordeweeks dat je ff kan afspreken. Of dat ik aan het eind van een doordeweekse avond vraag: hoe was je avond. En terugkrijg: saai, heb niets gedaan... tja, dan had je ook kunnen afspreken dus.
Sommige mensen zijn wel echt te druk dat ik me afvraag waarom ze op een datingsite staan als ze ook niet ff tijd willen vrijmaken. Zo'n strakke planning, verplichtingen etc.
Maar goed, kreeg dus terug volgende week ff een uurtje of misschien vrijdagavond dat er iets niet doorging, maar dat ze dat avondje wel ff kon gebruiken om uit te rusten omdat ze het zo druk had doordeweeksJa wat wil je met een studie, teamsport, muziekclub en bestuursfunctie en dan ook nog veel vrienden hebben.
Je hebt gelijk. Achterlijk wijf is het ook. Next!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Precies. Je gaat mij niet vertellen dat je in één hele week niet ff tijd kan vrij maken om elkaar weer te zien. Is de eerste date blijkbaar ook gelukt. Kijk dat je je vaste teamsport of werkdag of wat er niet voor op gaat geven snap ik, maar je hebt altijd wel ergens loze momenten doordeweeks dat je ff kan afspreken. Of dat ik aan het eind van een doordeweekse avond vraag: hoe was je avond. En terugkrijg: saai, heb niets gedaan... tja, dan had je ook kunnen afspreken dus.
Sommige mensen zijn wel echt te druk dat ik me afvraag waarom ze op een datingsite staan als ze ook niet ff tijd willen vrijmaken. Zo'n strakke planning, verplichtingen etc.
Maar goed, kreeg dus terug volgende week ff een uurtje of misschien vrijdagavond dat er iets niet doorging, maar dat ze dat avondje wel ff kon gebruiken om uit te rusten omdat ze het zo druk had doordeweeksJa wat wil je met een studie, teamsport, muziekclub en bestuursfunctie en dan ook nog veel vrienden hebben.
En dat je doordeweeks helemaal volplant snap ik nog wel. maar zorg dan dat je het weekend vrijhoudt en ga daar dan ook niet nog eens dingen plannen als een weekendbaantje etc.
Ik had tijdens de eerste jaren van mijn studie trouwens ook zoals het hoort veel aandacht voor mijn studie, en uiteindelijk ook alles gehaald gelukkig terwijl klasgenoten alleen maar leuke dingen deden en flink achterliepen. Maar ik had wel altijd de avonden vrijDus het kan wel!
Nou ja, zoals hierboven ook al uitgelegd.. al plan je doordeweeks helemaal vol.. houdt je weekend dan wel vrij. Wat dat betreft is het daten van een niet-student misschien makkelijker. Die werken gewoon van 9 tot 5 en hebben in principe iedere avond vrij of zijn bekaf en gaan misschien een keer sporten of wat leuks doen maar die hebben wel meer avonden vrij denk ik zo.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waarom is het zo moeilijk te begrijpen dat niet iedereen zijn leven inricht zoals jij dat doet?
Blijkbaar vind ze die dingen leuk. En die dingen zijn onderdeel van haar. Als je daar niet mee kunt dealen dan moet je iemand gaan daten die geen verplichtingen heeft
Maar dit komt ook elke keer terug bij jou. Waarom steeds in diezelfde valkuil trappen?
Zoek gewoon iemand die avonden vrij heeft ongeacht student of werkend. Je denkt te veel in hokjes...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou ja, zoals hierboven ook al uitgelegd.. al plan je doordeweeks helemaal vol.. houdt je weekend dan wel vrij. Wat dat betreft is het daten van een niet-student misschien makkelijker. Die werken gewoon van 9 tot 5 en hebben in principe iedere avond vrij of zijn bekaf en gaan misschien een keer sporten of wat leuks doen maar die hebben wel meer avonden vrij denk ik zo.
waarom? Voor de minikans dat ze op tinder iemand tegen het lijf loopt die dat heel belangrijk vind?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou ja, zoals hierboven ook al uitgelegd.. al plan je doordeweeks helemaal vol.. houdt je weekend dan wel vrij.
Dat is ook onzin, ik werk maar als je iets met mij af wil spreken moet je toch ruim een week van te voren aangeven wanneer je kunt en dan is kans nog klein dat ik kanquote:Wat dat betreft is het daten van een niet-student misschien makkelijker. Die werken gewoon van 9 tot 5 en hebben in principe iedere avond vrij of zijn bekaf en gaan misschien een keer sporten of wat leuks doen maar die hebben wel meer avonden vrij denk ik zo.
Bottomline is dat die ander niet enthousiast genoeg van hem wordt. Maar dat snapt meneer niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waarom is het zo moeilijk te begrijpen dat niet iedereen zijn leven inricht zoals jij dat doet?
Blijkbaar vind ze die dingen leuk. En die dingen zijn onderdeel van haar. Als je daar niet mee kunt dealen dan moet je iemand gaan daten die geen verplichtingen heeft
Maar dit komt ook elke keer terug bij jou. Waarom steeds in diezelfde valkuil trappen?
Klinkt wel als een leuke meidquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:39 schreef Fripsel het volgende:
Ik word gewoon verdrietig van deezertje zijn Posts. Hoe erg kun je jezelf voor de gek houden
Veel plezier vandaag!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:40 schreef Grielen het volgende:
Gepensioneerde vrouwen hebben wel vaak vrije tijd
Waar haal je dit toch allemaal vandaan? Geloof je hier ook echt zelf in?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou ja, zoals hierboven ook al uitgelegd.. al plan je doordeweeks helemaal vol.. houdt je weekend dan wel vrij. Wat dat betreft is het daten van een niet-student misschien makkelijker. Die werken gewoon van 9 tot 5 en hebben in principe iedere avond vrij of zijn bekaf en gaan misschien een keer sporten of wat leuks doen maar die hebben wel meer avonden vrij denk ik zo.
Gast, er is meer dan alleen werk/studie en FOK!.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dit, er zijn er echter ook genoeg die "druk zijn" misbruiken als een excuus. Dat is jammer, wees gewoon eerlijk en communiceer met mensen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:10 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Waar haal je dit toch allemaal vandaan? Geloof je hier ook echt zelf in?
Net wat Rhub al zei, sommige hebben gewoon een leven naast werk/studie. Dan moet je iemand zoeken die ook geen leven heeft verder maar iemand erop aankijken omdat ze een leven heeft naast een studie of baan is echt enorm kansloos.
Nou. Je hebt mensen die naast werk/studie niet veel ondernemen en er dus voor kiezen om bijv. iedere avond op de bank te hangen. Dan heb je wel een leven, maar kies je ervoor om je leven anders in te delen dan mensen die ervoor kiezen om iedere avond druk bezig te zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:10 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Waar haal je dit toch allemaal vandaan? Geloof je hier ook echt zelf in?
Net wat Rhub al zei, sommige hebben gewoon een leven naast werk/studie. Dan moet je iemand zoeken die ook geen leven heeft verder maar iemand erop aankijken omdat ze een leven heeft naast een studie of baan is echt enorm kansloos.
Hartstikke leukquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Klinkt wel als een leuke meid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |