Misschien zijn grote groepen mensen niet zijn ding?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik snap bijvoorbeeld ook niet waarom je niet naar de BBQ meet gaat. Staat al weken in R&P. Had je goed kunnen doen. Onder de mensen zijn.
Hij heeft ook wel eens geklaagd geen vriendengroep te hebben, meen ik mij te herinneren.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien zijn grote groepen mensen niet zijn ding?
pm al binnen van hem. Of ik vandaag, zaterdag of zondag kan.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:33 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je een reactie krijgt. Ik wacht ook nog steeds op antwoord van deezertje.
Veel plezierquote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:53 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
pm al binnen van hem. Of ik vandaag, zaterdag of zondag kan.
Nee, waarom zou ik?quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:52 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel eens geklaagd geen vriendengroep te hebben, meen ik mij te herinneren.
Maar goed. Deezertje weet het allemaal zelf zo goed
Zegt ook genoeg dat hij niet ingaat op rabarber haar post. Hij wil geen hulp. Klaar. Beter negeren we hem.
Dag stalksterquote:
Mocht je willen. Ik lees hier graag mee ivm Faxies verhalen Om hard te kunnen lachen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dag stalksterJou heb ik wel gemist deze week!
Een mislukte date?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mocht je willen. Ik lees hier graag mee ivm Faxies verhalen Om hard te kunnen lachen.
Psssssh.
Jij doet altijd zo cynischquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn vorige date ging perfect.![]()
Maar de Faxies hier doen me lachen.
Dat was toch de man waarvan je eerst dacht dat hij jou niet leuk genoeg vond ofzo? Of vergis ik mij met een andere forummer? Jammer.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:19 schreef joyvke het volgende:
Meuh ziet er naar uit dat hij specifiek op zoek is naar een fuckbuddy of iets dergelijks. En laat dat nou net iets zijn wat ik niet "kan" en eigenlijk ook niet wil. Ik denk dat ik maar een tijdje pauze hou van het daten.
Vorige keer iemand waarmee het super leuk klikte, alleen bleek die allerlei psychologische issues te hebben. Dat was wel een grote afknapper, vond dat ook best jammer. Ik zoek het niet om een ongelijkwaardige relatie te krijgen (danwel als vrienden danwel als meer).
Mja, het is niet zo dat hij álles voor mij deed en de toekomst had uitgestippeld ofzo. Hij wil veel sneller dan ik (enthousiasme?) en dat schrikt af als je niet hetzelfde voelt voor iemand.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat schoothondjes niet aantrekkelijk zijn. Van die gasten die na 2x daten hun hele leven inrichten op een vrouw
Dan trap je toch gewoon wat op de rem?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:47 schreef Nammie het volgende:
[..]
Mja, het is niet zo dat hij álles voor mij deed en de toekomst had uitgestippeld ofzo. Hij wil veel sneller dan ik (enthousiasme?) en dat schrikt af als je niet hetzelfde voelt voor iemand.
Er gebeurt iets met jouw zelfvertrouwen als jij een - in jouw ogen - mooi meisje en een jongen met Oostblok-uiterlijk ziet communiceren in de sportschool? En dan besluit je maar dat ze een relatie met elkaar hebben en dat heeft dan te maken met jou als persoon, of zo. Juist. Tik je zo'n alinea nou ook lachend? Of hoe moet ik dit precies voor me zien?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:12 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wil eigenlijk nog steeds gewoon een meid van de sportschool, daar lopen me toch leuke rond!. Zie de meeste meiden daar echt iedere keer, maar heb het gevoel dat ik niet binnen hun straatje pas. Zag van de week zo'n veel te jonge halve barbiepop sporten, komt ineens haar vriend langs haar staan van: pfff, ik kap er mee hoor, ben moe! Had ie zo'n oostblok uiterlijk. Totaal niet matchend met zo'n schattig popje. Nou als je dat iets te vaak meemaakt is dat niet goed voor je zelfvertrouwen hoor, uiterlijk telt dus lang niet altijd.
Dat was inderdaad die jongen ja. Ach jaquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:41 schreef Nammie het volgende:
[..]
Dat was toch de man waarvan je eerst dacht dat hij jou niet leuk genoeg vond ofzo? Of vergis ik mij met een andere forummer? Jammer.
Misschien verkeerd verwoord maar ik zat dus te sporten en zag haar. Toen dacht ik al, zoals vaker het geval bij die leuke sportschoolmeisjes: die zal wel bezet zijn... (vaak te mooi om waar te zijn namelijk) en toen even later die jongen met dat oostblok uiterlijk naar haar toe kwam en wat zei en haar daarna een kus gaf en ze wat glimlachte wist ik voldoende. Niet de juiste insteek nee om je af te vragen of ze vrijgezel is of niet, maar ik heb weleens blauwtjes gelopen die achteraf makkelijk voorkomen konden worden.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:54 schreef Nammie het volgende:
[..]
Er gebeurt iets met jouw zelfvertrouwen als jij een - in jouw ogen - mooi meisje en een jongen met Oostblok-uiterlijk ziet communiceren in de sportschool? En dan besluit je maar dat ze een relatie met elkaar hebben en dat heeft dan te maken met jou als persoon, of zo. Juist. Tik je zo'n alinea nou ook lachend? Of hoe moet ik dit precies voor me zien?
Nee....quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:34 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Geef je daarom nooit zo snel gewonnen. Maak haar eerst helemaal zo hoteldebotel dat ze niemand anders meer wil
Jij nog in de datingmarkt zo te zien?
Ja, jaloers op iemand die met Deezertje uit mag, goed verhaal manquote:
Dat is de generatiekloof dancingetje van me, dat is de generatiekloofquote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat een mal topic is dit toch geworden.
na 1 date ga je echt niet voor mijn vrienden hoor? Dat vind ik een vrij bizarre 'eis'quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:21 schreef dudewhereismycar het volgende:
Het is ook vrij irritant als je soms 2 of meer weken moet wachten op een 2e date. Helemaal als de ander wel tijd vrij maakt voor vrienden etc. Het is voor mij een indicatie dat de interesse van de ander weg is. Ik heb mij wel eens betrapt op t zelfde gedrag. Ik snap Deezer in deze dan ook wel, alleen hij verwoord het niet juist.
Afijn. Deze week was vreemd. Heb 3 spontane dates gehad (op de avond zelf besloten) waaronder een blinddate (geen fotos gezien). Alle 3 erg leuk. De eerste heb ik na de eerste ontmoeting bedankt. De 2e is leuk, maar heeft het heel erg druk. Dus de 2e date staat gepland voor volgende week. De date van gisteravond was leuk, maar voor mij blijft t ook daarbij.
Heb nu 2 vrouwen over waar t goed mee klikt. 2e dates staan nu gepland.. dus ben benieuwd. Een 2e date is voor mij een echte date. Waarbij een 1e date meer een kennismaking is, is een 2e date toch wel een aftast moment. Vaak een hapje eten of iets spontaans gaan doen.
Ben benieuwd!
Ps. Nog vrouwen in voor een blinddate vandaag? 😁
Omdat het net zo goed om innerlijk gaat. Uiteindelijk is dat ook belangrijker, natuurlijk. Maar als je zo bent als hier, dan ben je best vermoeiend en daar knappen de meeste mensen op af.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Misschien verkeerd verwoord maar ik zat dus te sporten en zag haar. Toen dacht ik al, zoals vaker het geval bij die leuke sportschoolmeisjes: die zal wel bezet zijn... (vaak te mooi om waar te zijn namelijk) en toen even later die jongen met dat oostblok uiterlijk naar haar toe kwam en wat zei en haar daarna een kus gaf en ze wat glimlachte wist ik voldoende. Niet de juiste insteek nee om je af te vragen of ze vrijgezel is of niet, maar ik heb weleens blauwtjes gelopen die achteraf makkelijk voorkomen konden worden.
Heb jarenlang geloofd dat de 'mooie' dames alleen mooie mannen daten, simpelweg omdat ze dat kunnen vragen... maar ik kom toch iedere dag weer vreemde setjes tegen, dus de illusie dat het alleen maar om uiterlijk draait is niet waar. Ben zelf niet de knapste vind ik, maar ook zeker niet lelijk.. als ik dan zie waar sommige van die meiden mee eindigen denk ik: waarom lukt 't mij dan niet?
Wat is jouw excuus?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik snap bijvoorbeeld ook niet waarom je niet naar de BBQ meet gaat. Staat al weken in R&P. Had je goed kunnen doen. Onder de mensen zijn.
Zullen wij samen een verhaaltje maken? *wink* *wink*quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mocht je willen. Ik lees hier graag mee ivm Faxies verhalen Om hard te kunnen lachen.
Psssssh.
Andere plannenquote:
Precies. Je gaat mij niet vertellen dat je in één hele week niet ff tijd kan vrij maken om elkaar weer te zien. Is de eerste date blijkbaar ook gelukt. Kijk dat je je vaste teamsport of werkdag of wat er niet voor op gaat geven snap ik, maar je hebt altijd wel ergens loze momenten doordeweeks dat je ff kan afspreken. Of dat ik aan het eind van een doordeweekse avond vraag: hoe was je avond. En terugkrijg: saai, heb niets gedaan... tja, dan had je ook kunnen afspreken dus.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:21 schreef dudewhereismycar het volgende:
Het is ook vrij irritant als je soms 2 of meer weken moet wachten op een 2e date. Helemaal als de ander wel tijd vrij maakt voor vrienden etc. Het is voor mij een indicatie dat de interesse van de ander weg is. Ik heb mij wel eens betrapt op t zelfde gedrag. Ik snap Deezer in deze dan ook wel, alleen hij verwoord het niet juist.
Waarom is het zo moeilijk te begrijpen dat niet iedereen zijn leven inricht zoals jij dat doet?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Precies. Je gaat mij niet vertellen dat je in één hele week niet ff tijd kan vrij maken om elkaar weer te zien. Is de eerste date blijkbaar ook gelukt. Kijk dat je je vaste teamsport of werkdag of wat er niet voor op gaat geven snap ik, maar je hebt altijd wel ergens loze momenten doordeweeks dat je ff kan afspreken. Of dat ik aan het eind van een doordeweekse avond vraag: hoe was je avond. En terugkrijg: saai, heb niets gedaan... tja, dan had je ook kunnen afspreken dus.
Sommige mensen zijn wel echt te druk dat ik me afvraag waarom ze op een datingsite staan als ze ook niet ff tijd willen vrijmaken. Zo'n strakke planning, verplichtingen etc.
Maar goed, kreeg dus terug volgende week ff een uurtje of misschien vrijdagavond dat er iets niet doorging, maar dat ze dat avondje wel ff kon gebruiken om uit te rusten omdat ze het zo druk had doordeweeksJa wat wil je met een studie, teamsport, muziekclub en bestuursfunctie en dan ook nog veel vrienden hebben.
Je hebt gelijk. Achterlijk wijf is het ook. Next!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Precies. Je gaat mij niet vertellen dat je in één hele week niet ff tijd kan vrij maken om elkaar weer te zien. Is de eerste date blijkbaar ook gelukt. Kijk dat je je vaste teamsport of werkdag of wat er niet voor op gaat geven snap ik, maar je hebt altijd wel ergens loze momenten doordeweeks dat je ff kan afspreken. Of dat ik aan het eind van een doordeweekse avond vraag: hoe was je avond. En terugkrijg: saai, heb niets gedaan... tja, dan had je ook kunnen afspreken dus.
Sommige mensen zijn wel echt te druk dat ik me afvraag waarom ze op een datingsite staan als ze ook niet ff tijd willen vrijmaken. Zo'n strakke planning, verplichtingen etc.
Maar goed, kreeg dus terug volgende week ff een uurtje of misschien vrijdagavond dat er iets niet doorging, maar dat ze dat avondje wel ff kon gebruiken om uit te rusten omdat ze het zo druk had doordeweeksJa wat wil je met een studie, teamsport, muziekclub en bestuursfunctie en dan ook nog veel vrienden hebben.
En dat je doordeweeks helemaal volplant snap ik nog wel. maar zorg dan dat je het weekend vrijhoudt en ga daar dan ook niet nog eens dingen plannen als een weekendbaantje etc.
Ik had tijdens de eerste jaren van mijn studie trouwens ook zoals het hoort veel aandacht voor mijn studie, en uiteindelijk ook alles gehaald gelukkig terwijl klasgenoten alleen maar leuke dingen deden en flink achterliepen. Maar ik had wel altijd de avonden vrijDus het kan wel!
Nou ja, zoals hierboven ook al uitgelegd.. al plan je doordeweeks helemaal vol.. houdt je weekend dan wel vrij. Wat dat betreft is het daten van een niet-student misschien makkelijker. Die werken gewoon van 9 tot 5 en hebben in principe iedere avond vrij of zijn bekaf en gaan misschien een keer sporten of wat leuks doen maar die hebben wel meer avonden vrij denk ik zo.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waarom is het zo moeilijk te begrijpen dat niet iedereen zijn leven inricht zoals jij dat doet?
Blijkbaar vind ze die dingen leuk. En die dingen zijn onderdeel van haar. Als je daar niet mee kunt dealen dan moet je iemand gaan daten die geen verplichtingen heeft
Maar dit komt ook elke keer terug bij jou. Waarom steeds in diezelfde valkuil trappen?
Zoek gewoon iemand die avonden vrij heeft ongeacht student of werkend. Je denkt te veel in hokjes...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou ja, zoals hierboven ook al uitgelegd.. al plan je doordeweeks helemaal vol.. houdt je weekend dan wel vrij. Wat dat betreft is het daten van een niet-student misschien makkelijker. Die werken gewoon van 9 tot 5 en hebben in principe iedere avond vrij of zijn bekaf en gaan misschien een keer sporten of wat leuks doen maar die hebben wel meer avonden vrij denk ik zo.
waarom? Voor de minikans dat ze op tinder iemand tegen het lijf loopt die dat heel belangrijk vind?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou ja, zoals hierboven ook al uitgelegd.. al plan je doordeweeks helemaal vol.. houdt je weekend dan wel vrij.
Dat is ook onzin, ik werk maar als je iets met mij af wil spreken moet je toch ruim een week van te voren aangeven wanneer je kunt en dan is kans nog klein dat ik kanquote:Wat dat betreft is het daten van een niet-student misschien makkelijker. Die werken gewoon van 9 tot 5 en hebben in principe iedere avond vrij of zijn bekaf en gaan misschien een keer sporten of wat leuks doen maar die hebben wel meer avonden vrij denk ik zo.
Bottomline is dat die ander niet enthousiast genoeg van hem wordt. Maar dat snapt meneer niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waarom is het zo moeilijk te begrijpen dat niet iedereen zijn leven inricht zoals jij dat doet?
Blijkbaar vind ze die dingen leuk. En die dingen zijn onderdeel van haar. Als je daar niet mee kunt dealen dan moet je iemand gaan daten die geen verplichtingen heeft
Maar dit komt ook elke keer terug bij jou. Waarom steeds in diezelfde valkuil trappen?
Klinkt wel als een leuke meidquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:39 schreef Fripsel het volgende:
Ik word gewoon verdrietig van deezertje zijn Posts. Hoe erg kun je jezelf voor de gek houden
Veel plezier vandaag!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:40 schreef Grielen het volgende:
Gepensioneerde vrouwen hebben wel vaak vrije tijd
Waar haal je dit toch allemaal vandaan? Geloof je hier ook echt zelf in?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou ja, zoals hierboven ook al uitgelegd.. al plan je doordeweeks helemaal vol.. houdt je weekend dan wel vrij. Wat dat betreft is het daten van een niet-student misschien makkelijker. Die werken gewoon van 9 tot 5 en hebben in principe iedere avond vrij of zijn bekaf en gaan misschien een keer sporten of wat leuks doen maar die hebben wel meer avonden vrij denk ik zo.
Gast, er is meer dan alleen werk/studie en FOK!.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dit, er zijn er echter ook genoeg die "druk zijn" misbruiken als een excuus. Dat is jammer, wees gewoon eerlijk en communiceer met mensen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:10 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Waar haal je dit toch allemaal vandaan? Geloof je hier ook echt zelf in?
Net wat Rhub al zei, sommige hebben gewoon een leven naast werk/studie. Dan moet je iemand zoeken die ook geen leven heeft verder maar iemand erop aankijken omdat ze een leven heeft naast een studie of baan is echt enorm kansloos.
Nou. Je hebt mensen die naast werk/studie niet veel ondernemen en er dus voor kiezen om bijv. iedere avond op de bank te hangen. Dan heb je wel een leven, maar kies je ervoor om je leven anders in te delen dan mensen die ervoor kiezen om iedere avond druk bezig te zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:10 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Waar haal je dit toch allemaal vandaan? Geloof je hier ook echt zelf in?
Net wat Rhub al zei, sommige hebben gewoon een leven naast werk/studie. Dan moet je iemand zoeken die ook geen leven heeft verder maar iemand erop aankijken omdat ze een leven heeft naast een studie of baan is echt enorm kansloos.
Hartstikke leukquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Klinkt wel als een leuke meid
Vind jij eigenlijk van jezelf dat je hulp moet zoeken? Of vind je je eigen gedrag/denkwijze normaal?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik hang ook weleens op de bank maar als je echt iedere avond alleen maar gestrekt gaat vraag ik me af of je dan wel vriendinnen/vrienden hebt oid. Hoe dan ook, mocht Deezertje ooit weer gaan daten dan moet dat imo met een type dat geen hobbies/vriendinnen/vrienden etc heeft maar gewoon graag met zijn 2en iedere avond op de bank hangt.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:19 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nou. Je hebt mensen die naast werk/studie niet veel ondernemen en er dus voor kiezen om bijv. iedere avond op de bank te hangen. Dan heb je wel een leven, maar kies je ervoor om je leven anders in te delen dan mensen die ervoor kiezen om iedere avond druk bezig te zijn.
Dat snap, dat doe ik dus ook máár daar doelde ik dus niet op omdat Deezertje het niet zo ziet. Deezertje wil een vrouw die niet druk is, met vriendinnnen op de bank hangen ziet hij dus ook als "druk" omdat ze dan geen tijd heeft voor Deezertje.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:55 schreef Nammie het volgende:
Ik bedoel: er zijn mensen die het fijn vinden om veel thuis te zijn en te niksen meerdere dagen van de week, waarschijnlijk Deezertje ook (?), maar dat betekent in mijn ogen niet dat iemand geen leven heeft. Het is een keuze. En je kan ook met vrienden op de bank hangen, doe ik ook wel eens.
Verder: ik kan prima iedere dag met iemand afspreken (niet dat ik het doe), terwijl ik toch een leven heb met studie, bijbaantjes, stagedagje, andere verplichtingen en vriendinnen en familie. Dan gaat het om een uurtje lunchen, een uurtje wat drinken en weer verder met m'n werk of naar vriendinnen of iets anders. Maar dat ben ik. Ik hoef niet zonodig een 12 uur durende date te hebben (bij wijze van).
Tot dat je tot over je oren verliefd word. Dan voelt 12 uur opeens als twee keer knipperen en de tijd is weg.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:55 schreef Nammie het volgende:
Ik bedoel: er zijn mensen die het fijn vinden om veel thuis te zijn en te niksen meerdere dagen van de week, waarschijnlijk Deezertje ook (?), maar dat betekent in mijn ogen niet dat iemand geen leven heeft. Het is een keuze. En je kan ook met vrienden op de bank hangen, doe ik ook wel eens.
Verder: ik kan prima iedere dag met iemand afspreken (niet dat ik het doe), terwijl ik toch een leven heb met studie, bijbaantjes, stagedagje, andere verplichtingen en vriendinnen en familie. Dan gaat het om een uurtje lunchen, een uurtje wat drinken en weer verder met m'n werk of naar vriendinnen of iets anders. Maar dat ben ik. Ik hoef niet zonodig een 12 uur durende date te hebben (bij wijze van).
Dit is wel waar jaquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:02 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Tot dat je tot over je oren verliefd word. Dan voelt 12 uur opeens als twee keer knipperen en de tijd is weg.
bij haar niet. 3 dagen geleden was ze tot over haar oren verliefd. Anderhalve date en 12 uur later niet meer.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:02 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Tot dat je tot over je oren verliefd word. Dan voelt 12 uur opeens als twee keer knipperen en de tijd is weg.
Lul toch niet zo dom, ik ben nog nooit verliefd geweest. Geen idee hoe het voelt.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
bij haar niet. 3 dagen geleden was ze tot over haar oren verliefd. Anderhalve date en 12 uur later niet meer.
Nou ja, ze bestaan vast, zulke vrouwen. Ergens.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dat snap, dat doe ik dus ook máár daar doelde ik dus niet op omdat Deezertje het niet zo ziet. Deezertje wil een vrouw die niet druk is, met vriendinnnen op de bank hangen ziet hij dus ook als "druk" omdat ze dan geen tijd heeft voor Deezertje.
Deezertje wil een vrouw met dikke tetten en geen leven (vrienden/hobbies/sport etc) die iedere avond op de bank hangt.
ik denk zo:quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:05 schreef Nammie het volgende:
[..]
Lul toch niet zo dom, ik ben nog nooit verliefd geweest. Geen idee hoe het voelt.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:14 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik zie het wel. Het is nu gezellig tussen ons, ik ben een beetje verliefd-achtig en hij is perfect. Maar het kan inderdaad alle kanten op.
Nouja BOL heeft wel gelijk, je hebt het wel een aantal keer aangegeven dat je verliefd-achtig was en dat het een fijn gevoel wasquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:05 schreef Nammie het volgende:
[..]
Lul toch niet zo dom, ik ben nog nooit verliefd geweest. Geen idee hoe het voelt.
Ja, precies. Dus moet hij niet zo dom lullen, want ik was niet smoorverliefd (überhaupt verliefd) en ik weet niet hoe dat voelt.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:16 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nouja BOL heeft wel gelijk, je hebt het wel een aantal keer aangegeven dat je verliefd-achtig was en dat het een fijn gevoel was
edit: spuitelf
lees je reactie nog eens icm met die van UFquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:19 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja, precies. Dus moet hij niet zo dom lullen, want ik was niet smoorverliefd (überhaupt verliefd) en ik weet niet hoe dat voelt.
Ja, ik weet wat ik voel. Ik vond hem leuker dan leuk, had (soort van) kriebels in m'n buik, het voelde anders dan anders. Ik kende hem alleen niet, dus vond ik iemand helemaal leuk waar ik eigenlijk vrij weinig over wist. En toen ik hem wat vaker zag, vond ik hem steeds minder leuk. Smoorverliefd heb ik nooit gezegd.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:24 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
lees je reactie nog eens icm met die van UF
Ik herken het wel, maar het is iets wat ik steeds minder vaak meemaak. Misschien omdat ik er iets gereserveerder induik.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:36 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja, ik weet wat ik voel. Ik vond hem leuker dan leuk, had (soort van) kriebels in m'n buik, het voelde anders dan anders. Ik kende hem alleen niet, dus vond ik iemand helemaal leuk waar ik eigenlijk vrij weinig over wist. En toen ik hem wat vaker zag, vond ik hem steeds minder leuk. Smoorverliefd heb ik nooit gezegd.
Ik begrijp eigenlijk niet dat mensen dat niet begrijpen of herkennen.Dat je iemand tegenkomt en denkt jjaaaaaa wow dit is het en dat je dan na een paar dates denkt: o nee. Ik ben nooit verliefd geweest op hem. Anders was ik niet afgeknapt en had ik alles leuk gevonden.
Maarja, dit heb ik al eens 100x uitgelegd.
verliefdheid kan toch ook gewoon over gaan en je roze Bril kan afvallen? Lengte zegt niks over het gevoelquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:36 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja, ik weet wat ik voel. Ik vond hem leuker dan leuk, had (soort van) kriebels in m'n buik, het voelde anders dan anders. Ik kende hem alleen niet, dus vond ik iemand helemaal leuk waar ik eigenlijk vrij weinig over wist. En toen ik hem wat vaker zag, vond ik hem steeds minder leuk. Smoorverliefd heb ik nooit gezegd.
Ik begrijp eigenlijk niet dat mensen dat niet begrijpen of herkennen.Dat je iemand tegenkomt en denkt jjaaaaaa wow dit is het en dat je dan na een paar dates denkt: o nee. Ik ben nooit verliefd geweest op hem. Anders was ik niet afgeknapt en had ik alles leuk gevonden.
Maarja, dit heb ik al eens 100x uitgelegd.
Weet ik niet? Ik weet niet hoe het voelt om verliefd te zijn. Ik viel meteen op hem, maar kwam er ook snel achter dat het qua innerlijk m'n type niet is en toen vond ik hem niks meer aan en verdween dat korte fijne gevoel.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
verliefdheid kan toch ook gewoon over gaan en je roze Bril kan afvallen? Lengte zegt niks over het gevoel
Ik hoor dit wel vaker maar ik denk dan alleen maar: doe je niet te moeilijk over verliefdheid? Verwacht je een magische openbaring of zo? Want die gaat niet komen verliefdheid is ook verschillend in hevigheid.
Het lijkt wel alsof het belangrijk is om nooit verliefd te zijn geweest of zo?
En hoe oud ben jij? M'n moeder zegt dat ik een puber ben en dat het daaraan ligt.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik herken het wel, maar het is iets wat ik steeds minder vaak meemaak. Misschien omdat ik er iets gereserveerder induik.
Thanks!quote:
Hoe oud ben jij zelf eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:02 schreef Nammie het volgende:
[..]
En hoe oud ben jij? M'n moeder zegt dat ik een puber ben en dat het daaraan ligt.
Wie weet was dat kortstondige gevoel wel verliefdheid? Dat is toch voor iedereen anders?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:56 schreef Nammie het volgende:
[..]
Weet ik niet? Ik weet niet hoe het voelt om verliefd te zijn. Ik viel meteen op hem, maar kwam er ook snel achter dat het qua innerlijk m'n type niet is en toen vond ik hem niks meer aan en verdween dat korte fijne gevoel.
Geboortejaar 77quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:02 schreef Nammie het volgende:
[..]
En hoe oud ben jij? M'n moeder zegt dat ik een puber ben en dat het daaraan ligt.
Misschien moet je eens een universiteit binnenlopen om te zien dat studenten uit Centraal- en Oost-Europa een dermate divers uiterlijk hebben, dat er amper sprake kan zijn van een eenduidig "oostblok uiterlijk". Misschien kijk je teveel naar gewichtheffen en the strongest man waar allemaal dezelfde anabolen-mannetjes uit het oostblok voorbij waggelen.quote:
Als je een neger met een blank meisje ziet, is dat dan ook niet goed voor je zelfvertrouwen omdat dat volgens jou niet matchend is? Bissous.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:12 schreef Deezertje het volgende:
Had ie zo'n oostblok uiterlijk. Totaal niet matchend met zo'n schattig popje. Nou als je dat iets te vaak meemaakt is dat niet goed voor je zelfvertrouwen hoor, uiterlijk telt dus lang niet altijd.
En terrecht. Goed gehandeld imoquote:Op zondag 17 mei 2015 13:41 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ontopic: Leuk iemand leren kennen, bleek uiteindelijk op 3 uur rijden te wonen.. Voor mij is dat niet handig. Uiteindelijk wilde we afspreken, stelde ik voor om halverwege af te spreken. Vond en vind ik zelf wel netjes.
Dat kwam anders over schijnbaar, ze stond erop dat ik naar haar toe kwam.. Dat was tevens einde contact.
Lol, vrouwenquote:Op zondag 17 mei 2015 13:41 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ontopic: Leuk iemand leren kennen, bleek uiteindelijk op 3 uur rijden te wonen.. Voor mij is dat niet handig. Uiteindelijk wilde we afspreken, stelde ik voor om halverwege af te spreken. Vond en vind ik zelf wel netjes.
Dat kwam anders over schijnbaar, ze stond erop dat ik naar haar toe kwam.. Dat was tevens einde contact.
Dat is zo geregeld natuurlijkquote:Op zondag 17 mei 2015 14:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja dat weet ik niet. Moeten we eerst daten
Whaaaha! Geen goeie zet van je dit!quote:Op zondag 17 mei 2015 14:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja dat weet ik niet. Moeten we eerst daten
Dus je zou Fax in principe wel datenquote:Op zondag 17 mei 2015 16:38 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Whaaaha! Geen goeie zet van je dit!
Ga ik straks hier lezen "dat de vonken er niet afvlogen, hoe gierig ik was dat ik de helft van de rekening niet wilde betalen, hoe ik maar doorzaagde over mijn ex vriend en hoe je bij de afscheidskus moest terugdeinzen want oef!...Slechte adem! Nee, een tweede date zit er zeker niet in..".
Dat schrikt me behoorlijk af!
En dat leidt jij af van mijn post?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dus je zou Fax in principe wel daten
Weet je wie het meest afschrikt? Mensen die het gevoel hebben constant te moeten verbeteren... Zou niet daten...quote:
Win-winsituatie dus.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:47 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Weet je wie het meest afschrikt? Mensen die het gevoel hebben constant te moeten verbeteren... Zou niet daten...
Gewoon geen verslagen posten toch?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:38 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Whaaaha! Geen goeie zet van je dit!
Ga ik straks hier lezen "dat de vonken er niet afvlogen, hoe gierig ik was dat ik de helft van de rekening niet wilde betalen, hoe ik maar doorzaagde over mijn ex vriend en hoe je bij de afscheidskus moest terugdeinzen want oef!...Slechte adem! Nee, een tweede date zit er zeker niet in..".
Dat schrikt me behoorlijk af!
Ik ook nietquote:Op zondag 17 mei 2015 17:22 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik post in elk geval geen verslagen
Bij sommige mensen is het helaas nodig, anders denken ze dat ze zich alles maar kunnen permitteren.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:47 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Weet je wie het meest afschrikt? Mensen die het gevoel hebben constant te moeten verbeteren... Zou niet daten...
Hopelijk schaar je me niet bij "sommige mensen"...quote:Op zondag 17 mei 2015 17:25 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Bij sommige mensen is het helaas nodig, anders denken ze dat ze zich alles maar kunnen permitteren.
Ik doe niet aan verkapte...Uh...Wat eigenlijk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |